Uiteraard bedoelde ik dit niet serieus. Hoe kan ik in vredesnaam zomaar 'het beste nummer ooit' noemen? Daar kan ik toch geen serieus antwoord op geven? Zoiets verschilt per jaar, per dag, per uur. Voor elke bui is er wel een passende soundtrack.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:58 schreef Frollo het volgende:
Dennie Christian - Guust Flater en de Marsupilami (Wij zijn twee vrienden)
Een ontroerend lied over vriendschap met een pakkend refrein ('hoeba hoeba hoeba hap hap hap') en een spannend, afwisselend gebruik van stemmen.
Idd, wat een onzin.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:13 schreef Frollo het volgende:
Uiteraard bedoelde ik dit niet serieus. Hoe kan ik in vredesnaam zomaar 'het beste nummer ooit' noemen? Daar kan ik toch geen serieus antwoord op geven? Zoiets verschilt per jaar, per dag, per uur. Voor elke bui is er wel een passende soundtrack.
correct. er zitten zoveel thema's in dat je minstens op 10 verschillende plekken kunt luisteren zonder ook maar het vermoeden te hebben dat het hetzelfde nummer is, maar als je dan kijkt naar hoe het allemaal samen past, en hoe het in elkaar oversmelt, dan klinkt het toch heel erg als 1 geheel. prachtig gedaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:00 schreef Mobster273 het volgende:
Dream Theater - A Change of Seasons
veel afwisseling, goede opzet
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik ga toch voor de cliche nummer 1:
Guns 'n Roses - November Rain
op de voet gevolgd door: Metallica - One en Queen - Bohemian Rhapsody
dat is echter weer ondervangen door de sub vraag wan "vind" jijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:56 schreef SilverRocket het volgende:
"Beste" nummer ooit is heeeeel iets anders dan je "meest favoriete" nummer ooit....
Eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:56 schreef SilverRocket het volgende:
"Beste" nummer ooit is heeeeel iets anders dan je "meest favoriete" nummer ooit....
Mijn reactie was niet specifiek op jou gericht. Maar goed, Op Fietse vind ik ook goed, maar dat is - net als bij jou - vooral subjectief.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:01 schreef frame31 het volgende:
Ook de term beste kun je op meerdere manieren uitleggen.
Ik vind de eenvoud van het nummer, gecombineerd met het dialect en de tekst erg mooi.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef koen_pijl het volgende:
Mmm... moeilijke vraag.
Ik ga toch voor Jimi Hendrix - All Along The Watchtower en Jimi Hendrix - The Wind Cries Mary
Ben gewoon Jimi Hendrix fan _o_
De beste tekstschrijver vind ik Bob Dylan.quote:
Dan is het nummer nog wel van Bob Dylanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:17 schreef koen_pijl het volgende:
All Along The WatchTower heeft Bob Dylan toch speciaal geschreven voor Jimi Hendrix? En zelf nooit gezongen, of later pas in iedergeval.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef milmashtia het volgende:
Sufjan Stevens : come on feel the illinoise!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |