Duimring niet? Aangezien deze van mn ma isquote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
Nummer 2 is stuk.. was stuk
Op foto 3 kom je echt heel Flodder/Ordinair over.![]()
En het is jammer dat je je Duimring en je labaretpiercing nog in hebt. Is niet zo jaren 60.
Verde zitten er wel een paar stijlvolle foto\'s tussen.
ah de fotograaf is er ook! Altijd handig in een fotografie forumquote:Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef frozencorpse het volgende:
jolijn (zus muuk hier)
hah! het is geen filter, maar ze zijn bewerkt. even ter correctie. oO<
enne, het was ook niet echt de bedoeling om twiggy na te doen. het enige wat echt sixties is, is de oog make-up. verder is de styling eigentijds en er zit geen concept achter omdat ik dit keer geen idee had wat ik moest doen. dit is trouwens ook niet een "gekozen" serie. dit zijn gewoon losse foto's. maar muuk is wel mooi heeeeeeeeee
Ah je bent toch op fok!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef frozencorpse het volgende:
jolijn (zus muuk hier)
hah! het is geen filter, maar ze zijn bewerkt. even ter correctie. oO<
enne, het was ook niet echt de bedoeling om twiggy na te doen. het enige wat echt sixties is, is de oog make-up. verder is de styling eigentijds en er zit geen concept achter omdat ik dit keer geen idee had wat ik moest doen. dit is trouwens ook niet een "gekozen" serie. dit zijn gewoon losse foto's. maar muuk is wel mooi heeeeeeeeee
Vooruit dan maar. Maar de volgende keer verwacht ik wel meer!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef frozencorpse het volgende:
ja sorry hoor ik had geen tijd om een concept te bedenken. ik hou normaal helemaal niet van uber geposeerde of standaard fotografische beelden. maar ik zit midden in een verhuizing. dus give me a break
Lol das net een van de wel spontane foto's geweest. Was naar de Koolmeesjes buiten aant kijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:49 schreef broer het volgende:
Mooie foto's, hoor. Vooral nummer 5 (goed perspectief) en nummer 13 (lekker overbelicht) vind ik mooi gelukt.
Jammer alleen dat je op nummer 10 tegen zo goed als dichtgedraaide luxaflex aankijkt. Je kunt zo volgens mij nooit echt naar buiten kijken en dat maakt de foto net iets té geposeerd. (Ik snap dat de meeste geposeerd zijn, maar op de rest kun je het niet aantonen. Dat houdt de mogelijkheid open dat het spontane foto's zijn.)
Ahum. Ik zal nog eens proberen iets gefundeerds te zeggen...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Mukie het volgende:
Lol das net een van de wel spontane foto's geweest. Was naar de Koolmeesjes buiten aant kijken.
Mwah van kortbij zo breed als 2 vingers dik?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ahum. Ik zal nog eens proberen iets gefundeerds te zeggen...
Dan waren het trouwens wel kleine koolmeesjes als je ze door dat dunne spleetje kon zien.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |