bemoei je er niet mee. Die gast moet gewoon lekker oprotten voor zijn 1 miljoen per jaar....quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:52 schreef Spideyman het volgende:
Wat een saaie wedstrijd. Ajax speelt op z'n Italiaans, afwachten tot de tegenstander een foutje maakt. Jammer voor het publiek hoor.
jij bent sowieso niet objectiefquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:48 schreef fanneke het volgende:
dit is nog slechter dan PSV-AZ
Jij moet lekker oprotten met je gezeik. Je eigen spelers de tering wensen doe je maar lekker bij een andere club. Ophoeren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee. Die gast moet gewoon lekker oprotten voor zijn 1 miljoen per jaar....
Dat bepaal jij ff lekker voor mij?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij moet lekker oprotten met je gezeik. Je eigen spelers de tering wensen doe je maar lekker bij een andere club. Ophoeren.
Wat een saaie wedstrijd. Ajax speelt op z'n Psv's, afwachten tot de tegenstander een foutje maakt. Jammer voor het publiek hoor.
Inderdaad, Heatwave.. Je gezeik begint een beetje sneue vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij moet lekker oprotten met je gezeik. Je eigen spelers de tering wensen doe je maar lekker bij een andere club. Ophoeren.
Zou jij nog gaan als je daar ergens woonde?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Zooo zitten maar 20.000 man ofzo.. wat is het leeg
Jij bent snel thuis vanavondquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou jij nog gaan als je daar ergens woonde?
Dan nog hoef je niet te wensen dat ie kapot wordt geschopt. Kan hij er wat aan doen dat ie wordt op gesteld. Hij doet gewoon z'n best hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bepaal jij ff lekker voor mij?
Die gast is het shirt van Ajax niet waardig.
nee, het gepruts van die gast is lekker voor de club he??quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Inderdaad, Heatwave.. Je gezeik begint een beetje sneue vormen aan te nemen.
Wat een saaie wedstrijd. Ajax speelt op z'n Italiaans, afwachten tot de tegenstander een foutje maakt. Jammer voor het publiek hoor.
Rot toch op man. Narcistische kwal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, het gepruts van die gast is lekker voor de club he??
PSV was niet alles, maar ajax slaat wel allesquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet dat je gedeeltelijk gelijk hebt hoor, maar vind je dit niet een beetje makkelijk? PSV speelde vanavond nog saaier en daar zeg ik wat van en dan ga je dom doen, en dan ga je hier Ajax ervan beschuldigen terwijl je hebt bij PSV ontkent.
Ajax valt nog aan hoor, PSV liep een beetje net op de helft van AZ te tikkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PSV was niet alles, maar ajax slaat wel alles![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet dat je gedeeltelijk gelijk hebt hoor, maar vind je dit niet een beetje makkelijk? PSV speelde vanavond nog saaier en daar zeg ik wat van en dan ga je dom doen, en dan ga je hier Ajax ervan beschuldigen terwijl je hebt bij PSV ontkent.
Schelden doe je maar tegen je vriendjes..quote:
Sarcasme, man, sarcasme....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb altijd al gezegt dat die Rosales 1000x niks is.. Zelfs bij RBC zou hij niet eens positief opvallen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bepaal jij ff lekker voor mij?
Die gast is het shirt van Ajax niet waardig.
Ik heb tenminste vriendjes om tegen te schelden, jij moet je frustraties afreageren op een speler van de club waar je "fan" van bent.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden doe je maar tegen je vriendjes..
Ik ben die gast gewoon zat met zijn gekloot, het is al maanden drama. En ik ben het zat.. Er staan 2 spitsen vrij voor de goal, dan kan je niet met zo'n trap huizenhoog aankomen, daar staat ie voor...
Zijn rendement is zo laag dat je hem beter helemaal niet kan opstellen, kan ie ook niets fout doen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Heb altijd al gezegt dat die Rosales 1000x niks is.. Zelfs bij RBC zou hij niet eens positief opvallen.
Ze lieten het doelpunt zien? Je ziet Silooy gewoon uitgebreid uithalen. Je moet wel een enorme debiel zijn als je dan voor Ronald Spelbos of Peter Boeve kiestquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef vdHoek het volgende:
Eindelijk eens een normale prijsvraag bij SBS6.
Kan hij er wat aan doen dat ie opgesteld is en gekocht door Ajax is?? Hij kan altijd beter dan jouw voetballen. Zover ik weet was jij ook één van de mensen die Rosenberg stijf aan het schelden waren, dus houd die bek nu gewoon eensquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden doe je maar tegen je vriendjes..
Ik ben die gast gewoon zat met zijn gekloot, het is al maanden drama. En ik ben het zat.. Er staan 2 spitsen vrij voor de goal, dan kan je niet met zo'n trap huizenhoog aankomen, daar staat ie voor...
Agossie, het jochie gaat op de man spelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb tenminste vriendjes om tegen te schelden, jij moet je frustraties afreageren op een speler van de club waar je "fan" van bent.
Roserberg speelt NU pas goed, op een andere plek. gek he? lekkere vergelijking ook weer, kenner...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kan hij er wat aan doen dat ie opgesteld is en gekocht door Ajax is?? Hij kan altijd beter dan jouw voetballen. Zover ik weet was jij ook één van de mensen die Rosenberg stijf aan het schelden waren, dus houd die bek nu gewoon eens
Doe toch eens volwassen manquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie, het jochie gaat op de man spelen.
ja hoor, jij weet echt hoe mijn leven eruit ziet he? Zullen we een ander keer eens een leuke vergelijking opstellen? Flikker toch op man.. Ik heb het over Ajax, niet over jou..
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef vdHoek het volgende:
Eindelijk eens een normale prijsvraag bij SBS6.
Wie begint er op de man te spelen?quote:
Als er iemand op de man speelt, dan ben jij het wel. Een beetje hopen dat een speler van je eigen club het veld uit getrapt wordtquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie, het jochie gaat op de man spelen.
ja hoor, jij weet echt hoe mijn leven eruit ziet he? Zullen we een ander keer eens een leuke vergelijking opstellen? Flikker toch op man.. Ik heb het over Ajax, niet over jou..
Ik vergelijk ze niet kneus, en Rosenberg speelde toen WEL goed, ja hij miste in het begin zijn kansen maar z'n spel was gewoon GOED. Maar die kut bobo's op de tribune begonnen hem al kapot te maken, net zoals dat bijna met Zlatan voor elkaar hadden. En jij deed er dan wel niet direct, gewoon keihard aan mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Roserberg speelt NU pas goed, op een andere plek. gek he? lekkere vergelijking ook weer, kenner...
En jij moet helemaal je bek houdenquote:
Ach, 1 opmerking. Alsof je invloed hebt. Wisselen doet Blind toch niet, het was nou ook niet echt serieus natuurlijk..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als er iemand op de man speelt, dan ben jij het wel. Een beetje hopen dat een speler van je eigen club het veld uit getrapt wordt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Zwansen het volgende:
Kom op HeatWave, laat je niet kennen door die snotapen...
Ik ga altijd en overal naar mijn club inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou jij nog gaan als je daar ergens woonde?
Zolang ik nog niet hoef te schelden en op de man te spelen heb ik al gewonnen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Zwansen het volgende:
Kom op HeatWave, laat je niet kennen door die snotapen...
Laat Clauw d'r buitenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je bek houden![]()
(om in de sfeer van het topic te blijven)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je bek houden![]()
(om in de sfeer van het topic te blijven)
Zelfs naar oefenwedstrijden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ga altijd en overal naar mijn club inderdaad.
Tzou wel humor zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef stefmans het volgende:
Als rosales dalijk de winnende maakt juicht Heatwave het hardste![]()
Quotje van HW:quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet hoef te schelden en op de man te spelen heb ik al gewonnen hoor.
Wie weet, maar dan is het nog steeds geen goeie voetballer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef stefmans het volgende:
Als rosales dalijk de winnende maakt juicht Heatwave het hardste![]()
Oh, iemand een kenner noemen is schelden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Quotje van HW:
lekkere vergelijking ook weer, kenner...
U heeft verloren neem ik aan?
Afzeiken is iets anders dan hopen dat een speler de wedstrijd uit wordt getrapt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie weet, maar dan is het nog steeds geen goeie voetballer.
Zeg, waarom mag iedereen WEL Boukhari (die nog wel eens 'f'noord heeft gesloopt) af zeiken, en is Rosales zo beschermd dan? Wat heeft die dan al gepresteerd?
Als je niets anders hebt, dan moet je de speler die er kan spelen altijd steunen vind ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, waarom mag iedereen WEL Boukhari (die nog wel eens 'f'noord heeft gesloopt) af zeiken, en is Rosales zo beschermd dan? Wat heeft die dan al gepresteerd?
Boukhari een trap op z'n been wensen is ook sneu als je een Ajacied bent. Zelfs Reiziger gun ik geen blessure, ik hoop hooguit dat ie niet wordt opgesteldquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een Marokkaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook ooit Feyenoord gesloopt...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, dat was gewoon een opmerking. Omdat Blind toch niet wisselt. Stelltje dramaqueens om 1 zinnetje..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Afzeiken is iets anders dan hopen dat een speler de wedstrijd uit wordt getrapt.
het ging idd IETS beter een tijdje terug, en dat heb ik toen ook gezegd. maar het is nu al weer weken drama, echt drama...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook ooit Feyenoord gesloopt...
Geef die jongen nou is de tijd, begon heel goed bij Ajax. Kreeg en blesure en heeft moeite om op z'n niveau te komen maar begint steeds beter te spelen.
Neej, wel op de man spelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, iemand een kenner noemen is schelden?
Zeg ik dat? Ik uit MIJN mening, meer niet. Dat de rest er zo op doorgaat kan IK niets aan doen he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej, wel op de man spelen.
Sorry hoor HW maar je bent heel triest bezig, ben jij hier de opper Ajacied ofzo?? Moet jouw mening de mening van de meerderheid van de Ajacieden hier zijn ofzo???
Ga anders eens overdrijven ofzo!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej, wel op de man spelen.
Sorry hoor HW maar je bent heel triest bezig, ben jij hier de opper Ajacied ofzo?? Moet jouw mening de mening van de meerderheid van de Ajacieden hier zijn ofzo???
haha jij bent echt zo grappigquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef leolinedance het volgende:
Haha, het lijkt net of jullie allemaal gefrustreerd worden van het spelletje van jullie club![]()
Ook dat nog eens, maar het was ff rustquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef the_undertaker het volgende:
Het ging hier toch om de wedstrijd of vergis ik me
Er is alleen gevraagd of je die mening op een normale manier kan brengen....quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik uit MIJN mening, meer niet. Dat de rest er zo op doorgaat kan IK niets aan doen he?
Bemoei je anders ff met je eigen zaken???quote:
Nee de rust was stukken leukerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef Noca het volgende:
Ik heb niks gemist de eerste helft?
Hij heeft allang gezegd dat ie het niet zo bedoeld kerel, jij bent degene die er maar over door blijft gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er is alleen gevraagd of je die mening op een normale manier kan brengen....
nee, men noemde me een kneus, dat is nou niet echt een normale manier om te vragen of ik normaal wil doen he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er is alleen gevraagd of je die mening op een normale manier kan brengen....
* Zwansen hardop lacht....quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bemoei je anders ff met je eigen zaken???
Dramatisch slecht weer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef leolinedance het volgende:
haha die rosales is idd wel een kneus ja![]()
Boukhari ja omdat hij Boukhari isquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Waarom schelden jullie en joelen jullie eigenlijk altijd eigen spelers uit in het stadion (en hier op het forum, blijkt het)? Boukhari en rosales moeten het nogal ontgelden zeg...
Echte fans![]()
laatste erover, ik ben Ajax-fan. En dus niet perse fan van alles dat het shirt aan mag doen. Koeman bijv heeft er echt een paar neergezet soms.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Waarom schelden jullie en joelen jullie eigenlijk altijd eigen spelers uit in het stadion (en hier op het forum, blijkt het)? Boukhari en rosales moeten het nogal ontgelden zeg...
Echte fans![]()
Je kunt vloeken op hun spel, maar waarom op de personen? Ze doen echt wel hun best, anders waren ze nooit profvoetballer geworden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
laatste erover, ik ben Ajax-fan. En dus niet perse fan van alles dat het shirt aan mag doen. Koeman bijv heeft er echt een paar neergezet soms.
Of mocht ik ook niet vloeken op Sonck ofzo?.
Ben je afgezogen door HW ofzo??? Je bent hem zo aan het beschermen....quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij heeft allang gezegd dat ie het niet zo bedoeld kerel, jij bent degene die er maar over door blijft gaan.
Dat is natuurlijk helemaal niet gezegd, of beweer jij dat alle profs altijd 100% gemotiveerd zijn? Nou, dat ontbreekt er vaak zat aan hoor...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt vloeken op hun spel, maar waarom op de personen? Ze doen echt wel hun best, anders waren ze nooit profvoetballer geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |