abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36279679
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef Tigereve het volgende:
maar dat heb ik maar sommige vrouwen gebruiken het gewoon elke dag omdat het "nodig" is.
Is het dus niet.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_36279708
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Is het dus niet.
?
The eyes of a person are the mirrors of the soul
pi_36279757
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef Tigereve het volgende:

Je kunt toch ook niet 6x per dag een schoon t-shirt aantrekken omdat je het warm hebt gehad of de trein moest halen?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_36279789
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Je kunt toch ook niet 6x per dag een schoon t-shirt aantrekken omdat je het warm hebt gehad of de trein moest halen?
Daarvoor dus de inlegkruisjes.
pi_36279885
en trouwens om een t-shirt te vergelijken met een onderbroek kan ook nie. das iets heel anders. zweet en..
pi_36279892
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef Tigereve het volgende:
Daarvoor dus de inlegkruisjes.
Ok, als jij dat fijn vindt mag dat natuurlijk van mij. Maar ik hoef die dingen niet...
pi_36279906
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Tigereve het volgende:
en trouwens om een t-shirt te vergelijken met een onderbroek kan ook nie. das iets heel anders. zweet en..
Ik vind zweet erger.
pi_36279911
Ja das jou ding dan.....
pi_36279966
Ok, we zijn eruit
Mijn ontopic bijdrage blijft dus: 2 per dag, in noodgevallen 1 per dag.
pi_36279971
zweet is misschien beschamender omdat het snel ruikt. maar dat van onder vind ik een stuk erger als je daar de hele dag in loopt. dat van een beetje zweet daar kom ik wel overheen.
pi_36279988
1 dag, alhoewel ik op reis wel eens langer ermee gedaan heb.
pi_36279999
kheb het eerlijk gezegd een beetje gehad. en ik denk dat we een hoop mensen hebben weggejaagd
pi_36280005
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:10 schreef Tigereve het volgende:
zweet is misschien beschamender omdat het snel ruikt.
Zweet voelt erger, omdat het afkoelt en dat voel je.
pi_36280027
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef Tigereve het volgende:
kheb het eerlijk gezegd een beetje gehad. en ik denk dat we een hoop mensen hebben weggejaagd
Goed he
pi_36280046
tjah....
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:20:25 #140
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_36280357
Deo voor de derde oksel`?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_36280522
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:53:38 #142
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_36281758
Wahah, tis dat ik in een 'reageer op topics bui' ben maar wat een onzinnig topic.
Wel ranzig btw, dat 1 op de 10 'm gewoon binnenste buiten draait als ie vies is.

Je zou maar zo'n vriendje hebben en hem de kleren van het lijf scheuren...

Anyway, zal ik dan ook maar eens antwoord geven

Met een string >> sochtens aan, savonds als ik ga slapen uit, slaapt niet lekker
Gewone broekjes >> 1 dag en niet meer
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_36282073
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Zweet voelt erger, omdat het afkoelt en dat voel je.
Ik vind rommel daaronder erger, daarom lekker inlegkruisje incl rommel wegflikkeren en je bent in 1 klap weer "schoon"
pi_36282948
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wahah, tis dat ik in een 'reageer op topics bui' ben maar wat een onzinnig topic.
Wel ranzig btw, dat 1 op de 10 'm gewoon binnenste buiten draait als ie vies is.

Je zou maar zo'n vriendje hebben en hem de kleren van het lijf scheuren...

Anyway, zal ik dan ook maar eens antwoord geven

Met een string >> sochtens aan, savonds als ik ga slapen uit, slaapt niet lekker
Gewone broekjes >> 1 dag en niet meer
zou je het met een jongen uitmaken alstie weigert korter dan 2 dagen met 1 onderbroek te doen? En slaap je zonder ondergoed dan?
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:20:41 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36283136
nou ik vind inlegkruisjes echt superirritant... blijven nooit goed zitten, plakken vast aan je kruis etc etc. en heb niet dusdanig last van lekkage dat een inlegkruisje noodzakelijk is. (behalve natuurlijk tijdens de menstruatie, en dan ga ik ook voor tampons, om dezelfde reden).
dus ik doe ook net als hier eerder gezegd, 2 keer per dag schoon ondergoed. (en douche me ook vaak 2 keer per dag....)

ow en als je je onderbroeken goed wast (heet dus) zie ik het voordeel van inlegkruisjes ook niet zo... of je nou die lekkage (wat minimaal is, tenminste bij mij wel) in je inlegkruisje hebt, of in je onderbroek? het zit nog steeds tussen je benen hoor?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_36283572
Je kunt wel elke dag een schone onderbroek aandoen, en dan nog maar 1x per week douchen. Nou, dan douche ik liever elke dag en hou ik zo af en toe mijn onderbroek 2 dagen aan. Maargoed, ieder z'n ding.
pi_36283902
1 dag in principe, tenzij het echt niet anders kan
pi_36284022
naamtopic
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_36287349
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef BigBadPete het volgende:

[..]

Nee, 4 dagen: behalve binnenstebuiten kan ie ook nog eens achterste voren: 2x2=4
Bah, en dan zeker met een bruine voorkant lopen
pi_36288568
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Beessie-Jen het volgende:

ow en als je je onderbroeken goed wast (heet dus) zie ik het voordeel van inlegkruisjes ook niet zo... of je nou die lekkage (wat minimaal is, tenminste bij mij wel) in je inlegkruisje hebt, of in je onderbroek? het zit nog steeds tussen je benen hoor?
Ik gebruik ook geen inlegkruisjes -> broedplek voor bacteriën. En 's nachts moet je slapen zonder onderbroek zodat de boel daaronder lekker kan 'luchten'. Allemaal op aanraden van de gyn.
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:04:13 #151
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36292504
inlegkruisjes zijn een utivinding van satan.

vrouwen wordt het idee gegeven dat ze vies zijn als ze die dingen niet gebruiken, terwijl die dingen zelf door hun fijne samenstelling een broedplaats van bacterie"en zijn en de boel vaak alleen maar erger maken.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36293069
Iedere ochtend een verse en ook een verse als ik tussentijds douche of ga zwemmen ofzo. Gemiddeld meer dan 1 per dag dus. Meerdere dagen met 1 onderbroek vind ik echt niet kunnen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_36293323
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:04 schreef kwakveense het volgende:
inlegkruisjes zijn een utivinding van satan.

vrouwen wordt het idee gegeven dat ze vies zijn als ze die dingen niet gebruiken, terwijl die dingen zelf door hun fijne samenstelling een broedplaats van bacterie"en zijn en de boel vaak alleen maar erger maken.
idd.. mijn vriendin gebruikt ze niet, en ze is absoluut niet vies hoor
pi_36293902
Nog geen 24 uur. En ik gebruik altijd inlegkruisjes.
Ben ik dit vergeten, heb ik zo een schone string aan.
(ik draag nooit onderbroeken)
pi_36294108
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:59 schreef ymme het volgende:
Nog geen 24 uur. En ik gebruik altijd inlegkruisjes.
Ben ik dit vergeten, heb ik zo een schone string aan.
(ik draag nooit onderbroeken)
Ik draag ook geen onderbroeken, alleen maar strings. Behalve als ik ongesteld ben, maar da's niet zo vaak, want ik slik de pil steeds een aantal maanden door.
Inlegkruisjes gebruik ik niet. Mijn ervaring is dat ze juist de kwaal verergeren ipv verhelpen. Gewoon zorgen dat je schoon blijft en eventueel een keertje string verversen gedurende de dag.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')