Dus? Ik zit er niet op te wachten, en daarnaast heb ik andere dingen te doenquote:Op zondag 23 april 2006 19:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Helaas ben jij er nietzoals gewoonlijk
Wishfull Thinking noemen ze datquote:
Ik ben niet zo'n liefhebber van Vink. Waarom niet gewoon de beste scheidsrechter, Jol dus?quote:Pieter Vink debuteert in finale Gatorade Cup
24/4/2006 20:34
De KNVB heeft Pieter Vink aangewezen om de finale van Gatorade Cup in goede banen te leiden. Voor de Noordwijkerhouter is het zijn eerste finale.
De eindstrijd in de Gatorade Cup tussen Ajax en PSV staat voor op 7 mei op het programma. In 1998 troffen de beide finalisten elkaar voor het laatst in de finale. De Amsterdammers wonnen toen met 5-0.
Omdat je niet kan blijven terugvallen op je beste scheidsrechter.quote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n liefhebber van Vink. Waarom niet gewoon de beste scheidsrechter, Jol dus?
Ik herinner mij nog een potje in Eindhoven dit seizoenquote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n liefhebber van Vink. Waarom niet gewoon de beste scheidsrechter, Jol dus?
Dan herinner ik mij liever de 5-0 van 1999, driemaal de vertrekkende Jari Litmanen. Nu Tomás Galásek?quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan herinner ik mij liever de 5-0 van 1999 1998, driemaal de vertrekkende Jari Litmanen. Nu Tomás Galásek?![]()
dachten die rotterdammers ook hequote:Op woensdag 26 april 2006 20:38 schreef dvdfreak het volgende:
PSV gaan gewoon van die joden winnen
Ajax denkt nu ze nu goed kunnen voetballenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dachten die rotterdammers ook he![]()
kutte is alleen dat ik op dan in zwitersland zit![]()
Hij viel vandaag inquote:Op woensdag 26 april 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is die Sneijder er al weer een keer bij of hoe zit dat?
de medische staf van ajax kennende loopt dat toch weer foutquote:
In de loop van de dag zal wel weer bericht komen dat 'ie een terugslag heeft ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de medische staf van ajax kennende loopt dat toch weer fout
paar dagen vrij gehad, daarna is de selectie voor een trainingskamp naar Mallorca geweest. En voor morgenavond staat er een herdenkingsduel in Halle op het programma.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
In de loop van de dag zal wel weer bericht komen dat 'ie een terugslag heeft ja.
Wat doet PSV trouwens al deze dagen? Trainen ze nog wel? Lijkt me toch behoorlijk saai voor ze, deze periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |