quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Fliepke het volgende:
Hoe kom je nu bij die thieves guild. Als ik me moet laten pakken is dat een beetje kut, omdat ik zo'n mooie boog had gejat van een slapende guard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]Ah okay, dat laatste wist ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je die boog niet in een ton in een leeg hutje dumpen? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan je die later dan wel weer oppikken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Fliepke het volgende:
Hoe kom je nu bij die thieves guild. Als ik me moet laten pakken is dat een beetje kut, omdat ik zo'n mooie boog had gejat van een slapende guard
Nee als je iets achter laat op een locatie die niet van jou is is er kans dat het wordt gejat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kan je die boog niet in een ton in een leeg hutje dumpen? Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan je die later dan wel weer oppikken.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:39 schreef Retuobak het volgende:
Iemand trouwens een goede manier om snel vampire te worden?Zit je al bij de Dark Brotherhood??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja, leesssssssss......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Verander die 0 in een 1 en je kunt screenies maken en posten ^^quote:bAllowScreenshot=0
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zit je al bij de Dark Brotherhood??
Zo ja, leesssssssss......Voor mij de vraag hoe kom ik weer van die lui af , want ik wil weer naar de Fighters Guild toe , als ik die dan nog kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand die het weet?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Storyline 25 uurquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:14 schreef koen_pijl het volgende:
Is de vrijheid even groot als in Morrowind? Dus dat je niet persee de hoofdquest hoeft te doen.
Die jat jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef Fliepke het volgende:
Nog even een andere vraag.
Waar koop ik in godsnaam torches. Ik zie geen flikker in die dungeons
Kun je die ook aan doen dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die jat jeIn de tutorial zijn er genoeg te vinden
Allemaal op. Waar kan ik ze nog meer jattenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die jat jeIn de tutorial zijn er genoeg te vinden
Doe je schild eens af of berg je wapens op (toets F)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je die ook aan doen dan?
Ik heb er 1 exuipped... maar nada licht he
Je kan gewoon bij meerder guilds.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Voor mij de vraag hoe kom ik weer van die lui af , want ik wil weer naar de Fighters Guild toe , als ik die dan nog kan vinden
iemand die het weet?
Wanneer denk je dat je review op de site staat?? Zit wel te wachten op een nederlandse reviewquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als je de bugs niet meerekent, misschien.![]()
![]()
Toets X bij mij danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe je schild eens af of berg je wapens op (toets F)
Eventjes een paar dagen geduld voordat we het definitieve oordeel kunnen vellen. We reviewen beide versies tegelijk denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat je review op de site staat?? Zit wel te wachten op een nederlandse review![]()
Succes er mee. En als er iets niet in staat....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:38 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eventjes een paar dagen geduld voordat we het definitieve oordeel kunnen vellen. We reviewen beide versies tegelijk denk ik.Bij zo'n game is dat wel van belang vind ik.
oke maar waar zat die fighter guild ook al weer in de buurtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij meerder guilds.
Na nog wat spelen, durf ik zowat te zeggen dat dit misschien wel het beste spel is ooit wat ik ooit gespeed hebtDe vrijheid, de gameplay, het epische gevoel
![]()
In volgens mij elke grote stad wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
oke maar waar zat die fighter guild ook al weer in de buurt
Like what?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Succes er mee. En als er iets niet in staat....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |