Ik kan er ook niks aan doen, hou nou eenmaal meer van zijn jaren '90 albums dan van die van de jaren '80 [in tegenstelling tot jij]quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:44 schreef Rnnz het volgende:
Hmm, ik vind het een mooi nummer maar niet z'n beste. Wel mooi vind ik 'dat trein fluitje'.Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar je weet vast wel wat ik bedoel.
Liever Billie Jean dan. Geweldig nummer
Wow.. ja! 1996, zoiets toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:57 schreef Tup het volgende:
Suede - Stay Together
De album top100 was altijd in april ofzo, vorig jaar verschoven naar het najaar, daar ligt ook m'n hoop.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een FOK! 100??
Ja, die bedoel ik. Die moet weer snel komen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
De album top100 was altijd in april ofzo, vorig jaar verschoven naar het najaar, daar ligt ook m'n hoop.
Innuendo is dan nog beter vind ik....quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsody
By far! Gewoon zo goed, alles klopt aan dat nummer. Moeilijk te beschrijven...
Innuendo is technischer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsody
By far! Gewoon zo goed, alles klopt aan dat nummer. Moeilijk te beschrijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |