Duimring niet? Aangezien deze van mn ma isquote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
Nummer 2 is stuk.. was stuk
Op foto 3 kom je echt heel Flodder/Ordinair over.![]()
En het is jammer dat je je Duimring en je labaretpiercing nog in hebt. Is niet zo jaren 60.
Verde zitten er wel een paar stijlvolle foto\'s tussen.
ah de fotograaf is er ook! Altijd handig in een fotografie forumquote:Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef frozencorpse het volgende:
jolijn (zus muuk hier)
hah! het is geen filter, maar ze zijn bewerkt. even ter correctie. oO<
enne, het was ook niet echt de bedoeling om twiggy na te doen. het enige wat echt sixties is, is de oog make-up. verder is de styling eigentijds en er zit geen concept achter omdat ik dit keer geen idee had wat ik moest doen. dit is trouwens ook niet een "gekozen" serie. dit zijn gewoon losse foto's. maar muuk is wel mooi heeeeeeeeee
Ah je bent toch op fok!quote:Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef frozencorpse het volgende:
jolijn (zus muuk hier)
hah! het is geen filter, maar ze zijn bewerkt. even ter correctie. oO<
enne, het was ook niet echt de bedoeling om twiggy na te doen. het enige wat echt sixties is, is de oog make-up. verder is de styling eigentijds en er zit geen concept achter omdat ik dit keer geen idee had wat ik moest doen. dit is trouwens ook niet een "gekozen" serie. dit zijn gewoon losse foto's. maar muuk is wel mooi heeeeeeeeee
Vooruit dan maar. Maar de volgende keer verwacht ik wel meer!quote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef frozencorpse het volgende:
ja sorry hoor ik had geen tijd om een concept te bedenken. ik hou normaal helemaal niet van uber geposeerde of standaard fotografische beelden. maar ik zit midden in een verhuizing. dus give me a break
Lol das net een van de wel spontane foto's geweest. Was naar de Koolmeesjes buiten aant kijkenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:49 schreef broer het volgende:
Mooie foto's, hoor. Vooral nummer 5 (goed perspectief) en nummer 13 (lekker overbelicht) vind ik mooi gelukt.
Jammer alleen dat je op nummer 10 tegen zo goed als dichtgedraaide luxaflex aankijkt. Je kunt zo volgens mij nooit echt naar buiten kijken en dat maakt de foto net iets té geposeerd. (Ik snap dat de meeste geposeerd zijn, maar op de rest kun je het niet aantonen. Dat houdt de mogelijkheid open dat het spontane foto's zijn.)
Ahum. Ik zal nog eens proberen iets gefundeerds te zeggen...quote:Op maandag 6 februari 2006 11:51 schreef Mukie het volgende:
Lol das net een van de wel spontane foto's geweest. Was naar de Koolmeesjes buiten aant kijken.
Mwah van kortbij zo breed als 2 vingers dik?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ahum. Ik zal nog eens proberen iets gefundeerds te zeggen...
Dan waren het trouwens wel kleine koolmeesjes als je ze door dat dunne spleetje kon zien.![]()
Het model en die plant?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:05 schreef prupke het volgende:
foto 14 is best mooi hoor ...maar er zitten echt 2 storende factoren in die het verpesten.
Oeps, wat zal jij dan een moeite hebben met de serie van Toeps die ik ga makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef RonaldV het volgende:
Een vrouwmet sigaar
die ze rookt!
ik vind 4, 5, en 8 het beste.
Foto 13 doet me heel erg aan Debby Harry (Blondie) denken (dus eigenlijk meer 70s), en is dus als 60s foto niet zo geslaagd, maar als 70s foto weer wel!
Nope die rook ikquote:Op maandag 6 februari 2006 19:46 schreef webspider het volgende:
Muuk! Gave serie
Zelf vind ik foto's 3,4 en 10 het mooist, vooral op 3 ben je bijna niet te herkennen!
(Wel lekker ordinair)
BTW: Die cigaren waren voor de show toch?
welke dat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:05 schreef prupke het volgende:
foto 14 is best mooi hoor ...maar er zitten echt 2 storende factoren in die het verpesten.
die tas die bij de plant staat (laptoptas oid)quote:
Toeps is wel ietsie ouder dan 15 hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeps, wat zal jij dan een moeite hebben met de serie van Toeps die ik ga maken
Een model uit 199?, een jurkje uit 200?, een auto uit 1983, een stijl uit (hopelijk) 1960
het was wederom erg vroegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Toeps is wel ietsie ouder dan 15 hoor!
wat een schatje ben je toch hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:55 schreef Godlike02 het volgende:
Wie is die draak![]()
![]()
![]()
Gadverdamme!
Ziet er niet uit![]()
Wie gaat dit nou posten![]()
![]()
![]()
Ik blijf gvd niet zeggen dat je een lekker wijf bent
Al genoeg complimentjes gegeven in je leven
![]()
Ik vind op 14 inderdaad alles wat tegen de zijmuur staat/hangt ook behoorlijk storend (Tas, plant, hertjesquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:15 schreef TeazNutz het volgende:
Ritmeester Moods Filter ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |