Daarbij Rosenberg die van alle kanten komt word het zeker erg lastig voor ze. Ze hadden al moeite met Charisteasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:59 schreef frenzy2003 het volgende:
het word een uiterst lastige taak voor de verdediging van Roda om Huntelaar tegen te houden denk ik,die zal er wel 3 keer doorheen komen lijkt me.
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Staan bij de handige linkjes in een post.
1500/1600quote:Op maandag 20 maart 2006 10:14 schreef Silenus het volgende:
Hoeveel man neemt Roda ongeveer mee?
1-2 verder.
En op grond waarvan verdient Ajax wel europees voetbal?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:18 schreef Nywuob het volgende:
Hopen dat Ajax wint, natuurlijk. Roda verdient geen Europees voetbal, net als Willem 2 vorig seizoen.
Van hun geweldige spel in Milan natuurlijk!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
En op grond waarvan verdient Ajax wel europees voetbal?
Op grond van Jaap Stam.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
gezelligquote:
Dus een aanwinst voor volgend seizoen heeft invloed op het huidige seizoen?quote:
Omdat ze altijd nog een stuk hoger staan dan Roda in de competitie.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat Ajax volgend seizoen meer punten zal halen dan Roda in Europa. Dat zal er wel bedoeld worden met de opmerking dat Roda niks in Europa te zoeken heeft.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus een aanwinst voor volgend seizoen heeft invloed op het huidige seizoen?
Vraag me af wat onze aanwinsten met de match van woensdag te doen hebben maargoed...
Als je het niet haalt verdien je het niet, als wij het wel halen verdienen wij het wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat Ajax volgend seizoen meer punten zal halen dan Roda in Europa. Dat zal er wel bedoeld worden met de opmerking dat Roda niks in Europa te zoeken heeft.
Ja man.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus een aanwinst voor volgend seizoen heeft invloed op het huidige seizoen?
Ik dacht dat competitie en beker 2 van elkaar losstaande dingen waren? Zal me wel vergissen...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Omdat ze altijd nog een stuk hoger staan dan Roda in de competitie.
Dat lukt hem met AC niet eens.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja man.
Wij gaan met Stam de Champions League winnen.
Nee, met 34 dramatische potjes en vaker een arbitrale dwaling in je voordeel verdien je het wel zeker?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:49 schreef Nywuob het volgende:
Het is gewoon schandalig dat je met een paar potjes dramatisch voetbal Europees kan halen, zonder zelfs maar de finale te winnen.
De nederlaag in Tilburg zit zo te zien nog diep...quote:Zie Willem 2 vorig seizoen. Daarvoor had toen gewoon Twente ofzo naar de Uefa Cup moeten gaan.
Calimero. Dat scheidsrechter verhaal is zooooo achterhaald.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, met 34 dramatische potjes en vaker een arbitrale dwaling in je voordeel verdien je het wel zeker?
Weet je waarom jullie niks meer presteren in Europa? Daar hebben jullie de scheids niet mee!
[..]
De nederlaag in Tilburg zit zo te zien nog diep...
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
En volgend seizoen met Ajax dus wel.
Achterhaald of niet, het is en blijft een feit!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Calimero. Dat scheidsrechter verhaal is zooooo achterhaald.
Onderbouw het maar eens dan.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Achterhaald of niet, het is en blijft een feit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |