gatverdamme Jos, ik fiets nooit meer met je meequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:50 schreef -jos- het volgende:
2, hoogstens 3 dagen
Net alsof je dat zal merkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gatverdamme Jos, ik fiets nooit meer met je mee![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gatverdamme Jos, ik fiets nooit meer met je mee![]()
Welkom in de geconditioneerde peer-pressure maatschappij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:06 schreef garfield_online het volgende:
De vraag is aan de mensen die meteen ranzigzeggen,
wat doen die mensen met hun onderbroek dat ze het meteen ranzig vinden...
ik heb ooit situatie meegemaakt waar ik dus niet de mogelijkheid had om andere aan te trekken.
lees: vakantie, alles gestolen, incl al je geld en dan in een zeer afgelegen gebied zitten.
dan heb je dus even enkel hetgeen je draagt op dat moment
nu, ik moet zeggen, toen ik uiteindelijk terug andere kleren had stonk mijn onderbroek ofzo echt niet..
en dat was heel wat langer dan 1 dag.
Dus oftewel zijn al dezeggende mensen verschrikkelijke viezerikken dat ze hun onderbroek meteen vuil maken na 1 dag oftewel zijn het mensen die niet beter weten
![]()
Er is natuurlijk niets mis mee, maar om meteente zeggen is beetje dom...
Het gaat hier niet om bijzondere omstandigheden.. de vraag is gewoon: hoe lang doe jij met 1 onderbroek.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:06 schreef garfield_online het volgende:
blablabla..
Omdat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef Marvellous het volgende:
Als je dan vrijwillig langer dan 1 dag dezelfde onderbroek draagt vind ik je gewoon ranzig!!!
en waarom meteen ranzig, omdat ie na 1 dag stinkt ofzo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om bijzondere omstandigheden.. de vraag is gewoon: hoe lang doe jij met 1 onderbroek.
Als je dan vrijwillig langer dan 1 dag dezelfde onderbroek draagt vind ik je gewoon ranzig!!!
Er zijn inderdaad mensen die hun reet niet afvegen of niet wachten totdat hun plasser is uitgedruppeld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:06 schreef garfield_online het volgende:
Dus oftewel zijn al dezeggende mensen verschrikkelijke viezerikken dat ze hun onderbroek meteen vuil maken na 1 dag oftewel zijn het mensen die niet beter weten
![]()
Dacht je dat je onhygienisch bent door twee of drie dagen dezelfde onderbroek aan te houden? heb je schaamluis of zoquote:
kijk, die mensen vind ik nu weer ranzig, met of zonder schone onderbroek aan...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef longinus het volgende:
Er zijn inderdaad mensen die hun reet niet afvegen of niet wachten totdat hun plasser is uitgedruppeld.
Dan is en onderbroek gauw smerig.
wel, als het echt nodig is om iedere dag te veranderen van onderbroek bij sommige personen dan zijn die personen pas echt onhygienisch...quote:
Dus als je elke dag een schone onderbroek aanhebt ben je onhygienisch??quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:14 schreef garfield_online het volgende:
[..]
wel, als het echt nodig is om iedere dag te veranderen van onderbroek bij sommige personen dan zijn die personen pas echt onhygienisch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |