gatverdamme Jos, ik fiets nooit meer met je meequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:50 schreef -jos- het volgende:
2, hoogstens 3 dagen
Net alsof je dat zal merkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gatverdamme Jos, ik fiets nooit meer met je mee![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Welkom in de geconditioneerde peer-pressure maatschappij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:06 schreef garfield_online het volgende:
De vraag is aan de mensen die meteen ranzigzeggen,
wat doen die mensen met hun onderbroek dat ze het meteen ranzig vinden...
ik heb ooit situatie meegemaakt waar ik dus niet de mogelijkheid had om andere aan te trekken.
lees: vakantie, alles gestolen, incl al je geld en dan in een zeer afgelegen gebied zitten.
dan heb je dus even enkel hetgeen je draagt op dat moment
nu, ik moet zeggen, toen ik uiteindelijk terug andere kleren had stonk mijn onderbroek ofzo echt niet..
en dat was heel wat langer dan 1 dag.
Dus oftewel zijn al dezeggende mensen verschrikkelijke viezerikken dat ze hun onderbroek meteen vuil maken na 1 dag oftewel zijn het mensen die niet beter weten
![]()
Er is natuurlijk niets mis mee, maar om meteente zeggen is beetje dom...
Het gaat hier niet om bijzondere omstandigheden.. de vraag is gewoon: hoe lang doe jij met 1 onderbroek.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:06 schreef garfield_online het volgende:
blablabla..
Omdat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef Marvellous het volgende:
Als je dan vrijwillig langer dan 1 dag dezelfde onderbroek draagt vind ik je gewoon ranzig!!!
en waarom meteen ranzig, omdat ie na 1 dag stinkt ofzo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om bijzondere omstandigheden.. de vraag is gewoon: hoe lang doe jij met 1 onderbroek.
Als je dan vrijwillig langer dan 1 dag dezelfde onderbroek draagt vind ik je gewoon ranzig!!!
Er zijn inderdaad mensen die hun reet niet afvegen of niet wachten totdat hun plasser is uitgedruppeld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:06 schreef garfield_online het volgende:
Dus oftewel zijn al dezeggende mensen verschrikkelijke viezerikken dat ze hun onderbroek meteen vuil maken na 1 dag oftewel zijn het mensen die niet beter weten
![]()
Dacht je dat je onhygienisch bent door twee of drie dagen dezelfde onderbroek aan te houden? heb je schaamluis of zoquote:
kijk, die mensen vind ik nu weer ranzig, met of zonder schone onderbroek aan...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef longinus het volgende:
Er zijn inderdaad mensen die hun reet niet afvegen of niet wachten totdat hun plasser is uitgedruppeld.
Dan is en onderbroek gauw smerig.
wel, als het echt nodig is om iedere dag te veranderen van onderbroek bij sommige personen dan zijn die personen pas echt onhygienisch...quote:
Dus als je elke dag een schone onderbroek aanhebt ben je onhygienisch??quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:14 schreef garfield_online het volgende:
[..]
wel, als het echt nodig is om iedere dag te veranderen van onderbroek bij sommige personen dan zijn die personen pas echt onhygienisch...
Dat ben ik volkomen met je eens!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
Zeg luister eens allemaal viespeukies! Ik weet niet of je t weet maar je pik kan ook gaan stinken hoor!!Er kan van alles uit zo'n ding ik je onderpeur terecht komen hoor...plas, voorvocht e.d. Bah
![]()
Van al dat onhygienische gedoe worden wij dames de dupe...Eerst loop je 2/3 dagen in dezelfde onderbroek rond en vervolgens verw8 je zeker ook nog een blowjob????![]()
Neem is een voorbeeld aan Marvellous![]()
Penisnijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
Zeg luister eens allemaal viespeukies! Ik weet niet of je t weet maar je pik kan ook gaan stinken hoor!!Er kan van alles uit zo'n ding ik je onderpeur terecht komen hoor...plas, voorvocht e.d. Bah
![]()
Van al dat onhygienische gedoe worden wij dames de dupe...Eerst loop je 2/3 dagen in dezelfde onderbroek rond en vervolgens verw8 je zeker ook nog een blowjob????![]()
Dan lijkt het mij beter dat je je pik wast.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
je leest niet goed, ik zei:quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Dus als je elke dag een schone onderbroek aanhebt ben je onhygienisch??![]()
Dan ben ik maar lekker onhygienisch, ik heb dan tenminste wel een schone onderbroek aan!
dus met een schone onderbroek aan heb je meteen terug een schone pik?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
dus jij moetquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
Dat er daadwerkelijk mensen zijn die niet standaard elke dag een schone aantrekken verbaast me echtok als je ergens blijft pitten en je hebt niks bij de hand kan t nog een keer voorkomen....maar buiten dat
![]()
Ja HALLO, wiens taak is het nou om 'm goed schoon te zuigen ???quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
Ja als je onder de douche hebt gestaan en dan weer datzelfde ding aan moet trekken daar wordt je toch niet vrolijk vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef garfield_online het volgende:
[..]
dus jij moetvan jezelf als je 2 dagen dezelfde aan hebt?
zegt genoeg over jezelf natuurlijk...
Als je voor je sokken gereden wordt is de kans groot dat jij je onderbroek niet schoon houd hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Sasandra het volgende:
Elke dag een schone (en hele).
Ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat er niets ergers is dan in een ziekenhuis belanden met een kapotte of vieze onderbroek aan, dus voor alle zekerheid elke dag een verse
![]()
Dat zegt mijn moeder ook altijd!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Sasandra het volgende:
Elke dag een schone (en hele).
Ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat er niets ergers is dan in een ziekenhuis belanden met een kapotte of vieze onderbroek aan, dus voor alle zekerheid elke dag een verse
![]()
idd, kun je beter een schone aan doen (hoewel het verschil waarschijnlijk miniem is).quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja als je onder de douche hebt gestaan en dan weer datzelfde ding aan moet trekken daar wordt je toch niet vrolijk van![]()
Als ik in een ziekenhuis beland is een onderbroek wel het laatste waar ik mee zitquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Sasandra het volgende:
![]()
Als jij hier dezequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:38 schreef garfield_online het volgende:
[..]
idd, kun je beter een schone aan doen (hoewel het verschil waarschijnlijk miniem is).
maar als je dat niet zou doen, is het dan meteen?
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....met jou zou ik dus NOOIT willen neukenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:26 schreef garfield_online het volgende:
[..]
dus met een schone onderbroek aan heb je meteen terug een schone pik?
je kunt natuurlijk ook je pik schoon houden en dus eventueel langer doen met je onderbroek. is heel wat effectiever (tenslotte steken jullie de pik in de mond, en niet de onderbroek)
en als je pik ervoor zorgt dat je je onderbroek iedere dag moet verschonen omdat ie anders stinkt dan kun je daar beter iets aan doen...
Oorzaak -> probleem noemen ze dat...
beter oorzaak aanpakken....
enneu, ik zeg zeker niet dat het verkeerd is om iedere dag schone onderbroek aan te doen, maar ik denk dat het wel verkeerd is als je iedere dag een schone onderbroek moet aan doen...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Onderbroek --> 1 dag
Sokken --> 1 dag
T-shirt --> 2 á 3 dagen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....met jou zou ik dus NOOIT willen neuken
je snapt het nog steeds niet...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....met jou zou ik dus NOOIT willen neukenAls je je pik wast en m vervolgens in een onderbroek doet die al gedragen is (waar dus eerst je VIEZE pik in zat) dan is je pik toch meteen niet schoon meer..... WALGELIJK GEWOON
![]()
met mij dus wel?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....met jou zou ik dus NOOIT willen neuken
normaal is dat niet het geval natuurlijk... we zijn niet als vrouwen die elke maand een zondevloed hebben, en ook nog zoiets als witte vloedquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
tis nog steeds vies vind ik. Of was jij je pikkie elke keer dat je naar de wc geweest bent....quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:23 schreef garfield_online het volgende:
[..]
je snapt het nog steeds niet...![]()
![]()
als je je "vieze" pik gewoon bijtijds wast (zoals het eigenlijk zou moeten...) dan word je onderbroek eigenlijk ook niet vuil...
walgelijk hé![]()
Hij zal van onderbroek net zo vaak wisselen als het weten van hygiene..quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:39 schreef Camplo het volgende:
garfield probeert ons te overtuigen van een kansloos statement. Verschoon jezelf nou eens kid.
haha lolquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
tis nog steeds vies vind ik. Of was jij je pikkie elke keer dat je naar de wc geweest bent....
besef het nou maar je bent gewoon een goorlel![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:11 schreef garfield_online het volgende:
[..]
haha lol
ach, als je terug leest zie je dat het mij infeite enkel ging om het feit dat de kots smileys een beetje overdreven waren![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:11 schreef garfield_online het volgende:
[..]
haha lol
ach, als je terug leest zie je dat het mij infeite enkel ging om het feit dat de kots smileys een beetje overdreven waren![]()
zeg jij dan es welke smiley een vies gezicht trekt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:11 schreef garfield_online het volgende:
[..]
haha lol
hahahahahahaa duidelijk dat wij elkaar begrijpen...quote:
Klopt, en toen gingen mensen als vliegen dood aan infectieziektesquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:28 schreef longinus het volgende:
Volgens mij is de onderbroek pas een eeuw in gebruik, daarvoor hadden ze dit nauwlijks in gebruik.
Done that.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:21 schreef Tigereve het volgende:
Duw voor de gein dan maar es je neus in die boxer ik weet zeker je dat je dan van gedachte veranderd.
Je moet jezelf afvragen of jij wel representatief bent voor de gemiddelde vrouw.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef Alcarin het volgende:
Misschien een obvious opmerking, maar er is wel een verschil tussen mannen en vrouwen...
Ik trek toch echt wel minstens 1x per dag een schone string aan. Maar bij mij is er dan ook wel verschil tussen een schone en een gedragen string (en niet alleen bij mij, vrouwen hebben gewoon andere issues dan mannen down there!). Als ik de boxershorts van mn vriend zie, nadat hij ze een dag aan heeft gehad, twijfel ik of ie net uit de was of van zijn lijf af komt...
Conclusie: vrouwen zijn smerig. Mannen kunnen, zolang ze zich wassen, zo ongeveer een half jaar met dezelfde onderbroek doen, gok ik.
Waarschijnlijk zien sommige mensen uit het topic dit als een tip!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef Duimstok het volgende:
Een op de twintig Britten maakt het nog bonter en gaf toe de onderbroek binnenste buiten te keren om hem nog langer aan te kunnen houden. Het gebruik van parfum om de onderbroek beter te laten ruiken, is hierbij een middel waar vaak naar gegrepen wordt.
Daar heb ik onderzoek naar verricht. Ik zal jullie de details besparen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:24 schreef cultheld het volgende:
Je moet jezelf afvragen of jij wel representatief bent voor de gemiddelde vrouw.
Ik hoop van niet.
Ah, hij draagt ze dus waarschijnlijk niet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Done that.
Ruikt naar wasverzachter.
Je vraagt je dan af waarom ze al die moeite nemen met omdraaien en parfum gebruiken ipv dat ze gewoon een schone aantrekkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef Duimstok het volgende:
Een op de twintig Britten maakt het nog bonter en gaf toe de onderbroek binnenste buiten te keren om hem nog langer aan te kunnen houden. Het gebruik van parfum om de onderbroek beter te laten ruiken, is hierbij een middel waar vaak naar gegrepen wordt.
omfg
Hmm...zou kunnen. Maar als ik m zelf uittrek weet ik het wel een beetje zekerquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:29 schreef foton het volgende:
Ah, hij draagt ze dus waarschijnlijk niet!![]()
Dat staat er niet, maar dat klopt wel.quote:PS: wat staat daar nou? Aambeien zijn hip?![]()
Nee, 4 dagen: behalve binnenstebuiten kan ie ook nog eens achterste voren: 2x2=4quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef Bopjen het volgende:
2 dagen; de 1e dag normaal, de 2e dag gewoon binnenstebuiten, scheelt weer een was![]()
[off-topic]quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik geloof dat de onderzoekers of zelf een grap maken, of men de typische engelse eigenschap van "taking the piss" niet kennen.
Als een onderzoeker mij zou bellen om me te vragen hoe lang ik met een onderbroek doe, zou ik ook in de verleiding zijn iets op de mouw te spelden
Ja maar de meeste vrouwen gebruiken dagelijks inlegkruisjes. Of heb jij ze nog niet ontdekt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Daar heb ik onderzoek naar verricht. Ik zal jullie de details besparen.
Komt erop neer dat 90% van de vrouwen dit 'probleem' heeft, en de andere 10% erover liegt (nooit biologie gehad?).
Ik zeg niet dat het vies is, maar het is er wel.
Als je graag wilt stinken en jeuk wilt, moet je inlegkruisjes gebruiken. Ik snap het hele nut van die dingen niet, daar draag je toch ondergoed voor?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:50 schreef Tigereve het volgende:
Ja maar de meeste vrouwen gebruiken dagelijks inlegkruisjes. Of heb jij ze nog niet ontdekt?
Ik weet nie hoe jij ze gebruikt maar ik kan wel zeggen dat je dan het nut van inlegkruisjes nie ziet. ik laat de details buitenwegen maar die inlegkruisjes helpen wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:52 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Als je graag wilt stinken en jeuk wilt, moet je inlegkruisjes gebruiken. Ik snap het hele nut van die dingen niet, daar draag je toch ondergoed voor?
Ja, maar 'het voelt als katoen! Met dry-weave toplaagje!'quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:
De zin van inlegkruisjes is dat je veel kan verdienen aan onzekerheid met een beetje papier en geleermiddel
Zo lang ben ik niet onderweg..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:56 schreef Tigereve het volgende:
uhm hoe doe je dat dan als je geen schone box bij je hebt en je bent onderweg? ik ben dan altijd blij met een inlegkruisje. die kun je verwisselen
Ja, dat is weer een heel ander verhaal. Laten we dat de mannen maar besparen, goed?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:56 schreef Tigereve het volgende:
Al gebruik ik ze alleen met mn maandelijkse ......
sorry maar jij hebt het over dat "probleem" hoe hou jij je broekje dan schoon?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:59 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zo lang ben ik niet onderweg..
Tenzij ik bij iemand blijf slapen, en dan leen ik wel iets.
maar dat heb ik maar sommige vrouwen gebruiken het gewoon elke dag omdat het "nodig" is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, dat is weer een heel ander verhaal. Laten we dat de mannen maar besparen, goed?![]()
Niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef Tigereve het volgende:
sorry maar jij hebt het over dat "probleem" hoe hou jij je broekje dan schoon?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Niet.
Ja, 's ochtends en 's avonds schoon ondergoed aantrekken. Dat vind ik eigenlijk wel voldoende.
Is het dus niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef Tigereve het volgende:
maar dat heb ik maar sommige vrouwen gebruiken het gewoon elke dag omdat het "nodig" is.
quote:
Daarvoor dus de inlegkruisjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Je kunt toch ook niet 6x per dag een schoon t-shirt aantrekken omdat je het warm hebt gehad of de trein moest halen?
Ok, als jij dat fijn vindt mag dat natuurlijk van mij.quote:
Ik vind zweet erger.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Tigereve het volgende:
en trouwens om een t-shirt te vergelijken met een onderbroek kan ook nie. das iets heel anders. zweet en..
Zweet voelt erger, omdat het afkoelt en dat voel je.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:10 schreef Tigereve het volgende:
zweet is misschien beschamender omdat het snel ruikt.
Goed hequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef Tigereve het volgende:
kheb het eerlijk gezegd een beetje gehad. en ik denk dat we een hoop mensen hebben weggejaagd
Ik vind rommel daaronder erger, daarom lekker inlegkruisje incl rommel wegflikkeren en je bent in 1 klap weer "schoon"quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zweet voelt erger, omdat het afkoelt en dat voel je.
zou je het met een jongen uitmaken alstie weigert korter dan 2 dagen met 1 onderbroek te doen? En slaap je zonder ondergoed dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wahah, tis dat ik in een 'reageer op topics bui' benmaar wat een onzinnig topic.
Wel ranzig btw, dat 1 op de 10 'm gewoon binnenste buiten draait als ie vies is.
Je zou maar zo'n vriendje hebben en hem de kleren van het lijf scheuren...![]()
Anyway, zal ik dan ook maar eens antwoord geven![]()
Met een string >> sochtens aan, savonds als ik ga slapen uit, slaapt niet lekker
Gewone broekjes >> 1 dag en niet meer
Bah, en dan zeker met een bruine voorkant lopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Nee, 4 dagen: behalve binnenstebuiten kan ie ook nog eens achterste voren: 2x2=4
Ik gebruik ook geen inlegkruisjes -> broedplek voor bacteriën. En 's nachts moet je slapen zonder onderbroek zodat de boel daaronder lekker kan 'luchten'. Allemaal op aanraden van de gyn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow en als je je onderbroeken goed wast (heet dus) zie ik het voordeel van inlegkruisjes ook niet zo... of je nou die lekkage (wat minimaal is, tenminste bij mij wel) in je inlegkruisje hebt, of in je onderbroek? het zit nog steeds tussen je benen hoor?
idd.. mijn vriendin gebruikt ze niet, en ze is absoluut niet vies hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:04 schreef kwakveense het volgende:
inlegkruisjes zijn een utivinding van satan.
vrouwen wordt het idee gegeven dat ze vies zijn als ze die dingen niet gebruiken, terwijl die dingen zelf door hun fijne samenstelling een broedplaats van bacterie"en zijn en de boel vaak alleen maar erger maken.
Ik draag ook geen onderbroeken, alleen maar strings. Behalve als ik ongesteld ben, maar da's niet zo vaak, want ik slik de pil steeds een aantal maanden door.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:59 schreef ymme het volgende:
Nog geen 24 uur. En ik gebruik altijd inlegkruisjes.
Ben ik dit vergeten, heb ik zo een schone string aan.
(ik draag nooit onderbroeken)
Ik doe 2 keer per dag een nieuwe aan hoor Je mag wel ruikenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
Heel burgerlijk maar ik draag elke dag een schone string. Ze blijven wel schoon maar dat touwtje wil volgens mij niemand aan ruiken want da's wel heel dicht bij de jackpot.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef Alcarin het volgende:
Misschien een obvious opmerking, maar er is wel een verschil tussen mannen en vrouwen...
Ik trek toch echt wel minstens 1x per dag een schone string aan. Maar bij mij is er dan ook wel verschil tussen een schone en een gedragen string (en niet alleen bij mij, vrouwen hebben gewoon andere issues dan mannen down there!). Als ik de boxershorts van mn vriend zie, nadat hij ze een dag aan heeft gehad, twijfel ik of ie net uit de was of van zijn lijf af komt...
Conclusie: vrouwen zijn smerig. Mannen kunnen, zolang ze zich wassen, zo ongeveer een half jaar met dezelfde onderbroek doen, gok ik.
heb je een punt. maar ik krijg al kriebels bij het idee dat ik vanuit de douche in een oude onderbroek moet stappenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef DeStedebouwer het volgende:
Je kunt wel elke dag een schone onderbroek aandoen, en dan nog maar 1x per week douchen. Nou, dan douche ik liever elke dag en hou ik zo af en toe mijn onderbroek 2 dagen aan. Maargoed, ieder z'n ding.
Typisch geval van onderbroekenlolquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:59 schreef Croupouque het volgende:
Sinds ik zeventien maanden geleden besloot om niet langer toe te geven aan de wil van de onderkledingmaffia en derhalve nooit meer mijn ondergoed te verschonen, zijn mijn onderbroek en ik letterlijk onafscheidelijk.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Tamea het volgende:
Gewoon elke dag een verse. En als ik toevallig twee keer op een dag douche omdat ik heb gesport is het twee keer per dag.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:48 schreef Woldo het volgende:
Altijd naar het douchen. Ligt eraan hoevaak ik me douche dus.Maar 90% is dat gewoon 1 keer per dag.
Idd, dood aan hen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef Gizmo112 het volgende:
God, jullie wassen je ook helemaal suf zeg. twee keer per dag een schone aan, zijn er 14 per week...
ik kan je hier ruikenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef Gizmo112 het volgende:
God, jullie wassen je ook helemaal suf zeg. twee keer per dag een schone aan, zijn er 14 per week...
idd, dat ding kan nog helemaal schoon zijn, het blijft een raar id om er na het douchen gewoon weer in te stappenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:30 schreef saaw het volgende:
[..]
heb je een punt. maar ik krijg al kriebels bij het idee dat ik vanuit de douche in een oude onderbroek moet stappen
WAT is in GODSNAAM het nut om een schone onderbroek aan te doen voordat je gaat slapen en 's ochtends WEER een nieuwe aan te doen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:35 schreef Biogarde het volgende:
2 keer per dag![]()
En aan al die viezerikken![]()
![]()
Ze zijn nog niet zindelijk kennelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
WAT is in GODSNAAM het nut om een schone onderbroek aan te doen voordat je gaat slapen en 's ochtends WEER een nieuwe aan te doen?
Quasi-grapjas.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:59 schreef L.Denninger het volgende:
Ik snap de vraag niet helemaal,
je draagt een onderbroek toch gewoon tot ie op is ?
En dan koop je weer een nieuwe !
Ik weet nie wat voor voorstelling jij bij strings hebt.... maar het is zeker nie alleen een vetertje.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:42 schreef BigBadPete het volgende:
Wat is sowieso het nut van een schone string?
Zo n vetertje kan toch nooit alle vuiligheid binnen houden?
Kijk dat zijn de poëten!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Het lijkt wellicht
wat verregaand,
maar met een onderbroek
doet eenieder een maand.
Same herequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Tamea het volgende:
Gewoon elke dag een verse. En als ik toevallig twee keer op een dag douche omdat ik heb gesport is het twee keer per dag.
Same herequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Tamea het volgende:
off-topic: En dan de ondertitel van -jos-quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
En het gaat maar door !!!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:11 schreef _van_puffelen het volgende:
Een briljant topic
En dan nog te denken, dat sommige nog de waarheid posten hiero
Hoe weet jij of het de waarheid is?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:11 schreef _van_puffelen het volgende:
Een briljant topic
En dan nog te denken, dat sommige nog de waarheid posten hiero
Ik zou al gewoon 3 dagen antwoorden om een aantal mensen op de kast te jagen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hoe weet jij of het de waarheid is?![]()
van inlegkruisjes raakt je zuurgraad in de war, waardoor je meer afscheiding gaat krijgen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef Tigereve het volgende:
[..]
maar dat heb ik maar sommige vrouwen gebruiken het gewoon elke dag omdat het "nodig" is.
LOLquote:tot ie bruin is
Dan is het wel te hopen dat je regelmatig een `ongelukje`heb anders loop je wel erg lang in je onderbroek.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef Frollo het volgende:
Ik trek na elk ongelukje een schone aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |