quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je bek houden![]()
(om in de sfeer van het topic te blijven)
Zelfs naar oefenwedstrijden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ga altijd en overal naar mijn club inderdaad.
Tzou wel humor zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef stefmans het volgende:
Als rosales dalijk de winnende maakt juicht Heatwave het hardste![]()
Quotje van HW:quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet hoef te schelden en op de man te spelen heb ik al gewonnen hoor.
Wie weet, maar dan is het nog steeds geen goeie voetballer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef stefmans het volgende:
Als rosales dalijk de winnende maakt juicht Heatwave het hardste![]()
Oh, iemand een kenner noemen is schelden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Quotje van HW:
lekkere vergelijking ook weer, kenner...
U heeft verloren neem ik aan?
Afzeiken is iets anders dan hopen dat een speler de wedstrijd uit wordt getrapt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie weet, maar dan is het nog steeds geen goeie voetballer.
Zeg, waarom mag iedereen WEL Boukhari (die nog wel eens 'f'noord heeft gesloopt) af zeiken, en is Rosales zo beschermd dan? Wat heeft die dan al gepresteerd?
Als je niets anders hebt, dan moet je de speler die er kan spelen altijd steunen vind ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, waarom mag iedereen WEL Boukhari (die nog wel eens 'f'noord heeft gesloopt) af zeiken, en is Rosales zo beschermd dan? Wat heeft die dan al gepresteerd?
Boukhari een trap op z'n been wensen is ook sneu als je een Ajacied bent. Zelfs Reiziger gun ik geen blessure, ik hoop hooguit dat ie niet wordt opgesteldquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een Marokkaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook ooit Feyenoord gesloopt...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, dat was gewoon een opmerking. Omdat Blind toch niet wisselt. Stelltje dramaqueens om 1 zinnetje..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Afzeiken is iets anders dan hopen dat een speler de wedstrijd uit wordt getrapt.
het ging idd IETS beter een tijdje terug, en dat heb ik toen ook gezegd. maar het is nu al weer weken drama, echt drama...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook ooit Feyenoord gesloopt...
Geef die jongen nou is de tijd, begon heel goed bij Ajax. Kreeg en blesure en heeft moeite om op z'n niveau te komen maar begint steeds beter te spelen.
Neej, wel op de man spelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, iemand een kenner noemen is schelden?
Zeg ik dat? Ik uit MIJN mening, meer niet. Dat de rest er zo op doorgaat kan IK niets aan doen he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej, wel op de man spelen.
Sorry hoor HW maar je bent heel triest bezig, ben jij hier de opper Ajacied ofzo?? Moet jouw mening de mening van de meerderheid van de Ajacieden hier zijn ofzo???
Ga anders eens overdrijven ofzo!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej, wel op de man spelen.
Sorry hoor HW maar je bent heel triest bezig, ben jij hier de opper Ajacied ofzo?? Moet jouw mening de mening van de meerderheid van de Ajacieden hier zijn ofzo???
haha jij bent echt zo grappigquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef leolinedance het volgende:
Haha, het lijkt net of jullie allemaal gefrustreerd worden van het spelletje van jullie club![]()
Ook dat nog eens, maar het was ff rustquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef the_undertaker het volgende:
Het ging hier toch om de wedstrijd of vergis ik me
Er is alleen gevraagd of je die mening op een normale manier kan brengen....quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik uit MIJN mening, meer niet. Dat de rest er zo op doorgaat kan IK niets aan doen he?
Bemoei je anders ff met je eigen zaken???quote:
Nee de rust was stukken leukerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef Noca het volgende:
Ik heb niks gemist de eerste helft?
Hij heeft allang gezegd dat ie het niet zo bedoeld kerel, jij bent degene die er maar over door blijft gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er is alleen gevraagd of je die mening op een normale manier kan brengen....
nee, men noemde me een kneus, dat is nou niet echt een normale manier om te vragen of ik normaal wil doen he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er is alleen gevraagd of je die mening op een normale manier kan brengen....
* Zwansen hardop lacht....quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bemoei je anders ff met je eigen zaken???
Dramatisch slecht weer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef leolinedance het volgende:
haha die rosales is idd wel een kneus ja![]()
Boukhari ja omdat hij Boukhari isquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Waarom schelden jullie en joelen jullie eigenlijk altijd eigen spelers uit in het stadion (en hier op het forum, blijkt het)? Boukhari en rosales moeten het nogal ontgelden zeg...
Echte fans![]()
laatste erover, ik ben Ajax-fan. En dus niet perse fan van alles dat het shirt aan mag doen. Koeman bijv heeft er echt een paar neergezet soms.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Waarom schelden jullie en joelen jullie eigenlijk altijd eigen spelers uit in het stadion (en hier op het forum, blijkt het)? Boukhari en rosales moeten het nogal ontgelden zeg...
Echte fans![]()
Je kunt vloeken op hun spel, maar waarom op de personen? Ze doen echt wel hun best, anders waren ze nooit profvoetballer geworden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
laatste erover, ik ben Ajax-fan. En dus niet perse fan van alles dat het shirt aan mag doen. Koeman bijv heeft er echt een paar neergezet soms.
Of mocht ik ook niet vloeken op Sonck ofzo?.
Ben je afgezogen door HW ofzo??? Je bent hem zo aan het beschermen....quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij heeft allang gezegd dat ie het niet zo bedoeld kerel, jij bent degene die er maar over door blijft gaan.
Dat is natuurlijk helemaal niet gezegd, of beweer jij dat alle profs altijd 100% gemotiveerd zijn? Nou, dat ontbreekt er vaak zat aan hoor...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt vloeken op hun spel, maar waarom op de personen? Ze doen echt wel hun best, anders waren ze nooit profvoetballer geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |