Dit is de meest treffende beschrijving ooit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:35 schreef JDude het volgende:
Tof als je ma-vr na 1.00 niets te doen hebt.
Not bad for a newbie, huh?quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
Dit is de meest treffende beschrijving ooit.
Reken er niet op dat ik er dagelijks ben hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:43 schreef svann het volgende:
Alweer een nieuwe!
Nog even en Lamon vlucht naar zijn eigen reeks.
Ja je mag blijven maar dit is wel 't meest laagdrempelige topic op Fok geloof ik.quote:
Ja, het gaat de laatste tijd betrekkelijk hard. Straks gaat dat deel 50 er nog echt van komen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:43 schreef svann het volgende:
Alweer een nieuwe!
Ik doelde op een nieuw topic.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:45 schreef JDude het volgende:
Reken er niet op dat ik er dagelijks ben hoor
Maar voor morgen heb ik "vrij" geregeld!
Ehm, wie was hier om alle nieuwe aanwas met gepast enthousiasme te omhelzen toen jullie doemdenkers voor exclusiviteit aan het pleiten waren?quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:43 schreef svann het volgende:
Alweer een nieuwe!
Een beetje Semi-Bikkel staat ergens halverwege de ochtend op.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Reken er niet op dat ik er dagelijks ben hoor
Maar voor morgen heb ik "vrij" geregeld!
Dat moet wel haast lukken!quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:46 schreef sig000 het volgende:
Soms wat gedachtes erneer plempen en je hoort erbij.![]()
Godver, daar gáát m'n stage!quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:48 schreef sig000 het volgende:
Een beetje Semi-Bikkel staat ergens halverwege de ochtend op.![]()
Die komen vanzelf weer langswaaien.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben mbt S-B, net als in de samenleving, behoorlijk conservatief. En dus mis ik keeper en ullie.
Jouw omhelzingen zijn spreekwoordelijk, Lamon.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
Ehm, wie was hier om alle nieuwe aanwas met gepast enthousiasme te omhelzen toen jullie doemdenkers voor exclusiviteit aan het pleiten waren?
Ik vervul al tijden spreekwoordelijk progressief links in dit topic.
Is het heel erg gek als ik werkelijk geen reet van deze hele zin snap?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:17 schreef Biene het volgende:
Discussie; willen jullie niet allemaal door elkaar heen luisteren?![]()
Je snapt Loesje niet? Ga je eens heel snel schamen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is het heel erg gek als ik werkelijk geen reet van deze hele zin snap?
Overigens ligt het er ook wel aan hoeveel kratten bier je al op hebt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is het heel erg gek als ik werkelijk geen reet van deze hele zin snap?
Volledig los van context geplaatst, snap ik Loesje eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:29 schreef Biene het volgende:
Je snapt Loesje niet? Ga je eens heel snel schamen!![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:41 schreef Lamon het volgende:
"Gebrek aan normen en waardes? Ik heb er mijn buik vol van."
Woon jij in de kroeg, of zo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:52 schreef Ole het volgende:
Yep..
Ze vonden al dat ik vroeg wegging!
Maar ff lekker broodje maken en niet te brak het weekend in.
bij mij is het weleens omgekeerddoor de weeks laat, en in het weekend om 11 uur pitten
Weekend om 11 uur slapenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:52 schreef Ole het volgende:
Yep..
Ze vonden al dat ik vroeg wegging!
Maar ff lekker broodje maken en niet te brak het weekend in.
bij mij is het weleens omgekeerddoor de weeks laat, en in het weekend om 11 uur pitten
Is je kroeg net een huiskamer, of is je huiskamer net een kroeg?quote:
Nee, mooie tijd dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:59 schreef Ole het volgende:
Nee.. morgen om 11.30 werken.
Maar even serieus.. als je pas om 23 uur uit je werk komt is 1 uur toch niet zo laat om naar huis te gaan?
daat is idd nogal een nadeelquote:
Je zit wederom in de ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is je kroeg net een huiskamer, of is je huiskamer net een kroeg?
Groot verschil natuurlijk. Het ene maakt je alcoholist, het andere een onafhankelijke levensgenieter...
tja...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is je kroeg net een huiskamer, of is je huiskamer net een kroeg?
Groot verschil natuurlijk. Het ene maakt je alcoholist, het andere een onafhankelijke levensgenieter...
nee joh das kei netjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:59 schreef Ole het volgende:
Nee.. morgen om 11.30 werken.
Maar even serieus.. als je pas om 23 uur uit je werk komt is 1 uur toch niet zo laat om naar huis te gaan?
Volgende keer weer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee joh das kei netjes![]()
Mag best nog een uurtje later hoor![]()
Voor Q kom ik nog even terug.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:12 schreef Q. het volgende:
Gegroet.
Misschien een aantal welquote:
Hmmmm. Is het erg hysterischquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Had ik al verteld dat iedereen nu eindelijk eens 'Funeral' van The Arcade Fire moet kopen of downloaden? Zo nee, dan hierbij.
En, ja, ik weet het wel: het was een half jaar geleden al een hype op Lowlands, en, ja, het is allemaal nogal bombastisch theatraal. Maar dat maakt me niets uit. Het is gewoon Heel! Erg! Goed!
* drukt play
Waarmee is het te vergelijken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Mja... Hysterisch is ook wel een goeie omschrijving.
Maar in a good way dan, hè!
Lastig. Ik vind het nogal wat van Talking Heads hebben, hier en daar. En op sommige punten ook helemaal niet. Op sommige punten schurkt het tegen de moderne wave, en op veel meer punten ook totaal niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Waarmee is het te vergelijken?
Ja zeg, en 99 eurocent weggooien?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Lastig. Ik vind het nogal wat van Talking Heads hebben, hier en daar. En op sommige punten ook helemaal niet. Op sommige punten schurkt het tegen de moderne wave, en op veel meer punten ook totaal niet.
Violen, gitaren, trekzak, hysterische zang, mooie zang, toffe melodieën. Gewoon mooi.
Ik zeg: downloaden en proberen. Als je het niks vindt, gooi je het weer weg.
Het is zelfs een heel album. Dat zou je verdorie een tientje kosten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ja zeg, en 99 eurocent weggooien?![]()
Ik ga 't proberen, ik was altijd dol op Talking Heads, staat genoteerd![]()
Hé, dat ik zinnige dingen zeg, betekent niet dat iedereen dat doet.quote:Iets anders. Waarom staat dit topique toch onder ONZ? Dit is toch geen onzin![]()
Illegaal?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het is zelfs een heel album. Dat zou je verdorie een tientje kosten.
Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon illegaal downloaden om te luisteren, vóór je het koopt. Net als luisteren in de platenzaak, toch?
[..]
Nou ja, het is meer een SC... in slowmotion. Op krankzinnige tijdenquote:Hé, dat ik zinnige dingen zeg, betekent niet dat iedereen dat doet.
Het is inderdaad een slowchat. Of misschien: een slow-ik-vertel-wat-me-op-het-hart-ligt-topic. En daar heb je nu eenmaal krankzinnige tijden voor nodig. Ik wel, tenminste.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, het is meer een SC... in slowmotion. Op krankzinnige tijden![]()
Geen idee, GC? Maar daar kan ik eigenlijk niet zo over oordelen, ik kijk daar niet zo vaak.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:38 schreef broer het volgende:
[..]
Het is inderdaad een slowchat. Of misschien: een slow-ik-vertel-wat-me-op-het-hart-ligt-topic. En daar heb je nu eenmaal krankzinnige tijden voor nodig. Ik wel, tenminste.
Waar zou je het topic anders neerzetten?
Gewoon laten staan, dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idee, GC? Maar daar kan ik eigenlijk niet zo over oordelen, ik kijk daar niet zo vaak.
Ben een beetje zwervend over dit forum, voel me enigszins ontheemd na BB5![]()
Nee? Jij vindt het echt klinkklare onzinquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, S-B zou nooit verplaatst kunnen worden.
Ik ben, zoals ik niet vaak genoeg kan aangeven, een bijzonder conservatief mens als het aankomt op S-B.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee? Jij vindt het echt klinkklare onzin![]()
Van ellende blijven hangen in HBBquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon laten staan, dus.
Maar goed. Je bent nieuw, dus. Althans: sinds september vorig jaar. Wat schattig. Wat heb je tussen BB5 en nu gedaan dan?
En ben je vaker wakker op semi-bikkeltijden?
Halloquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:48 schreef Q. het volgende:
Gegroet.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben, zoals ik niet vaak genoeg kan aangeven, een bijzonder conservatief mens als het aankomt op S-B.
We zijn wel ooit geswitst van ONZ naar SCD, maar daar was ik voor omdat SC helemaal niks was. Maar goed, dat werd uiteindelijk gewoon weer ONZ. En nu wil ik hier graag tot het eind der tijden verblijven.
Zat Lamon in het BB5-forum?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Van ellende blijven hangen in HBBNu dus dolend met een zaklantaarn
![]()
Door de week ben ik geen semi-bikkel, maar een watjeIk kom nog wel eens langs in het weekeinde. Ik ken Lamon van BB5.
Het is een stilzwijgend einde van Q., niet iets om enthousiast over te worden. Optimist als ik altijd ben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Waarom heb je eigenlijk Q-punt geregistreerd, Q? En niet Q-uitroepteken?
Het einde der tijden!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben, zoals ik niet vaak genoeg kan aangeven, een bijzonder conservatief mens als het aankomt op S-B.
We zijn wel ooit geswitst van ONZ naar SCD, maar daar was ik voor omdat SC helemaal niks was. Maar goed, dat werd uiteindelijk gewoon weer ONZ. En nu wil ik hier graag tot het eind der tijden verblijven.
Ben je aan het afbouwen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:53 schreef Q. het volgende:
Het is een stilzwijgend einde van Q., niet iets om enthousiast over te worden. Optimist als ik altijd ben.
Nou ja, ik zit hier een behoorlijk eind van Donegal vandaan, al zit er wel iig 3 man uit Donegal in de huiskamer flink te blowen. Daar ben ik net vandaan gegaan om te gaan slapen, zeker aangezien ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het einde der tijden!![]()
Hoe is het in Donegal? Ik heb zo'n heimwee![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ben je aan het afbouwen?
Dan zou je altijd nog 'Q!' kunnen registreren voor je glorieuze comeback.
quote:Fout bij registratie
De gekozen username bevat tekens die niet toegestaan zijn voor registratie. Kies een andere naam om mee te registreren.
Haha, dat had ie niet verteld? Hij hing daar echt regelmatig rond hoor. Met een frisse kijk op dingen, als je dat met sarcasme bedoeltquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Zat Lamon in het BB5-forum?Toch wel voor de sarcastische opmerkingen, hoop ik?
Maar als je doordeweeks om 23 uur in bed ligt, gok ik dat we volgende week opnieuw kennis maken.
Om geen vrouwenharten te breken kan ik daar verder niet op ingaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg! Je hebt toch geen onzedelijke handelingen uitgevoerd, hè!?
Leve de uitwisselingsprogramma'squote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit hier een behoorlijk eind van Donegal vandaan, al zit er wel iig 3 man uit Donegal in de huiskamer flink te blowen. Daar ben ik net vandaan gegaan om te gaan slapen, zeker aangezien ikvannacht
nogal weinig geslapen had.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Om geen vrouwenharten te breken kan ik daar verder niet op ingaan..
Nou ja, er hangt hier geen sfeer van 'we vertellen elkaar alles'. Dus het is niet zo gek dat hij dat niet heeft gezegd. Maar toch valt het me een beetje tegen van hem.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Haha, dat had ie niet verteld? Hij hing daar echt regelmatig rond hoor. Met een frisse kijk op dingen, als je dat met sarcasme bedoelt![]()
Doordeweeks lig ik echt niet om elf uur te knorren, maar één uur is echt te laat. Ik lees het meestal wel hier.
Mijn in class assessment, met een half uur voorbereidingstijd, ging behoorlijk goed. En da's weer 20% van m'n eindcijfer. Maar nee, ik voer hier niks uit en ik krijg ook de indruk dat dat absoluut niet nodig is. Maar goed, dat heb ik ook wel verdiend na inmiddels bijna 19 jaar school en studeren (vooral het laatste semester heb ik voor mijn doen erg veel gedaan).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leve de uitwisselingsprogramma'sLeer je ook nog wat?
![]()
Ierse of Nederlandse harten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Om geen vrouwenharten te breken kan ik daar verder niet op ingaan..
Aan de andere kant meld ik hier veel dingen die ik nooit ergens anders zou melden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, er hangt hier geen sfeer van 'we vertellen elkaar alles'.
Het aantal Ieren dat hier meeleest lijkt me vrij gering.quote:
Ach nee, schei uit, streamen is hilarisch.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, er hangt hier geen sfeer van 'we vertellen elkaar alles'. Dus het is niet zo gek dat hij dat niet heeft gezegd. Maar toch valt het me een beetje tegen van hem.
Ik wil graag weten wat jullie hier op het late uur in totale dronkenschap postenquote:Waarom lees je hier wel als je niet meepost? Daar snap ik niets van. Dat is toch volstrekt oninteressant als je niet zelf meedoet?
Ja, oké. Maar het hóeft niet! Het is geen theekransje, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aan de andere kant meld ik hier veel dingen die ik nooit ergens anders zou melden.
Je moet ook aan werving doen in de verre landen die je bezoekt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het aantal Ieren dat hier meeleest lijkt me vrij gering.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar nee, ik voer hier niks uit en ik krijg ook de indruk dat dat absoluut niet nodig is.
Dat is al een tijdje geleden voor mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil graag weten wat jullie hier op het late uur in totale dronkenschap posten
Géén theekransje?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar het hóeft niet! Het is geen theekransje, wat dat betreft.
Verder wel, natuurlijk. Maar wat dát betreft niet.
Ik heb er geen enkele aflevering van gezien, laat staan een stream. Dus ik geloof je op je woord.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ach nee, schei uit, streamen is hilarisch.
Ja, niet terugkrabbelen. Gewoon netjes toegeven dat je een S-B-addict bent. Morgen lees je dit gesprek wel drie keer na, gok ik!quote:Ik wil graag weten wat jullie hier op het late uur in totale dronkenschap postenEigenlijk ben ik helemaal niet zo van het nalezen, doe ik dan ook niet dagelijks hoor.
Nee, ik zou hier inderdaad niet opbiechten dat ik in BB5 post.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar het hóeft niet! Het is geen theekransje, wat dat betreft.
Verder wel, natuurlijk. Maar wat dát betreft niet.
En of.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Had ik al verteld dat iedereen nu eindelijk eens 'Funeral' van The Arcade Fire moet kopen of downloaden? Zo nee, dan hierbij.
En, ja, ik weet het wel: het was een half jaar geleden al een hype op Lowlands, en, ja, het is allemaal nogal bombastisch theatraal. Maar dat maakt me niets uit. Het is gewoon Heel! Erg! Goed!
* drukt play
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele aflevering van gezien, laat staan een stream. Dus ik geloof je op je woord.
Ik heb er mijn twijfels bij, maar ik geloof je...
[..]
Ja, niet terugkrabbelen. Gewoon netjes toegeven dat je een S-B-addict bent. Morgen lees je dit gesprek wel drie keer na, gok ik!
Wat is het verschil tussen orthodox-joodse reggae en gewone reggae?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel wil ik graag vertellen dat de laatste dagen erg veel luister naar Matisyahu, de orthodox-joodse reggaeartiest.
Lamon! Ik heb je per ongeluk uit de kast gehaald mbt BB5. Sorryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
En of.
In the Backseat is om te huilen zo mooi, zoals ik als tig delen eerder in dit topic vermeld heb.
En Neighborhood 3 is ook een vaste klant op mijn mp3-speler.
Ik draai de cd stuk, merk ik. Over een draaibeurt of twee, drie, vind ik het wel weer genoeg en raak ik de cd maanden niet aan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Lamon het volgende:
En of.
In the Backseat is om te huilen zo mooi, zoals ik als tig delen eerder in dit topic vermeld heb.
En Neighborhood 3 is ook een vaste klant op mijn mp3-speler.
Normale reggae vind ik niet leuk. En dit wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen orthodox-joodse reggae en gewone reggae?
Het is kosjerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen orthodox-joodse reggae en gewone reggae?
Een échte S-B'er kan zich zijn nachtelijke gesprekken niet meer herinneren en heeft dus die naleesperiodes wel nodig!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Maar dat hoeft dus niet, want nu ben ik er zelf bij![]()
Ah, kijk. Ik had net zo'n fijn schuldgevoel, en dat blijkt nu nergens voor nodigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:14 schreef Lamon het volgende:
Ik heb meerdere malen mijn affiniteit met BB hier gemeld trouwens. Het feit dat jullie selectief leesblind blijken te zijn, komt niet op mijn rekening, danku.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Normale reggae vind ik niet leuk. En dit wel.
Mooi. Nu ben ik veel wijzer!quote:
Dan val ik dus bij deze door de mandquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Een échte S-B'er kan zich zijn nachtelijke gesprekken niet meer herinneren en heeft dus die naleesperiodes wel nodig!
Kijk, Wickedangel, I.R. heeft je gecategoriseerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zouden we trouwens nog meer fans hebben, broer en Lamon? Misschien zijn er wel schattige meisjes die dag even bijlezen wat we nu weer beleefd hebben. Misschien hebben ze wel onze foto's aan de muur hangen. Misschien zijn ze al maandenlang in dubio of ze hun liefde voor ons kenbaar moeten maken. Meisjes, mochten jullie er zijn, maak je dan alsjeblieft bekend. Voor Lamon en broer, mijn trouwe mede-semibikkels.
Ik zal 't maar bekennen... Ik heb de St. Patrick-foto's uitvergroot en ze hangen nu aan de muur... om te dartenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zouden we trouwens nog meer fans hebben, broer en Lamon? Misschien zijn er wel schattige meisjes die dag even bijlezen wat we nu weer beleefd hebben. Misschien hebben ze wel onze foto's aan de muur hangen. Misschien zijn ze al maandenlang in dubio of ze hun liefde voor ons kenbaar moeten maken. Meisjes, mochten jullie er zijn, maak je dan alsjeblieft bekend. Voor Lamon en broer, mijn trouwe mede-semibikkels.
Alsjeblieft, zeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:14 schreef Lamon het volgende:
Ik heb meerdere malen mijn affiniteit met BB hier gemeld trouwens. Het feit dat jullie selectief leesblind blijken te zijn, komt niet op mijn rekening, danku.
En als je vertelt wat je op het hart ligt, luister je niet naar anderen. Zo werkt dat. Let maar eens op in de kroeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Of misschien: een slow-ik-vertel-wat-me-op-het-hart-ligt-topic.
Ware het niet dat ik geen meisje ben en zeker niet schattigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Kijk, Wickedangel, I.R. heeft je gecategoriseerd.
Als je nog niet door de mand was gevallen dan deed die smiley het hem wel, hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Dan val ik dus bij deze door de mand![]()
Zeg het tegen I.R. Hij heeft je in een hokje gestopt. Ik niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ware het niet dat ik geen meisje ben en zeker niet schattig![]()
Een vrouw. Een damequote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg het tegen I.R. Hij heeft je in een hokje gestopt. Ik niet.
(Als je geen meisje bent, wat ben je dan wel?)
Was ook niet het eerste woord wat bij me zou opkomen, nee.quote:
Lief is ie he, lurkers. En zo quasi-onbewogen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alsjeblieft, zeg.
Dat zou er nog bijkomen.
Ik zit hier voor de relatieve anonimiteit en ZEKER niet om geadoreerd te worden.
Tuttut, ik heb niks gezegd over Wickedangel (dat maak jij ervan). Ik zei alleen dat het bestaan van mensen die dit topic lurken wellicht zou kunnen impliceren dat er óók schattige meisjes lurken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg het tegen I.R. Hij heeft je in een hokje gestopt. Ik niet.
(Als je geen meisje bent, wat ben je dan wel?)
Ach, wel! Wickedangel is uitermate schattig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:24 schreef Lamon het volgende:
Was ook niet het eerste woord wat bij me zou opkomen, nee.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lief is ie he, lurkers. En zo quasi-onbewogen.
Hard to get spelen noemen we dat..
Zou google idol Kelly ook lurken hier?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tuttut, ik heb niks gezegd over Wickedangel (dat maak jij ervan). Ik zei alleen dat het bestaan van mensen die dit topic lurken wellicht zou kunnen impliceren dat er óók schattige meisjes lurken.
Ik dacht dat er in dit topic een zware straf stond op terugkrabbelen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tuttut, ik heb niks gezegd over Wickedangel (dat maak jij ervan). Ik zei alleen dat het bestaan van mensen die dit topic lurken wellicht zou kunnen impliceren dat er óók schattige meisjes lurken.
Ik zal dat maar als een compliment opvattenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, wel! Wickedangel is uitermate schattig.
Welke van de twee is dat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:26 schreef Lamon het volgende:
Zou google idol Kelly ook lurken hier?![]()
Want dan maak ik een uitzondering.
Orthodox is niet extremistisch van toon?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel wil ik graag vertellen dat de laatste dagen erg veel luister naar Matisyahu, de orthodox-joodse reggaeartiest.
En ik dacht dat we in dit topic daadwerkelijk lazen waar anderen het over hadden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat er in dit topic een zware straf stond op terugkrabbelen?
Dat mag. Schattig is leuk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zal dat maar als een compliment opvatten![]()
Groetjes terug.quote:Heren, de groetenIk lurk de rest van de week wel
![]()
Godver, moet ik nu echt gaan teruglezen of ik iets fout heb begrepen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:29 schreef Lamon het volgende:
En ik dacht dat we in dit topic daadwerkelijk lazen waar anderen het over hadden.
Gatver. Ik zit niet aan het bier.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:11 schreef broer het volgende:
Het is een bierkransje, meestal.
Neenee. Of nou ja, zeker niet per definitie. Je hebt wel extremistische orthodoxe joden, maar de meeste extremisten zijn volgens mij helemaal niet heel religieus (nog sterker, voor de échte orthodoxe joden had de staat Israël nooit moeten bestaan omdat zij geloven dat een staat voor het joodse volk pas gevormd kan worden door de Messias).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:28 schreef svann het volgende:
[..]
Orthodox is niet extremistisch van toon?
Ik ben erg slecht met liedteksten in andere talen (ja, ondanks dat ik al maanden in een Engelssprekend land zit), maar volgens mij is het redelijk religieus gekleurd. Maar de klank is erg aangenaam.quote:Wat voor soort onderwerpen? Of luister je het puur voor de klank?
Ik heb het over het feit dat ik hier hele verwikkelingen met WickedAngel heb zitten houden over BB.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:31 schreef broer het volgende:
Godver, moet ik nu echt gaan teruglezen of ik iets fout heb begrepen?
Dat is me nog nooit overkomen, hier.
King without a crownquote:The place lays phased like a warrior slayed
Engraved into the space with his sword still raised
Layers of charcoal sprayed through hallways
Praise relays off the walls echoing all ways
Dirt covered earth lays beneath my rib cage
Giving birth to overgrowth invading on to path ways
Burnt out trees cover streets where children once played
Sown seeds decay through sacred stepping stones in disarray
Where the alter used to be placed inter-changed for bloodstains
Sunrays illuminate the smoke filled haze
Trace of incense scents of sacrifice stayed
[Chorus:]
Aish tamid eternally
A fire burns continuously
Wondering where you been
Won't you come on home to me?
Flash back patches of grass growing wild in fact
Cracked walls burnt black like a kingdom sacked
Memories like artifacts attacked yet still intact
Melodies wrapped in glass and shatter with the impact
Air intermingling ringing with the singing
of songs once sung, hung, flung into the rafters
Catastrophe struck the sound stuck
Disaster plastered
The aftermath a blasted building once standing, like a starved man fasting
the skies expanding clouds passing, dust particles dancing,
in broken bars of light, streaming from a shaft, slashed into the ceiling,
Sshhhh, you could feel the ground breathing.
[Chorus]
Daughter of Zion is lying crying in the mist
Morning light slips in, shifting through the darkness
Like a morning wife reminisce having visions of her long gone prince
Memories drip rain drops tip towing emptiness
Intermixed with tears like fears left unfixed
Walls worn thin frozen fortress like dawn waiting for the sunrise of a day that got skipped
Like a life gone wrong wandering wilderness
Lovesick stripped abyss empty once luscious
[Chorus]
Paint the scene so you could see, the city's picking up speed
On a bench 14th street, taxi's streaming yellow streaks
Spears piercing through my ears, you could hear the traffic speak
Jack hammers drill smacking through the cracking concrete
Buildings filled with windowsills spilled tangled telephone wires
Signs sparking neon lights flash like wild fire
My insides rise I start to feel paralyzed
Let out a sigh-a melody blew by- like an ancient war cry
the way the sunlight hit the trees it really caught my eye,
glistening' listening' to the breeze dancing' through the leaves,
freeze, the city move's in slow motion like a dream
I'm left empty like the temple turned into a fox den
Bus fumes dripping spitting into city summer sun
Sifting through the ash dimly lit vision listening
To the hiss lifting off a nighttime ocean
Shim, shim, shimmering singing hair on my skin
Glim, glim. Glimmering, whispering where ya been
From amidst the darkness set sail with the softness
Breeze traveling across the seas arisen from with in Mt. Zion
Wind coming in picking up momentum
Cutting crisply through the thickness riding on a rhythm
A rollercoaster sizzling, twisting down the mountain
ripping rocket ship exploding like a fountain
overflowing spilling through the courtyards of Jerusalem
Uncovering debris lifting up the fallen arisen within
to reach the yiddin even in Manhattan
exposed menorah glowing in the shadows of destruction
trailblazing through affliction
brushing off the branches golden
standing strong flames
dancing like a lion roaring rising out of nothing
En vooruit, een fotootje:quote:[Chorus:]
What's this feeling?
My love will rip a hole in the ceiling
Givin' myself to you from the essence of my being
Sing to my G-d all these songs of love and healing
Want Moshiach now so it's time we start revealing
You're all that I have and you're all that I need
Each and every day I pray to get to know you please
I want to be close to you, yes I'm so hungry
You're like water for my soul when it gets thirsty
Without you there's no me
You're the air that I breathe
Sometimes the world is dark and I just can't see
With these, demons surround all around to bring me down to negativity
But I believe, yes I believe, I said I believe
I'll stand on my own two feet
Won't be brought down on one knee
Fight with all of my might and get these demons to flee
Hashem's rays fire blaze burn bright and I believe
Hashem's rays fire blaze burn bright and I believe
Out of darkness comes light, twilight unto the heights
Crown Heights burnin' up all through till twilight
Said, thank you to my G-d, now I finally got it right
And I'll fight with all of my heart, and all a' my soul, and all a' my might
[Chorus]
[Bridge:]
Me no want no sinsemilla.
That would only bring me down
Burn away my brain no way my brain is to compound
Torah food for my brain let it rain till I drown
Thunder!
Let the blessings come down
Strip away the layers and reveal your soul
Got to give yourself up and then you become whole
You're a slave to yourself and you don't even know
You want to live the fast life but your brain moves slow
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
You want G-d but you can't deflate your ego
If you're already there then there's nowhere to go
If you're cup's already full then its bound to overflow
If you're drowning in the water's and you can't stay afloat
Ask Hashem for mercy and he'll throw you a rope
You're looking for help from G-d you say he couldn't be found
Searching up to the sky and looking beneath the ground
Like a King without his Crown
Yes, you keep fallin' down
You really want to live but can't get rid of your frown
Tried to reach unto the heights and wound bound down on the ground
Given up your pride and the you heard a sound
Out of night comes day and out of day comes light
Nullified to the One like sunlight in a ray,
Makin' room for his love and a fire gone blaze
[Chorus]
Reelin' him in
Where ya been
Where ya been
Where ya been for so long
It's hard to stay strong been livin' in galus (exile) for 2000 years strong
Where ya been for so long
Been livin in this exhile for too long
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:31 schreef broer het volgende:
Godver, moet ik nu echt gaan teruglezen of ik iets fout heb begrepen?
Dat is me nog nooit overkomen, hier.
Bij jou staat het niet voor semi maar voor super, broer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:15 schreef broer het volgende:
Een échte S-B'er kan zich zijn nachtelijke gesprekken niet meer herinneren en heeft dus die naleesperiodes wel nodig!
Lamon, ik lees alles. Maar, zoals het hoort in S-B, vergeet ik ook weer veel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat ik hier hele verwikkelingen met WickedAngel heb zitten houden over BB.
Compleet ontgaan.
Ik heb het over het feit dat ik hiet in volledig enthousiasme hele teksten van Arcade Fire heb lopen posten.
Compleet ontgaan.
Ik post goddomme toch niet voor de kat zijn kut.
Ik lees ondanks eventuele afwezigheid altijd even alle zinnen die jullie gebazeld hebben in de tussentijd.
Ik had dat omgekeerd ook graag gezien.
Ik zweer je, ik ben BIJNA beledigd.
Dank je, IR.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor svann ben ik ook nog even wat lyrics gaan opzoeken:
[ ... ]
Daarom zei ik ook "bijna beledigd", aangezien er in het verleden en ongetwijfeld in de toekomst posts zullen zijn, waarvan ik hoop dat anderen ze zeer snel zullen vergeten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lamon, ik lees alles. Maar, zoals het hoort in S-B, vergeet ik ook weer veel.
Een eerste blik zegt me dat het gospelreggae is. En het is gewoon niet te volgen omdat het te snel gaat en reggae is.quote:
Ik denk omdat de rest netjes wacht tot 02.00 uur?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:19 schreef MeneerTim het volgende:
Wel zielig dat ik op zaterdagavond in dit topic kan reageren.
Nou ja.
?
Ah shit, andere regels voor het weekend? LOMP!quote:Op zondag 26 maart 2006 01:26 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik denk omdat de rest netjes wacht tot 02.00 uur?
Reuze verwarrend weer deze nacht.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:26 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik denk omdat de rest netjes wacht tot 02.00 uur?
Nee hoor schat, die regel bestaat al een tijdje.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:29 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ah shit, andere regels voor het weekend? LOMP!
Ik zeg toch ook niet dat ze veranderd zijn, poppedop?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:54 schreef Biene het volgende:
[..]
Nee hoor schat, die regel bestaat al een tijdje.
Ah die van mij liep nog 6 minuten meer voor.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:55 schreef MeneerTim het volgende:
Tering mijn klok springt ineens op 3 uur?
Je vroeg: andere regels voor het weekend? Schattebol.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:55 schreef MeneerTim het volgende:
Tering mijn klok springt ineens op 3 uur?
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze veranderd zijn, poppedop?
quote:Op zondag 26 maart 2006 03:00 schreef Biene het volgende:
Bij mij is nu drie uur. Ik ga slapen. Ben opeens erg moe.
Leuk plaatje, I.R.Baboon.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en hier een MP3tje. Niet tegen de mods zeggen.
Bij mij valt het aantal dopjes in de krat nog reuze mee voor dit tijdstip.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:00 schreef Biene het volgende:
Bij mij is nu drie uur. Ik ga slapen. Ben opeens erg moe.
Zuipen, kreng!quote:Op zondag 26 maart 2006 03:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij mij valt het aantal dopjes in de krat nog reuze mee voor dit tijdstip.![]()
Terug in je kinderjaren?quote:
Komt dat zo?quote:
Bij jou ook al?quote:Op zondag 26 maart 2006 03:05 schreef JDude het volgende:
Verdorie wat vliegt de tijd vanavond!
Best wel zielig.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:19 schreef MeneerTim het volgende:
Wel zielig dat ik op zaterdagavond in dit topic kan reageren.
Nou ja.
?
Gezellig ben je.quote:
svannquote:Op zondag 26 maart 2006 03:11 schreef svann het volgende:
Bij jou ook al?
Neuh, ik ben wel wat gewend.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:20 schreef svann het volgende:
Ha, Arcee!
Krijg jij geen hartverzakking als je het tijdstip ziet?
Dit wordt een inspirerende nacht.quote:
Oeh, radiocontrol! Cool!quote:Op zondag 26 maart 2006 03:07 schreef sig000 het volgende:
Bij mij valt het aantal dopjes in de krat nog reuze mee voor dit tijdstip.![]()
Langer.quote:
Vooral 's morgens zeker?quote:Op zondag 26 maart 2006 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een hekel aan de tijd
Jij ook.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:29 schreef Biene het volgende:
Ik ga de schade maar eens inhalen.
Lekker slapen.
Hoe lang deed je er over ?quote:Op zondag 26 maart 2006 03:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Eerder weggegaan bij een feestje omdat ik veel te veel gedronken had, en dan nog steeds in staat om foutloos te typen. Knap he.
Nou tong, het gaat redelijk natuurlijk. En dat is best angstaanjagend aangezien ik a) al 2 maanden geen Nederlands gesproken heb en b) 5 halve liters Tuborg, een leffe blond en een chimay (9%) op heb. Dus ik vrees dat ik definitief niet meer gevoelig ben voor alcohol.quote:
Ik heb al een Café Vanille op, en drink nu Ginger Ale. Alles om dat te voorkomen. Sinds ik in Ierland ben heb ik nog geen totale dronkenschap gevoeld, en ook geen kater.quote:
Het kan aan mij liggen, maar ik mis echt het gen om dat soort dingen te doen. Zelfs wanneer een seriemoordenaar m'n ouders had verkracht en vermoord en vervolgens m'n vriendin zou vermoorden zou ik zeggen 'oh, wat vervelend'. Maar ik kan me niet indenken dat ik ooit lichamelijk boos zou worden, laat staan dat ik dingen zou vernielen.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:51 schreef Lamon het volgende:
Ik heb net mijn lamp kapot geschopt omdat mijn dvd speler het niet goed meer doet
Lijkt me een prima eigenschap. Volledige beheersing van je aggressie.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik mis echt het gen om dat soort dingen te doen. Zelfs wanneer een seriemoordenaar m'n ouders had verkracht en vermoord en vervolgens m'n vriendin zou vermoorden zou ik zeggen 'oh, wat vervelend'. Maar ik kan me niet indenken dat ik ooit lichamelijk boos zou worden, laat staan dat ik dingen zou vernielen.
Ja en ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:54 schreef tong80 het volgende:
Oe cool. Weet je dat het hun eerste optreden is na 13 jaar in Nederland en dat Antin Corbijn de show heeft ontworpen ?
Oh, ik kan andere mensen wel extreem goed kwaad maken. Ik weet precies wat mensen niet willen horen op een bepaald momentm en ben vaak niet te beroerd om juist dat dan even mede te delen.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lijkt me een prima eigenschap. Volledige beheersing van je aggressie.
Ik mis overigens wel het gen om andere mensen ooit kwaad te doen.
Ik denk dat mijn laatste gevecht dateert van het begin van m'n middelbare school. Sindsdien ben ik saai. Hoewel ik na een aantal drankjes nog wel eens in een krachttestduel verzeild wil raken met iemand anders (wat ik meestal wil omdat ik nou eenmaal erg lang ben en erg lange ledematen heb en dus iemand vrij gemakkelijk op de grond kan leggen).quote:Ik heb in mijn hele leven nog nooit gevochten.
Dat spreekt je post daarboven dan weer aardig tegen.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
De laatste keer dat ik lichamelijk boos werd was .......
Nou ja, ik bedoel dat het erg onwaarschijnlijk is. Misschien ben ik nog naief, maar ik vind moordaanslagen op columnisten nog steeds buiten mijn gewone reactiepatroon vallen.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:13 schreef svann het volgende:
[..]
Dat spreekt je post daarboven dan weer aardig tegen.
Ik ga er maar vanuit dat je beoordelingsvermogen onder lichte invloed van de eerdervermelde alcoholica verkeerd.
Anders zou ik het toch wel zielig voor je ouders vinden.
Het gebeurt niet vaak dat ik het jammer vind dat ik om half zeven 's ochtends slaap. Maar nu wel. Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:
Dat probeerde ik ook al te weten te komen, maar ze wilde niks loslaten. Maar ik vermoed dat het een boodschap aan mijn adres was (praeses zijnde).quote:Op maandag 27 maart 2006 00:58 schreef broer het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat ik het jammer vind dat ik om half zeven 's ochtends slaap. Maar nu wel. Wat heb je allemaal uitgespookt?
Oe! En dan nog gewijzigd, ook. Dat moet je niet alleen nieuwsgierig maken, maar ook (har! har!) apetrots! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat probeerde ik ook al te weten te komen, maar ze wilde niks loslaten. Maar ik vermoed dat het een boodschap aan mijn adres was (praeses zijnde).
quote:
die kutbeesten zijn er vroeg bijquote:Op zondag 26 maart 2006 04:27 schreef Alexxxxx het volgende:
je mag bij ons langs komen svann
wij hebben een muggennest op zolder
Nou, ik dacht eik niet dat het iets positiefs was. Maar goed, da's mijn mannelijke intuitie.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Oe! En dan nog gewijzigd, ook. Dat moet je niet alleen nieuwsgierig maken, maar ook (har! har!) apetrots! Gefeliciteerd.
quote:
Ik dacht vroeger, als student blijf je vast hele nachten op. Het vreemde idee was dat je dan meer tijd hebt en minder hoeft. Dat valt dus tegen. Ik snap nog steeds niet wat de gemiddelde nachtbraker de hele nacht achter zijn computer doet en ik moet nog steeds vroeg op.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:51 schreef broer het volgende:
Ondertussen breekt mijn nachtbrakerschap me tamelijk op. Gisteren te laat slapen, sowieso al niet vroeg in bed kunnen liggen en dan ook nog om negen uur een afspraak waar ik best fris voor moet zijn. Soms is het leven niet eerlijk.
Wat nadere research heeft me geleerd dat het om beschamende galagedragingen ging die eerst gedeeld werden in dit topic. Maar ik denk dat t. mijn hart niet heeft willen breken en het dus weer verwijderd heeft.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Oe! En dan nog gewijzigd, ook. Dat moet je niet alleen nieuwsgierig maken, maar ook (har! har!) apetrots! Gefeliciteerd.
He Tim, ik heb een sonnet gemaakt en opgestuurd. Als je wil kan ik het je nog wel laten lezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:20 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger, als student blijf je vast hele nachten op. Het vreemde idee was dat je dan meer tijd hebt en minder hoeft. Dat valt dus tegen. Ik snap nog steeds niet wat de gemiddelde nachtbraker de hele nacht achter zijn computer doet en ik moet nog steeds vroeg op.
Het leven is niet eerlijk,, broer,
.
Daar heb je MSN voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He Tim, ik heb een sonnet gemaakt en opgestuurd. Als je wil kan ik het je nog wel laten lezen.
De magnetron bedoel je ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geluukig stond die in de keuken nog steeds goed.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:48 schreef Bluezz het volgende:
Hij was nog ff een filmpje aan het d/llen
Ja ik ga weer liggen. Trusten piepels.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:52 schreef Alexxxxx het volgende:
klaar met plassen tong?
Wel optiefenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik ga weer liggen. Trusten piepels.
Slaap lekker.quote:
Ik hoop het wel, ja, aangezien ik altijd erg slecht slaap als ik ziek ben.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Gelukkig blijf je lang wakker. Dat helpt het genezingsproces meestal wel.
Dat je je dat nog herinnert na twee jaar!quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:26 schreef Lamon het volgende:
Ik ben er altijd na 2 dagen vanaf.
Lekker vertrouwen in mijn geheugen heb jij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:27 schreef broer het volgende:
Dat je je dat nog herinnert na twee jaar!
Zeg! Ik was alweer vergeten dat ik hier had gereageerd vanavond. Is toch niet gek dat ik jouw prestatie fenomenaal vind?quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
Lekker vertrouwen in mijn geheugen heb jij.
Was ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:35 schreef broer het volgende:
(Dit begint te lijken op een gesprek van een aantal dagen terug. Iets met Big Brother, The Arcade Fire, en zo.)
"Everybody knows" is geweldig..quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Ik luister nu Leonard Cohen in combinatie met alcohol.
http://www.mp3-host.com/uploads/a0522.f679d.mp3quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:55 schreef broer het volgende:
Ja, kut. Die staat dan weer niet op deze cd...
Ej, we gaan niet The Breakfast Club af zitten kraken, hè?quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:10 schreef Lamon het volgende:
En mochten er nog lurkers zijn die hun jeugd in opstandige zin willen herbeleven, dan kunnen jullie Pump up the volume kijken, waar voorgenoemd nummer als een rode draad door de film heenwalst.
The Breakfast Club, my ass. Pump up the volume was DE film voor de nix-generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |