In sommige vakken is het ook buiten de CL wedstrijden gezellig, ja echt waarquote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend, alsof dit zo'n wedstrijd wordt met een champions league sfeertje.
Op de lange zijde iig niet, dooie boel daarquote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
In sommige vakken is het ook buiten de CL wedstrijden gezellig, ja echt waar
Duh, dat zijn de boboflikkertjes die via hun werk aan een gratis kaartje zijn gekomen.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Op de lange zijde iig niet, dooie boel daar![]()
Is het wel eens gezellig in Amsterdam dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
In sommige vakken is het ook buiten de CL wedstrijden gezellig, ja echt waar
Oh hehe, zit op 129 dit keer dus hopen dat dat wat is.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef Silenus het volgende:
Lekker boeiend, alsof dit zo'n wedstrijd wordt met een champions league sfeertje.
1 kans en toch 3 doelpunten scoren? Knap hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:26 schreef DutchSoldier het volgende:
Mja ik gok op een dramatisch slechte wedstrijd , 1 kans voor Ajax, en 1 voor Roda, maar toch 3-1 voor AFC Ajax.![]()
Dat weet je niet als je nooit wedstrijden bezoekt he. Kom het zelf maar uitvinden.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is het wel eens gezellig in Amsterdam dan?
Ik bezoek nooit wedstrijden?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat weet je niet als je nooit wedstrijden bezoekt he. Kom het zelf maar uitvinden.
Al (te) vaak in die dooie UFO geweest.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Anders had je het me niet hoeven vragenJe merkt het woensdag wel toch.
Ach er zit verbetering in en sommige vakken zijn goed te doenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Al (te) vaak in die dooie UFO geweest.
Dat zeg ik niet. Sfeer op KVM daarentegen wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach er zit verbetering in en sommige vakken zijn goed te doenNet alsof Roda uit zo spectaculair is.
dit ben ik niet van jou gewend paulquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Tuurlijk wint Ajax , waarom zou roda winnen
straks wint roda en heeft de scheids het volgens het roda publiek gedaanquote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
wordt nu al de schuld aan de scheids gegeven
Vertel eens? Dan ga ik daar bij Unibet eens wat centen op inzetten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:40 schreef Jajong het volgende:
Overbodig topic, aangezien de uitslag al bekend is.
Zheyun Ye?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:40 schreef Jajong het volgende:
Overbodig topic, aangezien de uitslag al bekend is.
2-0 ruststand 0-0quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vertel eens? Dan ga ik daar bij Unibet eens wat centen op inzetten.
Ja. Plus, als hij er meer dan 2 maakt, krijgt Ajax er ook 3 punten bij in de competitie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:13 schreef paaskannekoekje het volgende:
tellen die doelpunten die huntelaar eventueel maakt in de gatorade cup, nou ook mee voor de gouden schoen klassement.
volgens mij nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:13 schreef paaskannekoekje het volgende:
tellen die doelpunten die huntelaar eventueel maakt in de gatorade cup, nou ook mee voor de gouden schoen klassement.
hup Nigeriaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja. Plus, als hij er meer dan 2 maakt, krijgt Ajax er ook 3 punten bij in de competitie.
DIGGER, voorbode op het WK-forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |