amenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt vloeken op hun spel, maar waarom op de personen? Ze doen echt wel hun best, anders waren ze nooit profvoetballer geworden.
idd, die is wel lekker bezig de laatste tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Stekelenburg weer goed.
Idd, en anders heb ik volgend jaar liever Gentenaar op doelquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, die is wel lekker bezig de laatste tijd.
Nu nog iets meer pakken uit de lucht en hij komt er wel.
gelukkig ja. Blind zal wel meelezen op zijn laptopquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:20 schreef Nashje het volgende:
Goede wissels.
Ik heb een hekel aan Ajax en daarom vind ik de posts van HW juist zo leuk om te lezen, omdat hij altijd zo negatief over Ajax is! Dat is toch het mooiste om te lezen, dat zelfs Ajacieden ze de grond in trappen. En dat jij dan zo gefrustreerd doet is alleen maar leuk meegenomen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ben je afgezogen door HW ofzo??? Je bent hem zo aan het beschermen....
Dat heeft Danny nog steeds niet door.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Beste Danny,
Maduro is GEEN verdediger maar een middenvelder...
die willen wij niet eens opstellen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Maduro is omgekocht door Philips & Co
Die moet je ff uitleggen hoor. Maduro is 1.88 als ik me niet vergis.quote:
Inderdaad Noca ..... alsquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef Noca het volgende:
Hmm volgens mij is dit niet zo gunstig als wij bij de eerste 5 eindigen...als natuurlijk he, als.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |