heee een nieuwe visie opgedaan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Ook christenen mogen van mij aan het gas hoor.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
heee een nieuwe visie opgedaan?
alle religieuse mensen die mogen van je vergast worden?
En dat wil je je kind leren ?
ik zie daar het probleem niet van. Is het zo'n schande om een papiertje met daarop geschreven dat je getrouwd bent niet te hebben?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat verklaart de vele kinderen onder nederlanders van ouders die niet getrouwd zijn. Dat moet ik in mijn cultuur nog zien gebeuren. Dát is mij inderdaad wel vreemd.
Rare indeedquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik verdien mijn centen in het bedrijfsleven, rare.
Hm doe ik iets fout zeker?quote:En SP'ers schuiven niet, hoor. Dan moet je vooral bij VVD, PvdA en CDA zijn - dat verdient pas lekker.
Heb ik dan gezegd dat ik dit een probleem vind? Wat iedereen doet moet iedereen zelf weten. Ik zeg enkel dat ik het in mijn cultuur nog moet tegenkomen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:50 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik zie daar het probleem niet van. Is het zo'n schande om een papiertje met daarop geschreven dat je getrouwd bent niet te hebben?
Dat is zo. In Turkije wonen geen gescheiden mensen met kinderenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ik dit een probleem vind? Wat iedereen doet moet iedereen zelf weten. Ik zeg enkel dat ik het in mijn cultuur nog moet tegenkomen.
excusesquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ik dit een probleem vind? Wat iedereen doet moet iedereen zelf weten. Ik zeg enkel dat ik het in mijn cultuur nog moet tegenkomen.
Ja, maar de treinen hebben de EU griep aangesmeerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dat is zo. In Turkije wonen geen gescheiden mensen met kinderen
Wat valt daar niet aan te geloven?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:41 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Yeah right. Geloof het vooral zelf, eigenbevlekker.
Iemand die 55 kilo weegt moet minder eten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ja, moet ze minder vreten.
Aha. Echte bedrijfsleven uren ja.quote:
Ah, in het Europarlement zitten om te werken?quote:maar daarna ga ik weer naar Brussel om te werken.
Ik heb een sabbatical voor mantelzorg, zoals jij ongetwijfeld weet omdat je al eeuwen lurkt, eikel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Aha. Echte bedrijfsleven uren ja.
[..]
Nogmaals: ik werk daar niet in het Europarlement, maar voor een lobbybedrijf.quote:Ah, in het Europarlement zitten om te werken?
Wij van de overheid adviseren een overheersende overheidquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef pberends het volgende:
Kamer verbiedt mogelijk Leen van Frisia
Grappig, ze hebben gewoon hun eigen graf gegraven.
weg met de waarschuwingen bij alcohol- en tabaksreclames!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wij van de overheid adviseren een overheersende overheid![]()
wat een kolder weer
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Chewie het volgende:
Ah jij bent degene die de zakken vult
precies bij overheidscampagnes wordt je toch ook niet van te voren gewaarschuwdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
weg met de waarschuwingen bij alcohol- en tabaksreclames!!
Op mijn werk draag ik pakjes - daar zitten zelden zakken in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef Chewie het volgende:
zakken is uiteraard voor meerdere uitleg vatbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |