idd.. mijn vriendin gebruikt ze niet, en ze is absoluut niet vies hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:04 schreef kwakveense het volgende:
inlegkruisjes zijn een utivinding van satan.
vrouwen wordt het idee gegeven dat ze vies zijn als ze die dingen niet gebruiken, terwijl die dingen zelf door hun fijne samenstelling een broedplaats van bacterie"en zijn en de boel vaak alleen maar erger maken.
Ik draag ook geen onderbroeken, alleen maar strings. Behalve als ik ongesteld ben, maar da's niet zo vaak, want ik slik de pil steeds een aantal maanden door.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:59 schreef ymme het volgende:
Nog geen 24 uur. En ik gebruik altijd inlegkruisjes.
Ben ik dit vergeten, heb ik zo een schone string aan.
(ik draag nooit onderbroeken)
Ik doe 2 keer per dag een nieuwe aan hoor Je mag wel ruikenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
Zeg luister eens allemaal viespeukies! Ik weet niet of je t weet maar je pik kan ook gaan stinken hoor!!Er kan van alles uit zo'n ding ik je onderpeur terecht komen hoor...plas, voorvocht e.d. Bah
![]()
Van al dat onhygienische gedoe worden wij dames de dupe...Eerst loop je 2/3 dagen in dezelfde onderbroek rond en vervolgens verw8 je zeker ook nog een blowjob????![]()
Neem is een voorbeeld aan Marvellous![]()
Heel burgerlijk maar ik draag elke dag een schone string. Ze blijven wel schoon maar dat touwtje wil volgens mij niemand aan ruiken want da's wel heel dicht bij de jackpot.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef Alcarin het volgende:
Misschien een obvious opmerking, maar er is wel een verschil tussen mannen en vrouwen...
Ik trek toch echt wel minstens 1x per dag een schone string aan. Maar bij mij is er dan ook wel verschil tussen een schone en een gedragen string (en niet alleen bij mij, vrouwen hebben gewoon andere issues dan mannen down there!). Als ik de boxershorts van mn vriend zie, nadat hij ze een dag aan heeft gehad, twijfel ik of ie net uit de was of van zijn lijf af komt...
Conclusie: vrouwen zijn smerig. Mannen kunnen, zolang ze zich wassen, zo ongeveer een half jaar met dezelfde onderbroek doen, gok ik.
heb je een punt. maar ik krijg al kriebels bij het idee dat ik vanuit de douche in een oude onderbroek moet stappenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:29 schreef DeStedebouwer het volgende:
Je kunt wel elke dag een schone onderbroek aandoen, en dan nog maar 1x per week douchen. Nou, dan douche ik liever elke dag en hou ik zo af en toe mijn onderbroek 2 dagen aan. Maargoed, ieder z'n ding.
Typisch geval van onderbroekenlolquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:59 schreef Croupouque het volgende:
Sinds ik zeventien maanden geleden besloot om niet langer toe te geven aan de wil van de onderkledingmaffia en derhalve nooit meer mijn ondergoed te verschonen, zijn mijn onderbroek en ik letterlijk onafscheidelijk.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Tamea het volgende:
Gewoon elke dag een verse. En als ik toevallig twee keer op een dag douche omdat ik heb gesport is het twee keer per dag.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:48 schreef Woldo het volgende:
Altijd naar het douchen. Ligt eraan hoevaak ik me douche dus.Maar 90% is dat gewoon 1 keer per dag.
Idd, dood aan hen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef Gizmo112 het volgende:
God, jullie wassen je ook helemaal suf zeg. twee keer per dag een schone aan, zijn er 14 per week...
ik kan je hier ruikenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:09 schreef Gizmo112 het volgende:
God, jullie wassen je ook helemaal suf zeg. twee keer per dag een schone aan, zijn er 14 per week...
idd, dat ding kan nog helemaal schoon zijn, het blijft een raar id om er na het douchen gewoon weer in te stappenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:30 schreef saaw het volgende:
[..]
heb je een punt. maar ik krijg al kriebels bij het idee dat ik vanuit de douche in een oude onderbroek moet stappen
WAT is in GODSNAAM het nut om een schone onderbroek aan te doen voordat je gaat slapen en 's ochtends WEER een nieuwe aan te doen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:35 schreef Biogarde het volgende:
2 keer per dag![]()
En aan al die viezerikken![]()
![]()
Ze zijn nog niet zindelijk kennelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
WAT is in GODSNAAM het nut om een schone onderbroek aan te doen voordat je gaat slapen en 's ochtends WEER een nieuwe aan te doen?
Quasi-grapjas.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:59 schreef L.Denninger het volgende:
Ik snap de vraag niet helemaal,
je draagt een onderbroek toch gewoon tot ie op is ?
En dan koop je weer een nieuwe !
Ik weet nie wat voor voorstelling jij bij strings hebt.... maar het is zeker nie alleen een vetertje.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:42 schreef BigBadPete het volgende:
Wat is sowieso het nut van een schone string?
Zo n vetertje kan toch nooit alle vuiligheid binnen houden?
Kijk dat zijn de poëten!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Het lijkt wellicht
wat verregaand,
maar met een onderbroek
doet eenieder een maand.
Same herequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Tamea het volgende:
Gewoon elke dag een verse. En als ik toevallig twee keer op een dag douche omdat ik heb gesport is het twee keer per dag.
Same herequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Tamea het volgende:
off-topic: En dan de ondertitel van -jos-quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gatverdamme Jos, ik fiets nooit meer met je mee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |