quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Om geen vrouwenharten te breken kan ik daar verder niet op ingaan..
Nou ja, er hangt hier geen sfeer van 'we vertellen elkaar alles'. Dus het is niet zo gek dat hij dat niet heeft gezegd. Maar toch valt het me een beetje tegen van hem.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Haha, dat had ie niet verteld? Hij hing daar echt regelmatig rond hoor. Met een frisse kijk op dingen, als je dat met sarcasme bedoelt![]()
Doordeweeks lig ik echt niet om elf uur te knorren, maar één uur is echt te laat. Ik lees het meestal wel hier.
Mijn in class assessment, met een half uur voorbereidingstijd, ging behoorlijk goed. En da's weer 20% van m'n eindcijfer. Maar nee, ik voer hier niks uit en ik krijg ook de indruk dat dat absoluut niet nodig is. Maar goed, dat heb ik ook wel verdiend na inmiddels bijna 19 jaar school en studeren (vooral het laatste semester heb ik voor mijn doen erg veel gedaan).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leve de uitwisselingsprogramma'sLeer je ook nog wat?
![]()
Ierse of Nederlandse harten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Om geen vrouwenharten te breken kan ik daar verder niet op ingaan..
Aan de andere kant meld ik hier veel dingen die ik nooit ergens anders zou melden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, er hangt hier geen sfeer van 'we vertellen elkaar alles'.
Het aantal Ieren dat hier meeleest lijkt me vrij gering.quote:
Ach nee, schei uit, streamen is hilarisch.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Nou ja, er hangt hier geen sfeer van 'we vertellen elkaar alles'. Dus het is niet zo gek dat hij dat niet heeft gezegd. Maar toch valt het me een beetje tegen van hem.
Ik wil graag weten wat jullie hier op het late uur in totale dronkenschap postenquote:Waarom lees je hier wel als je niet meepost? Daar snap ik niets van. Dat is toch volstrekt oninteressant als je niet zelf meedoet?
Ja, oké. Maar het hóeft niet! Het is geen theekransje, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aan de andere kant meld ik hier veel dingen die ik nooit ergens anders zou melden.
Je moet ook aan werving doen in de verre landen die je bezoekt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het aantal Ieren dat hier meeleest lijkt me vrij gering.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar nee, ik voer hier niks uit en ik krijg ook de indruk dat dat absoluut niet nodig is.
Dat is al een tijdje geleden voor mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil graag weten wat jullie hier op het late uur in totale dronkenschap posten
Géén theekransje?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar het hóeft niet! Het is geen theekransje, wat dat betreft.
Verder wel, natuurlijk. Maar wat dát betreft niet.
Ik heb er geen enkele aflevering van gezien, laat staan een stream. Dus ik geloof je op je woord.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ach nee, schei uit, streamen is hilarisch.
Ja, niet terugkrabbelen. Gewoon netjes toegeven dat je een S-B-addict bent. Morgen lees je dit gesprek wel drie keer na, gok ik!quote:Ik wil graag weten wat jullie hier op het late uur in totale dronkenschap postenEigenlijk ben ik helemaal niet zo van het nalezen, doe ik dan ook niet dagelijks hoor.
Nee, ik zou hier inderdaad niet opbiechten dat ik in BB5 post.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar het hóeft niet! Het is geen theekransje, wat dat betreft.
Verder wel, natuurlijk. Maar wat dát betreft niet.
En of.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:17 schreef broer het volgende:
Had ik al verteld dat iedereen nu eindelijk eens 'Funeral' van The Arcade Fire moet kopen of downloaden? Zo nee, dan hierbij.
En, ja, ik weet het wel: het was een half jaar geleden al een hype op Lowlands, en, ja, het is allemaal nogal bombastisch theatraal. Maar dat maakt me niets uit. Het is gewoon Heel! Erg! Goed!
* drukt play
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele aflevering van gezien, laat staan een stream. Dus ik geloof je op je woord.
Ik heb er mijn twijfels bij, maar ik geloof je...
[..]
Ja, niet terugkrabbelen. Gewoon netjes toegeven dat je een S-B-addict bent. Morgen lees je dit gesprek wel drie keer na, gok ik!
Wat is het verschil tussen orthodox-joodse reggae en gewone reggae?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel wil ik graag vertellen dat de laatste dagen erg veel luister naar Matisyahu, de orthodox-joodse reggaeartiest.
Lamon! Ik heb je per ongeluk uit de kast gehaald mbt BB5. Sorryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
En of.
In the Backseat is om te huilen zo mooi, zoals ik als tig delen eerder in dit topic vermeld heb.
En Neighborhood 3 is ook een vaste klant op mijn mp3-speler.
Ik draai de cd stuk, merk ik. Over een draaibeurt of twee, drie, vind ik het wel weer genoeg en raak ik de cd maanden niet aan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Lamon het volgende:
En of.
In the Backseat is om te huilen zo mooi, zoals ik als tig delen eerder in dit topic vermeld heb.
En Neighborhood 3 is ook een vaste klant op mijn mp3-speler.
Normale reggae vind ik niet leuk. En dit wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen orthodox-joodse reggae en gewone reggae?
Het is kosjerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen orthodox-joodse reggae en gewone reggae?
Een échte S-B'er kan zich zijn nachtelijke gesprekken niet meer herinneren en heeft dus die naleesperiodes wel nodig!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Maar dat hoeft dus niet, want nu ben ik er zelf bij![]()
Ah, kijk. Ik had net zo'n fijn schuldgevoel, en dat blijkt nu nergens voor nodigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:14 schreef Lamon het volgende:
Ik heb meerdere malen mijn affiniteit met BB hier gemeld trouwens. Het feit dat jullie selectief leesblind blijken te zijn, komt niet op mijn rekening, danku.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Normale reggae vind ik niet leuk. En dit wel.
Mooi. Nu ben ik veel wijzer!quote:
Dan val ik dus bij deze door de mandquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Een échte S-B'er kan zich zijn nachtelijke gesprekken niet meer herinneren en heeft dus die naleesperiodes wel nodig!
Kijk, Wickedangel, I.R. heeft je gecategoriseerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zouden we trouwens nog meer fans hebben, broer en Lamon? Misschien zijn er wel schattige meisjes die dag even bijlezen wat we nu weer beleefd hebben. Misschien hebben ze wel onze foto's aan de muur hangen. Misschien zijn ze al maandenlang in dubio of ze hun liefde voor ons kenbaar moeten maken. Meisjes, mochten jullie er zijn, maak je dan alsjeblieft bekend. Voor Lamon en broer, mijn trouwe mede-semibikkels.
Ik zal 't maar bekennen... Ik heb de St. Patrick-foto's uitvergroot en ze hangen nu aan de muur... om te dartenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zouden we trouwens nog meer fans hebben, broer en Lamon? Misschien zijn er wel schattige meisjes die dag even bijlezen wat we nu weer beleefd hebben. Misschien hebben ze wel onze foto's aan de muur hangen. Misschien zijn ze al maandenlang in dubio of ze hun liefde voor ons kenbaar moeten maken. Meisjes, mochten jullie er zijn, maak je dan alsjeblieft bekend. Voor Lamon en broer, mijn trouwe mede-semibikkels.
Alsjeblieft, zeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:14 schreef Lamon het volgende:
Ik heb meerdere malen mijn affiniteit met BB hier gemeld trouwens. Het feit dat jullie selectief leesblind blijken te zijn, komt niet op mijn rekening, danku.
En als je vertelt wat je op het hart ligt, luister je niet naar anderen. Zo werkt dat. Let maar eens op in de kroeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Of misschien: een slow-ik-vertel-wat-me-op-het-hart-ligt-topic.
Ware het niet dat ik geen meisje ben en zeker niet schattigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Kijk, Wickedangel, I.R. heeft je gecategoriseerd.
Als je nog niet door de mand was gevallen dan deed die smiley het hem wel, hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Dan val ik dus bij deze door de mand![]()
Zeg het tegen I.R. Hij heeft je in een hokje gestopt. Ik niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ware het niet dat ik geen meisje ben en zeker niet schattig![]()
Een vrouw. Een damequote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg het tegen I.R. Hij heeft je in een hokje gestopt. Ik niet.
(Als je geen meisje bent, wat ben je dan wel?)
Was ook niet het eerste woord wat bij me zou opkomen, nee.quote:
Lief is ie he, lurkers. En zo quasi-onbewogen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alsjeblieft, zeg.
Dat zou er nog bijkomen.
Ik zit hier voor de relatieve anonimiteit en ZEKER niet om geadoreerd te worden.
Tuttut, ik heb niks gezegd over Wickedangel (dat maak jij ervan). Ik zei alleen dat het bestaan van mensen die dit topic lurken wellicht zou kunnen impliceren dat er óók schattige meisjes lurken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg het tegen I.R. Hij heeft je in een hokje gestopt. Ik niet.
(Als je geen meisje bent, wat ben je dan wel?)
Ach, wel! Wickedangel is uitermate schattig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:24 schreef Lamon het volgende:
Was ook niet het eerste woord wat bij me zou opkomen, nee.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lief is ie he, lurkers. En zo quasi-onbewogen.
Hard to get spelen noemen we dat..
Zou google idol Kelly ook lurken hier?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tuttut, ik heb niks gezegd over Wickedangel (dat maak jij ervan). Ik zei alleen dat het bestaan van mensen die dit topic lurken wellicht zou kunnen impliceren dat er óók schattige meisjes lurken.
Ik dacht dat er in dit topic een zware straf stond op terugkrabbelen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tuttut, ik heb niks gezegd over Wickedangel (dat maak jij ervan). Ik zei alleen dat het bestaan van mensen die dit topic lurken wellicht zou kunnen impliceren dat er óók schattige meisjes lurken.
Ik zal dat maar als een compliment opvattenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, wel! Wickedangel is uitermate schattig.
Welke van de twee is dat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:26 schreef Lamon het volgende:
Zou google idol Kelly ook lurken hier?![]()
Want dan maak ik een uitzondering.
Orthodox is niet extremistisch van toon?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel wil ik graag vertellen dat de laatste dagen erg veel luister naar Matisyahu, de orthodox-joodse reggaeartiest.
En ik dacht dat we in dit topic daadwerkelijk lazen waar anderen het over hadden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht dat er in dit topic een zware straf stond op terugkrabbelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |