Typisch dat je dat als mooiste nummer van Leonard Cohen noemt, verre van zijn beste nummer..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef Evil-E het volgende:
Lennard Cohen - Suzanne
Hij vindt blijkbaar van wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Typisch dat je dat als mooiste nummer van Leonard Cohen noemt, verre van zijn beste nummer..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef Evil-E het volgende:
Kate Bush - Wuthering Heights, Cloudbusting, Running up that Hill
Maar wel zijn bekendste, en overigens ook erg mooi.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Typisch dat je dat als mooiste nummer van Leonard Cohen noemt, verre van zijn beste nummer..
I know, maar ik noemde dat nummer omdat de meesten dat wel kennen, zoals ook al gezegd is. Vind Sisters of Mercy, The Partisan en Hey that's no way to say goodbye ook prachtig. Ach, welke niet eigenlijk? Leonardquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Owwww, ik wist niet dat een nummer bekend moet zijn om mooi te zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:45 schreef Evil-E het volgende:
[..]
I know, maar ik noemde dat nummer omdat de meesten dat wel kennen, zoals ook al gezegd is. Vind Sisters of Mercy, The Partisan en Hey that's no way to say goodbye ook prachtig. Ach, welke niet eigenlijk? Leonard. Wat vind jij zijn beste nummer?
TU TU-TUDU TUTU tudududududu TU TU-TUDU TUTUquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:11 schreef reteppd het volgende:
Ik had gehoopt dat mijn favo nummer al langsgekomen zou zijn, helas niet, misschien is het te klassiek!
Wat ik persoonlijk het beste nummer ooit vind is namelijk:
Music van John Miles
Er zitten briljante loopjes in en de tekst is subliem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |