Daarbij Rosenberg die van alle kanten komt word het zeker erg lastig voor ze. Ze hadden al moeite met Charisteasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef frenzy2003 het volgende:
het word een uiterst lastige taak voor de verdediging van Roda om Huntelaar tegen te houden denk ik,die zal er wel 3 keer doorheen komen lijkt me.
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Staan bij de handige linkjes in een post.
1500/1600quote:Op maandag 20 maart 2006 10:14 schreef Silenus het volgende:
Hoeveel man neemt Roda ongeveer mee?
1-2 verder.
En op grond waarvan verdient Ajax wel europees voetbal?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:18 schreef Nywuob het volgende:
Hopen dat Ajax wint, natuurlijk. Roda verdient geen Europees voetbal, net als Willem 2 vorig seizoen.
Van hun geweldige spel in Milan natuurlijk!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
En op grond waarvan verdient Ajax wel europees voetbal?
Op grond van Jaap Stam.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
gezelligquote:
Dus een aanwinst voor volgend seizoen heeft invloed op het huidige seizoen?quote:
Omdat ze altijd nog een stuk hoger staan dan Roda in de competitie.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat Ajax volgend seizoen meer punten zal halen dan Roda in Europa. Dat zal er wel bedoeld worden met de opmerking dat Roda niks in Europa te zoeken heeft.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus een aanwinst voor volgend seizoen heeft invloed op het huidige seizoen?
Vraag me af wat onze aanwinsten met de match van woensdag te doen hebben maargoed...
Als je het niet haalt verdien je het niet, als wij het wel halen verdienen wij het wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat Ajax volgend seizoen meer punten zal halen dan Roda in Europa. Dat zal er wel bedoeld worden met de opmerking dat Roda niks in Europa te zoeken heeft.
Ja man.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus een aanwinst voor volgend seizoen heeft invloed op het huidige seizoen?
Ik dacht dat competitie en beker 2 van elkaar losstaande dingen waren? Zal me wel vergissen...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Omdat ze altijd nog een stuk hoger staan dan Roda in de competitie.
Dat lukt hem met AC niet eens.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja man.
Wij gaan met Stam de Champions League winnen.
Nee, met 34 dramatische potjes en vaker een arbitrale dwaling in je voordeel verdien je het wel zeker?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:49 schreef Nywuob het volgende:
Het is gewoon schandalig dat je met een paar potjes dramatisch voetbal Europees kan halen, zonder zelfs maar de finale te winnen.
De nederlaag in Tilburg zit zo te zien nog diep...quote:Zie Willem 2 vorig seizoen. Daarvoor had toen gewoon Twente ofzo naar de Uefa Cup moeten gaan.
Calimero. Dat scheidsrechter verhaal is zooooo achterhaald.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, met 34 dramatische potjes en vaker een arbitrale dwaling in je voordeel verdien je het wel zeker?
Weet je waarom jullie niks meer presteren in Europa? Daar hebben jullie de scheids niet mee!
[..]
De nederlaag in Tilburg zit zo te zien nog diep...
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
En volgend seizoen met Ajax dus wel.
Achterhaald of niet, het is en blijft een feit!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Calimero. Dat scheidsrechter verhaal is zooooo achterhaald.
Onderbouw het maar eens dan.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Achterhaald of niet, het is en blijft een feit!
Ik ben niet voor Ajax, hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je het niet haalt verdien je het niet, als wij het wel halen verdienen wij het wel.
Maar die arrogantie van de meeste joden is gewoonweg om te
Europees de scheids tegen? Denk maar eens terug aan jullie laatste match in Milan!quote:
Nee, dat we normaal de scheids MEE hebben. Dat is namelijk bullshit. Europees gezien hebben we inderdaad vaak een slechte scheids, maar niet per se in ons nadeel...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Europees de scheids tegen? Denk maar eens terug aan jullie laatste match in Milan!
Welke wedstrijden hebben wij dit seizoen de scheidsrechter mee gehad? Ik kan me bijna alleen maar wedstrijden herinneren waarin wij dit seizoen juist genaait zijn...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, met 34 dramatische potjes en vaker een arbitrale dwaling in je voordeel verdien je het wel zeker?
Weet je waarom jullie niks meer presteren in Europa? Daar hebben jullie de scheids niet mee!
Hij verwart Ajax met psv. psv is juist degene die de scheids het hele seizoen mee heeft, niet Ajax. Hij is zeker vergeten dat dankzij de scheidsrechter Roda verloren heeft in eindhoven, en niet gewonnen.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:06 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Welke wedstrijden hebben wij dit seizoen de scheidsrechter mee gehad? Ik kan me bijna alleen maar wedstrijden herinneren waarin wij dit seizoen juist genaait zijn...
Dankzij de scheids hebben wij wel meerdere potjes verloren, maargoed jullie zien het grote Calimero Ajax...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij verwart Ajax met psv. psv is juist degene die de scheids het hele seizoen mee heeft, niet Ajax. Hij is zeker vergeten dat dankzij de scheidsrechter Roda verloren heeft in eindhoven, en niet gewonnen.
ja, hij is een hond!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
wordt nu al de schuld aan de scheids gegeven
Die twee eerste goals van Huntelaar waren buitenspel volgens de Roda fans. Die andere 4 niet, maar toch zeikenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
Omdat het bekervoetbal is, omdat Ajax kut speelt, omdat Ajax Roda onderschat... Genoeg te verzinnen hoor...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Tuurlijk wint Ajax , waarom zou roda winnen
Denk niet dat wij Ajax mogen onderschatten na 2x gelijk te spelen tegen Sparta en Ado...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Roda zou Ajax wel eens kunnen onderschatten.
Dit Roda heeft helemaal niets in Europa te zoeken en als je denkt van wel dat heb je een betonnen muur voor je kop. Ajax uiteraard wel, zelfs in beroerde vorm zijn ze veel beter voor het Nederlands voetbal. Dat is geen arrogantie maar realisme.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar die arrogantie van de meeste joden is gewoonweg om te
Was ook niet echt serieus te nemen natuurlijk. Ik denk echter wel dat er voor elke ploeg nog steeds iets te halen valt tegen Ajax...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk niet dat wij Ajax mogen onderschatten na 2x gelijk te spelen tegen Sparta en Ado...
Dit seizoen maak je meer kans dan dat normaal het geval zou zijn in Amsterdam. Laten we het daarop houdenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was ook niet echt serieus te nemen natuurlijk. Ik denk echter wel dat er voor elke ploeg nog steeds iets te halen valt tegen Ajax...
116quote:Op maandag 20 maart 2006 15:26 schreef DutchSoldier het volgende:
Tyfuszooi, k zit in vak 116![]()
Denk je dat je iemand anders kaartjes jan laten halen krijg je dit![]()
Mja ik gok op een dramatisch slechte wedstrijd , 1 kans voor Ajax, en 1 voor Roda, maar toch 3-1 voor AFC Ajax.![]()
In sommige vakken is het ook buiten de CL wedstrijden gezellig, ja echt waarquote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend, alsof dit zo'n wedstrijd wordt met een champions league sfeertje.
Op de lange zijde iig niet, dooie boel daarquote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
In sommige vakken is het ook buiten de CL wedstrijden gezellig, ja echt waar
Duh, dat zijn de boboflikkertjes die via hun werk aan een gratis kaartje zijn gekomen.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Op de lange zijde iig niet, dooie boel daar![]()
Is het wel eens gezellig in Amsterdam dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
In sommige vakken is het ook buiten de CL wedstrijden gezellig, ja echt waar
Oh hehe, zit op 129 dit keer dus hopen dat dat wat is.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend, alsof dit zo'n wedstrijd wordt met een champions league sfeertje.
1 kans en toch 3 doelpunten scoren? Knap hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:26 schreef DutchSoldier het volgende:
Mja ik gok op een dramatisch slechte wedstrijd , 1 kans voor Ajax, en 1 voor Roda, maar toch 3-1 voor AFC Ajax.![]()
Dat weet je niet als je nooit wedstrijden bezoekt he. Kom het zelf maar uitvinden.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is het wel eens gezellig in Amsterdam dan?
Ik bezoek nooit wedstrijden?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je nooit wedstrijden bezoekt he. Kom het zelf maar uitvinden.
Al (te) vaak in die dooie UFO geweest.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Anders had je het me niet hoeven vragenJe merkt het woensdag wel toch.
Ach er zit verbetering in en sommige vakken zijn goed te doenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Al (te) vaak in die dooie UFO geweest.
Dat zeg ik niet. Sfeer op KVM daarentegen wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach er zit verbetering in en sommige vakken zijn goed te doenNet alsof Roda uit zo spectaculair is.
dit ben ik niet van jou gewend paulquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Tuurlijk wint Ajax , waarom zou roda winnen
straks wint roda en heeft de scheids het volgens het roda publiek gedaanquote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
Vertel eens? Dan ga ik daar bij Unibet eens wat centen op inzetten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:40 schreef Jajong het volgende:
Overbodig topic, aangezien de uitslag al bekend is.
Zheyun Ye?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:40 schreef Jajong het volgende:
Overbodig topic, aangezien de uitslag al bekend is.
2-0 ruststand 0-0quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vertel eens? Dan ga ik daar bij Unibet eens wat centen op inzetten.
Ja. Plus, als hij er meer dan 2 maakt, krijgt Ajax er ook 3 punten bij in de competitie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:13 schreef paaskannekoekje het volgende:
tellen die doelpunten die huntelaar eventueel maakt in de gatorade cup, nou ook mee voor de gouden schoen klassement.
volgens mij nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:13 schreef paaskannekoekje het volgende:
tellen die doelpunten die huntelaar eventueel maakt in de gatorade cup, nou ook mee voor de gouden schoen klassement.
hup Nigeriaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja. Plus, als hij er meer dan 2 maakt, krijgt Ajax er ook 3 punten bij in de competitie.
DIGGER, voorbode op het WK-forum?
Yep en kopdoelpunten van KJH tellen dubbel!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:13 schreef paaskannekoekje het volgende:
Klopt, maar dan mag de bal niet voor de doellijn de grond raken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep en kopdoelpunten van KJH tellen dubbel!
Met Eto'Oquote:
quote:
Wel jammer dat ze in Rotterdam weer helemaal niets in de kast kunnen zeten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:14 schreef editor2 het volgende:
Roda is morgen een makkelijk te overkomen tegenstander. Het wachten is gewoon op de finale tegen PSV. We gaan voor die Gatorade Cup, zodat we tenminste iets van een prijs in de kast kunnen zetten eind van het seizoen.
Ik hoop dat Ajax wintquote:
Ach ja, Rotterdam heeft z'n portie al gehad in de oorlog.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik hoop dat er een bom op de Arena valt
Doodverwensing. Ban graag.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
Ik hoop dat er een bom op de Arena valt
denk niet dat de politie daar op zit te wachten....quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:55 schreef the_hunter het volgende:
Even iets anders dan maar. Als het verlengen wordt bij psv-az, wordt de aftrap van Ajax-roda dan ook uitgesteld ivm de live uitzending?
Ongetwijfeld,heb er alleen weinig van gemerktquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:56 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ach ja, Rotterdam heeft z'n portie al gehad in de oorlog.
Ze zullen dan denk ik wel switchen tussen de wedstrijden. Als die wedstrijd later dan 21:00 begint kom je naderhand nooit op tijd thuis.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:55 schreef the_hunter het volgende:
Even iets anders dan maar. Als het verlengen wordt bij psv-az, wordt de aftrap van Ajax-roda dan ook uitgesteld ivm de live uitzending?
Ik zit ook niet te wachten op de begintijd van 21.00 uur. Wordt ook geen rekening mee gehouden...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk niet dat de politie daar op zit te wachten....
Ik vind het een gruwelijk takketijdstip, zeker als er nog verlengd gaat worden. Reden voor mij om niet te gaan vanavond.....quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:01 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te wachten op de begintijd van 21.00 uur. Wordt ook geen rekening mee gehouden...
je hebt er veel vertrouwen inquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik weet ook nog niet of ik ga...
Als het indd verlenging wordt, dan kan ik volgens mij niet meer huisch...
Jammer, had een hoop onzin posts gescheeldquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ongetwijfeld,heb er alleen weinig van gemerkt
zo hebben wij ooit voor een gesloten parkeer garage gestaan in Eindhoven na de (verloren) bekerfinale tegen tegen Twentequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
21.00
21.45
22.00
22.45
23.05
23.20
start penalties 23.30
einde penalties 23.45
weg bij stadion 00.00
Worst case scenario
De laatste trein naar Eindhoven gaat om 23.11u vanaf Duivendrecht. Gelukkig woon ik ook in Utrecht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:07 schreef Blik het volgende:
Maar idd, had ik niet eens bij nagedacht, als het verlenging wordt ben ik wel erg laat thuis. En ik woon in Utrecht... Moet je nagaan als je in het zuiden des Lands woont. Dan kun je dus niet thuis komen
nee, die telt wel gewoon meequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:29 schreef Mmzzz het volgende:
1e prijs dit seizoen :s.. ze hebben toch al de johan-cruijff schaal binnen (of hoe dat ook heet tegenwoordig.. ) of telt de schaal mee voor de prijzen van het vorige seizoen?
Weer een erbijquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Nieuw record !
Vermoedelijke opstelling Ajax:quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:12 schreef paaskannekoekje het volgende:
heeft er iemand al iets in de vorm van een opstelling ??
beter dan zondagquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Trabelsi, Boakye (Maduro), Vermaelen, Juanfrán
Lindenbergh, Sarpong, Boukhari
Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
Wedden op sport #225 - Value met ThaGambla en blonde negerquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:44 schreef FCDB het volgende:
Heb wat ingezet op 3-1... In combinatie met Chelsea, 3-1Mocht ik het goed hebben ontvang ik 100 euro, heb ik GEEN van BEIDE goed ben ik maar 3 euro kwijt
![]()
Oh.. Dit is niet het gok topic? Ahja... Dan is het maar voor de weet
Jezus man, bij Unibet zou je er 300¤ voor vangen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:44 schreef FCDB het volgende:
Heb wat ingezet op 3-1... In combinatie met Chelsea, 3-1Mocht ik het goed hebben ontvang ik 100
Grappenmaker! Dit is bij unibet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, bij Unibet zou je er 300¤ voor vangen.
Anyway, Kraaij staat in Eindhoven, dat is goed nieuws.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:54 schreef clauwheee het volgende:
Hup Ajax.
Heb liever dat Ajax wint, kan voor ons nog gunstig zijn later en daarbij vind ik RJC ook maar een schijtclubquote:
Ah zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heb liever dat Ajax wint, kan voor ons nog gunstig zijn later en daarbij vind ik RJC ook maar een schijtclub
da's compensatie voor die achterlijke begintijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef StarGazer het volgende:
Dat gepruts in eindhoven krijgt veels te veel zendtijd
Ik zie niks.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:14 schreef MociN het volgende:
Zo en nu Ajax! Eens kijken of het een leuke wedstrijd wordt.
Ah er gebeurt wat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef HeatWave het volgende:
Er staan 2 man volledig vrij en wat doet die KUT Rosales? Die knalt zijn 'voorzet" huizenhoog over ze heen..
TRAP DIE LUL HET VELD UIT!!!!
Doe effe normaal zeg, kneusje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef HeatWave het volgende:
Er staan 2 man volledig vrij en wat doet die KUT Rosales? Die knalt zijn 'voorzet" huizenhoog over ze heen..
TRAP DIE LUL HET VELD UIT!!!!
bemoei je er niet mee. Die gast moet gewoon lekker oprotten voor zijn 1 miljoen per jaar....quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:52 schreef Spideyman het volgende:
Wat een saaie wedstrijd. Ajax speelt op z'n Italiaans, afwachten tot de tegenstander een foutje maakt. Jammer voor het publiek hoor.
jij bent sowieso niet objectiefquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:48 schreef fanneke het volgende:
dit is nog slechter dan PSV-AZ
Jij moet lekker oprotten met je gezeik. Je eigen spelers de tering wensen doe je maar lekker bij een andere club. Ophoeren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee. Die gast moet gewoon lekker oprotten voor zijn 1 miljoen per jaar....
Dat bepaal jij ff lekker voor mij?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij moet lekker oprotten met je gezeik. Je eigen spelers de tering wensen doe je maar lekker bij een andere club. Ophoeren.
Wat een saaie wedstrijd. Ajax speelt op z'n Psv's, afwachten tot de tegenstander een foutje maakt. Jammer voor het publiek hoor.
Inderdaad, Heatwave.. Je gezeik begint een beetje sneue vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij moet lekker oprotten met je gezeik. Je eigen spelers de tering wensen doe je maar lekker bij een andere club. Ophoeren.
Zou jij nog gaan als je daar ergens woonde?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Zooo zitten maar 20.000 man ofzo.. wat is het leeg
Jij bent snel thuis vanavondquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou jij nog gaan als je daar ergens woonde?
Dan nog hoef je niet te wensen dat ie kapot wordt geschopt. Kan hij er wat aan doen dat ie wordt op gesteld. Hij doet gewoon z'n best hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bepaal jij ff lekker voor mij?
Die gast is het shirt van Ajax niet waardig.
nee, het gepruts van die gast is lekker voor de club he??quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Inderdaad, Heatwave.. Je gezeik begint een beetje sneue vormen aan te nemen.
Wat een saaie wedstrijd. Ajax speelt op z'n Italiaans, afwachten tot de tegenstander een foutje maakt. Jammer voor het publiek hoor.
Rot toch op man. Narcistische kwal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, het gepruts van die gast is lekker voor de club he??
PSV was niet alles, maar ajax slaat wel allesquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet dat je gedeeltelijk gelijk hebt hoor, maar vind je dit niet een beetje makkelijk? PSV speelde vanavond nog saaier en daar zeg ik wat van en dan ga je dom doen, en dan ga je hier Ajax ervan beschuldigen terwijl je hebt bij PSV ontkent.
Ajax valt nog aan hoor, PSV liep een beetje net op de helft van AZ te tikkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PSV was niet alles, maar ajax slaat wel alles![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet dat je gedeeltelijk gelijk hebt hoor, maar vind je dit niet een beetje makkelijk? PSV speelde vanavond nog saaier en daar zeg ik wat van en dan ga je dom doen, en dan ga je hier Ajax ervan beschuldigen terwijl je hebt bij PSV ontkent.
Schelden doe je maar tegen je vriendjes..quote:
Sarcasme, man, sarcasme....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb altijd al gezegt dat die Rosales 1000x niks is.. Zelfs bij RBC zou hij niet eens positief opvallen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bepaal jij ff lekker voor mij?
Die gast is het shirt van Ajax niet waardig.
Ik heb tenminste vriendjes om tegen te schelden, jij moet je frustraties afreageren op een speler van de club waar je "fan" van bent.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden doe je maar tegen je vriendjes..
Ik ben die gast gewoon zat met zijn gekloot, het is al maanden drama. En ik ben het zat.. Er staan 2 spitsen vrij voor de goal, dan kan je niet met zo'n trap huizenhoog aankomen, daar staat ie voor...
Zijn rendement is zo laag dat je hem beter helemaal niet kan opstellen, kan ie ook niets fout doen..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Heb altijd al gezegt dat die Rosales 1000x niks is.. Zelfs bij RBC zou hij niet eens positief opvallen.
Ze lieten het doelpunt zien? Je ziet Silooy gewoon uitgebreid uithalen. Je moet wel een enorme debiel zijn als je dan voor Ronald Spelbos of Peter Boeve kiestquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef vdHoek het volgende:
Eindelijk eens een normale prijsvraag bij SBS6.
Kan hij er wat aan doen dat ie opgesteld is en gekocht door Ajax is?? Hij kan altijd beter dan jouw voetballen. Zover ik weet was jij ook één van de mensen die Rosenberg stijf aan het schelden waren, dus houd die bek nu gewoon eensquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden doe je maar tegen je vriendjes..
Ik ben die gast gewoon zat met zijn gekloot, het is al maanden drama. En ik ben het zat.. Er staan 2 spitsen vrij voor de goal, dan kan je niet met zo'n trap huizenhoog aankomen, daar staat ie voor...
Agossie, het jochie gaat op de man spelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb tenminste vriendjes om tegen te schelden, jij moet je frustraties afreageren op een speler van de club waar je "fan" van bent.
Roserberg speelt NU pas goed, op een andere plek. gek he? lekkere vergelijking ook weer, kenner...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kan hij er wat aan doen dat ie opgesteld is en gekocht door Ajax is?? Hij kan altijd beter dan jouw voetballen. Zover ik weet was jij ook één van de mensen die Rosenberg stijf aan het schelden waren, dus houd die bek nu gewoon eens
Doe toch eens volwassen manquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie, het jochie gaat op de man spelen.
ja hoor, jij weet echt hoe mijn leven eruit ziet he? Zullen we een ander keer eens een leuke vergelijking opstellen? Flikker toch op man.. Ik heb het over Ajax, niet over jou..
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef vdHoek het volgende:
Eindelijk eens een normale prijsvraag bij SBS6.
Wie begint er op de man te spelen?quote:
Als er iemand op de man speelt, dan ben jij het wel. Een beetje hopen dat een speler van je eigen club het veld uit getrapt wordtquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie, het jochie gaat op de man spelen.
ja hoor, jij weet echt hoe mijn leven eruit ziet he? Zullen we een ander keer eens een leuke vergelijking opstellen? Flikker toch op man.. Ik heb het over Ajax, niet over jou..
Ik vergelijk ze niet kneus, en Rosenberg speelde toen WEL goed, ja hij miste in het begin zijn kansen maar z'n spel was gewoon GOED. Maar die kut bobo's op de tribune begonnen hem al kapot te maken, net zoals dat bijna met Zlatan voor elkaar hadden. En jij deed er dan wel niet direct, gewoon keihard aan mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Roserberg speelt NU pas goed, op een andere plek. gek he? lekkere vergelijking ook weer, kenner...
En jij moet helemaal je bek houdenquote:
Ach, 1 opmerking. Alsof je invloed hebt. Wisselen doet Blind toch niet, het was nou ook niet echt serieus natuurlijk..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als er iemand op de man speelt, dan ben jij het wel. Een beetje hopen dat een speler van je eigen club het veld uit getrapt wordt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Zwansen het volgende:
Kom op HeatWave, laat je niet kennen door die snotapen...
Ik ga altijd en overal naar mijn club inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou jij nog gaan als je daar ergens woonde?
Zolang ik nog niet hoef te schelden en op de man te spelen heb ik al gewonnen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Zwansen het volgende:
Kom op HeatWave, laat je niet kennen door die snotapen...
Laat Clauw d'r buitenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je bek houden![]()
(om in de sfeer van het topic te blijven)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je bek houden![]()
(om in de sfeer van het topic te blijven)
Zelfs naar oefenwedstrijden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ga altijd en overal naar mijn club inderdaad.
Tzou wel humor zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef stefmans het volgende:
Als rosales dalijk de winnende maakt juicht Heatwave het hardste![]()
Quotje van HW:quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet hoef te schelden en op de man te spelen heb ik al gewonnen hoor.
Wie weet, maar dan is het nog steeds geen goeie voetballer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef stefmans het volgende:
Als rosales dalijk de winnende maakt juicht Heatwave het hardste![]()
Oh, iemand een kenner noemen is schelden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Quotje van HW:
lekkere vergelijking ook weer, kenner...
U heeft verloren neem ik aan?
Afzeiken is iets anders dan hopen dat een speler de wedstrijd uit wordt getrapt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie weet, maar dan is het nog steeds geen goeie voetballer.
Zeg, waarom mag iedereen WEL Boukhari (die nog wel eens 'f'noord heeft gesloopt) af zeiken, en is Rosales zo beschermd dan? Wat heeft die dan al gepresteerd?
Als je niets anders hebt, dan moet je de speler die er kan spelen altijd steunen vind ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, waarom mag iedereen WEL Boukhari (die nog wel eens 'f'noord heeft gesloopt) af zeiken, en is Rosales zo beschermd dan? Wat heeft die dan al gepresteerd?
Boukhari een trap op z'n been wensen is ook sneu als je een Ajacied bent. Zelfs Reiziger gun ik geen blessure, ik hoop hooguit dat ie niet wordt opgesteldquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een Marokkaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook ooit Feyenoord gesloopt...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, dat was gewoon een opmerking. Omdat Blind toch niet wisselt. Stelltje dramaqueens om 1 zinnetje..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Afzeiken is iets anders dan hopen dat een speler de wedstrijd uit wordt getrapt.
het ging idd IETS beter een tijdje terug, en dat heb ik toen ook gezegd. maar het is nu al weer weken drama, echt drama...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook ooit Feyenoord gesloopt...
Geef die jongen nou is de tijd, begon heel goed bij Ajax. Kreeg en blesure en heeft moeite om op z'n niveau te komen maar begint steeds beter te spelen.
Neej, wel op de man spelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, iemand een kenner noemen is schelden?
Zeg ik dat? Ik uit MIJN mening, meer niet. Dat de rest er zo op doorgaat kan IK niets aan doen he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej, wel op de man spelen.
Sorry hoor HW maar je bent heel triest bezig, ben jij hier de opper Ajacied ofzo?? Moet jouw mening de mening van de meerderheid van de Ajacieden hier zijn ofzo???
Ga anders eens overdrijven ofzo!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej, wel op de man spelen.
Sorry hoor HW maar je bent heel triest bezig, ben jij hier de opper Ajacied ofzo?? Moet jouw mening de mening van de meerderheid van de Ajacieden hier zijn ofzo???
haha jij bent echt zo grappigquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef leolinedance het volgende:
Haha, het lijkt net of jullie allemaal gefrustreerd worden van het spelletje van jullie club![]()
Ook dat nog eens, maar het was ff rustquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef the_undertaker het volgende:
Het ging hier toch om de wedstrijd of vergis ik me
Er is alleen gevraagd of je die mening op een normale manier kan brengen....quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik uit MIJN mening, meer niet. Dat de rest er zo op doorgaat kan IK niets aan doen he?
Bemoei je anders ff met je eigen zaken???quote:
Nee de rust was stukken leukerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef Noca het volgende:
Ik heb niks gemist de eerste helft?
Hij heeft allang gezegd dat ie het niet zo bedoeld kerel, jij bent degene die er maar over door blijft gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er is alleen gevraagd of je die mening op een normale manier kan brengen....
nee, men noemde me een kneus, dat is nou niet echt een normale manier om te vragen of ik normaal wil doen he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er is alleen gevraagd of je die mening op een normale manier kan brengen....
* Zwansen hardop lacht....quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bemoei je anders ff met je eigen zaken???
Dramatisch slecht weer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef leolinedance het volgende:
haha die rosales is idd wel een kneus ja![]()
Boukhari ja omdat hij Boukhari isquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Waarom schelden jullie en joelen jullie eigenlijk altijd eigen spelers uit in het stadion (en hier op het forum, blijkt het)? Boukhari en rosales moeten het nogal ontgelden zeg...
Echte fans![]()
laatste erover, ik ben Ajax-fan. En dus niet perse fan van alles dat het shirt aan mag doen. Koeman bijv heeft er echt een paar neergezet soms.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Waarom schelden jullie en joelen jullie eigenlijk altijd eigen spelers uit in het stadion (en hier op het forum, blijkt het)? Boukhari en rosales moeten het nogal ontgelden zeg...
Echte fans![]()
Je kunt vloeken op hun spel, maar waarom op de personen? Ze doen echt wel hun best, anders waren ze nooit profvoetballer geworden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
laatste erover, ik ben Ajax-fan. En dus niet perse fan van alles dat het shirt aan mag doen. Koeman bijv heeft er echt een paar neergezet soms.
Of mocht ik ook niet vloeken op Sonck ofzo?.
Ben je afgezogen door HW ofzo??? Je bent hem zo aan het beschermen....quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij heeft allang gezegd dat ie het niet zo bedoeld kerel, jij bent degene die er maar over door blijft gaan.
Dat is natuurlijk helemaal niet gezegd, of beweer jij dat alle profs altijd 100% gemotiveerd zijn? Nou, dat ontbreekt er vaak zat aan hoor...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt vloeken op hun spel, maar waarom op de personen? Ze doen echt wel hun best, anders waren ze nooit profvoetballer geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |