Dit is de meest treffende beschrijving ooit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:35 schreef JDude het volgende:
Tof als je ma-vr na 1.00 niets te doen hebt.
Not bad for a newbie, huh?quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
Dit is de meest treffende beschrijving ooit.
Reken er niet op dat ik er dagelijks ben hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:43 schreef svann het volgende:
Alweer een nieuwe!
Nog even en Lamon vlucht naar zijn eigen reeks.
Ja je mag blijven maar dit is wel 't meest laagdrempelige topic op Fok geloof ik.quote:
Ja, het gaat de laatste tijd betrekkelijk hard. Straks gaat dat deel 50 er nog echt van komen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:43 schreef svann het volgende:
Alweer een nieuwe!
Ik doelde op een nieuw topic.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:45 schreef JDude het volgende:
Reken er niet op dat ik er dagelijks ben hoor
Maar voor morgen heb ik "vrij" geregeld!
Ehm, wie was hier om alle nieuwe aanwas met gepast enthousiasme te omhelzen toen jullie doemdenkers voor exclusiviteit aan het pleiten waren?quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:43 schreef svann het volgende:
Alweer een nieuwe!
Een beetje Semi-Bikkel staat ergens halverwege de ochtend op.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Reken er niet op dat ik er dagelijks ben hoor
Maar voor morgen heb ik "vrij" geregeld!
Dat moet wel haast lukken!quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:46 schreef sig000 het volgende:
Soms wat gedachtes erneer plempen en je hoort erbij.![]()
Godver, daar gáát m'n stage!quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:48 schreef sig000 het volgende:
Een beetje Semi-Bikkel staat ergens halverwege de ochtend op.![]()
Die komen vanzelf weer langswaaien.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben mbt S-B, net als in de samenleving, behoorlijk conservatief. En dus mis ik keeper en ullie.
Jouw omhelzingen zijn spreekwoordelijk, Lamon.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
Ehm, wie was hier om alle nieuwe aanwas met gepast enthousiasme te omhelzen toen jullie doemdenkers voor exclusiviteit aan het pleiten waren?
Ik vervul al tijden spreekwoordelijk progressief links in dit topic.
Is het heel erg gek als ik werkelijk geen reet van deze hele zin snap?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:17 schreef Biene het volgende:
Discussie; willen jullie niet allemaal door elkaar heen luisteren?![]()
Je snapt Loesje niet? Ga je eens heel snel schamen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is het heel erg gek als ik werkelijk geen reet van deze hele zin snap?
Overigens ligt het er ook wel aan hoeveel kratten bier je al op hebt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is het heel erg gek als ik werkelijk geen reet van deze hele zin snap?
Volledig los van context geplaatst, snap ik Loesje eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:29 schreef Biene het volgende:
Je snapt Loesje niet? Ga je eens heel snel schamen!![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:41 schreef Lamon het volgende:
"Gebrek aan normen en waardes? Ik heb er mijn buik vol van."
Woon jij in de kroeg, of zo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:52 schreef Ole het volgende:
Yep..
Ze vonden al dat ik vroeg wegging!
Maar ff lekker broodje maken en niet te brak het weekend in.
bij mij is het weleens omgekeerddoor de weeks laat, en in het weekend om 11 uur pitten
Weekend om 11 uur slapenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:52 schreef Ole het volgende:
Yep..
Ze vonden al dat ik vroeg wegging!
Maar ff lekker broodje maken en niet te brak het weekend in.
bij mij is het weleens omgekeerddoor de weeks laat, en in het weekend om 11 uur pitten
Is je kroeg net een huiskamer, of is je huiskamer net een kroeg?quote:
Nee, mooie tijd dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:59 schreef Ole het volgende:
Nee.. morgen om 11.30 werken.
Maar even serieus.. als je pas om 23 uur uit je werk komt is 1 uur toch niet zo laat om naar huis te gaan?
daat is idd nogal een nadeelquote:
Je zit wederom in de ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is je kroeg net een huiskamer, of is je huiskamer net een kroeg?
Groot verschil natuurlijk. Het ene maakt je alcoholist, het andere een onafhankelijke levensgenieter...
tja...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is je kroeg net een huiskamer, of is je huiskamer net een kroeg?
Groot verschil natuurlijk. Het ene maakt je alcoholist, het andere een onafhankelijke levensgenieter...
nee joh das kei netjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:59 schreef Ole het volgende:
Nee.. morgen om 11.30 werken.
Maar even serieus.. als je pas om 23 uur uit je werk komt is 1 uur toch niet zo laat om naar huis te gaan?
Volgende keer weer.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee joh das kei netjes![]()
Mag best nog een uurtje later hoor![]()
Voor Q kom ik nog even terug.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:12 schreef Q. het volgende:
Gegroet.
Misschien een aantal welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |