Is het dus niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef Tigereve het volgende:
maar dat heb ik maar sommige vrouwen gebruiken het gewoon elke dag omdat het "nodig" is.
quote:
Daarvoor dus de inlegkruisjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Je kunt toch ook niet 6x per dag een schoon t-shirt aantrekken omdat je het warm hebt gehad of de trein moest halen?
Ok, als jij dat fijn vindt mag dat natuurlijk van mij.quote:
Ik vind zweet erger.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:07 schreef Tigereve het volgende:
en trouwens om een t-shirt te vergelijken met een onderbroek kan ook nie. das iets heel anders. zweet en..
Zweet voelt erger, omdat het afkoelt en dat voel je.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:10 schreef Tigereve het volgende:
zweet is misschien beschamender omdat het snel ruikt.
Goed hequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef Tigereve het volgende:
kheb het eerlijk gezegd een beetje gehad. en ik denk dat we een hoop mensen hebben weggejaagd
Ik vind rommel daaronder erger, daarom lekker inlegkruisje incl rommel wegflikkeren en je bent in 1 klap weer "schoon"quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zweet voelt erger, omdat het afkoelt en dat voel je.
zou je het met een jongen uitmaken alstie weigert korter dan 2 dagen met 1 onderbroek te doen? En slaap je zonder ondergoed dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wahah, tis dat ik in een 'reageer op topics bui' benmaar wat een onzinnig topic.
Wel ranzig btw, dat 1 op de 10 'm gewoon binnenste buiten draait als ie vies is.
Je zou maar zo'n vriendje hebben en hem de kleren van het lijf scheuren...![]()
Anyway, zal ik dan ook maar eens antwoord geven![]()
Met een string >> sochtens aan, savonds als ik ga slapen uit, slaapt niet lekker
Gewone broekjes >> 1 dag en niet meer
Bah, en dan zeker met een bruine voorkant lopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Nee, 4 dagen: behalve binnenstebuiten kan ie ook nog eens achterste voren: 2x2=4
Ik gebruik ook geen inlegkruisjes -> broedplek voor bacteriën. En 's nachts moet je slapen zonder onderbroek zodat de boel daaronder lekker kan 'luchten'. Allemaal op aanraden van de gyn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow en als je je onderbroeken goed wast (heet dus) zie ik het voordeel van inlegkruisjes ook niet zo... of je nou die lekkage (wat minimaal is, tenminste bij mij wel) in je inlegkruisje hebt, of in je onderbroek? het zit nog steeds tussen je benen hoor?
idd.. mijn vriendin gebruikt ze niet, en ze is absoluut niet vies hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:04 schreef kwakveense het volgende:
inlegkruisjes zijn een utivinding van satan.
vrouwen wordt het idee gegeven dat ze vies zijn als ze die dingen niet gebruiken, terwijl die dingen zelf door hun fijne samenstelling een broedplaats van bacterie"en zijn en de boel vaak alleen maar erger maken.
Ik draag ook geen onderbroeken, alleen maar strings. Behalve als ik ongesteld ben, maar da's niet zo vaak, want ik slik de pil steeds een aantal maanden door.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:59 schreef ymme het volgende:
Nog geen 24 uur. En ik gebruik altijd inlegkruisjes.
Ben ik dit vergeten, heb ik zo een schone string aan.
(ik draag nooit onderbroeken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |