Hey vosss, hoe zijn de graphics op jouw systeem? Ik zie dat wij zo ongeveer hetzelfde systeem hebben op de video kaart na. Ik heb een geforce 6600 gt. Nou ben ik dus geneigd dit spel te gaan kopen, maar slechte graphics verpetsen voor mij een spel, dus vroeg ik me af hoe het bij jou draait.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Je zou tegen de tijd dat je oblivion uitgespeeld hebt () voor een paar knaken Morrowind moeten spelen. Die was ook tof, maar van wat ik er gisteravond met een paar uurtjes spelen van gezien heb is Oblivion stukken sjieker
JA dat gevoel kreeg ik ook aleen beetje ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:17 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind dit deel trouwens meer op Daggerfall lijken dan Morrowind.
M.A.W.; een veel betere opvolger.
Gijs je bent level 1quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:03 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dat slaan en afweren trouwens een beetje onhandig.
Je wil toch zo snel mogelijk je tegenstander op de grond meppen, dus je hebt de neiging om te blijven hakken... en hij dan ook..
Dat blokken heeft nog niet veel zin heb ik het idee omdat hij dan ook niet slaat.. waarom duurt het ook zo lang eer dat die tegenstander dood geslagen is dan?
Een fireball en het is klaar
Oh ja.. maar toch .. fireballs werken uiteindelijk wel snel.. maar dat boog schieten gaat me ook wel goed af.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs je bent level 1Duurt wel even voordat je iemand neer hebt... begin eerst eens met wat skeletten in een grot ofzo. Blocken werkt erg goed als je timed....... kort slashen gevolgd door een lange haal ook.... langer de attackknop inhouden.
Zelf ben ik voorstander van pijl en boog in de open ruimtes en een zwaard in de kleine ruimtes.... direct switchen is ook heerlijk.
Proest.... ja die zag je zeker in je menu... gaan vanzelf weg geloof ik. Gisteren trouwens een gozer van een ravijn afgeslagen.... hij bleeef rollenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. maar toch .. fireballs werken uiteindelijk wel snel.. maar dat boog schieten gaat me ook wel goed af.
Hoe zit dat trouwens met het verwijderen van die pijlen uit je lichaam? Ik heb 2 pijlen in mn bast zitten![]()
Ik zal jou staf eens vinden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Proest.... ja die zag je zeker in je menu... gaan vanzelf weg geloof ik. Gisteren trouwens een gozer van een ravijn afgeslagen.... hij bleeef rollenEn fireballs werken idd top Gijs,...... op den duur vind je de ideale setup voor je character.....
Jij hebt natuurlijk een high Elf en die zijn van nature al beter met magic dan met wapens... je zou een staff moeten vinden ofzo voor je character....
Op een 9800 pro draait hij goed in 800x600 in medium detail. 1024x786 draait over het algemeen ook redelijk, maar wel met af en toe slowdown. Met een 6600GT zal je hem wel zonder problemen op die resolutie kunnen spelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:35 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Hey vosss, hoe zijn de graphics op jouw systeem? Ik zie dat wij zo ongeveer hetzelfde systeem hebben op de video kaart na. Ik heb een geforce 6600 gt. Nou ben ik dus geneigd dit spel te gaan kopen, maar slechte graphics verpetsen voor mij een spel, dus vroeg ik me af hoe het bij jou draait.
Welke res speel je en ziet het er een beetje gelikt uit?
Ja de Dixons ook, maar de post is net weer geweest en hij zat erbijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
De MM in het dorp had er gisteravond nog zeker 40 hangen.
Daggerfall. Beste spel ooit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:17 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind dit deel trouwens meer op Daggerfall lijken dan Morrowind.
M.A.W.; een veel betere opvolger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Fliepke het volgende:
Hoe kom je nu bij die thieves guild. Als ik me moet laten pakken is dat een beetje kut, omdat ik zo'n mooie boog had gejat van een slapende guard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]Ah okay, dat laatste wist ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je die boog niet in een ton in een leeg hutje dumpen? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan je die later dan wel weer oppikken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Fliepke het volgende:
Hoe kom je nu bij die thieves guild. Als ik me moet laten pakken is dat een beetje kut, omdat ik zo'n mooie boog had gejat van een slapende guard
Nee als je iets achter laat op een locatie die niet van jou is is er kans dat het wordt gejat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kan je die boog niet in een ton in een leeg hutje dumpen? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan je die later dan wel weer oppikken.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:39 schreef Retuobak het volgende:
Iemand trouwens een goede manier om snel vampire te worden?Zit je al bij de Dark Brotherhood??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja, leesssssssss......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Verander die 0 in een 1 en je kunt screenies maken en posten ^^quote:bAllowScreenshot=0
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zit je al bij de Dark Brotherhood??
Zo ja, leesssssssss......Voor mij de vraag hoe kom ik weer van die lui af , want ik wil weer naar de Fighters Guild toe , als ik die dan nog kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand die het weet?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Storyline 25 uurquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef koen_pijl het volgende:
Is de vrijheid even groot als in Morrowind? Dus dat je niet persee de hoofdquest hoeft te doen.
Die jat jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Fliepke het volgende:
Nog even een andere vraag.
Waar koop ik in godsnaam torches. Ik zie geen flikker in die dungeons
Kun je die ook aan doen dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die jat jeIn de tutorial zijn er genoeg te vinden
Allemaal op. Waar kan ik ze nog meer jattenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die jat jeIn de tutorial zijn er genoeg te vinden
Doe je schild eens af of berg je wapens op (toets F)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je die ook aan doen dan?
Ik heb er 1 exuipped... maar nada licht he
Je kan gewoon bij meerder guilds.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Voor mij de vraag hoe kom ik weer van die lui af , want ik wil weer naar de Fighters Guild toe , als ik die dan nog kan vinden
iemand die het weet?
Wanneer denk je dat je review op de site staat?? Zit wel te wachten op een nederlandse reviewquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als je de bugs niet meerekent, misschien.![]()
![]()
Toets X bij mij danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe je schild eens af of berg je wapens op (toets F)
Eventjes een paar dagen geduld voordat we het definitieve oordeel kunnen vellen. We reviewen beide versies tegelijk denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat je review op de site staat?? Zit wel te wachten op een nederlandse review![]()
Succes er mee. En als er iets niet in staat....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eventjes een paar dagen geduld voordat we het definitieve oordeel kunnen vellen. We reviewen beide versies tegelijk denk ik.Bij zo'n game is dat wel van belang vind ik.
oke maar waar zat die fighter guild ook al weer in de buurtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij meerder guilds.
Na nog wat spelen, durf ik zowat te zeggen dat dit misschien wel het beste spel is ooit wat ik ooit gespeed hebtDe vrijheid, de gameplay, het epische gevoel
![]()
In volgens mij elke grote stad wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
oke maar waar zat die fighter guild ook al weer in de buurt
Like what?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Succes er mee. En als er iets niet in staat....![]()
![]()
behalve de eerste stadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In volgens mij elke grote stad wel.
lvl wel, als ie maar niet meer dan 10 lvls hoger is. HP hoor je inderdaad niet te zienquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:41 schreef =HellFire= het volgende:
Die hele toestand bij WOW is ook alleen maar omdat men handig is geweest met mods, als het aan Blizzard lag kreeg je amper tot niet informatie te lezen wat hp en level een tegenstanders is betreft.
Terecht cijferquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
En nu ophouden met zeiken dat Eurogamer niet lief is voor de 360.
Oblivion krijgt een 10/10!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63571![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zit je al bij de Dark Brotherhood??
Zo ja, leesssssssss......Ja, dacht ik al,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem er eens 1, ik ken eigenlijk geen RPG's die onterecht geprezen werden namelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Terecht cijfer
Eindelijk weer een waardige toevoeging aan het genre na talloze volkomen lineaire RPG's die veelal om bizarre redenen geprezen werden
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Noem er eens 1, ik ken eigenlijk geen RPG's die onterecht geprezen werden namelijk
Wat ik deed was gewoon een huis binnenlopen, daar een gast gekilled, al zn shit gepakt en gaan slapen in zijn bed. Nu ben ik een 'part of the family'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:04 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb al zo vanalles bij allerlei mensen gestolen, maar nog geen uitnodiging gehad. Misschien eens naar een ander stadje
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie weet is dat de echte wereld en zitten wij in een spel
Zulke lui zijn altijd te vertrouwenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef EmjaY het volgende:
Toevallig ook vandaag nieuwe breedbeeld binnen, kreeg ik bij het verlengen van mn telfoonabbo![]()
Ook fijn dat ze hem bij mn psycho alcoholic serialkiller buurman afgaven.
Oh ja droog..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:04 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb al zo vanalles bij allerlei mensen gestolen, maar nog geen uitnodiging gehad. Misschien eens naar een ander stadje
Nee, hij pakte me niet.. hij was klaar met zn verhaal en liep weg.. en ik er achteraan met die keizerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef Retuobak het volgende:
Pakte hij je Bastard? Of was je stealth hoog genoeg?
Ok denk tekst "ik ken eigenlijk geen RPG's die onterecht geprezen werden namelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft Japan hiermee te maken?
Logischquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef Egamer het volgende:
Heb hem ook, over een paar uur maar installeren.
Dunmer Battlemage ftwquote:
Ben nu zo'n 5 uur bezig en idd nog niet echt met de main quest bezig geweest. Ook nog maar twee sidequests gedaan, verder een beetje aan het rond lopen/rijden geweest (geen fan van de auto travelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef Retuobak het volgende:
Is er eigenlijk iemand hier al echt begonnen aan de main quest? Of dat binnenkort van plan?
Of hebben ze zoals mij al 8+ uur gestoken in enkel sidequests en de wereld verkennen?
Same, maar dan op 8+ dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:11 schreef Wessiej het volgende:
Ik zit nu op 6 uur en heb alleen die amulet weggebracht.
Je videokaart ondersteund geen 2.0 shaders. Je kan het spel er simpelweg niet op draaien, het enige wat je kan doen is een nieuwe videokaart halen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:17 schreef BossFight het volgende:
Hallo medegamers,
Ik heb het spel vanmiddag gekocht en geinstalleerd. Nu wilde ik het net gaan spelen en na het laden van een nieuw spel is heel het beeld spierwit en alleen de items om me heen hebben kleur!
Even mijn specs erbij:
pentium 4 2,8 ghz
512 mb ddr geheugen
Geforce 4 ti 4200 128 mb
Heeft iemand dit probleem ook gehad? Of heeft iemand een idee waardoor het komt? En hoe ik het op kan lossen?
PLEASE HELP!
Ik kijk al maanden uit naar dit spel, en nu doet hij het niet
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Morthill het volgende:
Whaha, ik zit nu al vast, wat in godsnaam moet ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een GeForce 4MX. Kan niet/wel?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:19 schreef Retuobak het volgende:
Je videokaart wordt niet ondersteund.
Supported Video Card Chipsets:
* NVIDIA GeForce FX series
Ook niet meer dan logisch, je kaart is een 4-5 jaar oud.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:20 schreef BossFight het volgende:
GODDAMMIT!
tss, dan jat ik de videokaart van mijn broer wel even die zit toch in Nieuw Zeeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |