heee een nieuwe visie opgedaan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Ook christenen mogen van mij aan het gas hoor.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
heee een nieuwe visie opgedaan?
alle religieuse mensen die mogen van je vergast worden?
En dat wil je je kind leren ?
ik zie daar het probleem niet van. Is het zo'n schande om een papiertje met daarop geschreven dat je getrouwd bent niet te hebben?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat verklaart de vele kinderen onder nederlanders van ouders die niet getrouwd zijn. Dat moet ik in mijn cultuur nog zien gebeuren. Dát is mij inderdaad wel vreemd.
Rare indeedquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik verdien mijn centen in het bedrijfsleven, rare.
Hm doe ik iets fout zeker?quote:En SP'ers schuiven niet, hoor. Dan moet je vooral bij VVD, PvdA en CDA zijn - dat verdient pas lekker.
Heb ik dan gezegd dat ik dit een probleem vind? Wat iedereen doet moet iedereen zelf weten. Ik zeg enkel dat ik het in mijn cultuur nog moet tegenkomen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:50 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik zie daar het probleem niet van. Is het zo'n schande om een papiertje met daarop geschreven dat je getrouwd bent niet te hebben?
Dat is zo. In Turkije wonen geen gescheiden mensen met kinderenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ik dit een probleem vind? Wat iedereen doet moet iedereen zelf weten. Ik zeg enkel dat ik het in mijn cultuur nog moet tegenkomen.
excusesquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ik dit een probleem vind? Wat iedereen doet moet iedereen zelf weten. Ik zeg enkel dat ik het in mijn cultuur nog moet tegenkomen.
Ja, maar de treinen hebben de EU griep aangesmeerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dat is zo. In Turkije wonen geen gescheiden mensen met kinderen
Wat valt daar niet aan te geloven?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:41 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Yeah right. Geloof het vooral zelf, eigenbevlekker.
Iemand die 55 kilo weegt moet minder eten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ja, moet ze minder vreten.
Aha. Echte bedrijfsleven uren ja.quote:
Ah, in het Europarlement zitten om te werken?quote:maar daarna ga ik weer naar Brussel om te werken.
Ik heb een sabbatical voor mantelzorg, zoals jij ongetwijfeld weet omdat je al eeuwen lurkt, eikel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Aha. Echte bedrijfsleven uren ja.
[..]
Nogmaals: ik werk daar niet in het Europarlement, maar voor een lobbybedrijf.quote:Ah, in het Europarlement zitten om te werken?
Wij van de overheid adviseren een overheersende overheidquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef pberends het volgende:
Kamer verbiedt mogelijk Leen van Frisia
Grappig, ze hebben gewoon hun eigen graf gegraven.
weg met de waarschuwingen bij alcohol- en tabaksreclames!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wij van de overheid adviseren een overheersende overheid![]()
wat een kolder weer
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Chewie het volgende:
Ah jij bent degene die de zakken vult
precies bij overheidscampagnes wordt je toch ook niet van te voren gewaarschuwdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
weg met de waarschuwingen bij alcohol- en tabaksreclames!!
Op mijn werk draag ik pakjes - daar zitten zelden zakken in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef Chewie het volgende:
zakken is uiteraard voor meerdere uitleg vatbaar
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lobbybedrijven *gruwel*
ik vind dat mensen gewaarschuwd dienen te worden als een product schadelijk is. Hoe kunnen ze anders een weloverwogen keuze maken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
precies bij overheidscampagnes wordt je toch ook niet van te voren gewaarschuwd
Aha, iets wat je in een echte baan iig niet zal lukken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb een sabbatical voor mantelzorg, zoals jij ongetwijfeld weet omdat je al eeuwen lurkt, eikel.
Aha, laat me raden: een stichting met de overheid als financieerder?quote:Nogmaals: ik werk daar niet in het Europarlement, maar voor een lobbybedrijf.
Nog steeds uit jouw zak betaald, maar dan op de vrije markt.
Vrije markt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lobbybedrijven *gruwel*
Yeah right.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef du_ke het volgende:
.De laatsten moeten leren
over de multiculturele samenleving,
vindt de allochtone partij.
quote:dit zijn altijd van die onmogelijke plannetjes van types die zelf nog geen tegenslag in hun leven hebben gehad. Okee, ze lijden aan chronische empathitis, maar daar hebben ze zelf verder geen last van
Betaald vanuit overheidsinstellingen. Vrije markt m'n ass.quote:
Schooluniformen, zodat iedereen 1 kleurtje heeft zekerquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef du_ke het volgende:
Speciaal voor Ray en kirmizimienienogwat
Allochtone partij PAN gepresenteerd
` In Den Haag heeft de Partij voor
Allochtone Nederlanders (PAN) bij haar
presentatie aangekondigd volgend jaar
deel te nemen aan de Kamerverkiezingen.
De nieuwe politieke partij streeft naar
een betere multiculturele samenleving.
De PAN wil schooluniformen,dienstplicht
voor jongeren en inburgeringscurssussen
voor zowel allochtone als autochtone
Nederlanders.De laatsten moeten leren
over de multiculturele samenleving,
vindt de allochtone partij.
De nieuwe politieke partij hoopt dat de
cultuur in 15 jaar zo verandert,dat de
PAN dan een partij is geworden voor
alle Nederlanders.
Bij mijn vorige werkgever (een Echte International, nog recent miljarden verspeeld) kreeg een collega's zelfs deels betaald zorgverlof; ruim een jaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Aha, iets wat je in een echte baan iig niet zal lukken.
Overheidsinstellingen lobbyenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:38 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Betaald vanuit overheidsinstellingen. Vrije markt m'n ass.
Tja. Mensen zijn zelf te mongloide om niet de gevolgen van hun leengedrag te beseffen en dan moet de staat maar ingrijpen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wij van de overheid adviseren een overheersende overheid![]()
wat een kolder weer
welcome to the nanny state
Rammelende eierstokkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef pberends het volgende:
[Showcase] Muuk in jaren 60 meets de TTT
Vies.
In Europa? Jazeker.quote:
Kom kom, naïef boomknuffelaartje van POL. Ik weet dat je beter kan dan dit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef du_ke het volgende:
Speciaal voor Ray en kirmizimienienogwat
Nu, tegelijkertijd. Als ik overdag hier ben, moet ik op 'm letten - hij is wat warrig, en kan een toeval krijgen. Zo nu en dan zet ik nieuwe luisterboeken op in de CD-speler, en we gaan naar de WC of naar de winkel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Aha, iets wat je in een echte baan iig niet zal lukken.
Voor iemand die zo veel zorg moet verlenen en geen eigen PC heeft, zit je wel veel hier zeg.
Wanneer zorg je?
[..]
Nee, gefinancierd door het bedrijfsleven.quote:Aha, laat me raden: een stichting met de overheid als financieerder?
Dat zeg ik: commissie-baantjes.
Wat, de grote lobbyende multinationals? Worden die betaald door de overheid? Om de overheid te belobbyén? Het is een Complot, zeg ik je!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:38 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Betaald vanuit overheidsinstellingen. Vrije markt m'n ass.
Die heeft een klas hoger bij mij op school gezeten. Ik werd toen al gek van hem.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Tsss, ik zzzzeg jou, Jochem Myjer izz goed.
Rrriiiight.quote:Franks: Deal with Those Opposing Northern Front in Turkey
As the occupation in Iraq enters its fourth year, speculation about the pre-war situation continues.
Reviewing the facts on the Iraqi occupation in the book titled "Cobra-2" published in America, it reads that the United States can allow Turkish troops to cross the border and enter Kerkuk (Kirkuk) if a northern front to Iraq is opened from Turkey.
The situation of Turkey-US relations before and during the Iraqi occupation was highlighted in the book written by The New York Times reporter Michael Gordon and retired General Bernard Trainor.
The one time Army Forces Central Commander Gen. Tommy Franks suggested dealing with those opposing this idea in Turkey, according to the book that notes codename "Hadji" was given to the plans relating to Turkey. The White House made too many demands on Ankara, so Turks opposed the war over economic concerns, as well as worries that Iraq may be divided and a Kurdish state established.
Marine Corps Commander Gen. James Jones decided to open a front in Turkey; and this view was adopted by Franks, too, "Cobra-2" reads further.
The administration in Washington proposed millions of dollars in an attempt to conquer the hearts of Turks and revealed to them their plans for the war. In the negotiations, it was agreed that 20,000 Turkish soldiers would pass through the Northern Iraq border and take up a position, as their "reward," to prevent the rush of refugees to Turkey and any attempts from the terror network PKK to infiltrate the country. According to the agreement, Turkish soldiers would also possess the power to establish law and order in Kerkuk (Kirkuk), which is rich in oil, if American commanders believe that Ankara's help is needed.
Economy card played against deployment note
The same book predicts it will take longer for US forces to enter the north of Iraq and secure the oil regions in Kerkuk (Kirkuk) without a northern front. The plan was to send a force of 35,000 soldiers at least from Turkey, and Franks gave instruction that the American forces must make sure that the Turks understand what this money means for the next two generations in Turkey. The general ordered money be spent on the issue, and to put the ships in place. Determine who is saying "no" and find a solution. Use my name. Set the conditions in order to put a time pressure in place, states Franks in the book.
A short time remains before the occupation begins, the Turkish Parliament’s rejection of the northern front causes problems for the US strategy, the Bush team discussed how they will respond to Turkey and the harshest reaction was given by Vice President Dick Cheney's assistant, Scooter Libby, the book said. Libby was reported to have said: "Forget the Turks. Let’s withdraw the fourth Infantry Division. They’ve rejected millions of dollars of US donation. Let the financial markets do what they will to the Turkish economy."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |