gatverdamme Jos, ik fiets nooit meer met je meequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:50 schreef -jos- het volgende:
2, hoogstens 3 dagen
Net alsof je dat zal merkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gatverdamme Jos, ik fiets nooit meer met je mee![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gatverdamme Jos, ik fiets nooit meer met je mee![]()
Welkom in de geconditioneerde peer-pressure maatschappij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:06 schreef garfield_online het volgende:
De vraag is aan de mensen die meteen ranzigzeggen,
wat doen die mensen met hun onderbroek dat ze het meteen ranzig vinden...
ik heb ooit situatie meegemaakt waar ik dus niet de mogelijkheid had om andere aan te trekken.
lees: vakantie, alles gestolen, incl al je geld en dan in een zeer afgelegen gebied zitten.
dan heb je dus even enkel hetgeen je draagt op dat moment
nu, ik moet zeggen, toen ik uiteindelijk terug andere kleren had stonk mijn onderbroek ofzo echt niet..
en dat was heel wat langer dan 1 dag.
Dus oftewel zijn al dezeggende mensen verschrikkelijke viezerikken dat ze hun onderbroek meteen vuil maken na 1 dag oftewel zijn het mensen die niet beter weten
![]()
Er is natuurlijk niets mis mee, maar om meteente zeggen is beetje dom...
Het gaat hier niet om bijzondere omstandigheden.. de vraag is gewoon: hoe lang doe jij met 1 onderbroek.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:06 schreef garfield_online het volgende:
blablabla..
Omdat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef Marvellous het volgende:
Als je dan vrijwillig langer dan 1 dag dezelfde onderbroek draagt vind ik je gewoon ranzig!!!
en waarom meteen ranzig, omdat ie na 1 dag stinkt ofzo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:09 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om bijzondere omstandigheden.. de vraag is gewoon: hoe lang doe jij met 1 onderbroek.
Als je dan vrijwillig langer dan 1 dag dezelfde onderbroek draagt vind ik je gewoon ranzig!!!
Er zijn inderdaad mensen die hun reet niet afvegen of niet wachten totdat hun plasser is uitgedruppeld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:06 schreef garfield_online het volgende:
Dus oftewel zijn al dezeggende mensen verschrikkelijke viezerikken dat ze hun onderbroek meteen vuil maken na 1 dag oftewel zijn het mensen die niet beter weten
![]()
Dacht je dat je onhygienisch bent door twee of drie dagen dezelfde onderbroek aan te houden? heb je schaamluis of zoquote:
kijk, die mensen vind ik nu weer ranzig, met of zonder schone onderbroek aan...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef longinus het volgende:
Er zijn inderdaad mensen die hun reet niet afvegen of niet wachten totdat hun plasser is uitgedruppeld.
Dan is en onderbroek gauw smerig.
wel, als het echt nodig is om iedere dag te veranderen van onderbroek bij sommige personen dan zijn die personen pas echt onhygienisch...quote:
Dus als je elke dag een schone onderbroek aanhebt ben je onhygienisch??quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:14 schreef garfield_online het volgende:
[..]
wel, als het echt nodig is om iedere dag te veranderen van onderbroek bij sommige personen dan zijn die personen pas echt onhygienisch...
Dat ben ik volkomen met je eens!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
Zeg luister eens allemaal viespeukies! Ik weet niet of je t weet maar je pik kan ook gaan stinken hoor!!Er kan van alles uit zo'n ding ik je onderpeur terecht komen hoor...plas, voorvocht e.d. Bah
![]()
Van al dat onhygienische gedoe worden wij dames de dupe...Eerst loop je 2/3 dagen in dezelfde onderbroek rond en vervolgens verw8 je zeker ook nog een blowjob????![]()
Neem is een voorbeeld aan Marvellous![]()
Penisnijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
Zeg luister eens allemaal viespeukies! Ik weet niet of je t weet maar je pik kan ook gaan stinken hoor!!Er kan van alles uit zo'n ding ik je onderpeur terecht komen hoor...plas, voorvocht e.d. Bah
![]()
Van al dat onhygienische gedoe worden wij dames de dupe...Eerst loop je 2/3 dagen in dezelfde onderbroek rond en vervolgens verw8 je zeker ook nog een blowjob????![]()
Dan lijkt het mij beter dat je je pik wast.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
je leest niet goed, ik zei:quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Dus als je elke dag een schone onderbroek aanhebt ben je onhygienisch??![]()
Dan ben ik maar lekker onhygienisch, ik heb dan tenminste wel een schone onderbroek aan!
dus met een schone onderbroek aan heb je meteen terug een schone pik?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
dus jij moetquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
Dat er daadwerkelijk mensen zijn die niet standaard elke dag een schone aantrekken verbaast me echtok als je ergens blijft pitten en je hebt niks bij de hand kan t nog een keer voorkomen....maar buiten dat
![]()
Ja HALLO, wiens taak is het nou om 'm goed schoon te zuigen ???quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
Ja als je onder de douche hebt gestaan en dan weer datzelfde ding aan moet trekken daar wordt je toch niet vrolijk vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef garfield_online het volgende:
[..]
dus jij moetvan jezelf als je 2 dagen dezelfde aan hebt?
zegt genoeg over jezelf natuurlijk...
Als je voor je sokken gereden wordt is de kans groot dat jij je onderbroek niet schoon houd hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Sasandra het volgende:
Elke dag een schone (en hele).
Ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat er niets ergers is dan in een ziekenhuis belanden met een kapotte of vieze onderbroek aan, dus voor alle zekerheid elke dag een verse
![]()
Dat zegt mijn moeder ook altijd!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Sasandra het volgende:
Elke dag een schone (en hele).
Ik heb altijd van mijn moeder geleerd dat er niets ergers is dan in een ziekenhuis belanden met een kapotte of vieze onderbroek aan, dus voor alle zekerheid elke dag een verse
![]()
idd, kun je beter een schone aan doen (hoewel het verschil waarschijnlijk miniem is).quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:29 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja als je onder de douche hebt gestaan en dan weer datzelfde ding aan moet trekken daar wordt je toch niet vrolijk van![]()
Als ik in een ziekenhuis beland is een onderbroek wel het laatste waar ik mee zitquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:31 schreef Sasandra het volgende:
![]()
Als jij hier dezequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:38 schreef garfield_online het volgende:
[..]
idd, kun je beter een schone aan doen (hoewel het verschil waarschijnlijk miniem is).
maar als je dat niet zou doen, is het dan meteen?
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....met jou zou ik dus NOOIT willen neukenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:26 schreef garfield_online het volgende:
[..]
dus met een schone onderbroek aan heb je meteen terug een schone pik?
je kunt natuurlijk ook je pik schoon houden en dus eventueel langer doen met je onderbroek. is heel wat effectiever (tenslotte steken jullie de pik in de mond, en niet de onderbroek)
en als je pik ervoor zorgt dat je je onderbroek iedere dag moet verschonen omdat ie anders stinkt dan kun je daar beter iets aan doen...
Oorzaak -> probleem noemen ze dat...
beter oorzaak aanpakken....
enneu, ik zeg zeker niet dat het verkeerd is om iedere dag schone onderbroek aan te doen, maar ik denk dat het wel verkeerd is als je iedere dag een schone onderbroek moet aan doen...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:16 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Onderbroek --> 1 dag
Sokken --> 1 dag
T-shirt --> 2 á 3 dagen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....met jou zou ik dus NOOIT willen neuken
je snapt het nog steeds niet...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....met jou zou ik dus NOOIT willen neukenAls je je pik wast en m vervolgens in een onderbroek doet die al gedragen is (waar dus eerst je VIEZE pik in zat) dan is je pik toch meteen niet schoon meer..... WALGELIJK GEWOON
![]()
met mij dus wel?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....met jou zou ik dus NOOIT willen neuken
normaal is dat niet het geval natuurlijk... we zijn niet als vrouwen die elke maand een zondevloed hebben, en ook nog zoiets als witte vloedquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:19 schreef izzypizzy het volgende:
![]()
tis nog steeds vies vind ik. Of was jij je pikkie elke keer dat je naar de wc geweest bent....quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:23 schreef garfield_online het volgende:
[..]
je snapt het nog steeds niet...![]()
![]()
als je je "vieze" pik gewoon bijtijds wast (zoals het eigenlijk zou moeten...) dan word je onderbroek eigenlijk ook niet vuil...
walgelijk hé![]()
Hij zal van onderbroek net zo vaak wisselen als het weten van hygiene..quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:39 schreef Camplo het volgende:
garfield probeert ons te overtuigen van een kansloos statement. Verschoon jezelf nou eens kid.
haha lolquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
tis nog steeds vies vind ik. Of was jij je pikkie elke keer dat je naar de wc geweest bent....
besef het nou maar je bent gewoon een goorlel![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:11 schreef garfield_online het volgende:
[..]
haha lol
ach, als je terug leest zie je dat het mij infeite enkel ging om het feit dat de kots smileys een beetje overdreven waren![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:11 schreef garfield_online het volgende:
[..]
haha lol
ach, als je terug leest zie je dat het mij infeite enkel ging om het feit dat de kots smileys een beetje overdreven waren![]()
zeg jij dan es welke smiley een vies gezicht trekt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:11 schreef garfield_online het volgende:
[..]
haha lol
hahahahahahaa duidelijk dat wij elkaar begrijpen...quote:
Klopt, en toen gingen mensen als vliegen dood aan infectieziektesquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:28 schreef longinus het volgende:
Volgens mij is de onderbroek pas een eeuw in gebruik, daarvoor hadden ze dit nauwlijks in gebruik.
Done that.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:21 schreef Tigereve het volgende:
Duw voor de gein dan maar es je neus in die boxer ik weet zeker je dat je dan van gedachte veranderd.
Je moet jezelf afvragen of jij wel representatief bent voor de gemiddelde vrouw.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef Alcarin het volgende:
Misschien een obvious opmerking, maar er is wel een verschil tussen mannen en vrouwen...
Ik trek toch echt wel minstens 1x per dag een schone string aan. Maar bij mij is er dan ook wel verschil tussen een schone en een gedragen string (en niet alleen bij mij, vrouwen hebben gewoon andere issues dan mannen down there!). Als ik de boxershorts van mn vriend zie, nadat hij ze een dag aan heeft gehad, twijfel ik of ie net uit de was of van zijn lijf af komt...
Conclusie: vrouwen zijn smerig. Mannen kunnen, zolang ze zich wassen, zo ongeveer een half jaar met dezelfde onderbroek doen, gok ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |