Typisch dat je dat als mooiste nummer van Leonard Cohen noemt, verre van zijn beste nummer..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef Evil-E het volgende:
Lennard Cohen - Suzanne
Hij vindt blijkbaar van wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Typisch dat je dat als mooiste nummer van Leonard Cohen noemt, verre van zijn beste nummer..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef Evil-E het volgende:
Kate Bush - Wuthering Heights, Cloudbusting, Running up that Hill
Maar wel zijn bekendste, en overigens ook erg mooi.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Typisch dat je dat als mooiste nummer van Leonard Cohen noemt, verre van zijn beste nummer..
I know, maar ik noemde dat nummer omdat de meesten dat wel kennen, zoals ook al gezegd is. Vind Sisters of Mercy, The Partisan en Hey that's no way to say goodbye ook prachtig. Ach, welke niet eigenlijk? Leonardquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Owwww, ik wist niet dat een nummer bekend moet zijn om mooi te zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:45 schreef Evil-E het volgende:
[..]
I know, maar ik noemde dat nummer omdat de meesten dat wel kennen, zoals ook al gezegd is. Vind Sisters of Mercy, The Partisan en Hey that's no way to say goodbye ook prachtig. Ach, welke niet eigenlijk? Leonard. Wat vind jij zijn beste nummer?
TU TU-TUDU TUTU tudududududu TU TU-TUDU TUTUquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:11 schreef reteppd het volgende:
Ik had gehoopt dat mijn favo nummer al langsgekomen zou zijn, helas niet, misschien is het te klassiek!
Wat ik persoonlijk het beste nummer ooit vind is namelijk:
Music van John Miles
Er zitten briljante loopjes in en de tekst is subliem.
Grappig, de laatstgenoemde zit al de hele ochtend in mijn hoofd. Niet dat dat erg is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Owwww, ik wist niet dat een nummer bekend moet zijn om mooi te zijn
Beste Nummer? Hmmmm, moeilijk, maar tot mijn favorieten behoren in ieder geval: Teachers, Who By Fire, Lady Midnight en Hey that's no way to say goodbye.
Over Herman BROOD? Waar haal je dat nu weer vandaan? Volgens mij is die Herman gewoon een fictief personage hoor. Luister maar eens naar Trilogie, de Herman van Acda en De Munnik is het tegenovergestelde van Herman Brood.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:17 schreef welkominspace het volgende:
acda en de munnik- het regent zonnenstralen
en acda en de munnik - als het vuur gedooft is
het eerste nummer gaat over hoe herman brood een moeilijke periode doorgaat eop het punt staat zelfmoord te plegen.
de tweede gaat ook over herman brood maar nu over zijn dood
ik vind ze allebei goed gezongen en een mooie tekst hebben
ik vond het al zo raar want herman brood stierf in juni(of juli) en niet in novemberquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Over Herman BROOD? Waar haal je dat nu weer vandaan? Volgens mij is die Herman gewoon een fictief personage hoor. Luister maar eens naar Trilogie, de Herman van Acda en De Munnik is het tegenovergestelde van Herman Brood.
Maar verder: Acda en De Munnik![]()
En die nummers waren er al voordat Brood dood was, trouwens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik vond het al zo raar want herman brood stierf in juni(of juli) en niet in november
en idd acda en de munnik![]()
jij bent lief![]()
wat ook zo vreemd is is dat ze in het album:Acda en de munnik(1997) zingen over een dooie herman,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:01 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En die nummers waren er al voordat Brood dood was, trouwens.
Ik weet dat ik lief ben![]()
![]()
Vinje die van Johnny Cash niet beter?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef Ferdie88 het volgende:
Nine inch Nails-Hurt
Elke keer als Trent "I walk away" zingt krijg ik haast tranen in m'n ogen. Schitterend nummer
Nope, de videoclip wel maar ik vind dat Trent veel meer emotie in z'n stem legt/hebt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:58 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Vinje die van Johnny Cash niet beter?
Ik zie ze 28 nov.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:24 schreef roppurt het volgende:
die wou ik ook noemen inderdaad, bij deze:
muse - invincible
*ziet het zondagavond live*
Is een zeer goed nummer, kan Queen niet aan tippen bijv.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:47 schreef frame31 het volgende:
Pffff moeilijke vraag.....
Ik kies voor Skik - Op fietse..
En dat meen ik serieus!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef muispiet het volgende:
[..]
Is een zeer goed nummer, kan Queen niet aan tippen bijv.
Eens!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef muispiet het volgende:
[..]
Is een zeer goed nummer, kan Queen niet aan tippen bijv.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef Jump-jump-hijg-dood het volgende:
Boten anna - BassHunter
(ook die van de gebroeders ko)
op dit moment tenminste, kweet zeker dat het over week anders is
Dan hebk weer wat jumpstyle...![]()
lolquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik respecteer veel muziekstijlen (zelf hardcore figuren) maar hier word zelfs ik een beetje verdrietig van
Mee eensch......quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:56 schreef Muzzie het volgende:
Wish you were here - Pink Floyd
Super eenvoudig en toch mysterieus![]()
jah iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:18 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik respecteer veel muziekstijlen (zelf hardcore figuren) maar hier word zelfs ik een beetje verdrietig van
Moet je de film 'Frequency' eens zien..quote:Op zondag 3 september 2006 18:52 schreef WonderMe het volgende:
Elvis Presley ------>Suspicius minds
Je CAPS zit vast.quote:Op maandag 4 september 2006 10:52 schreef WonderMe het volgende:
[quote]Op zondag 3 september 2006 22:32 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Moet je de film 'Frequency' eens zien..
[/quote
WELKE FILM BEDOEL JE?? 'fREQUENCY'UIT (2000), OF DE FILM '' STRANGE FREQUENCY'' (2001)
De eerstequote:Op maandag 4 september 2006 10:52 schreef WonderMe het volgende:
WELKE FILM BEDOEL JE?? 'fREQUENCY'UIT (2000), OF DE FILM '' STRANGE FREQUENCY'' (2001)
hahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef Jump-jump-hijg-dood het volgende:
Boten anna - BassHunter
Wat de fuck is een "dissicie" uberhaupt? En zet je capslock uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:27 schreef Slappy het volgende:
ANATHEMA - DREAMING THE ROMANCE.
GEEN DISSICIE MOGELIJK.
BESTE NUMMER OOIT.
SLOTJE![]()
triest hoor, tis gewoon een lekker nummer, niet voor niks op no.1 gestaan, kan ik over de meeste vage andere nummers die hier genoemd worden niet echt zeggen, als jij andermans keuzes niet respecteerd sterf je gewoon zelf maar.... + degene die lekker meeknikkenquote:haha
sterf gewoon
Maar om dat nou het beste nummer ooit te noemen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
triest hoor, tis gewoon een lekker nummer, niet voor niks op no.1 gestaan, kan ik over de meeste vage andere nummers die hier genoemd worden niet echt zeggen, als jij andermans keuzes niet respecteerd sterf je gewoon zelf maar.... + degene die lekker meeknikken![]()
![]()
Ga je best doen om de laatste term in je naam na te streven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef Jump-jump-hijg-dood het volgende:
Boten anna - BassHunter
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
triest hoor, tis gewoon een lekker nummer, niet voor niks op no.1 gestaan, kan ik over de meeste vage andere nummers die hier genoemd worden niet echt zeggen, als jij andermans keuzes niet respecteerd sterf je gewoon zelf maar.... + degene die lekker meeknikken![]()
![]()
En dat zegt iemand van 22.. wat een schrijnend slechte muzieksmaak moet je dan hebben zeg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef Jump-jump-hijg-dood het volgende:
Boten anna - BassHunter
Hij heeft wel gelijk... Als iemand dat nou een goed nummer vind laat je hem toch lekker in z'n waarde?quote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand van 22.. wat een schrijnend slechte muzieksmaak moet je dan hebben zeg.
Nee.quote:Op zondag 17 september 2006 22:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk... Als iemand dat nou een goed nummer vind laat je hem toch lekker in z'n waarde?
Wat hij zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |