In dat licht bedoel ik het ook: het is zeker niet mijn meest favoriete Beatles-nummer!quote:Op zondag 26 maart 2006 01:19 schreef MaJo het volgende:Dit nummer is uiteraard briljant, maar dat spreekt voor zichEen van mijn favoriete nummers van Revolver, maar ik zou hem niet als een overall favoriet noemen. Qua muzikaal-historische waarde heeft dit nummer absoluut veel betekent voor de muziek, het is ontzettend experimenteel en ze waren zeker hun tijd ver vooruit. Als je het in dat licht bekijkt is het nummer zeker heel goed.
En die drumpartij is inderdaad erg lekker, hier laat Ringo zien dat hij toch nog wel wat kan(ik zou hem namelijk niet een briljante drummer noemen).
Niet een voor de hand liggend, bekend nummer. Mijn tegenwoordige nummer 2 is een albumtrack uit 1996. Ik kan hier de titel noemen, maar het zegt je waarschijnlijk niks. Je kent wellicht wel de groepsnaam, maar het nummer is nooit een single geweest...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:00 schreef ScottTracy het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd welk nummer eigenlijk op 1 stond![]()
De discussie over subjectief/objectief ontwijkend, noem ik Konstantine van Something Corporate
dat is zuiver subjectief, het is emotioneel gewoon een nummer dat mij persoonlijk raakt.
Krijg nou wat, dat is ook een van mijn favoriete nummers van de PSB!! Die mogen ze zelfs op mijn crematie draaien! (Al variëren mijn wensen qua uitvaartmuziek nog wel eens.)quote:Op maandag 27 maart 2006 01:00 schreef dVTB het volgende:
Het gaat om "The Survivors" van de Pet Shop Boys. Een prachtige levensfilosofie, eerbetoon aan een vriendin die zelfmoord pleegde, gezet op een wonderschone melodie. Althans, dat vind ik.
Wéér een...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een FOK! 100??
Pink Floyd natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:20 schreef Rye het volgende:
wat is volgens jullie beste band ooit?
Mijne is dus guns 'n roses <---
Hmm, ik vind het een mooi nummer maar niet z'n beste. Wel mooi vind ik 'dat trein fluitje'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:19 schreef DrDentz het volgende:
Michael Jackson - Stranger In Moscow
ik vind het ook ondergewaardeerd, het staat nooit in de top 2000 en al die lijsten, terwijl mindere nummers van hem [vind ik dan] er wel in staan
favo band denk ik toch The Beatles
quote:Jackson is said to have nailed his lead vocal performance on the first take. But it was Jackson's arrangements and orchestration in "Billie Jean" that helped make the song unique. Jackson had wanted to write "the perfect bass line" and has said he worked on it for a couple of weeks until he succeeded with what became the basis of the final product.
ik vind I want to hold your hands ook een hele goeie van the beatles... ook een van de beterequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat grappig
En I want to hold your hands de beste, serieus? Ik vind het een prima nummer hoor, maar zeker niet de beste van de BeatlesEerder één van de minste, maar dat is mijn mening
Ik kan er ook niks aan doen, hou nou eenmaal meer van zijn jaren '90 albums dan van die van de jaren '80 [in tegenstelling tot jij]quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:44 schreef Rnnz het volgende:
Hmm, ik vind het een mooi nummer maar niet z'n beste. Wel mooi vind ik 'dat trein fluitje'.Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar je weet vast wel wat ik bedoel.
Liever Billie Jean dan. Geweldig nummer
Wow.. ja! 1996, zoiets toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:57 schreef Tup het volgende:
Suede - Stay Together
De album top100 was altijd in april ofzo, vorig jaar verschoven naar het najaar, daar ligt ook m'n hoop.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een FOK! 100??
Ja, die bedoel ik. Die moet weer snel komen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
De album top100 was altijd in april ofzo, vorig jaar verschoven naar het najaar, daar ligt ook m'n hoop.
Innuendo is dan nog beter vind ik....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsody
By far! Gewoon zo goed, alles klopt aan dat nummer. Moeilijk te beschrijven...
Innuendo is technischer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsody
By far! Gewoon zo goed, alles klopt aan dat nummer. Moeilijk te beschrijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |