quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef Morthill het volgende:
Whaha, ik zit nu al vast, wat in godsnaam moet ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb een GeForce 4MX. Kan niet/wel?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
En nu ophouden met zeiken dat Eurogamer niet lief is voor de 360.
Oblivion krijgt een 10/10!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63571![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:48 schreef Morthill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:48 schreef Morthill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ah, natuurlijk, ik dacht al, waar komt ie vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:54 schreef Retuobak het volgende:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Je kan de hype gewoon niet weerstaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef twi het volgende:
Aaaaaaaaarghhhhhhh waarom komt bij mij nu die drang om deze game die me totaal niet ligt te kopenMorgen maar even kijken dan
Whahahahaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:51 schreef twi het volgende:
Kut hypers GVDWat een last, die dure versie zal namelijk nergens meer te koop zijn en ik wil GVD ook zo'n klote kut muntje
Haha, ik ben teveel aan wow gewend, daar word alles voor je voorgekauwdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:47 schreef Retuobak het volgende:
Het brengt nadelen met zich mee Mister_T, hoe zwaarder je armour, hoe minder effectief je spreuken. Staat ook in de handleiding
Ik had de CE vanmiddag binnen gekregen en ben dat muntje nu al kwijtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:51 schreef twi het volgende:
Kut hypers GVDWat een last, die dure versie zal namelijk nergens meer te koop zijn en ik wil GVD ook zo'n klote kut muntje
Ik heb nu ook de CE en ik moet zeggen dat die het echt waard is. Prachtig openklap boek cover zeg maar, met mooi artwork. Een groot boek van 121 pages en idd het heerlijke muntje....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:51 schreef twi het volgende:
Die guide to the Empire ga ik nog wel 's doorlezen in bed ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:07 schreef Retuobak het volgende:
Die coin en pocket guide to the empire gaan bij mij echt nooit meer de verpakking verlaten
Alleen die making of vond ik erg leuk om te zien![]()
En de doos is natuurlijk prachtig.
En het was maar 5 euro meer dan de gewone versie (54 ipv 49), dus dat was het me nog wel waard.
hahaha, gister tijdens pes5, zei je nog dat die game je niks leekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef twi het volgende:
Aaaaaaaaarghhhhhhh waarom komt bij mij nu die drang om deze game die me totaal niet ligt te kopenMorgen maar even kijken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |