Gewoon manueel doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nog 1 kans om bij de Thieves guild te komen en daarvoor moet ik iets stelen en dan moet ik een Easy Lock open maken.
Ik heb een spell waarmee ik Very easy locks open kan en maken en met picklocks kan ik ook alleen nog maar very easy open maken.
Iemand suggestie's.
Dat met die sticks weet ik niet, moet je even in je manual kijken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
Ja maar als ik 1 ding omhoog heb geduwd wil die om een of andere reden niet naar de volgende toe.
Of moet dat niet met de thumbstick maar met een andere knop, nee toch?
Mijn skills bij openmaken zijn nu 10.
//Omg ik ben een n00b, wist niet dat je ze 1 voor 1 moest doen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
//Omg ik ben een n00b, wist niet dat je ze 1 voor 1 moest doen
Dynabyte Assen/Groningenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef pmponer het volgende:
GVD zuiderpark kan deze week niet leveren...
wie heeft er 2 exemplaren voor de 360
Ik morgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef pmponer het volgende:
GVD zuiderpark kan deze week niet leveren...
wie heeft er 2 exemplaren voor de 360
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
Waar kan ik die verdomde Thieves guild vinden? Heb die brief van een night elf gekregen, maar kan die rovers nergens vinden.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]Net langs de stadsmuren gelopen, alleen een stal gevonden..... Niemand met een fakkel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Ik heb geen last van haperingen,quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:16 schreef Frasier het volgende:
Leuk spel, alleen hapert 't echt enorm (op de Xbox 360 nog wel) als je rondloopt. Is dat normaal?
Je moet ook wel eerst uitgenodigt worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:25 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Net langs de stadsmuren gelopen, alleen een stal gevonden..... Niemand met een fakkel...
Middle mouse button inhouden, en dan met je muis bewegen. In- en uitzoomen met je scrollwieltjequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een zo natuurgetrouwe Drizzt proberen te makenJammer dat je de oogkleur niet aan kunt passen
Edit: heeft iemand al uitgevogeld hoe je de view rond je character kan laten draaien? In Morrowind was dat TAB + muis bewegen. Ik wil namelijk een screenshotje van voren maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te doen man, met mijn lvl 2 assassin
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |