amenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt vloeken op hun spel, maar waarom op de personen? Ze doen echt wel hun best, anders waren ze nooit profvoetballer geworden.
idd, die is wel lekker bezig de laatste tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Stekelenburg weer goed.
Idd, en anders heb ik volgend jaar liever Gentenaar op doelquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, die is wel lekker bezig de laatste tijd.
Nu nog iets meer pakken uit de lucht en hij komt er wel.
gelukkig ja. Blind zal wel meelezen op zijn laptopquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:20 schreef Nashje het volgende:
Goede wissels.
Ik heb een hekel aan Ajax en daarom vind ik de posts van HW juist zo leuk om te lezen, omdat hij altijd zo negatief over Ajax is! Dat is toch het mooiste om te lezen, dat zelfs Ajacieden ze de grond in trappen. En dat jij dan zo gefrustreerd doet is alleen maar leuk meegenomen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ben je afgezogen door HW ofzo??? Je bent hem zo aan het beschermen....
Dat heeft Danny nog steeds niet door.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Beste Danny,
Maduro is GEEN verdediger maar een middenvelder...
die willen wij niet eens opstellen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Maduro is omgekocht door Philips & Co
Die moet je ff uitleggen hoor. Maduro is 1.88 als ik me niet vergis.quote:
Inderdaad Noca ..... alsquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef Noca het volgende:
Hmm volgens mij is dit niet zo gunstig als wij bij de eerste 5 eindigen...als natuurlijk he, als.
Ik was in het Philips Stadionquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
Sorry hoor maar ik zie weer een heleboel namen die nog niet eerder hebben gereageerd in dit topic.
Als middenvelder is ie gewoon goed hoor, maar als verdediger is het niks.quote:
Oh, is dat verplicht dan? Ga lekker tv kijken jochie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
Sorry hoor maar ik zie weer een heleboel namen die nog niet eerder hebben gereageerd in dit topic.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt interessant, maar we gaan het weer over de wedstrijd hebben!
Een reallife soap over HeatWave met een HeetWijf komt eraan is me verteld.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
'Dit mag op dit niveau niet gebeuren.'
Hou je smoel nitwit versxlaggever.
Nog één zo'n open deur en ik kom je huis verbouwen. En laat alleen de deur recht op staan.
Maduro maakte die fout Tong, niet de verslaggeverquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
'Dit mag op dit niveau niet gebeuren.'
Hou je smoel nitwit versxlaggever.
Nog één zo'n open deur en ik kom je huis verbouwen. En laat alleen de deur recht op staan.
Jeetje, beetje gefrustreerd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, is dat verplicht dan? Ga lekker tv kijken jochie.
Terugspelen op Stekelenburg, dacht ie...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben Chelsea aant kijken, wat deed Maduro?
goed ja, maar doe mij maar cocu, landzaat, van der vaartquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als middenvelder is ie gewoon goed hoor, maar als verdediger is het niks.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik wilde de tt veranderen in "Gatorade Cup: HeatWave - de rest (t bijprogramma: Ajax-Roda)"
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Almere-Dude het volgende:
[afbeelding]
"Zo ziet een fout eruit"
![]()
![]()
![]()
dat vind ik het hele seizoen alquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Noca het volgende:
Ik vind die Lindenbergh maar niks trouwens, is het altijd net niet.
Een Amstel Cup waarvan je niet dronken wordtquote:
En jij bentquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Almere-Dude het volgende:
[afbeelding]
"Zo ziet een fout eruit"
![]()
![]()
![]()
Willen we ook eens hetzelfdequote:
zou voor psv niet zo nuttig zijn, maar leuke aanvulling natuurlihjkquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef cultheld het volgende:
Is het jullie ook opgevallen hoe goed Cziommer speelt? Die hoort niet te twijfelen tussen Roda en Twente. Raar dat Schalke 04 hem geen kans geeft. Ik denk dat Feyenoord en PSV een gooi naar de diensten van Cziommer gaan doen in de zomer.
Soms ook helemaal niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Noca het volgende:
Ik vind die Lindenbergh maar niks trouwens, is het altijd net niet.
bang voor Rodaquote:
Een seizoen later kan ie Cocu vervangen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
zou voor psv niet zo nuttig zijn, maar leuke aanvulling natuurlihjk
Niet lang......quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Hoe lang houdt blind dit nog vol?
Maduro is een HELD!!! Anders zou Bassie hem er natuurlijk niet bij halenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:29 schreef HeatWave het volgende:
ik snap dat Blind maduro niet meteen wil slopen door hem te wisselen, maar hij is echt de weg kwijt..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |