Het gebeurt niet vaak dat ik het jammer vind dat ik om half zeven 's ochtends slaap. Maar nu wel. Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:
Dat probeerde ik ook al te weten te komen, maar ze wilde niks loslaten. Maar ik vermoed dat het een boodschap aan mijn adres was (praeses zijnde).quote:Op maandag 27 maart 2006 00:58 schreef broer het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat ik het jammer vind dat ik om half zeven 's ochtends slaap. Maar nu wel. Wat heb je allemaal uitgespookt?
Oe! En dan nog gewijzigd, ook. Dat moet je niet alleen nieuwsgierig maken, maar ook (har! har!) apetrots! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat probeerde ik ook al te weten te komen, maar ze wilde niks loslaten. Maar ik vermoed dat het een boodschap aan mijn adres was (praeses zijnde).
quote:
die kutbeesten zijn er vroeg bijquote:Op zondag 26 maart 2006 04:27 schreef Alexxxxx het volgende:
je mag bij ons langs komen svann
wij hebben een muggennest op zolder
Nou, ik dacht eik niet dat het iets positiefs was. Maar goed, da's mijn mannelijke intuitie.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Oe! En dan nog gewijzigd, ook. Dat moet je niet alleen nieuwsgierig maken, maar ook (har! har!) apetrots! Gefeliciteerd.
quote:
Ik dacht vroeger, als student blijf je vast hele nachten op. Het vreemde idee was dat je dan meer tijd hebt en minder hoeft. Dat valt dus tegen. Ik snap nog steeds niet wat de gemiddelde nachtbraker de hele nacht achter zijn computer doet en ik moet nog steeds vroeg op.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:51 schreef broer het volgende:
Ondertussen breekt mijn nachtbrakerschap me tamelijk op. Gisteren te laat slapen, sowieso al niet vroeg in bed kunnen liggen en dan ook nog om negen uur een afspraak waar ik best fris voor moet zijn. Soms is het leven niet eerlijk.
Wat nadere research heeft me geleerd dat het om beschamende galagedragingen ging die eerst gedeeld werden in dit topic. Maar ik denk dat t. mijn hart niet heeft willen breken en het dus weer verwijderd heeft.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Oe! En dan nog gewijzigd, ook. Dat moet je niet alleen nieuwsgierig maken, maar ook (har! har!) apetrots! Gefeliciteerd.
He Tim, ik heb een sonnet gemaakt en opgestuurd. Als je wil kan ik het je nog wel laten lezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:20 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger, als student blijf je vast hele nachten op. Het vreemde idee was dat je dan meer tijd hebt en minder hoeft. Dat valt dus tegen. Ik snap nog steeds niet wat de gemiddelde nachtbraker de hele nacht achter zijn computer doet en ik moet nog steeds vroeg op.
Het leven is niet eerlijk,, broer,
.
Daar heb je MSN voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
He Tim, ik heb een sonnet gemaakt en opgestuurd. Als je wil kan ik het je nog wel laten lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |