Ik heb niet alleen een 360 vanwege dit spel gekocht hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:47 schreef Retuobak het volgende:
En gisteren was het nog niks voor je Strolie?
Draaikont
Respect dat je het gaat proberen... de probeer factor zal snel verdwijnen Gijs... spel is Godquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen een 360 vanwege dit spel gekocht hoor.Maar gezien alle enthousiaste reacties wil ik de gok wel wagen. Kijken of ik mijn Eye of the Beholder-trauma achter me kan laten.
En anders verkoop ik het spel wel weer.
Jij hebt krediet opgebouwd met het hypen van Metroid Prime en Fable. Beide games leken me helemaal niks maar uiteindelijk toch geprobeerd, en ik vond ze geweldig!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Sjotime het volgende:
Respect dat je het gaat proberen... de probeer factor zal snel verdwijnen Gijs... spel is God
De macht van hypenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij hebt krediet opgebouwd met het hypen van Metroid Prime en Fable. Beide games leken me helemaal niks maar uiteindelijk toch geprobeerd, en ik vond ze geweldig!
leg s uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat imho flink wat van de "feel" van het spel weghaalt. Ik doe het wel soms, maar niet veel. Ik wil natuurlijk wel weten waar alle kleine kutdorpjes, inns en dungeons zijn![]()
Ik snap nu eindelijk ook hoe dat persuasion gedoe goed werktBest wel leuk gedaan, kleine puzzeltjes.
Ik morgen ookquote:
8 vierkante mijl tegen 16quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef Ereinion het volgende:
Damn, heb er een uur of 10 opzitten, ben nog niet eens begonnen aan de main quest, en heb nog maar een stuk of 3 guild quests gedaan. Dit spel is zooooooo groot, volgens mij zelfs nog groter dan Morrowind. Nu maar weer verder
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom staat er trouwens geen 360 in de TT?
Ik ben al een paar keer tegen de rand aangekomenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
8 vierkante mijl tegen 16Ja... Oblivion is groter ja !
Ik was al blij op zoek naar een 360 versie van dit topicquote:
Gijs heb je hemquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was al blij op zoek naar een 360 versie van dit topic
Maar helaas, we zullen de brakke screencapture's en de discussie over videokaarten op de koop toe moeten nemen.![]()
een maalquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoeveel keer is het spel al gecrashed bij jullie?Bij mij al 9x ofzo
I rest my casequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, dat probleem heb ik ook. Alt+tabben vind het spel niet leuk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
een maal
Omdat ik ging alt+tabben
Yep.. ik heb hem.. en meteen een 82 cm breedbeeld bijgekocht, omdat ik vond dat dat het spel wel nodig zou hebben.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep.. ik heb hem.. en meteen een 82 cm breedbeeld bijgekocht, omdat ik vond dat dat het spel wel nodig zou hebben.
Maar op het feit dat hij bij mij verder niet crashed reageer je niet?quote:
Je kan niet ontkennen dat een pc over het algemeen meer om zijn problemen bekend staat dan de 360. Dat jij nou toevallig kennelijk een brakke 360 zou hebben.. die van mij is 2 maal vastgelopen, eenmaal door een softwarebug, tweede maal omdat de server op LIVE er uit klapte voor iedereen..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Maar op het feit dat hij bij mij verder niet crashed reageer je niet?
En m'n 360 is al 100+ keer vastgelopen, dus om nou direct dat ding te prijzen voor stabiliteit
Reset knop op m'n PC heb ik voor het laatste afgelopen november gebruikt, aan/uit knop op de 360 gebruiken om te resetten heb ik dus al 100+ keer moeten doen.
Christusquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat een pc over het algemeen meer om zijn problemen bekend staat dan de 360. Dat jij nou toevallig kennelijk een brakke 360 zou hebben.. die van mij is 2 maal vastgelopen, eenmaal door een softwarebug, tweede maal omdat de server op LIVE er uit klapte voor iedereen..
Maar goed dat terzijde, de helft van de posts in die gemengde topics gaan over instellingen en problemen op een pc. "Gaat mijn ati pro kaart dit trekken" "Ik heb hem vol staan" "Mijn cpu word te warm" "heeft iemand een savegame voor mij"
Ik stoor mij daaraan ja.. omdat die posts net zo min bijdragen aan het topic dan dat deze post of discussie doet.
1 maal, toen ik ergens een gebouw uitkwam. verder nog nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bekend staat ja, en mijn 360 is niet brak, het dashboard icm met PGR3 met name is ongelofelijk brakquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat een pc over het algemeen meer om zijn problemen bekend staat dan de 360. Dat jij nou toevallig kennelijk een brakke 360 zou hebben.. die van mij is 2 maal vastgelopen, eenmaal door een softwarebug, tweede maal omdat de server op LIVE er uit klapte voor iedereen..
Een deel van die posts vind je nergens terug, en een deel draagt best bij aan dit topic voor een aanzienlijk deel van de lezers. En die posts kun je gerust overslaan. Jou interesseert toch ook niet elke game die besproken wordt in het 360 topic? Daar kun je blijkbaar wel mee leven, dan moet dit ook gewoon lukken lijkt me.quote:Maar goed dat terzijde, de helft van de posts in die gemengde topics gaan over instellingen en problemen op een pc. "Gaat mijn ati pro kaart dit trekken" "Ik heb hem vol staan" "Mijn cpu word te warm" "heeft iemand een savegame voor mij"
Ik stoor mij daaraan ja.. omdat die posts net zo min bijdragen aan het topic dan dat deze post of discussie doet.
Mijn 360 is tot nu toe maar één keer vastgelopen tijdens PGR3quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Bekend staat ja, en mijn 360 is niet brak, het dashboard icm met PGR3 met name is ongelofelijk brak. En ook GR:AW loopt regelmatig vast. En ik ben lang niet de enige met problemen met dat dashboard.
totaal offtopic maar mijn 360 nog nooit !quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:55 schreef gieling het volgende:
[..]
Mijn 360 is tot nu toe maar één keer vastgelopen tijdens PGR3
quote:Geachte heer xxx,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:
Bestelnummer: xxxxxx
Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 49.99 The Elder Scrolls 4, Oblivion (collector's
Editon) (dvd-Rom)
-------------------------------
EUR 49.99 Subtotaal
EUR 1.95 Verzendkosten
-------------------------------
EUR 51.94 Totaalbedrag
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Heeft u meer artikelen besteld dan u hierboven terug kunt vinden?
Controleer dan de status van uw bestelling die u kunt opvragen via
BESTELSTATUS op onze website.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Misschien morgen binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef JanaX het volgende:
goed nieuws voor mensen met een preorder van de CE bij bol.com, kreeg net dit via mail:
[..]
[offtopic]quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef JanaX het volgende:
[..]
Drizzt_DoUrden, wat doe je met hetzelfde figuur als tonks? en waar komt het vandaan? :S
Gewoon manueel doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nog 1 kans om bij de Thieves guild te komen en daarvoor moet ik iets stelen en dan moet ik een Easy Lock open maken.
Ik heb een spell waarmee ik Very easy locks open kan en maken en met picklocks kan ik ook alleen nog maar very easy open maken.
Iemand suggestie's.
Dat met die sticks weet ik niet, moet je even in je manual kijken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
Ja maar als ik 1 ding omhoog heb geduwd wil die om een of andere reden niet naar de volgende toe.
Of moet dat niet met de thumbstick maar met een andere knop, nee toch?
Mijn skills bij openmaken zijn nu 10.
//Omg ik ben een n00b, wist niet dat je ze 1 voor 1 moest doen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
//Omg ik ben een n00b, wist niet dat je ze 1 voor 1 moest doen
Dynabyte Assen/Groningenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef pmponer het volgende:
GVD zuiderpark kan deze week niet leveren...
wie heeft er 2 exemplaren voor de 360
Ik morgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef pmponer het volgende:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
Waar kan ik die verdomde Thieves guild vinden? Heb die brief van een night elf gekregen, maar kan die rovers nergens vinden.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]Net langs de stadsmuren gelopen, alleen een stal gevonden..... Niemand met een fakkel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Ik heb geen last van haperingen,quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:16 schreef Frasier het volgende:
Leuk spel, alleen hapert 't echt enorm (op de Xbox 360 nog wel) als je rondloopt. Is dat normaal?
Je moet ook wel eerst uitgenodigt worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:25 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Net langs de stadsmuren gelopen, alleen een stal gevonden..... Niemand met een fakkel...
Middle mouse button inhouden, en dan met je muis bewegen. In- en uitzoomen met je scrollwieltjequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een zo natuurgetrouwe Drizzt proberen te makenJammer dat je de oogkleur niet aan kunt passen
Edit: heeft iemand al uitgevogeld hoe je de view rond je character kan laten draaien? In Morrowind was dat TAB + muis bewegen. Ik wil namelijk een screenshotje van voren maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te doen man, met mijn lvl 2 assassin
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Raar want zuiderpark gaf mij een statusupdate dat m'n CE vanmiddag is verstuurdquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef pmponer het volgende:
Wat voor ras/class/birthsign heb je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:59 schreef TrySin het volgende:
Ben net uit de Sewer/Tutorial ..
Die heb ik alquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je moet ook wel eerst uitgenodigt worden.
2x hier, het valt nog meequote:
Het sleepen van items met ''z'' wordt volgens mij ook gezien als een misdaad.... maar dat zal wel geen bug zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:14 schreef kipknots het volgende:
Ik ben trouwens al wel een irritante bug tegengekomen. Ik zat op mijn paard naast iemand, stapte af en stapte weer op. Blijkbaar werd dat als diefstal gezien, terwijl ik dat paard een 15 minuten eerder zonder problemen mee kon nemen uit een ander stadje.
Dan heb jij wel gelukquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Raar want zuiderpark gaf mij een statusupdate dat m'n CE vanmiddag is verstuurd
Het enige wat ik kan zien zijn idd de mindere textures heel erg in de verte.... glitches of hangers niet meegemaaktquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:55 schreef =HellFire= het volgende:
HO.LY. Shit. I think we have a winner here ladies & gentlemen.![]()
Okay, de wereld is inderdaad dunbevolkt, de 360 heeft zo z'n moeilijke momenten, er popt wel eens wat op en ik zie wel eens rare artifcats/glitches in de graphics, maar damn, tis wel mooi en groot allemaal zeg!.
Alleen jammer dat m'n 360 vastliep toen het begon te regenen bij Kvatch.![]()
Je zou tegen de tijd dat je oblivion uitgespeeld hebt (quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef Atreidez het volgende:
Prachtig spelletjeBen helemaal nieuw met The Elder Scrolls maar dat maakt ook niet uit geloof ik.. Moet ook nog beetje uitvinden wat nou allemaal de mogelijkheden zijn enzo. Zit nu nog in die Dungeon te klooien en te oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |