quote:Op maandag 27 maart 2006 08:53 schreef the_hunter het volgende:
Gisteren in het home hoorde ik van een paar bekenden dat we hoogstwaarschijnlijk 17.000 kaarten krijgen voor de bekerfinale![]()
Dat is normaal voor de bekerfinale...quote:Op maandag 27 maart 2006 08:53 schreef the_hunter het volgende:
Gisteren in het home hoorde ik van een paar bekenden dat we hoogstwaarschijnlijk 17.000 kaarten krijgen voor de bekerfinale![]()
Net als in 2002 zeker? Toen kregen we eerst maar 5000 kaarten. Gelukkig werden dat er later nog 12.000, maar zo normaal is dat dus niet hoor...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is normaal voor de bekerfinale...
JIj bent stoer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef DutchSoldier het volgende:
En we gaan met z'n allen naar 010, en we gaan met z'n allen naar R*tt*rd*m, en we gaan met z'n allen de Kuip slopen jalalalaaaaa.![]()
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef RayMania het volgende:
PSV is de grote favoriet en de kans dat ik Ajax de beker zie pakken schat ik (helaas) op 30-40%.
Ik verwacht geen doelpuntrijke wedstrijd en PSV zal zijn normale spelletje spelen (Ajax laten komen) en waarschijnlijk nipt winnen. Maar ik hoop het natuurlijk niet. Hopelijk heeft Ajax weinig blessures en kan het spelers fit houden, al wordt dat wel lastig met die play-offs die PSV niet gaat spelen (en Ajax wel).
Topploegen pieken pas wanneer het moet. Even geduld dus nog.....quote:Op maandag 27 maart 2006 09:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Hou deze vorm vast jongens, dan komt het helemaal goed in de play-offs en de bekerfinale!
Lekker pieken dadelijk dan, in de wedstrijden tegen de nummer 9...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Topploegen pieken pas wanneer het moet. Even geduld dus nog.....
Ajax hoeft geen play-offs te voetballen als ze onder plaats 5 eindigen want ze zijn al zeker van een UEFA ticket.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lekker pieken dadelijk dan, in de wedstrijden tegen de nummer 9...
Never mindquote:Op maandag 27 maart 2006 11:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ajax hoeft geen play-offs te voetballen als ze onder plaats 5 eindigen want ze zijn al zeker van een UEFA ticket.
dat kanquote:Op maandag 27 maart 2006 10:26 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk wint psv
zal het clubcard verkoop zijn voor psv zoja is dat te kopen op iemand anders zn naam ? dus dat persoon a een kaart koopt met clubcard van persoon a en dat persoon b de wedstrijd bezoekt op kaartja van persoon a
voor de PSV vakken zal je een PSV clubcard moeten hebben, k weet niet of er nog voorrang komt voor leden van de supportersvereniging enzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
mooi
zit de kans er in dat de finale clubcard verkoop is ?
dan ga ik namelijk psv vak met een vriend
Is het bij psv niet hetzelfde als bij Ajax dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de PSV vakken zal je een PSV clubcard moeten hebben, k weet niet of er nog voorrang komt voor leden van de supportersvereniging enzo.
volgens mij is het PSV over het algemeen zo dat leden van de supportersvereniging tegelijk mogen met seizoenkaarthouders bij zoiets, maar ik durf het niet te zeggen.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Is het bij psv niet hetzelfde als bij Ajax dan?
Bij ons is het in de onderstaande volgorde:
Eerst voorrangsuitkaart, dan uitkaart, dan seizoenkaart, dan supp clubkaart en als laatste gewone clubkaart...
Je weet toch inmiddels wel hoe het met Ajax gaat? Totaal onverdiend en met schijtmazzel halen wij op de laatste speeldag in de 4e minuut van de blessuretijd de 5e plek. Daarna komt pas de piek...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Lekker pieken dadelijk dan, in de wedstrijden tegen de nummer 9...
Dus dan piek je al in de vierde minuut van de blessuretijd! Aha oke, nou ik wacht het af...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels wel hoe het met Ajax gaat? Totaal onverdiend en met schijtmazzel halen wij op de laatste speeldag in de 4e minuut van de blessuretijd de 5e plek. Daarna komt pas de piek...
Omdat wij minder supporters hebben hebben we die voorrangsuitkaart niet eens nodigquote:Op maandag 27 maart 2006 13:37 schreef the_hunter het volgende:
Is het bij psv niet hetzelfde als bij Ajax dan?
Bij ons is het in de onderstaande volgorde:
Eerst voorrangsuitkaart, dan uitkaart, dan seizoenkaart, dan supp clubkaart en als laatste gewone clubkaart...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef DutchSoldier het volgende:
En we gaan met z'n allen naar 010, en we gaan met z'n allen naar R*tt*rd*m, en we gaan met z'n allen de Kuip slopen jalalalaaaaa.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |