Ik zei het tochquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha ja, nu mag ie dan wel.
Tong, heb je die voorspellende gave ook in dit topic gebruikt? Stel Nederland krijgt in de finale van het WK een penaltie..quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Zei ik toch 3 kwartier geleden al ?
Altijd mooi om in Roterdam de beker omhoog te houden als Amsterdammers.
En PSV zonder Gomes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef Nashje het volgende:
Mooie finale. Dan dus weer met Grygera, Sneijder en Emanuelson.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef TheFrankey het volgende:
pffffff jij maakt er ook een sport van om topics te openen. Niets mis mee hoor, maar het irriteert me enorm ...
jij bent een sensatietopicopener een STO zeg maar
Dat zal Ooijer zeker mooi vindenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Het ergert mij ook, maar ik ben nu eenmaal een Ajax-suporter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef TheFrankey het volgende:
pffffff jij maakt er ook een sport van om topics te openen. Niets mis mee hoor, maar het irriteert me enorm ...
jij bent een sensatietopicopener een STO zeg maar
Nee daae doen Feijenoordes meequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Tong, heb je die voorspellende gave ook in dit topic gebruikt? Stel Nederland krijgt in de finale van het WK een penaltie..
Door, waar naartoe?quote:
Goed gezegd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Die gaat per 1 april weg waarschijnlijk. En Vonk speelt dan nog bij Ajax, Zoetebier zal keepen.quote:
Als Ajax net zo speelt als na de eerste 93 minuten van de halve finale dan weet ik wel wie straks op het Leidscheplein staatquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef neilpad het volgende:
Als Ajax net zo speelt als de eerste 93 minuten van de halve finale dan weet ik wel wie er voor de tweede keer op rij de dubbel pakt![]()
Sorry hoor maar PSV wordt echt niet op het leidscheplein gehuldigd. Lijkt me een beetje raar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Ajax net zo speelt als na de eerste 93 minuten van de halve finale dan weet ik wel wie straks op het Leidscheplein staat
Competitie kent geen verlenging hequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Ajax net zo speelt als na de eerste 93 minuten van de halve finale dan weet ik wel wie straks op het Leidscheplein staat
Zou ik zeker doen tegen PSV. Juich ik van harte toe.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:53 schreef neilpad het volgende:
[..]
Competitie kent geen verlenging he, maar ze speelde idd wel stukke beter na die gelijkmaker.
Wat een verschil. Mss vaker 3-2-5 spelen![]()
Maduro en Juanfran achterin bij ons, potdicht, en opbouwend zeer sterkquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen tegen PSV. Juich ik van harte toe.
Het podium.. Duhquote:
Lulquote:
ze speelden op het laatst 3-3-5, je vergeet Braamhaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:53 schreef neilpad het volgende:
[..]
Competitie kent geen verlenging he, maar ze speelde idd wel stukke beter na die gelijkmaker.
Wat een verschil. Mss vaker 3-2-5 spelen![]()
Ach gossie, was het weer de schuld van de scheids?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:59 schreef fanneke het volgende:
ze speelden op het laatst 3-3-5, je vergeet Braamhaar![]()
ja, maar dat heb jij door je jodenbrilletje niet gezienquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie, was het weer de schuld van de scheids?![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
ja, maar dat heb jij door je jodenbrilletje niet gezien
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:05 schreef fanneke het volgende:
ja, maar dat heb jij door je jodenbrilletje niet gezien
mijn god wat heb jij een triest leven, als je daar om moet lachen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Als
Gij
Of je
Vriendjes
Verliezen
is het altijd de schuld van de scheids.![]()
Dat ook.. op zijn Duitsquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Gizmo112 het volgende:
lucky ajax...jazeker
Gloryhunter!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ergert mij ook, maar ik ben nu eenmaal een Ajax-suporter.
Kerkwijk mneen je dat ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Gloryhunter!Support your local team!
[afbeelding]
Inderdaad, zwaar in het voordeel van ons.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
De statistieken zeggen genoeg.
Geen idee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:29 schreef Tarado het volgende:
Vraag: Ajax is nu al verzekerd van Uefa cup voetbal omdat PSV vrijwel zeker kampioen wordt, als Ajax de playoffs wint, wie neemt dan die Uefa cup plaats in?
http://www.knvb.nl/archie(...)nale_in_de_play_offsquote:Welke rol speelt de bekerfinale in de play offs?
De winnaar van de bekerfinale speelt Europees voetbal, dit is niet veranderd ten opzichte van voorgaande jaren. Maar welke clubs de finale spelen (en welke club de finale wint), heeft wel degelijk invloed op het play off-schema en eventueel dus ook op het aantal Nederlandse clubs dat volgend jaar Europees voetbal gaat spelen.
Er is een aantal mogelijkheden:
Situatie 1: De bekerfinale tussen de kampioen en de nummers 2,3,4 of 5
Indien de bekerfinale gaat tussen de kampioen en de nummers 2,3,4 of 5, schuiven de deelnamebewijzen voor de UEFA Cup en de Intertoto Cup op. De nummers 2 t/m 5 van de rangschikking zijn dan allemaal verzekerd van minimaal UEFA-Cup deelname, maar zij strijden natuurlijk nog wel om deelname aan de voorronde van de Champions League. Omdat zij allen minimaal al een Europese ticket hebben, vervalt in deze situatie wedstrijd 'J' van het schema uit het programma. De verliezer van duel 'H' en de winnaar van duel 'I' spelen in deze situatie dus volgend seizoen ook UEFA Cup.
Op basis van de huidige stand van de ranglijst per 27/02/06 speelt PSV als landskampioen tegen Ajax. Ajax is al verzekerd van Europees voetbal, maar neemt deel aan de play offs omdat ze de voorronde van de Champions League kunnen bereiken. Indien Ajax de wedstrijden A en G wint, verzekert men zich van deze voorronde. Indien Ajax de wedstrijd A verliest, worden de wedstrijden H en J niet meer gespeeld. Ajax heeft dan, ook als verliezend bekerfinalist, automatisch Europees voetbal bereikt. Wedstrijd 'L' wordt gespeeld om het doorgeschoven eerste Intertoto Cup-ticket.
Situatie 2: Bekerfinale tussen de landskampioen en de nummer 6, 7, 8 of 9
Voor de nummers 6 tot en met 9 is een Uefa Cup-plaats het hoogst haalbare. Door de finale tegen de landskampioen is dat ticket al binnen. In dat geval neemt de betreffende ploeg niet deel aan de play-offs. De plaats wordt ingenomen door de nummer tien van de ranglijst. Daarbij schuiven de ploegen allemaal naar boven door in het schema. De nummer veertien speelt dan mee in de play offs om een eventuele Intertoto Cup-plaats.
Op basis van de huidige stand van de ranglijst (geen enkele staat ummers bij de nummers 6 t/m 9) komt deze situatie niet voor.
Situatie 3: Bekerfinale tussen de landskampioen en de nummer 10, 11, 12 en 13
Voor de nummers 10 tot en met 13 is een mogelijke Intertoto Cup-plaats het hoogst haalbare. Door de finale tegen de landskampioen is een UEFA Cup ticket al binnen. In dat geval neemt de betreffende ploeg niet deel aan de play-offs. De plaats wordt ingenomen door de nummer 14 van de ranglijst. Daarbij schuiven de ploegen allemaal naar boven door in het schema.
Op basis van de huidige stand op de ranglijst zou PSV als landskampioen moeten aantreden tegen Roda JC. Omdat Roda JC ook als verliezend finalist automatisch een UEFA Cup-ticket krijgt, betekent dit dat Roda JC niet deelneemt aan de play offs. De nummer 14 (Sparta) schuift een plaatsje op en neemt deel aan de play offs tussen de overige nummers 10 t/m 13.
Situatie 4: Bekerfinale tussen twee ploegen uit de groep 2 tot en met 5
Ook hier schuiven de UEFA Cup en Intertoto Cup-tickets allemaal door en is iedereen op de plaatsen 2 tot en met 5 bij de start van de play offs al verzekerd van Europees voetbal. Zij strijden natuurlijk nog wel om deelname aan de voorronde van de Champions League
In deze situatie speelt Ajax tegen AZ. Beide clubs zijn al verzekerd van Europees voetbal, maar nemen toch deel aan de play offs omdat ze de voorronde van de Champions League kunnen bereiken. Indien één van beide clubs de wedstrijden A en G wint, verzekert men zich van deze voorronde. De wedstrijd H wordt niet gespeeld aangezien de verliezer van A (Ajax of AZ) als deelnemer van H in de bekerfinale uitkomt tegen één van de beide deelnemers aan wedstrijd G. De wedstrijd 'J' komt te vervallen. Wedstrijd 'L' wordt gespeeld om het doorgeschoven eerste Intertoto Cup-ticket.
Situatie 5: Bekerfinale tussen de club die voorronde Champions League speelt en de nummers 6,7,8 of 9
Bij een bekerfinale tussen de club die als winnaar van wedstrijd G de voorronde van de Champions League heeft bereikt en een club uit de nummers 6 t/m 9 geldt het volgende. Bij het uitkomen in betreffende finale is een UEFA Cup ticket voor een nummer 6 t/m 9 ook als verliezer al binnen.
Op basis van de huidige stand van de ranglijst (geen enkele club staat immers bij de nummers 6 t/m 9) komt deze situatie niet voor.
Situatie 6: Bekerfinale tussen de club die voorronde Champions League speelt en de nummers 10,11,12 of 13
Bij een bekerfinale tussen de club die als winnaar van wedstrijd G de voorronde van de Champions League heeft bereikt en een club uit de nummers 10 t/m 13 geldt het volgende: Bij het uitkomen in betreffende finale is een UEFA Cup-ticket voor een nummer 10 t/m 13 ook als verliezer al bereikt.
Op basis van de huidige stand op de ranglijst is AZ, indien men de wedstrijden B en G wint, verzekerd van de voorronde Champions League. Indien zij in de bekerfinale aantreden tegen Roda JC, zal Roda JC ook als verliezend finalist dan automatisch een UEFA Cup-ticket krijgen. Er zal geen doorschuiving van Europese tickets plaatsvinden.
Andere scenario's
Er zijn natuurlijk met andere standen van de ranglijst andere varianten denkbaar. Het principe blijft echter hetzelfde. De bekerwinnaar plaatst zich voor de UEFA Cup. Indien de bekerwinnaar al zeker is van de Champions League (rechtstreeks of via de play-offs), krijgt de verliezend finalist de plaats in de UEFA Cup. Afhankelijk van welke positie die ploeg inneemt op de ranglijst schuift het aantal Europese plaatsen op.
Ik heb er een conclusie aan toegevoegd voor de ongeduldigenquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:29 schreef Suijk het volgende:
Tnx, dat maakt het wel duidelijker ja.
Stam is een klootzak.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:07 schreef Tarado het volgende:
Jaap Stam wilde Shota geen hand geven, die had hem iets teveel gedold, vond ik wel onsportief van hem toen, maar volgend seizoen vergeef ik het hem
Dat is alleen wanneer Ajax 6de wordt. Worden ze 4de of 5de spelen ze eerst nog voor CL.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:41 schreef okee6 het volgende:
Opvallend, in situatie 2 hoeft Ajax dus niet meer te spelen. En kan het zich ook voorbereiden op de bekerfinale.
ja, en dat kunnen we wel eens gebruiken bij Aajx, met al die lieve "technische" jochiesquote:
bijna een maand ja, ik zou zeggen geef de spelers een weekje vrij en dan trainingskamp en een oefenwedstrijdjequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar PSV is dus wel eerst een maand vrij voordat de bekerfinale is?
Deels gunstig, deels ongunstig natuurlijk.
ook daarom zijn die play-offs achterlijk. je wilt als club toch een beetje regelmaat hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Slaat nergens opmaand niks doen
of iedereen in april klaar, week later bekerfinale, en dan lekker vakantie/herstelperiode voor groot WK/EKquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon iedereen in mei klaar.
Niet in April en dan maand later pas bekerfinale.
Dat kan ook jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
of iedereen in april klaar, week later bekerfinale, en dan lekker vakantie/herstelperiode voor groot WK/EK
Was voor jullie ajacieden toch niet echt gezellig op de Maastribunequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:50 schreef the_hunter het volgende:
Wordt hopelijk weer net zo gezellig als in '98![]()
Dat waren hele dappere kerels die ouders met kinderen gingen slaan, heldenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was voor jullie ajacieden toch niet echt gezellig op de Maastribune![]()
Dat zou je als je dit seizoen als basis neemt wel verwachten, maar zo'n finale is toch een wedstrijd op zich.quote:
Inderdaad. Dat was erg stoer van die mannen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat waren hele dappere kerels die ouders met kinderen gingen slaan, helden![]()
Opties voldoende itt Ajax, zolang Alex op Huntelaar speelt is de Ajax-aanval als een vis op het droge.quote:
Absoluut, die zullen hun ogen uitkijken bij de eerste trainingen (dan naar de trainer: Die lompe kale speelt toch bij ons?)quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dat kunnen we wel eens gebruiken bij Aajx, met al die lieve "technische" jochies.
Alexquote:
Dat was te zien twee weken geledenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Opties voldoende itt Ajax, zolang Alex op Huntelaar speelt is de Ajax-aanval als een vis op het droge.
Die wedstrijd en de komende bekerfinale zijn niet met elkaar te vergelijken snert.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat was te zien twee weken geleden
Kijk maar uit dat Stam geen Litmanen II wordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stam is een held. Bij LAZIO, bij ORANJE en bij AJAX.
Dat denk ik niet, alleen neem ik niet met minder genoegen dan de dubbel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:37 schreef daaaaan het volgende:
Dit wordt wel heeel makkelijk voor PSV.
Grapjasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:37 schreef daaaaan het volgende:
Dit wordt wel heeel makkelijk voor PSV.
PSV viel in de onderlinge confromtaties inderdaad wat tegen. De underdog-rol blijft vooralsnog.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Zeker weten, in de jc-schaal waren ze veel beter dan Ajax, ze hebben thuis zonder de hulp van de scheidsrechter Ajax compleet ingemaakt, en twee weken geleden mocht Ajax zich in de handjes knijpen met de 0-0....
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
maar ik ben nu eenmaal een Ajax-suporter.
En dan weet je gewoon dat je de beste bent.
Ow ja joh...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef DutchSoldier het volgende:
En we gaan met z'n allen naar 010, en we gaan met z'n allen naar R*tt*rd*m, en we gaan met z'n allen de Kuip slopen jalalalaaaaa.![]()
![]()
De stoeltjes slopen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoort erbij
Hoeveel pak jij er?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef DutchSoldier het volgende:
En we gaan met z'n allen naar 010, en we gaan met z'n allen naar R*tt*rd*m, en we gaan met z'n allen de Kuip slopen jalalalaaaaa.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Stoer!!!!!!!
Ik wou dat ik zo stoer op internet durfde te praten![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef DutchSoldier het volgende:
![]()
Bak een taart en ga het vieren, ik ga d'r vandoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:02 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn reactie op jouw kansloze post...
Hoe oud ben je, 16 of 17?quote:
Ik heb me altijd afgevraagd wat daar nu zo leuk aan was.quote:
Wordt vanzelf bekend gemaakt. Maandag gaan de betrokken partijen met elkaar in overleg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer kan je kaartjes halen?
Klinkt zo serieus...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maandag gaan de betrokken partijen met elkaar in overleg.
quote:Op maandag 27 maart 2006 08:53 schreef the_hunter het volgende:
Gisteren in het home hoorde ik van een paar bekenden dat we hoogstwaarschijnlijk 17.000 kaarten krijgen voor de bekerfinale![]()
Dat is normaal voor de bekerfinale...quote:Op maandag 27 maart 2006 08:53 schreef the_hunter het volgende:
Gisteren in het home hoorde ik van een paar bekenden dat we hoogstwaarschijnlijk 17.000 kaarten krijgen voor de bekerfinale![]()
Net als in 2002 zeker? Toen kregen we eerst maar 5000 kaarten. Gelukkig werden dat er later nog 12.000, maar zo normaal is dat dus niet hoor...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is normaal voor de bekerfinale...
JIj bent stoer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef DutchSoldier het volgende:
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef RayMania het volgende:
PSV is de grote favoriet en de kans dat ik Ajax de beker zie pakken schat ik (helaas) op 30-40%.
Ik verwacht geen doelpuntrijke wedstrijd en PSV zal zijn normale spelletje spelen (Ajax laten komen) en waarschijnlijk nipt winnen. Maar ik hoop het natuurlijk niet. Hopelijk heeft Ajax weinig blessures en kan het spelers fit houden, al wordt dat wel lastig met die play-offs die PSV niet gaat spelen (en Ajax wel).
Topploegen pieken pas wanneer het moet. Even geduld dus nog.....quote:Op maandag 27 maart 2006 09:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Hou deze vorm vast jongens, dan komt het helemaal goed in de play-offs en de bekerfinale!
Lekker pieken dadelijk dan, in de wedstrijden tegen de nummer 9...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Topploegen pieken pas wanneer het moet. Even geduld dus nog.....
Ajax hoeft geen play-offs te voetballen als ze onder plaats 5 eindigen want ze zijn al zeker van een UEFA ticket.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lekker pieken dadelijk dan, in de wedstrijden tegen de nummer 9...
Never mindquote:Op maandag 27 maart 2006 11:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ajax hoeft geen play-offs te voetballen als ze onder plaats 5 eindigen want ze zijn al zeker van een UEFA ticket.
dat kanquote:Op maandag 27 maart 2006 10:26 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk wint psv
zal het clubcard verkoop zijn voor psv zoja is dat te kopen op iemand anders zn naam ? dus dat persoon a een kaart koopt met clubcard van persoon a en dat persoon b de wedstrijd bezoekt op kaartja van persoon a
voor de PSV vakken zal je een PSV clubcard moeten hebben, k weet niet of er nog voorrang komt voor leden van de supportersvereniging enzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
mooi
zit de kans er in dat de finale clubcard verkoop is ?
dan ga ik namelijk psv vak met een vriend
Is het bij psv niet hetzelfde als bij Ajax dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de PSV vakken zal je een PSV clubcard moeten hebben, k weet niet of er nog voorrang komt voor leden van de supportersvereniging enzo.
volgens mij is het PSV over het algemeen zo dat leden van de supportersvereniging tegelijk mogen met seizoenkaarthouders bij zoiets, maar ik durf het niet te zeggen.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Is het bij psv niet hetzelfde als bij Ajax dan?
Bij ons is het in de onderstaande volgorde:
Eerst voorrangsuitkaart, dan uitkaart, dan seizoenkaart, dan supp clubkaart en als laatste gewone clubkaart...
Je weet toch inmiddels wel hoe het met Ajax gaat? Totaal onverdiend en met schijtmazzel halen wij op de laatste speeldag in de 4e minuut van de blessuretijd de 5e plek. Daarna komt pas de piek...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lekker pieken dadelijk dan, in de wedstrijden tegen de nummer 9...
Dus dan piek je al in de vierde minuut van de blessuretijd! Aha oke, nou ik wacht het af...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels wel hoe het met Ajax gaat? Totaal onverdiend en met schijtmazzel halen wij op de laatste speeldag in de 4e minuut van de blessuretijd de 5e plek. Daarna komt pas de piek...
Omdat wij minder supporters hebben hebben we die voorrangsuitkaart niet eens nodigquote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef the_hunter het volgende:
Is het bij psv niet hetzelfde als bij Ajax dan?
Bij ons is het in de onderstaande volgorde:
Eerst voorrangsuitkaart, dan uitkaart, dan seizoenkaart, dan supp clubkaart en als laatste gewone clubkaart...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef DutchSoldier het volgende:
![]()
Denk ook dat er niks gebeurt, dit soort wedstrijden wordt zo sterk beveiligd gaat niet nog een keer fout.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef footbal_lad het volgende:
Voorspelling:er gebeurt helemaal niks.Ze komen met 15000 man en blijven allemaal lekker in de buurt vd Kuip,niemand gaat de binnenstad in.Ze gaan weer stoeltjes slopen,oftewel:kinderspel.....![]()
PSV kwam toendertijd tenminste los naar R'dam....
Voorspelling, er gaat wel wat gebeuren, er gaat namelijk een wedstrijd gespeeld worden sensatiezoekertjequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef footbal_lad het volgende:
Voorspelling:er gebeurt helemaal niks.Ze komen met 15000 man en blijven allemaal lekker in de buurt vd Kuip,niemand gaat de binnenstad in.Ze gaan weer stoeltjes slopen,oftewel:kinderspel.....![]()
PSV kwam toendertijd tenminste los naar R'dam....
dat weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij gaat deze topic over de finale Ajax-psv en niet over klakkies die relletjes stoer vinden.
Maar ik kan me vergissen.
ik denk dat gewoon, mag dat niet?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:14 schreef the_hunter het volgende:
Die wedstrijd duurt nog ruim een maand. Hoe kun je dan nu al een uitslag neerzetten? Verder wordt vandaag of morgen waarschijnlijk informatie over de kaartverkoop voor Ajacieden bekend gemaakt.
Van mij wel, maar er kan nog zoveel gebeuren in een maand tijd.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:17 schreef Badabingea het volgende:
[..]
ik denk dat gewoon, mag dat niet?
Mijn ouders zouden me als raad geven: daar sta je toch boven?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij gaat deze topic over de finale Ajax-psv en niet over klakkies die relletjes stoer vinden.
Maar ik kan me vergissen.
nee, dat zou wat laat worden dit jaarquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef tong80 het volgende:
Wanneer wordt ie gespeeld ? Weer op hemelsvaartdag ?
dan mogen wij met de trein? altijd fijn naar Rotterdamquote:Op woensdag 5 april 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
lekker, wij hebben de buscombi gekregen, daar was ik al bang voor
quote:Informatie Ajax - PSV (07/05/2006)
Competitie:
Gatorade Cup, finale
Data & aanvang:
Zondag 7 mei, 18.00 uur
Verkoopvoorwaarden algemeen:
De verkoop van toegangskaarten start zaterdag 8 april en eindigt uiterlijk op donderdag 4 mei. Er zijn zowel kaarten in combinatie met een busreis als in combinatie met een autoreis te koop, in totaal zijn er 17.000 kaarten beschikbaar.
Busreis
Verkoopvoorwaarden kaarten in combinatie met een busreis:
Voor de autocombi zijn 1800 kaarten beschikbaar. Per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card kunnen drie kaarten worden gekocht. Op verzoek van de locale autoriteiten dient er wel een registratie plaats te vinden van de personen die een aankoop doen via een PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card van een andere persoon). Nadat je meer dan één kaart hebt gekocht, dien je de andere perso(o)n(en) te registreren, klik daarvoor hier. Dit dient voor donderdag 4 mei te gebeuren. Indien niet geregistreerd, kan de toegang tot de bus worden geweigerd. Bij het instappen dien je je te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs.
Prijzen kaarten in combinatie met een busreis:
Vak Q t/m U (deze vakken worden als eerste verkocht) en QQ t/m UU: ¤ 29,00 (prijs mogelijk gemaakt door de Supportersvereniging PSV en geldt zowel voor leden als niet-leden). Klik hier voor een stadionplattegrond.
Verkooppunten kaarten in combinatie met een busreis:
Omwisselbiljetten voor de buscombi zijn te koop bij de verkooppunten van TicketBox. Klik hier om te zoeken naar het dichtstbijzijnde verkooppunt.
Opmerkingen kaarten in combinatie met een busreis:
Indien je met de bus vanaf het Philips Stadion (vanaf het parkeerterrein aan de westzijde van het stadion) wilt vertrekken, dien je bij TicketBox tribunecode 200 (= vak BUS) te selecteren. Indien je met de Randstadbus vanuit Woerden wilt gaan, dan dien je bij TicketBos tribunecode 301 (= vak NS.) te selecteren. Er is ook een beperkte mogelijkheid om gebruikt te maken van een opstappunt in Gilze Rijen, indien je hier gebruik van wilt maken dan dien je na het kopen van je kaart (tribunecode 200) contact op te nemen met de Supportersvereniging PSV, het telefoonnummer is 040 2574782.
Het rijnummer dat wordt afgebeeld correspondeert met je busnummer. Het is nog niet bekend hoe laat de bussen precies vertrekken, dit is namelijk afhankelijk van het aantal bussen dat zal rijden. De definitieve vertrektijden worden ongeveer een week van tevoren bekend gemaakt.
Autoreis
Verkoopvoorwaarden kaarten in combinatie met een autoreis:
Voor de autocombi is een PSV Uitkaart verplicht, er kan dus één kaart per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card worden gekocht.
Prijzen kaarten in combinatie met een autoreis:
Vak X1 t/m X4: ¤ 19,00. Klik hier voor een stadionplattegrond.
Verkooppunten kaarten in combinatie met een autoreis:
De omwisselbiljetten zijn te boeken via een nieuw online reserveringssysteem http://www.psvuitwedstrijd.nl. Om de kaarten online te boeken dien je de PSV (Seizoen/Supporters) Club Card bij de hand te hebben. Het is ook mogelijk om kaarten te boeken voor andere PSV (Seizoen/Supporters) Club Card-houders indien je beschikt over (de barcode van) hun PSV (Seizoen/Supporters) Club Card.
Opmerkingen kaarten in combinatie met een autoreis:
Omwisselbiljetten voor de autocombi dienen op de wedstrijddag tussen 14.00 uur en 16.00 uur te worden omgewisseld bij het Philips Stadion. Hier ontvang je opnieuw een omwisselbiljet en een routebeschrijving naar een gereserveerd parkeerterrein bij Stadion Feijenoord (De Kuip). Op dit parkeerterrein wordt de PSV uitkaart gescand en ontvang je vervolgens een toegangskaart voor de wedstrijd. PSV is nog aan het bekijken of er alternatieve omwissellocaties mogelijk zijn, meer informatie volgt. Het is uitsluitend mogelijk om kaarten te boeken voor de autoreis indien je vóór maandag 2 april je PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card als PSV Uitkaart hebt laten registreren.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan mogen wij met de trein? altijd fijn naar Rotterdam
prijs voor die auto-combi is best redelijk.quote:
Buscombi valt me ook niks tegen hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
prijs voor die auto-combi is best redelijk.
Valt zeker niet tegen inderdaad. Ik ben benieuwd wat wij mogen betalen. Ben bang dat het zo rond de 50 euro gaat worden...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Buscombi valt me ook niks tegen hoor.
Niet twijfelen man, wordt vast gezelliequote:
Nee heb ergens anders gelezen dat iemand die om 10 uur een kaartje ging halen ook een kaartje voor T3 hadquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:22 schreef Silenus het volgende:
Ik heb een kaartje voor T5, betekent dat dat er dan al vier treinen vol zitten?
volgens mij gaan er geen neutrale kaartjes in de verkoop dit jaar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:24 schreef jorienvdherik het volgende:
kan je via je plaatselijke voetbal club kaartjes regelen ?
Als ajax nou tegen Feijenoord speelde, ok, dan slaat het nog ergens op. Dit is belachelijk. Tenzij de boefjes de stad in komen en Rotterdam gaan slopen. Die kans schat ik echter laag in...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje een knullig en voorAL overmoedig plaatje..
Als Ajax speelt als gisteren heeft psv de dubbel al bijna op zak...
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:39 schreef footbal_lad het volgende:
je moeder je stiekem geholpen.....
quote:
Combi Ger maakt genoeg winst hoor, met al die verplichte buscombi`squote:Op vrijdag 7 april 2006 13:35 schreef rubbereend het volgende:
jeumig dan legt de supportersvereniging van PSV er een flinke duit bij voor ons
komen er sowieso nog 2 bij, moet namelijk nog de kaarten halenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:07 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Combi Ger maakt genoeg winst hoor, met al die verplichte buscombi`s
Busreizen zijn trouwens altijd goedkoper dan treinreizen.
Ajax en Feyenoord uit betalen wij ook meer dan wedstrijden met de bus.
update 1: 71 bussen inmiddels (ongeveer 4000 dus) plus de autocombi.
update 2: 73 bussen vanuit Eindhoven en 7 uit de randstad.
433 mensen met de autocombi. Kleine 5000 mensen dus tot nu toe.
Ach het zal toch een saaie pot worden. Kan je beter lui op de bank gaan zitten .. een finale die er niet meer toe doet.quote:
erger zit dan waarschijnlijk nog in Duitslandquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach het zal toch een saaie pot worden. Kan je beter lui op de bank gaan zitten .. een finale die er niet meer toe doet.
zo'n dag is heerlijk man.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach het zal toch een saaie pot worden. Kan je beter lui op de bank gaan zitten .. een finale die er niet meer toe doet.
Volgens mij zijn er dit jaar geen neutrale vakken.quote:Op zondag 23 april 2006 11:55 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil met wat vrienden er ook heen, 2 Ajax supporters met 2 PSV-ers. Nu waren de PSV-kaarten veel goedkoper dan die van het Ajax-vak. Zijn er ook neutrale vakken? Zo ja, waar kan ik een kaartje bestellen?
dat weet ik wel zeker, alleen scheidsrechters konden kaartjes kopen.quote:Op zondag 23 april 2006 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er dit jaar geen neutrale vakken.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, alleen scheidsrechters konden kaartjes kopen.
Nee, dat kan dit jaar niet. Vouchers zijn op naam en dienen ingeruild te worden voor kaarten op vertoon van ID.quote:Op zondag 23 april 2006 15:56 schreef PLAE@ het volgende:
80% van die scheidsrechterskaartjes die zij voor 7.50 aanschaffen worden doorverkocht etc.
Klopt ja,ach ja,ik heb kaartjes via de hoofdsponsorquote:Op zondag 23 april 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, alleen scheidsrechters konden kaartjes kopen.
Geef aan mijquote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt ja,ach ja,ik heb kaartjes via de hoofdsponsor
Niet dat ik ga overigens
Dus? Ik zit er niet op te wachten, en daarnaast heb ik andere dingen te doenquote:Op zondag 23 april 2006 19:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Helaas ben jij er nietzoals gewoonlijk
Wishfull Thinking noemen ze datquote:
Ik ben niet zo'n liefhebber van Vink. Waarom niet gewoon de beste scheidsrechter, Jol dus?quote:Pieter Vink debuteert in finale Gatorade Cup
24/4/2006 20:34
De KNVB heeft Pieter Vink aangewezen om de finale van Gatorade Cup in goede banen te leiden. Voor de Noordwijkerhouter is het zijn eerste finale.
De eindstrijd in de Gatorade Cup tussen Ajax en PSV staat voor op 7 mei op het programma. In 1998 troffen de beide finalisten elkaar voor het laatst in de finale. De Amsterdammers wonnen toen met 5-0.
Omdat je niet kan blijven terugvallen op je beste scheidsrechter.quote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n liefhebber van Vink. Waarom niet gewoon de beste scheidsrechter, Jol dus?
Ik herinner mij nog een potje in Eindhoven dit seizoenquote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n liefhebber van Vink. Waarom niet gewoon de beste scheidsrechter, Jol dus?
Dan herinner ik mij liever de 5-0 van 1999, driemaal de vertrekkende Jari Litmanen. Nu Tomás Galásek?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan herinner ik mij liever de 5-0 van 1999 1998, driemaal de vertrekkende Jari Litmanen. Nu Tomás Galásek?![]()
dachten die rotterdammers ook hequote:Op woensdag 26 april 2006 20:38 schreef dvdfreak het volgende:
PSV gaan gewoon van die joden winnen
Ajax denkt nu ze nu goed kunnen voetballenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dachten die rotterdammers ook he![]()
kutte is alleen dat ik op dan in zwitersland zit![]()
Hij viel vandaag inquote:Op woensdag 26 april 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is die Sneijder er al weer een keer bij of hoe zit dat?
de medische staf van ajax kennende loopt dat toch weer foutquote:
In de loop van de dag zal wel weer bericht komen dat 'ie een terugslag heeft ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de medische staf van ajax kennende loopt dat toch weer fout
paar dagen vrij gehad, daarna is de selectie voor een trainingskamp naar Mallorca geweest. En voor morgenavond staat er een herdenkingsduel in Halle op het programma.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
In de loop van de dag zal wel weer bericht komen dat 'ie een terugslag heeft ja.
Wat doet PSV trouwens al deze dagen? Trainen ze nog wel? Lijkt me toch behoorlijk saai voor ze, deze periode.
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:36 schreef -Wolf- het volgende:
We zullen zien,
maar PSV is het haasje
want AJAX is het baasje
in 010.
Amen.
True Truequote:Op donderdag 27 april 2006 11:36 schreef -Wolf- het volgende:
We zullen zien,
maar PSV is het haasje
want AJAX is het baasje
in 010.
Amen.
Hey leuk! Ben jij ook voor Ajax? Gezellig man! Coole nick!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:49 schreef AjaxGirl1 het volgende:
PSV is een boerenclub! Ajax gaat dit makkelijk winnen
Ik ben zeker voor ajaxquote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey leuk! Ben jij ook voor Ajax? Gezellig man! Coole nick!
Wow, nieuwe aanwinst in VBL, iemand met kijk op voetbal!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:49 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Kickeh!quote:
Ik ben gister helaas niet geweest. Ik had wel kaarten maar een goeie vriendin van mij is plotseling ziek geworden en ik moest naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kickeh!Ben je gisteren ook geweest? Was vet he! En tegen de kakkerlakken, havenslaven! Woohoo! Kampioenen!
Dit is er een met een knipoog neem ik aan.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Wint Ajax vrij eenvoudig, 3-0 of zo. PSV heeft geen ritme.
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey leuk! Ben jij ook voor Ajax? Gezellig man! Coole nick!
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kickeh!Ben je gisteren ook geweest? Was vet he! En tegen de kakkerlakken, havenslaven! Woohoo! Kampioenen!
Ben je ook een echte jood of neppe ?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:49 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Geen idee, maar voorverkoop is met een week verlengd, toch? Dan zal men eerst uiteindelijk verkochte kaarten willen afwachten, denk ik. Gelukkig wordt de finale van de KNVB-beker om 18.00 uur gespeeld, 12.30 uur in Rotterdam zijn op zondag betekent vaak een belachelijk korte nacht.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:23 schreef Jajong het volgende:
Iemand al een idee hoe laat de treinen naar R'dam gaan vanuit A'dam?
Mjeh, om nou de hele dag in de stinkstad rond te hangen zie ik ook niet echt zittenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen idee, maar oorverkoop is verlengd, toch? Dan zal men eerst uiteindelijk verkochte kaarten willen afwachten, denk ik. Gelukkig wordt de finale van de KNVB-beker om 18.00 uur gespeeld, 12.30 uur in Rotterdam zijn op zondag betekent vaak een belachelijk korte nacht.
Je komt de stad ook echt niet in als je met de trein komt, no worriesquote:Op donderdag 27 april 2006 16:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjeh, om nou de hele dag in de stinkstad rond te hangen zie ik ook niet echt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |