Hmmmm. Is het erg hysterischquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Had ik al verteld dat iedereen nu eindelijk eens 'Funeral' van The Arcade Fire moet kopen of downloaden? Zo nee, dan hierbij.
En, ja, ik weet het wel: het was een half jaar geleden al een hype op Lowlands, en, ja, het is allemaal nogal bombastisch theatraal. Maar dat maakt me niets uit. Het is gewoon Heel! Erg! Goed!
* drukt play
Waarmee is het te vergelijken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:21 schreef broer het volgende:
[..]
Mja... Hysterisch is ook wel een goeie omschrijving.
Maar in a good way dan, hè!
Lastig. Ik vind het nogal wat van Talking Heads hebben, hier en daar. En op sommige punten ook helemaal niet. Op sommige punten schurkt het tegen de moderne wave, en op veel meer punten ook totaal niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Waarmee is het te vergelijken?
Ja zeg, en 99 eurocent weggooien?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Lastig. Ik vind het nogal wat van Talking Heads hebben, hier en daar. En op sommige punten ook helemaal niet. Op sommige punten schurkt het tegen de moderne wave, en op veel meer punten ook totaal niet.
Violen, gitaren, trekzak, hysterische zang, mooie zang, toffe melodieën. Gewoon mooi.
Ik zeg: downloaden en proberen. Als je het niks vindt, gooi je het weer weg.
Het is zelfs een heel album. Dat zou je verdorie een tientje kosten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ja zeg, en 99 eurocent weggooien?![]()
Ik ga 't proberen, ik was altijd dol op Talking Heads, staat genoteerd![]()
Hé, dat ik zinnige dingen zeg, betekent niet dat iedereen dat doet.quote:Iets anders. Waarom staat dit topique toch onder ONZ? Dit is toch geen onzin![]()
Illegaal?!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het is zelfs een heel album. Dat zou je verdorie een tientje kosten.
Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon illegaal downloaden om te luisteren, vóór je het koopt. Net als luisteren in de platenzaak, toch?
[..]
Nou ja, het is meer een SC... in slowmotion. Op krankzinnige tijdenquote:Hé, dat ik zinnige dingen zeg, betekent niet dat iedereen dat doet.
Het is inderdaad een slowchat. Of misschien: een slow-ik-vertel-wat-me-op-het-hart-ligt-topic. En daar heb je nu eenmaal krankzinnige tijden voor nodig. Ik wel, tenminste.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, het is meer een SC... in slowmotion. Op krankzinnige tijden![]()
Geen idee, GC? Maar daar kan ik eigenlijk niet zo over oordelen, ik kijk daar niet zo vaak.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:38 schreef broer het volgende:
[..]
Het is inderdaad een slowchat. Of misschien: een slow-ik-vertel-wat-me-op-het-hart-ligt-topic. En daar heb je nu eenmaal krankzinnige tijden voor nodig. Ik wel, tenminste.
Waar zou je het topic anders neerzetten?
Gewoon laten staan, dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idee, GC? Maar daar kan ik eigenlijk niet zo over oordelen, ik kijk daar niet zo vaak.
Ben een beetje zwervend over dit forum, voel me enigszins ontheemd na BB5![]()
Nee? Jij vindt het echt klinkklare onzinquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, S-B zou nooit verplaatst kunnen worden.
Ik ben, zoals ik niet vaak genoeg kan aangeven, een bijzonder conservatief mens als het aankomt op S-B.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee? Jij vindt het echt klinkklare onzin![]()
Van ellende blijven hangen in HBBquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon laten staan, dus.
Maar goed. Je bent nieuw, dus. Althans: sinds september vorig jaar. Wat schattig. Wat heb je tussen BB5 en nu gedaan dan?
En ben je vaker wakker op semi-bikkeltijden?
Halloquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:48 schreef Q. het volgende:
Gegroet.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben, zoals ik niet vaak genoeg kan aangeven, een bijzonder conservatief mens als het aankomt op S-B.
We zijn wel ooit geswitst van ONZ naar SCD, maar daar was ik voor omdat SC helemaal niks was. Maar goed, dat werd uiteindelijk gewoon weer ONZ. En nu wil ik hier graag tot het eind der tijden verblijven.
Zat Lamon in het BB5-forum?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Van ellende blijven hangen in HBBNu dus dolend met een zaklantaarn
![]()
Door de week ben ik geen semi-bikkel, maar een watjeIk kom nog wel eens langs in het weekeinde. Ik ken Lamon van BB5.
Het is een stilzwijgend einde van Q., niet iets om enthousiast over te worden. Optimist als ik altijd ben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Waarom heb je eigenlijk Q-punt geregistreerd, Q? En niet Q-uitroepteken?
Het einde der tijden!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben, zoals ik niet vaak genoeg kan aangeven, een bijzonder conservatief mens als het aankomt op S-B.
We zijn wel ooit geswitst van ONZ naar SCD, maar daar was ik voor omdat SC helemaal niks was. Maar goed, dat werd uiteindelijk gewoon weer ONZ. En nu wil ik hier graag tot het eind der tijden verblijven.
Ben je aan het afbouwen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:53 schreef Q. het volgende:
Het is een stilzwijgend einde van Q., niet iets om enthousiast over te worden. Optimist als ik altijd ben.
Nou ja, ik zit hier een behoorlijk eind van Donegal vandaan, al zit er wel iig 3 man uit Donegal in de huiskamer flink te blowen. Daar ben ik net vandaan gegaan om te gaan slapen, zeker aangezien ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het einde der tijden!![]()
Hoe is het in Donegal? Ik heb zo'n heimwee![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ben je aan het afbouwen?
Dan zou je altijd nog 'Q!' kunnen registreren voor je glorieuze comeback.
quote:Fout bij registratie
De gekozen username bevat tekens die niet toegestaan zijn voor registratie. Kies een andere naam om mee te registreren.
Haha, dat had ie niet verteld? Hij hing daar echt regelmatig rond hoor. Met een frisse kijk op dingen, als je dat met sarcasme bedoeltquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Zat Lamon in het BB5-forum?Toch wel voor de sarcastische opmerkingen, hoop ik?
Maar als je doordeweeks om 23 uur in bed ligt, gok ik dat we volgende week opnieuw kennis maken.
Om geen vrouwenharten te breken kan ik daar verder niet op ingaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg! Je hebt toch geen onzedelijke handelingen uitgevoerd, hè!?
Leve de uitwisselingsprogramma'squote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit hier een behoorlijk eind van Donegal vandaan, al zit er wel iig 3 man uit Donegal in de huiskamer flink te blowen. Daar ben ik net vandaan gegaan om te gaan slapen, zeker aangezien ikvannacht
nogal weinig geslapen had.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Om geen vrouwenharten te breken kan ik daar verder niet op ingaan..
Nou ja, er hangt hier geen sfeer van 'we vertellen elkaar alles'. Dus het is niet zo gek dat hij dat niet heeft gezegd. Maar toch valt het me een beetje tegen van hem.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Haha, dat had ie niet verteld? Hij hing daar echt regelmatig rond hoor. Met een frisse kijk op dingen, als je dat met sarcasme bedoelt![]()
Doordeweeks lig ik echt niet om elf uur te knorren, maar één uur is echt te laat. Ik lees het meestal wel hier.
Mijn in class assessment, met een half uur voorbereidingstijd, ging behoorlijk goed. En da's weer 20% van m'n eindcijfer. Maar nee, ik voer hier niks uit en ik krijg ook de indruk dat dat absoluut niet nodig is. Maar goed, dat heb ik ook wel verdiend na inmiddels bijna 19 jaar school en studeren (vooral het laatste semester heb ik voor mijn doen erg veel gedaan).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leve de uitwisselingsprogramma'sLeer je ook nog wat?
![]()
Ierse of Nederlandse harten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Om geen vrouwenharten te breken kan ik daar verder niet op ingaan..
Aan de andere kant meld ik hier veel dingen die ik nooit ergens anders zou melden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, er hangt hier geen sfeer van 'we vertellen elkaar alles'.
Het aantal Ieren dat hier meeleest lijkt me vrij gering.quote:
Ach nee, schei uit, streamen is hilarisch.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, er hangt hier geen sfeer van 'we vertellen elkaar alles'. Dus het is niet zo gek dat hij dat niet heeft gezegd. Maar toch valt het me een beetje tegen van hem.
Ik wil graag weten wat jullie hier op het late uur in totale dronkenschap postenquote:Waarom lees je hier wel als je niet meepost? Daar snap ik niets van. Dat is toch volstrekt oninteressant als je niet zelf meedoet?
Ja, oké. Maar het hóeft niet! Het is geen theekransje, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aan de andere kant meld ik hier veel dingen die ik nooit ergens anders zou melden.
Je moet ook aan werving doen in de verre landen die je bezoekt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het aantal Ieren dat hier meeleest lijkt me vrij gering.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar nee, ik voer hier niks uit en ik krijg ook de indruk dat dat absoluut niet nodig is.
Dat is al een tijdje geleden voor mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil graag weten wat jullie hier op het late uur in totale dronkenschap posten
Géén theekransje?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar het hóeft niet! Het is geen theekransje, wat dat betreft.
Verder wel, natuurlijk. Maar wat dát betreft niet.
Ik heb er geen enkele aflevering van gezien, laat staan een stream. Dus ik geloof je op je woord.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ach nee, schei uit, streamen is hilarisch.
Ja, niet terugkrabbelen. Gewoon netjes toegeven dat je een S-B-addict bent. Morgen lees je dit gesprek wel drie keer na, gok ik!quote:Ik wil graag weten wat jullie hier op het late uur in totale dronkenschap postenEigenlijk ben ik helemaal niet zo van het nalezen, doe ik dan ook niet dagelijks hoor.
Nee, ik zou hier inderdaad niet opbiechten dat ik in BB5 post.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar het hóeft niet! Het is geen theekransje, wat dat betreft.
Verder wel, natuurlijk. Maar wat dát betreft niet.
En of.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Had ik al verteld dat iedereen nu eindelijk eens 'Funeral' van The Arcade Fire moet kopen of downloaden? Zo nee, dan hierbij.
En, ja, ik weet het wel: het was een half jaar geleden al een hype op Lowlands, en, ja, het is allemaal nogal bombastisch theatraal. Maar dat maakt me niets uit. Het is gewoon Heel! Erg! Goed!
* drukt play
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele aflevering van gezien, laat staan een stream. Dus ik geloof je op je woord.
Ik heb er mijn twijfels bij, maar ik geloof je...
[..]
Ja, niet terugkrabbelen. Gewoon netjes toegeven dat je een S-B-addict bent. Morgen lees je dit gesprek wel drie keer na, gok ik!
Wat is het verschil tussen orthodox-joodse reggae en gewone reggae?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel wil ik graag vertellen dat de laatste dagen erg veel luister naar Matisyahu, de orthodox-joodse reggaeartiest.
Lamon! Ik heb je per ongeluk uit de kast gehaald mbt BB5. Sorryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
En of.
In the Backseat is om te huilen zo mooi, zoals ik als tig delen eerder in dit topic vermeld heb.
En Neighborhood 3 is ook een vaste klant op mijn mp3-speler.
Ik draai de cd stuk, merk ik. Over een draaibeurt of twee, drie, vind ik het wel weer genoeg en raak ik de cd maanden niet aan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Lamon het volgende:
En of.
In the Backseat is om te huilen zo mooi, zoals ik als tig delen eerder in dit topic vermeld heb.
En Neighborhood 3 is ook een vaste klant op mijn mp3-speler.
Normale reggae vind ik niet leuk. En dit wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen orthodox-joodse reggae en gewone reggae?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |