Bij jou ook al?quote:Op zondag 26 maart 2006 03:05 schreef JDude het volgende:
Verdorie wat vliegt de tijd vanavond!
Best wel zielig.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:19 schreef MeneerTim het volgende:
Wel zielig dat ik op zaterdagavond in dit topic kan reageren.
Nou ja.
?
Gezellig ben je.quote:
svannquote:Op zondag 26 maart 2006 03:11 schreef svann het volgende:
Bij jou ook al?
Neuh, ik ben wel wat gewend.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:20 schreef svann het volgende:
Ha, Arcee!
Krijg jij geen hartverzakking als je het tijdstip ziet?
Dit wordt een inspirerende nacht.quote:
Oeh, radiocontrol! Cool!quote:Op zondag 26 maart 2006 03:07 schreef sig000 het volgende:
Bij mij valt het aantal dopjes in de krat nog reuze mee voor dit tijdstip.![]()
Langer.quote:
Vooral 's morgens zeker?quote:Op zondag 26 maart 2006 03:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een hekel aan de tijd
Jij ook.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:29 schreef Biene het volgende:
Ik ga de schade maar eens inhalen.
Lekker slapen.
Hoe lang deed je er over ?quote:Op zondag 26 maart 2006 03:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo. Eerder weggegaan bij een feestje omdat ik veel te veel gedronken had, en dan nog steeds in staat om foutloos te typen. Knap he.
Nou tong, het gaat redelijk natuurlijk. En dat is best angstaanjagend aangezien ik a) al 2 maanden geen Nederlands gesproken heb en b) 5 halve liters Tuborg, een leffe blond en een chimay (9%) op heb. Dus ik vrees dat ik definitief niet meer gevoelig ben voor alcohol.quote:
Ik heb al een Café Vanille op, en drink nu Ginger Ale. Alles om dat te voorkomen. Sinds ik in Ierland ben heb ik nog geen totale dronkenschap gevoeld, en ook geen kater.quote:
Het kan aan mij liggen, maar ik mis echt het gen om dat soort dingen te doen. Zelfs wanneer een seriemoordenaar m'n ouders had verkracht en vermoord en vervolgens m'n vriendin zou vermoorden zou ik zeggen 'oh, wat vervelend'. Maar ik kan me niet indenken dat ik ooit lichamelijk boos zou worden, laat staan dat ik dingen zou vernielen.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:51 schreef Lamon het volgende:
Ik heb net mijn lamp kapot geschopt omdat mijn dvd speler het niet goed meer doet
Lijkt me een prima eigenschap. Volledige beheersing van je aggressie.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik mis echt het gen om dat soort dingen te doen. Zelfs wanneer een seriemoordenaar m'n ouders had verkracht en vermoord en vervolgens m'n vriendin zou vermoorden zou ik zeggen 'oh, wat vervelend'. Maar ik kan me niet indenken dat ik ooit lichamelijk boos zou worden, laat staan dat ik dingen zou vernielen.
Ja en ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:54 schreef tong80 het volgende:
Oe cool. Weet je dat het hun eerste optreden is na 13 jaar in Nederland en dat Antin Corbijn de show heeft ontworpen ?
Oh, ik kan andere mensen wel extreem goed kwaad maken. Ik weet precies wat mensen niet willen horen op een bepaald momentm en ben vaak niet te beroerd om juist dat dan even mede te delen.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lijkt me een prima eigenschap. Volledige beheersing van je aggressie.
Ik mis overigens wel het gen om andere mensen ooit kwaad te doen.
Ik denk dat mijn laatste gevecht dateert van het begin van m'n middelbare school. Sindsdien ben ik saai. Hoewel ik na een aantal drankjes nog wel eens in een krachttestduel verzeild wil raken met iemand anders (wat ik meestal wil omdat ik nou eenmaal erg lang ben en erg lange ledematen heb en dus iemand vrij gemakkelijk op de grond kan leggen).quote:Ik heb in mijn hele leven nog nooit gevochten.
Dat spreekt je post daarboven dan weer aardig tegen.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
De laatste keer dat ik lichamelijk boos werd was .......
Nou ja, ik bedoel dat het erg onwaarschijnlijk is. Misschien ben ik nog naief, maar ik vind moordaanslagen op columnisten nog steeds buiten mijn gewone reactiepatroon vallen.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:13 schreef svann het volgende:
[..]
Dat spreekt je post daarboven dan weer aardig tegen.
Ik ga er maar vanuit dat je beoordelingsvermogen onder lichte invloed van de eerdervermelde alcoholica verkeerd.
Anders zou ik het toch wel zielig voor je ouders vinden.
Het gebeurt niet vaak dat ik het jammer vind dat ik om half zeven 's ochtends slaap. Maar nu wel. Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:
Dat probeerde ik ook al te weten te komen, maar ze wilde niks loslaten. Maar ik vermoed dat het een boodschap aan mijn adres was (praeses zijnde).quote:Op maandag 27 maart 2006 00:58 schreef broer het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat ik het jammer vind dat ik om half zeven 's ochtends slaap. Maar nu wel. Wat heb je allemaal uitgespookt?
Oe! En dan nog gewijzigd, ook. Dat moet je niet alleen nieuwsgierig maken, maar ook (har! har!) apetrots! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat probeerde ik ook al te weten te komen, maar ze wilde niks loslaten. Maar ik vermoed dat het een boodschap aan mijn adres was (praeses zijnde).
quote:
die kutbeesten zijn er vroeg bijquote:Op zondag 26 maart 2006 04:27 schreef Alexxxxx het volgende:
je mag bij ons langs komen svann
wij hebben een muggennest op zolder
Nou, ik dacht eik niet dat het iets positiefs was. Maar goed, da's mijn mannelijke intuitie.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Oe! En dan nog gewijzigd, ook. Dat moet je niet alleen nieuwsgierig maken, maar ook (har! har!) apetrots! Gefeliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |