triest hoor, tis gewoon een lekker nummer, niet voor niks op no.1 gestaan, kan ik over de meeste vage andere nummers die hier genoemd worden niet echt zeggen, als jij andermans keuzes niet respecteerd sterf je gewoon zelf maar.... + degene die lekker meeknikkenquote:haha
sterf gewoon
Maar om dat nou het beste nummer ooit te noemen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
triest hoor, tis gewoon een lekker nummer, niet voor niks op no.1 gestaan, kan ik over de meeste vage andere nummers die hier genoemd worden niet echt zeggen, als jij andermans keuzes niet respecteerd sterf je gewoon zelf maar.... + degene die lekker meeknikken![]()
![]()
Ga je best doen om de laatste term in je naam na te streven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef Jump-jump-hijg-dood het volgende:
Boten anna - BassHunter
(ook die van de gebroeders ko)
op dit moment tenminste, kweet zeker dat het over week anders is
Dan hebk weer wat jumpstyle...![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
triest hoor, tis gewoon een lekker nummer, niet voor niks op no.1 gestaan, kan ik over de meeste vage andere nummers die hier genoemd worden niet echt zeggen, als jij andermans keuzes niet respecteerd sterf je gewoon zelf maar.... + degene die lekker meeknikken![]()
![]()
En dat zegt iemand van 22.. wat een schrijnend slechte muzieksmaak moet je dan hebben zeg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:46 schreef Jump-jump-hijg-dood het volgende:
Boten anna - BassHunter
(ook die van de gebroeders ko)
Hij heeft wel gelijk... Als iemand dat nou een goed nummer vind laat je hem toch lekker in z'n waarde?quote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand van 22.. wat een schrijnend slechte muzieksmaak moet je dan hebben zeg.
Nee.quote:Op zondag 17 september 2006 22:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk... Als iemand dat nou een goed nummer vind laat je hem toch lekker in z'n waarde?
Wat hij zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |