amenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt vloeken op hun spel, maar waarom op de personen? Ze doen echt wel hun best, anders waren ze nooit profvoetballer geworden.
idd, die is wel lekker bezig de laatste tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Stekelenburg weer goed.
Idd, en anders heb ik volgend jaar liever Gentenaar op doelquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, die is wel lekker bezig de laatste tijd.
Nu nog iets meer pakken uit de lucht en hij komt er wel.
gelukkig ja. Blind zal wel meelezen op zijn laptopquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:20 schreef Nashje het volgende:
Goede wissels.
Ik heb een hekel aan Ajax en daarom vind ik de posts van HW juist zo leuk om te lezen, omdat hij altijd zo negatief over Ajax is! Dat is toch het mooiste om te lezen, dat zelfs Ajacieden ze de grond in trappen. En dat jij dan zo gefrustreerd doet is alleen maar leuk meegenomen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ben je afgezogen door HW ofzo??? Je bent hem zo aan het beschermen....
Dat heeft Danny nog steeds niet door.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Beste Danny,
Maduro is GEEN verdediger maar een middenvelder...
die willen wij niet eens opstellen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Maduro is omgekocht door Philips & Co
Die moet je ff uitleggen hoor. Maduro is 1.88 als ik me niet vergis.quote:
Inderdaad Noca ..... alsquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef Noca het volgende:
Hmm volgens mij is dit niet zo gunstig als wij bij de eerste 5 eindigen...als natuurlijk he, als.
Ik was in het Philips Stadionquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
Sorry hoor maar ik zie weer een heleboel namen die nog niet eerder hebben gereageerd in dit topic.
Als middenvelder is ie gewoon goed hoor, maar als verdediger is het niks.quote:
Oh, is dat verplicht dan? Ga lekker tv kijken jochie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
Sorry hoor maar ik zie weer een heleboel namen die nog niet eerder hebben gereageerd in dit topic.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt interessant, maar we gaan het weer over de wedstrijd hebben!
Een reallife soap over HeatWave met een HeetWijf komt eraan is me verteld.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
'Dit mag op dit niveau niet gebeuren.'
Hou je smoel nitwit versxlaggever.
Nog één zo'n open deur en ik kom je huis verbouwen. En laat alleen de deur recht op staan.
Maduro maakte die fout Tong, niet de verslaggeverquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
'Dit mag op dit niveau niet gebeuren.'
Hou je smoel nitwit versxlaggever.
Nog één zo'n open deur en ik kom je huis verbouwen. En laat alleen de deur recht op staan.
Jeetje, beetje gefrustreerd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, is dat verplicht dan? Ga lekker tv kijken jochie.
Terugspelen op Stekelenburg, dacht ie...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben Chelsea aant kijken, wat deed Maduro?
goed ja, maar doe mij maar cocu, landzaat, van der vaartquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als middenvelder is ie gewoon goed hoor, maar als verdediger is het niks.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik wilde de tt veranderen in "Gatorade Cup: HeatWave - de rest (t bijprogramma: Ajax-Roda)"
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Almere-Dude het volgende:
[afbeelding]
"Zo ziet een fout eruit"
![]()
![]()
![]()
dat vind ik het hele seizoen alquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Noca het volgende:
Ik vind die Lindenbergh maar niks trouwens, is het altijd net niet.
Een Amstel Cup waarvan je niet dronken wordtquote:
En jij bentquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Almere-Dude het volgende:
[afbeelding]
"Zo ziet een fout eruit"
![]()
![]()
![]()
Willen we ook eens hetzelfdequote:
zou voor psv niet zo nuttig zijn, maar leuke aanvulling natuurlihjkquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef cultheld het volgende:
Is het jullie ook opgevallen hoe goed Cziommer speelt? Die hoort niet te twijfelen tussen Roda en Twente. Raar dat Schalke 04 hem geen kans geeft. Ik denk dat Feyenoord en PSV een gooi naar de diensten van Cziommer gaan doen in de zomer.
Soms ook helemaal niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Noca het volgende:
bang voor Rodaquote:
Een seizoen later kan ie Cocu vervangen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
zou voor psv niet zo nuttig zijn, maar leuke aanvulling natuurlihjk
Niet lang......quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Hoe lang houdt blind dit nog vol?
Maduro is een HELD!!! Anders zou Bassie hem er natuurlijk niet bij halenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:29 schreef HeatWave het volgende:
ik snap dat Blind maduro niet meteen wil slopen door hem te wisselen, maar hij is echt de weg kwijt..
quote:
nee, het idee om op het einde van het seizoen ajax nog een keer te kunnen vernederenquote:
het is heel veel, maar het lijkt niet op voetbalquote:
AZ hequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Noca het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef komrad het volgende:
[..]
nee, het idee om op het einde van het seizoen ajax nog een keer te kunnen vernederen![]()
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
zou het commentaar nog slechter kunnen?
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
mij vrouw hangt nu aan de telefoon met haar moeder: zelfs dat gesprek heeft meer niveau.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
whehe, ik zit gewoon stil te kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef rubbereend het volgende:
na vanavond mag niemand meer klagen over het commentaar bij Talpa
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
Hoop je een keer dat Ajax wint, vernaggelen ze het nog
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
nee, maar ze maken ook geen kapitale foutenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Eilanden het volgende:
En om te zeggen dat Roda JC nou zo fantastisch speelt.....
we blijven je het hele seizoen vermakenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
Tuurlijk niet. Die horen niet in Europa. Dus Ajax, doe er iets aan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Eilanden het volgende:
En om te zeggen dat Roda JC nou zo fantastisch speelt.....
Wij wel hè!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die horen niet in Europa.
als je bedoelt dat het kut is: jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ligt het aan mij of is die sbs6commentaar een beetje erg partijdig.
Die keren dat Ajax Utreg dit seizoen vermaakte, had ik het wel naar mijn zinquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
we blijven je het hele seizoen vermaken![]()
Ajax zeker wel met dit teamquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die horen niet in Europa. Dus Ajax, doe er iets aan.
dat komt er nog bij uiteraard.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je bedoelt dat het kut is: ja
ik ga bijna verlangen naar onze wedstrijden tegen jullie, jezus, wat is dit baggerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die keren dat Ajax Utreg dit seizoen vermaakte, had ik het wel naar mijn zinMaar dit 'vermaak' kan ik niet echt waarderen.....
Geen idee, heb het maar uitgezetquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ligt het aan mij of is die sbs6commentaar een beetje erg partijdig.
Pieken op het juiste momentquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
z n eerste goede wedstrijd dit seizoen.... das pech voor Ajax.
babel, harry, huntelaar, rosales en rosenbergquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke spitsen spelen er allemaal?
OMFGquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
babel, harry, huntelaar, rosales en rosenberg![]()
Hij voetbalde iig al als een freefighter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:44 schreef cultheld het volgende:
Als Atteveld dik en kaal was, had ie een prima freefighter geweest.
Dat wordt ie de hele wedstrijd al.quote:
in je eigen doelquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
8 minuten nog kunnen we makkelijk 3 keer scoren
vast wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Enchanter het volgende:
Zou Blind mogen blijven als Ajax er uit vliegt ?
hup AJAX
ja, de minst slechten winnen vandaagquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:46 schreef Zwansen het volgende:
Het voetbal wint vandaag weer eens gelukkig.
Erg hoor klinkt uit jouw mond best mildquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef HeatWave het volgende:
Erg hoor...
maar ik mag niet negatief zijn, want dan ben ik geen Ajacied.
haha inderdaad. wat een kneusquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Snapt Blind niet dat je aan 5 aanvallers niks hebt als je een middenveld hebt van 2 mensen die de slag niet kunnen winnen tegen 4 personen, en daarom nooit een bal aan de spitsen kunnen geven?
zelfs dat lukt nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:47 schreef Againzender het volgende:
Knokken!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef golfer het volgende:
Dit is gewoon dramatisch slecht van Ajax.
maar daar is het een stuk gevaarlijkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:49 schreef Eilanden het volgende:
Ajax speelt nu het voetbal dat je ziet in de Engelse derde divisie .. lange halen gauw thuis
Het hele seizoen toch al? Uitgezonderd van de 5 wedstrijden tegen Sparta, Ado, Willem II, Heracles en RBCquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef Cheiron het volgende:
Het is tactisch een drama en daarnaast speelt iedereen ook nog ondermaats, echt een totale schande
Roda heeft wel Europees nuquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef cultheld het volgende:
De bekerfinalist heeft niet automatisch Europees voetbal meer of wel? Best lullig voor Roda op zich.
Niet? Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef cultheld het volgende:
De bekerfinalist heeft niet automatisch Europees voetbal meer of wel? Best lullig voor Roda op zich.
Is dat zo? Ik heb dat helemaal gemist. Hoezit dit nu dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef cultheld het volgende:
Dat vind ik dan toch wel tof voor de Roda-fans.quote:
geen idee, dat wisselt nog wel eens de laatste seizoenen.quote:
Met stalen neus?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
Ik zou bijna een stuk schoeisel opeten als het nog gelijk wordt
Kan daar op ingezet worden??quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
Ik zou bijna een stuk schoeisel opeten als het nog gelijk wordt
dat is wel het dichtsbijzijndequote:
nee, gokken is perversquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |