komen er sowieso nog 2 bij, moet namelijk nog de kaarten halenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:07 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Combi Ger maakt genoeg winst hoor, met al die verplichte buscombi`s
Busreizen zijn trouwens altijd goedkoper dan treinreizen.
Ajax en Feyenoord uit betalen wij ook meer dan wedstrijden met de bus.
update 1: 71 bussen inmiddels (ongeveer 4000 dus) plus de autocombi.
update 2: 73 bussen vanuit Eindhoven en 7 uit de randstad.
433 mensen met de autocombi. Kleine 5000 mensen dus tot nu toe.
Ach het zal toch een saaie pot worden. Kan je beter lui op de bank gaan zitten .. een finale die er niet meer toe doet.quote:
erger zit dan waarschijnlijk nog in Duitslandquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach het zal toch een saaie pot worden. Kan je beter lui op de bank gaan zitten .. een finale die er niet meer toe doet.
zo'n dag is heerlijk man.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach het zal toch een saaie pot worden. Kan je beter lui op de bank gaan zitten .. een finale die er niet meer toe doet.
Volgens mij zijn er dit jaar geen neutrale vakken.quote:Op zondag 23 april 2006 11:55 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil met wat vrienden er ook heen, 2 Ajax supporters met 2 PSV-ers. Nu waren de PSV-kaarten veel goedkoper dan die van het Ajax-vak. Zijn er ook neutrale vakken? Zo ja, waar kan ik een kaartje bestellen?
dat weet ik wel zeker, alleen scheidsrechters konden kaartjes kopen.quote:Op zondag 23 april 2006 11:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er dit jaar geen neutrale vakken.
quote:Op zondag 23 april 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, alleen scheidsrechters konden kaartjes kopen.
Nee, dat kan dit jaar niet. Vouchers zijn op naam en dienen ingeruild te worden voor kaarten op vertoon van ID.quote:Op zondag 23 april 2006 15:56 schreef PLAE@ het volgende:
80% van die scheidsrechterskaartjes die zij voor 7.50 aanschaffen worden doorverkocht etc.
Klopt ja,ach ja,ik heb kaartjes via de hoofdsponsorquote:Op zondag 23 april 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, alleen scheidsrechters konden kaartjes kopen.
Geef aan mijquote:Op zondag 23 april 2006 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt ja,ach ja,ik heb kaartjes via de hoofdsponsor
Niet dat ik ga overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |