Denk ook dat er niks gebeurt, dit soort wedstrijden wordt zo sterk beveiligd gaat niet nog een keer fout.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef footbal_lad het volgende:
Voorspelling:er gebeurt helemaal niks.Ze komen met 15000 man en blijven allemaal lekker in de buurt vd Kuip,niemand gaat de binnenstad in.Ze gaan weer stoeltjes slopen,oftewel:kinderspel.....![]()
PSV kwam toendertijd tenminste los naar R'dam....
Voorspelling, er gaat wel wat gebeuren, er gaat namelijk een wedstrijd gespeeld worden sensatiezoekertjequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:01 schreef footbal_lad het volgende:
Voorspelling:er gebeurt helemaal niks.Ze komen met 15000 man en blijven allemaal lekker in de buurt vd Kuip,niemand gaat de binnenstad in.Ze gaan weer stoeltjes slopen,oftewel:kinderspel.....![]()
PSV kwam toendertijd tenminste los naar R'dam....
dat weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij gaat deze topic over de finale Ajax-psv en niet over klakkies die relletjes stoer vinden.
Maar ik kan me vergissen.
ik denk dat gewoon, mag dat niet?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:14 schreef the_hunter het volgende:
Die wedstrijd duurt nog ruim een maand. Hoe kun je dan nu al een uitslag neerzetten? Verder wordt vandaag of morgen waarschijnlijk informatie over de kaartverkoop voor Ajacieden bekend gemaakt.
Van mij wel, maar er kan nog zoveel gebeuren in een maand tijd.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:17 schreef Badabingea het volgende:
[..]
ik denk dat gewoon, mag dat niet?
Mijn ouders zouden me als raad geven: daar sta je toch boven?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij gaat deze topic over de finale Ajax-psv en niet over klakkies die relletjes stoer vinden.
Maar ik kan me vergissen.
nee, dat zou wat laat worden dit jaarquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef tong80 het volgende:
Wanneer wordt ie gespeeld ? Weer op hemelsvaartdag ?
dan mogen wij met de trein? altijd fijn naar Rotterdamquote:Op woensdag 5 april 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
lekker, wij hebben de buscombi gekregen, daar was ik al bang voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |