Verwachtende celebs op een rij:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:49 schreef Maja-de-bij het volgende:
NEW YORK - De steenrijke zakenman Donald Trump is opnieuw vader geworden. Maandag bracht zijn derde vrouw zijn vijfde kind ter wereld. Het is een jongetje, maar het stel is het nog niet eens over een naam, zo zei Trump tegen nieuwszender NBC.
Trump heeft drie kinderen bij zijn eerste vrouw, Ivana, en een bij zijn tweede, Marla Maples. Begin vorig jaar trouwde hij Melania Knauss, een fotomodel uit Slovenië.
Bron
Misschien is Kevin niet de vaderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef Tigereve het volgende:
btw britney is nie zwanger
Britney niet zwanger van 2e baby.
Britney's man Kevin Federline heeft gelachen om de roddels dat zijn vrouw opnieuw zwanger is.
Eerder deze maand werden er roddels de wereld in gebracht dat Britney zwanger is van haar tweede kindje. De roddels had Britney zelf aangewakkerd. In een winkel in Malibu, California wreef Britney namelijk over haar buik en zei tegen de aanwezigen: "Dat klopt, nummer 2."
Maar Kevin spreekt alles tegen. Hij had een interview tijdens de Grammy Awards en zei over de roddels: "Het zal wel een paar jaar duren voordat ik weer vader word."
ArtiestenNieuws.nl
quote:
Ja hoor, de naam kloptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:25 schreef rena het volgende:
Chester Bennington is dat, heeft weer een zoon, Tyler Lee of zoiets heet hij.
Dat idee had ik dus ook!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Misschiien leuk om in elke openingspost de huidige zwangerschappen te vernoemen? Plus evt. net geboren beebies?
Om je even te helpen:
Katie Holmes
Gwen Stefani
Die ene van onderweg naar morgen
Britney Spears?
Russel Crowe
....
....
Help me out here!
Great minds think alikequote:
Wat ontzettend leuk voor zequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Ankie van Grunsven en haar man krijgen een tweede kindje !
Ja, Ankie is 36 jr, Ik vind het ook heel leuk voor zequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk voor zeHad het niet meer gedacht, zij is al 36 of zo.
Je bent me voorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:23 schreef Cheesecake het volgende:
Jasmine Sendar een haar man Rutger Farhner zijn de trotse ouders geworden van een zoon. Het jongetje heet Sol Kyan.
Of was deze laatste al bekend?quote:Koen Wouters bijna papa
door onze redactie privé
AMSTERDAM - Zanger Koen Wauters van de Belgische band Clouseau wordt binnenkort papa van zijn tweede kindje. De zanger vertelde gisteren tijdens een gesprek waarin hij een come back in Nederland aankondigde, dat zijn grote liefde Valerie nu bijna acht maanden zwanger is.
Offtopic, Heb jij Koen Wauters nooit op tv gezien?quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
Koen Wauters is een enorm lekker ding zag ik bij Paul de Leeuw!! Nooit eerder gezien
misschien het contrast met P de L
ál 36? tegenwoordig ben je dan nog jong moederquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk voor zeHad het niet meer gedacht, zij is al 36 of zo.
Ja, ik vind 36 best oud om nog zwanger te worden, en de kans op een zwangerschap is met die leeftijd ook al kleiner. Ik zou er zelf op die leeftijd niet eens meer aan beginnen met de kans op gehandicapte kindjes en zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:08 schreef coolbabe het volgende:
[..]
ál 36? tegenwoordig ben je dan nog jong moeder
Foto's zijn van vorige week....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Brooke Shields is ook weer zwanger.
Zet 'm erbijquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef Maja-de-bij het volgende:
En natuurlijk de zoon (werd het toch?) van Sylvie en Rafael!
Ik mis Corine Boon (EH&T), Koen Wouters, de presentatrices van het jeugdjournaal en Anky van Grunsven? En vast nog wel meer die ik nu niet weet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:16 schreef Copycat het volgende:
De laatste boreling uit het vorige deel: Beroemd & zwanger #4
[..]
Verwachtende celebs op een rij:Katie Holmes Gwen Stefani Russel Crowe Danielle Overgaag Angelina Jolie/Brad Pitt Trijntje Oosterhuis Raffaella van idols Brooke Shields
Ik dacht van ook dat ze dat is !!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:10 schreef rena het volgende:
Volgens mij wel ja.
En nummer drie heet Tamara Seurquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef Copycat het volgende:
Milouska Meulens en Liesbeth Staats dus. Komen erbij.
Ja! Dat is ook het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:57 schreef rena het volgende:
Ze lijkt nu een beetje op die vrouw van Arnold Schwarznegger![]()
Ze moet nog tot mei toch?
Die is óók al zwanger??quote:
Ik heb een achtjarige dochter en kijk dus regelmatig het jeugdjournaalquote:
Ik heb gisteren RTL Boulevard gezien,quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef rena het volgende:
Ik kan overigens nergens iets vinden over een eventuele zwangerschap van Anky van GrunsvenVolgens mij klopt het niet helemaal, staat ook niks op haar site of zo.
Had ik niet gezienquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:29 schreef Copycat het volgende:
Tamara en Angela staan in de OP.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb gisteren RTL Boulevard gezien,
Albert Verlinde kreeg als verassing een paardrijles ( een soort masterclass) van Ankie van Grunsven.
En ik zag écht haar dikke buik.
En Albert heeft dat ooit verteld bij RTL Boulevard.![]()
ja ik had hem wel vaker gezien, maar nog nooit in de poppetjes van zijn ogen gekekenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Offtopic, Heb jij Koen Wauters nooit op tv gezien?
Ik heb hem ook nooit in het echt gezien...Maar wel op ''tv''![]()
Haar zwangere buik zit verborgen onder die soepjurk. Vrij recente pic is het geloof ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:09 schreef SHE het volgende:
nee, bedoelde of er ook van haar al picca's waren met buik![]()
Jij luie donder. Uit het vorige topic:quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:09 schreef SHE het volgende:
nee, bedoelde of er ook van haar al picca's waren met buik![]()
Kan kloppen, want ik had ze pas na jouw post erin gezetquote:
Ben ik de enige als ik zeg dat ze daar op ene Paris Hilton lijkt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Jij luie donder. Uit het vorige topic:
[afbeelding]
Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ben ik de enige als ik zeg dat ze daar op ene Paris Hilton lijkt?
Ik weet niet of je de enige bent maar bij mij vind je geen bijvalquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Ben ik de enige die vindt dat ze een mooie bril draagt?
![]()
Pink is de nieuwe blog.quote:Wednesday, March 22, 2006
TomKitten Aujourd'hui?
Hmm ... I've received a cryptic message that says that Katie Holmes is rumored to be in Toledo, OH today where she is going to give birth ... apparently, Tom Cruise is on his way. Hmm ... Tom Cruise and Katie Holmes were at Yahoo! Headquarters yesterday which I believe is in California. Could Katie have flown all the way home to Toledo to give birth? Is that even allowed this late in a pregnancy? Hmm ... I suppose it is possible if she is, you know, faking the whole thing. I guess we'll have to wait to find out ... let's get to the day's goss ...
Slimmerikquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan kloppen, want ik had ze pas na jouw post erin gezet.
quote:Actrice Jasmine Sendar is in de nacht van maandag op dinsdag bevallen van een zoon.
Het jongetje heet Sol Kyan Fahrner. De vader is Rutger Fahrner, met wie Sendar vorig jaar trouwde.
Gezond en wel
Het kind weegt 3515 gram. ,,Alles is helemaal in orde en wij zijn enorm gelukkig'', zo lieten de trotse ouders dinsdag weten op de website van Sendar. De actrice is bekend van de soap Oderweg naar Morgen, die op werkdagen door BNN wordt uitgezonden.
Eetprobleem
In ONM speelt Jasmine de rol van Kyra. De actrice heeft tijdens haar zwangerschap gewoon doorgewerkt. Haar rol heeft zich aan haar lichaam aangepast, want in de serie is ze een stukje dikker. De producers proberen haar buik niet te verbloemen. De verklaring voor het extra gewicht van Jasmine in ONM is dat Kyra een eetprobleem heeft en daarom een paar kilo's zwaarder is.
Ach nee hè.. Hahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:54 schreef rena het volgende:
Stond al in dit topic, Haaibaaike1 pagina terug.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik mis Corine Boon (EH&T), Koen Wouters, de presentatrices van het jeugdjournaal en Anky van Grunsven? En vast nog wel meer die ik nu niet weet.
Of vallen zij niet onder celebs??
quote:We have all been anticipating the arrival of Gwyneth Paltrow and Chirs Martin's second baby. Mostly because we all want to know what crazy name she's going to assign to this one. Yes, it's going to be a boy, and, as Page Six kindly points out, not going to be named Orange. (She's blonde not retarded.)
The little Martin man is going to be named after Gwyn's godfather, Steven Spielberg. So, he'll be named Steven, right? Nicknamed Steve?
Nope. It's Mortimer. Obviously, because Gwynnie calls Steve "Uncle Morty." So, let's get this straight.
She's naming her baby the full name of a nickname for somebody who's real name sounds nothing like the nickname she's given him. Either this is really outrageous and garbled gossip, or Gwyneth managed to think of something weirder than Apple.
Ik hoop nog steeds dat het een kussen is.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
Katie staat op springen...........
Corine Boon van eigen huis en tuin?quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat het een kussen is.![]()
ze ziet er niet erg leuk/verzorgd uit vind ik, op die andere foto ook al..quote:Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
Katie staat op springen...........
[afbeelding]
Die navel steekt zo raar uitquote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat Tom en Katie er hier allebei leuk uitzien!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat wist ik al 2 weken ofzo.
Maar voor de rest zien ze er wel leuk uitquote:
Ow, ja ik ken echt geen zwangere vrouwen in real-life, en op foto's is het me nooit opgevallen.. Les opgestoken van deze foto: word nooit zwangerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat heeft bijna elke zwangere vrouw hoor.
Mwah, krijg er een beetje een reus/dwerg idee bijquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar voor de rest zien ze er wel leuk uit?
Nou, bijna elkequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat heeft bijna elke zwangere vrouw hoor.
heeft zij unne vent dan?quote:Op maandag 3 april 2006 19:54 schreef Annemiek78 het volgende:
Net bij Boulevard: Irene van der Laar is ook in verwachting.
Dat was ook 't eerste wat ik dacht..quote:Op maandag 3 april 2006 20:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
heeft zij unne vent dan?
Ze woont met haar vriend Sander samen.quote:
Huh, als welk personage? Ik volg E.R. ook, maar ik herken haar zo snel niet...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Aventura het volgende:
Die onbekende dame is Mariska Hargitay, ze heeft behalve in Law and Order ook in ER gespeeld, als het vriendinnetje van Dr. Greene.
Echt?? Vind het hardstikke leukquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
-dat blauwe glimmende truthesje van brooke shields (ieeuw)
quote:Ik wilde nooit kinderen"
Actrice Rosa Reuten na twee maanden relatie zwanger
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Rosa Reuten (31), het nichtje van Thekla Reuten, lijkt maar niet van haar zwangere buik af te komen. De actrice is 30 april uitgerekend, maar houdt ook daarna het uiterlijk van een aanstaande moeder. Ze blijft zelfs véértien maanden zwanger. Oorzaak is dat ze ook zwanger is in de Talpa-serie Koppels . En dat terwijl de tengere dertiger eigenlijk nooit kinderen wilde. "Ik twijfelde zelfs nog toen ik al zwanger was..."
Rosa Reuten.
Foto: AB BLAUW
Vergeleken met vorig jaar ziet het leven van Rosa Reuten er heel anders uit. Toen woonde ze alleen, had nog geen relatie met Mark en verwachtte al helemaal geen kindje. Hoe anders is dat nu! Twee maanden nadat ze verkering kregen, raakte Rosa zwanger en niet veel later trok hij bij haar in. De tengere actrice is door haar zwangerschap inmiddels elf kilo aangekomen.
"Mijn vriend Mark en ik leerden elkaar vorig jaar februari kennen op de set van Het zwijgen, de film die momenteel in de bioscoop draait. Daarin speel ik schippersvrouw Geesje en hij deed de productie. We vonden elkaar direct leuk, maar waren allebei bezet. Het is eind mei toch wat geworden, op zijn verjaardag. En binnen twee maanden was ik zwanger."
quote:Op zondag 9 april 2006 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is hier ook een bron van? Ik kan er namelijk niets over vinden?
quote:World Exclusive: Gwyneth & Chris Welcome A Baby Boy!
Filed Under: Baby Blabber > Exclusives! > Gwyneth Paltrow
As we told you on Friday, we had heard a rumbling that Gwyneth Paltrow would have a planned C-section this weekend. And, now, after consulting with various sources close to the Oscar winner, PerezHilton.com is very pleased to be the first media outlet to exclusively confirm that Gwyneth and her husband, Coldplay frontman Chris Martin, are proud parents of a new baby boy.
Congratulations to the happy couple!
Hehe, als dat een zwanger buikje is dan ben ik inmiddels al drie maanden in verwachting en ik kan je verzekeren dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:15 schreef linda22222 het volgende:
Rumor has it...
[afbeelding]
Avril Lavigne
Ok, Moses is ook belachelijk...quote:APPLE MARTIN has a baby brother, ET confirmed today. Superstar parents GWYNETH PALTROW and CHRIS MARTIN welcomed their second child over the weekend.
The couple chose the name MOSES for the newborn, which is also the title of a song from the Live 2003 album that the COLDPLAY frontman wrote for his wife.
joh.quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat hebben ze niet zelf verzonnen, dat staat in de Bijbel
Duh. Gaan ze hem ook in een rieten mandje in de Nijl leggen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat hebben ze niet zelf verzonnen, dat staat in de Bijbel
Ik vind het geen zwanger buikje, maar okee, bij haar zou het dat eerder kunnen zijn als bij mij (maat 38/40).quote:Op maandag 10 april 2006 21:19 schreef Lemming22 het volgende:
Ja okee maar Avril Lavigne is normaal een schrielie met hooguitm aat 32 en jij dan waarschijnlijk niet?
Maar ja, tis ZIJonline, dus maar ff afwachten...quote:EXCLUSIEF! MAXIMA IS ZWANGER! Derde kind komt in december
MAXIMA IS ZWANGER! Bronnen in Argentinie rond de familie Zorreguita en hofbronnen in Nederland hebben dat vanmiddag tegenover ZIJonline bevestigd. De prinses en haar man, kroonprins Willem Alexander hebben koningin Beatrix en de ouders van Maxima vorige week gelijktijdig, tijdens een intiem diner, op de hoogte gebracht van het heuglijke nieuws.
2004 jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Die is in December toen nog bevallen van haar 1e kindje!!![]()
Dat doet ze snel !
quote:Brooke Shields, who is due to give birth to daughter Grier by month's end, heads out for a hair appointment in Brentwood on Wednesday. The actress has another daughter, Rowan, almost 3, with husband Chris Henchy.
Lange bevalling is dat zeg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Katie Holmes is momenteel aan het bevallen (of is inmiddels al bevallen), volgens Boulevard
Dat zal best ja!quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:42 schreef PM-girl het volgende:
Melanie Schulz, staatssecretaris, is zwanger, vanmorgen op rtl4 nieuws.In Oktober is ze uitgeteld.
quote:Op maandag 17 april 2006 01:48 schreef editor2 het volgende:
Voor de liefhebbers van Sylvie ongelofelijk die bazooka's nu ze zwanger is
Ik heb een heleboel foto's van Silvy uit die reeks gezien, maar op geen enkele staat haar buik. Je ziet alleen maar d'r borsten.quote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
En de buik?? Want daar gaat het ook een beetje om he
Wow, een tweeling! Leuk nieuws!quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:35 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik las zojuist dat Melissa Etheridge ook moeder word van een tweeling. Ze is nog herstellende van kanker, maar haar vrouw/vriendin Tammy Lynn Michaels is inmiddels al zwanger.
quote:Tom Cruise wil placenta opeten
Uitgegeven: 18 april 2006 12:03
Laatst gewijzigd: 18 april 2006 16:32
AMSTERDAM - Tom Cruise wil de placenta opeten van zijn verloofde Katie Holmes zodra zij is bevallen. Dat zegt de acteur in het meinummer van het Amerikaanse GQ Magazine. "Ik denk dat het goed is, heel voedzaam. Ik wil zowel de placenta als de navelstreng meteen na de geboorte opeten."
Bekijk video: Modem/ Breedband
Cruise erkent tegenover het tijdschrift nog niet te hebben nagedacht over de hoeveelheid die hij in dat geval moet verorberen.
Actrice Holmes kan elk moment bevallen. Naar verluidt doet ze dat thuis. Cruise en Holmes zijn sinds juli vorig jaar verloofd met elkaar. Volgens de 43-jarige acteur komt dat mede door een goed seksleven. "Lekkere seks is een bijproduct van een goede relatie. Het is het verlengde van goede communicatie. Als je niet goed met je partner communiceert, slaat je relatie nergens op".
Stilte
In de aanloop naar de geboorte kwam de aanhanger van de Scientology-beweging al vaker met opmerkelijk nieuws. Zo meldde hij eerder dat hij het liefst ziet dat zijn baby in totale stilte wordt geboren. Lawaai zou een negatief spiritueel effect hebben op een vrouw die aan het bevallen is. Holmes zelf is het volgens de Scientology-regels wel toegestaan om tijdens de bevalling te schreeuwen.
Het eten van de placenta is in sommige culturen gebruikelijk. De moeder zou er na de geboorte van aansterken. De Volkskrant publiceerde ooit een recept voor placentapaté, die op stukjes foccaccia en bedruppeld met goede olijfolie moest worden geserveerd.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef Copycat het volgende:
Spuit 11![]()
Tom Cruise & Katie Holmes [Deel 2]
las ik vandaag ook, wat leuuuuukquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:35 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik las zojuist dat Melissa Etheridge ook moeder word van een tweeling. Ze is nog herstellende van kanker, maar haar vrouw/vriendin Tammy Lynn Michaels is inmiddels al zwanger.
Ja inderdaad! Goed dat ze d'r kanker verslagen heeft, en nu weer nieuw geluk kan opbouwen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:54 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
las ik vandaag ook, wat leuuuuuk![]()
Jep ik hoorde t net op de radioquote:Op woensdag 19 april 2006 08:22 schreef The_Voice_Within het volgende:
Katie Holmes schijnt volgens verschillende site's te zijn bevallen van een meisje, genaamd Suri!!!
quote:
hey! Die van NCIS.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:18 schreef Batman2k het volgende:
[afbeelding]
Sasha Alexander
http://www.imdb.com/name/nm0018734/
quote:Dave Grohl, Wife Have a Girl
Thursday Apr 20, 2006 8:50pm EST
By Carrie Borzillo-Vrenna and Marisa Laudadio
Dave Grohl and Jordyn Blum
CREDIT: KADZEN / REX
Foo Fighters frontman Dave Grohl and his wife, Jordyn Blum, welcomed their first child, Violet Maye, on Saturday, April 15, in Los Angeles, Grohl's rep confirms to PEOPLE.
Named for the singer's grandmother, Violet weighs 6 lbs., 15 oz., and measures 21 inches.
Grohl, 37, wed Blum, 29, a former MTV producer, at their Los Angeles home on Aug. 2, 2003, before guests including Clive Davis and Grohl's former Nirvana bandmate Krist Novoselic.
It was the first marriage for Blum and the second for Grohl, who was divorced from photographer Jennifer Youngblood in 1997.
Hollywood Baby Boom
Foo Fighters drummer Taylor Hawkins first revealed that the couple were expecting in an MTV interview early this year. "We're going to be touring Europe in January and February, but we've got to be home by March, because Dave and his wife are having a baby,'' Hawkins said, adding, "but I probably wasn't supposed to tell you that.''
After the Foo Fighters failed to win a Grammy in February, Grohl pointed to his pregnant wife and said, "I don't need Grammys anymore, baby! I'm retiring. I'm going to write a children's book. Isn't that what you're supposed to do when you have kids? Or form a kid's band."
Grohl added that he'd been playing music to his unborn child: "Likes the Beatles. Doesn't really get down to the Beach Boys. Digs Mozart."
quote:Hollywood actor Ewan McGregor has adopted a four-year-old girl form Mongolia. The Scottish super star and his wife Eve Mavrakis already have two biological daughters, Esther, four, and Clara, one. In response, representatives for the actor comment, “I can confirm Ewan McGregor and his wife Eve Mavrakis have adopted a girl, but cannot comment further." The couple married in 1995 after meeting on the set of the British crime series Kavanagh QC. McGregor and best friend Charley Boorman spent three months in 2004 traveling the world on their prized motorcycles. One stop on the 20, 000 mile road trip was Mongolia.
quote:Charmed star Holly Marie Combs has just revealed that she is expecting her second child with husband David W. Donoho. The couple already has a two-year-old daughter, Lauralei. A spokesperson for the WB Network reports, “She's only a few months. She's not showing, so it won't affect production.” The 32-year-old Combs and her husband, who is a key-grip on the Charmed show, will have a lot more time to spend with their family; Charmed is filming its last episode this week.
Gossipdegossip dus, maar het komt iets geloofwaardiger dan anders over, op www.perezhilton.comquote:New Britney Pregnancy Details!
Filed Under: Britney Spears
"Britney is 100 percent pregnant again with her second child," boasts Us Weekly in their new issue.
When Spears' doctor confirmed her pregnancy she "cried her eyeballs out," says the pub.
Spears has known since early February!, claims Us. who fail to explain away all the boozing she did recently.
Britney waited to tell her family officially about the baby news until Easter, though.
Spears rep, Leslie Sloane, did not return calls for comment, according to Us.
Let the media frenzy begin!
ik ken ook een kleine Mozes. kan best hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:22 schreef lady-wrb het volgende:
moses is juist een leuke naam (vind ik dan)
het is nog niet bevestigd hé...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef pinquit het volgende:
god god britney spears is weer zwanger, haar zoontje is 7 mnd en ze is 5 mnd zwanger.![]()
Ze heeft een zoontje van 7 maanden en ze is 5 maanden zwangerquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef pinquit het volgende:
god god britney spears is weer zwanger, haar zoontje is 7 mnd en ze is 5 mnd zwanger.![]()
Keizersnedequote:Op vrijdag 28 april 2006 13:40 schreef suus21 het volgende:
na 2 mnd ben je toch nog niet helemaal genezen van onderen....lijkt me pijnlijk voor Britney dan.
Dan wordt volgens mij aangeraden om het eerste half jaar niet zwanger te raken.Brit is echt slim dus.quote:
Eerlijk gezegd geloof ik ook geen fuck meer van die hele zwangerschapsroddel. Ik geloof het pas als er een krijsende worm uit komt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:06 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Dan wordt volgens mij aangeraden om het eerste half jaar niet zwanger te raken.Brit is echt slim dus.![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:06 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Dan wordt volgens mij aangeraden om het eerste half jaar niet zwanger te raken.Brit is echt slim dus.![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:17 schreef rena het volgende:
[..]
1,5 jaar zelfs omdat je anders kans hebt dat het litteken van de vorige KS scheurt![]()
Moet ze toch zelf weten, wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:44 schreef lamarije het volgende:
Tja, een collega van mij was ook na 2 maanden weer zwanger... Wel zonder keizersnee overigens. Maar de troela is niet al te handig bezig, als je het mij vraagt...
Lief zeg, Gwyneth is wel opgeknapt sinds ze met Chris Martin is. Ze straalt weer en ik vind het hartstikke leuk dat ze samen twee kinderen hebben.quote:
Ik heb dat ook gelezen ja, belachelijk dat je wilt proberen je kind eerder geboren te laten worden omdat je zo nodig over het veld wilt rennen. Wat is nou belangrijker? Een balletje trappen of een gezond kind hebben? En al zou het medisch verantwoord zijn, je laat je beroep toch niet voor je kind gaan...quote:Op zondag 30 april 2006 17:48 schreef Cheesecake het volgende:
Sylvie en Rafael willen proberen hun zoontje - als het medisch verantwoord is - voor de uitgerekende datum geboren te laten worden zodat Rafael bij de geboorte van zijn kind kan zijn. Hij zei zelf dat hij als nieuwbakken vader dan 'over het veld zal vliegen'.
Als die combinatie nou prima medisch te verantwoorden is, dan is het toch goed? Het is voor hem niet "zomaar een balletje trappen" hoor. Ze gaan een kind echt niet eerder halen (medici) als dat onverantwoord is...quote:Op zondag 30 april 2006 19:25 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gelezen ja, belachelijk dat je wilt proberen je kind eerder geboren te laten worden omdat je zo nodig over het veld wilt rennen. Wat is nou belangrijker? Een balletje trappen of een gezond kind hebben? En al zou het medisch verantwoord zijn, je laat je beroep toch niet voor je kind gaan...
Hoezo? Ze gaan het heus niet opwekken als het medisch niet verantwoord. is.quote:Op zondag 30 april 2006 19:49 schreef PsyCha het volgende:
Raaf heeft zeker een bal te veel tegen zijn kop aangekregen.
Ik denk niet dat ze bij het "proberen" om zwanger te geraken bewust hebben nagedacht of het eventueel zou uitkomen met het aankomende WK.quote:Op zondag 30 april 2006 20:53 schreef Meiske78 het volgende:
Tja, het lijkt mij dat ze rond de bevruchting de data van het WK ook al wel wisten, je kunt je ook even een maandje 'inhouden' (of condooms gebruiken) als het zo slecht uitkomt. Ik zou mijn baby toch gewoon zijn eigen moment 'uit laten kiezen' om geboren te worden, ook al is het dan medisch verantwoord. Maar goed, ze moeten het zelf weten.
Sylvie kan niet eens tot 3 tellen, laat staan tot 9quote:Op zondag 30 april 2006 20:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bij het "proberen" om zwanger te geraken bewust hebben nagedacht of het eventueel zou uitkomen met het aankomende WK.
Vind maar es een arts die dat doet.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:08 schreef Jojogirl het volgende:
Ach in Amerika is een geplande keizersnede heel gewoon, niet alleen voor sterren maar ook voor de gewone man, dus waarom zou Sylvie er niet ook voor gaan. Wel zo handig.
quote:Don Johnson voor vijfde keer vader
UTRECHT - 30/04/06 - (Novum/AP) - Don Johnson is voor de vijfde keer vader geworden. Zijn vrouw Kelly beviel zaterdagochtend van een gezonde zoon. Dat heeft een woordvoerder van de acteur zondag verklaard. Het jongetje, dat geboren werd op de dag dat zijn ouders zeven jaar getrouwd waren, heeft nog geen naam gekregen.
Het echtpaar heeft al twee kinderen, de 5-jarige dochter Grace en de 3-jarige zoon Jasper. De 56-jarige acteur heeft ook kinderen bij twee andere vrouwen. Hij heeft een zoon bij actrice Patti D'Arbanville en een dochter bij actrice Melanie Griffith. Johnson speelde in tv-series als 'Miami Vice' en 'Nash Bridges
quote:All Saints get fit for comeback
Sunday, April 30 2006, 23:52 BST - by Susanna Regan
The members of the band All Saints have started to shape up and get fit for their return to the pop scene by hiring a personal trainer.
All four women - Nicole and Natalie Appleton, Melanie Blatt and Shaznay Lewis - reportedly want to get back in shape for their comeback after spending several years out of the spotlight.
A source told the People: "The girls are determined to look their best for when they release material at the end of the year and are working out with a personal trainer."
Lewis, 30, recently joined the rest of the group by becoming a mother, giving birth to a daughter last month.
quote:Shaquille O’Neal and his wife, Shaunie Nelson, welcomed a new daughter, Me’arah Sanaa O’Neal, on Monday. The baby girl, who weighed 8 lbs., 1 oz., and was 21 1/2 inches long, was born at 4:57 a.m. in Miami. O’Neal, 34, made it back from Chicago, where his team, the Miami Heat, were playing the Chicago Bulls, in time for the birth. “Shaq is thrilled,” a source tells PEOPLE. The couple already have three children together, sons Shareef, 6, and Shaqir, 3, and daughter Amirah, 4. O’Neal has a daughter Taahirah, 9, and Nelson has a son Myles, 8, from previous relationships.
Basketball Buddies:quote:Kobe Bryant and his wife, Vanessa, welcomed their second child on Monday in Orange County, Calif., the Associated Press reports. A daughter, Gianna Maria-Onore Bryant, was born at 2:03 a.m. Monday, weighing 6 lbs., 7 oz. She is 18 1/2 inches long. “The arrival of our daughter early this morning is an incredible blessing for me and my family,” Bryant said in a statement. “We are all full of beautiful emotions after what has been such an incredible day.” The Los Angeles Lakers star won Sunday’s playoff game against the Phoenix Suns with a last-second shot in overtime. Bryant then went to the hospital, where Vanessa gave birth early Monday morning, ESPN reports. Bryant, 27, and Vanessa, who will turn 24 this week, also have a 3-year-old daughter, Natalia.
Ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:19 schreef rena het volgende:
Die Shaquille heeft nu dus 6 kinderenIs dat de rechtse (wat een armen
) ?
5 kinderen, de laatste naam die er staat dat is het zoontje van zijn vrouwquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:19 schreef rena het volgende:
Die Shaquille heeft nu dus 6 kinderenIs dat de rechtse (wat een armen
) ?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Om een beetje een beeld van zijn grootte te krijgen:
[afbeelding]
Dat kleine mannetje die hij de hand schudt is Bush.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe groot zijn geval wel niet is dan![]()
![]()
![]()
quote:
bron: Telegraafquote:Brad Pitt en Angelina Jolie hebben er, volgens de laatste geruchten, voor gekozen hun eerste boreling onder water ter wereld te laten komen. Brad die in het speciale bevallingsbad achter Angelina plaats kan nemen, kan zo zijn liefje optimaal steunen tijdens de geboorte.
Niet alleen levert de geplande ‘onderwaterbevalling’ stof tot gesprek, ook zou het paar plannen hebben nóg een kindje te adopteren. En wel uit Namibië waar hun eigen baby ter wereld zal komen. Dat wordt een gezellige boel bij Brangelina thuis!
Met die lengte van hem zal "zijn geval" hoe dan ook in verhouding klein uitvallen denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:36 schreef rena het volgende:
[..]
Rare gedachten zo aan het eind van de dag
Maar toch, bij zulke grote mannen vraag ik het me altijd stiekem af
Niet dat ik ze wil zien of zo
![]()
![]()
![]()
quote:Anna Nicole Smith mogelijk zwanger
(Novum/AP) - Voormalig playboymodel Anna Nicole Smith is mogelijk zwanger. Haar woordvoerder ontkent noch bevestigt het bericht. "Als ze niet zwanger is, ontkent ze het gerucht niet omdat ze de aandacht eromheen grappig vindt. Iedereen mag zelf raden wat er van waar is." De woorden voeden de geruchten dat Smith zwanger is van een onbekende man. De 38-jarige blondine heeft al een 20-jarige zoon uit haar eerste huwelijk.
Eerder deze week kreeg Smith van het Amerikaanse hooggerechtshof toestemming om haar strijd om het vermogen van haar overleden echtgenoot voort te zetten. In 1994 trouwde ze met de 89-jarige oliemagnaat J. Howard Marshall II. Een jaar later overleed hij en liet 1,3 miljard euro na. Sinds de zoon van Marshall Smith in 2002 uit het testament liet schrapen, voeren de twee een verwoede strijd om de erfenis.
Idd, alleen al die "normen en waarden".... trouwen met een miljonair van achter in de 80 en beweren dat het echte liefde is en niet om het geld gaatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:04 schreef rena het volgende:
Ach nee toch, het zal je moeder maar zijn![]()
Wat zielig!
Ik kots al jarenlang van het figuur dat Anna Nicole Smith heet...quote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Idd, alleen al die "normen en waarden".... trouwen met een miljonair van achter in de 80 en beweren dat het echte liefde is en niet om het geld gaat![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef fleur22 het volgende:
Pieter van den Hoogenband wordt vader.
Goeie zwemmers.................................![]()
Rond 18 mei..las ik ergens.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:33 schreef Wolkje het volgende:
Moet angelina jolie niet een keer bevallen zijn? Ik dacht dat ze begin mei was uitgerekend?
ah, ik dacht dat ik rond 2 mei ergens had gelezen, vandaarquote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Rond 18 mei..las ik ergens.
En ik sta niet gek te kijken als dit ook weer Katie-Holmes-lang gaat duren.![]()
Nee begin Juni pasquote:Op maandag 8 mei 2006 21:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Is Gwen Stefani ook niet ongeveer nu uitgerekend?
quote:AMSTERDAM - Wordt Dinand Woesthoff weer papa? De geruchten gaan dat Lucy Hopkins, de vriendin van de Kane-voorman, in verwachting is. De 34-jarige zanger heeft al een zoontje van de in 2004 overleden Guusje Nederhorst. Dean Maddy, die in juni drie jaar wordt, krijgt er dus wellicht een broertje of zusje bij.
Dinand en de Engelse Lucy hebben al enige tijd een relatie. Wanneer die precies startte is onbekend. Het stel verscheen zo'n jaar geleden voor het eerst samen in het openbaar. Het management van de zanger ontkent de geruchten dat hij opnieuw vader zou worden.
JEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:28 schreef poohy het volgende:
Het is dus toch waar, Britney is weer zwangerDit heeft ze zelf bevestigd in David Letterman
![]()
bron
Tja, leuk voor Britney. Ik hoop dat alles goed gaatquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:28 schreef poohy het volgende:
Het is dus toch waar, Britney is weer zwangerDit heeft ze zelf bevestigd in David Letterman
![]()
bron
Wat een anticlimax na Britneyquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:59 schreef teigan het volgende:
Er gaan ook geruchten dat Tori Spelling zwanger is las ik net...
zag net een foto in een ander topic waar ze idd zwanger lijkt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:59 schreef teigan het volgende:
Er gaan ook geruchten dat Tori Spelling zwanger is las ik net...
quote:Britney Spears Is Pregnant Again
Britney Spears is expecting her second child, she told David Letterman during a surprise visit to his Late Show on Tuesday.
"Don't worry, Dave, it's not yours," the singer joked.
"Oh. Well, I think that's good news for both of us," Letterman responded.
Spears, who walked out onstage unannounced after a commercial break (and then read off the evening's Top 10 List), gave no details about herself, including her due date. She also never mentioned her husband, Kevin Federline – though earlier in the program Letterman and bandleader Paul Shaffer made a wisecrack about him.
Britney & Kevin: Pregnant Again
"I think that K-Fed is, you know, would have to be getting awful busy at a quick rate," to be expecting another child, said Shaffer.
"Well, what else does he have to do?" Letterman quipped.
After Spears came out, she said of their banter: "I liked the whole prep. It was cool I think you did a very good job."
"So, we've established now that you are, in fact, pregnant, is that right?" asked Letterman.
"Yes sir," Spears replied.
CREDIT: X17Spears’s appearance was a last-minute arrangement that came about after the singer’s rep called and "said (Britney) wanted to be on the show and this is what she'd announce," a Late Show insider told PEOPLE. "We were psyched."
Spears, 24, and Federline, 28, already have a son, Sean Preston, who was born in September of last year. For Federline, this will be his fourth child. He already has a daughter Kori, 3, and son Kaleb, 1, with actress Shar Jackson.
Of the anticipated addition to the family, "Kevin would love another little girl," a pal tells PEOPLE.
Spears wed Federline in September 2004, and the pair began talking about starting a family soon after. "I can see myself as a mom. Next year at 23, I am so there," she told PEOPLE shortly after the wedding. Just four days short of the couple's first wedding anniversary, she had accomplished that goal.
As for her career, Spears told PEOPLE in February, "I'm going to (get back to work), but I'm going to do it with definite balance for my baby because I want him to have the best of both worlds."
Spears, who lives with Federline and "Sean P" in their newly remodeled home in Malibu, calls motherhood "such an intense experience." Of her domestic life out of the spotlight, she added: "I'm happy. I'm very blessed. I have a beautiful home, a wonderful family, supportive, loving people around me. I have a great life.
Recently, she briefly returned to the spotlight by making a guest appearance on Will & Grace.
Meanwhile, Federline is following in his wife's footsteps: His debut album Playing with Fire is scheduled for release in August.
Nou zeg, waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:14 schreef Catootje het volgende:
wat een domme, domme, domme, domme domme doos zeg, die Britney!!! Aan alle kanten echt superrrrstom, wat een OEN!
Denk dat t te maken heeft met t feit dat er amper 4 maand tussen de geboorte van Sean en deze zwangerschap zit. Maar iets subtieler zou ook wel kunnen, ja.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou zeg, waar slaat dat nou weer opWaarop baseer jij dat, op roddels uit de roddelbladen? Ik denk echt niet dat haar kinderen iets te kort komen hoor!
Ja, het feit dat zij wel na vier maanden zwanger mag worden heeft te maken met het niet hebben van weeën, dat is heel erg logischquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:24 schreef fleur22 het volgende:
Ik vraag me dan wel af waarom ''een Britney'' wél amper 4 maanden na haar keizersnede zwanger mag worden....![]()
Zal vast mee te maken hebben dat celebs standaard voor een keizersnede kiezen&plannen, en het fenomeen weeen niet eens zullen meemaken.![]()
![]()
Euh...ja wel dus!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, het feit dat zij wel na vier maanden zwanger mag worden heeft te maken met het niet hebben van weeën, dat is heel erg logisch
Nee. Het risico van scheuren van het litteken geldt niet alleen tijdens de bevalling, maar ook tijdens de zwangerschap.quote:
Ja dat ook..Maar de kracht van weeen is ook een risico...en mss wel groter...quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee. Het risico van scheuren van het litteken geldt niet alleen tijdens de bevalling, maar ook tijdens de zwangerschap.
Gyneacologen adviseren meestal om een jaar te wachten met proberen weer zwanger te raken. Het blijft echter bij advies, je kunt niemand iets verbieden. Feit blijft dat ze het natuurlijk niet voor niets zeggen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:41 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ja dat ook..Maar de kracht van weeen is ook een risico...en mss wel groter...
Je deed net of het er geen bal mee te maken had.![]()
Nee hoor. Ik vind dat het celeb zijn er geen bal mee te maken heeft. Ook bij Sylvie en het nieuws over haar eerdere bevalling reageerde je al bijna 'jaloers' op het feit dat er bij celebs niet zo naar moeder natuur geluister wordt in jouw ogen, en nu weer. Want ook al heb je in jouw ogen heel veel in de hand, je kan vroege harde buiken en weeën krijgen en daar helpt een keizersnede niets tegen. Dus ik blijf erbij, het feit dat zij geen weeën zal hebben als alles volgens (jouw?) planning gaat, zal voor de artsen echt geen reden zijn om te zeggen 'ach, doe maar, kan geen kwaad'.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:41 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ja dat ook..Maar de kracht van weeen is ook een risico...en mss wel groter...
Je deed net of het er geen bal mee te maken had.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind dat het celeb zijn er geen bal mee te maken heeft. Ook bij Sylvie en het nieuws over haar eerdere bevalling reageerde je al bijna 'jaloers' op het feit dat er bij celebs niet zo naar moeder natuur geluister wordt in jouw ogen, en nu weer. .
terecht ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef fleur22 het volgende:
....Een zwangere celeb zal ( en heus nie alle celebs) een andere zorg krijgen dan Mevrouw Bakker van hier op de hoek. En ik vind het nog terecht ook!
Soit.
Ja, dat vind ik dus ook. Een kind is een kind, of dat nou uit mevrouw Bakker van om de hoek komt, of uit een Britney/Gwen/Katie/Angelina/etc etc.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
terecht ?
is het leven van mijn kind minder waard dan het kind van een celeb![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
terecht ?
is het leven van mijn kind minder waard dan het kind van een celeb![]()
En omdat ze een ander leven hebben, hebben ze recht op betere verzorging? Zo goed helpt het anders niet, anders had Britney d'r baby niet uit z'n stoel laten lazeren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
![]()
Ik doel met ''terecht'' op...zucht dat een celeb nou eenmaal een ander leven heeft waardoor dit soort dingen anders gaan. Heb het ook niet verzonnen.![]()
Maar er zijn voorbeelden zát!
Neee, dat zeg ik ook niet! Recht??? Tuurlijk niet!! Daarom toen ook mijn reactie mbt Silvie..quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:31 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En omdat ze een ander leven hebben, hebben ze recht op betere verzorging? Zo goed helpt het anders niet, anders had Britney d'r baby niet uit z'n stoel laten lazeren.![]()
Er recht op hebben doen ze niet nee, maar ze krijgen die extra provacy en verzorging vaak wel. Niet alleen omdat ze bekend zijn, maar omdat ze het geld hebben om het simpelweg te kopen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:31 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En omdat ze een ander leven hebben, hebben ze recht op betere verzorging? Zo goed helpt het anders niet, anders had Britney d'r baby niet uit z'n stoel laten lazeren.![]()
Ook bij andere vrouwen die een man hebben met werkverplichtingen waar ze niet onder uit kunnen wordt weleens gekozen voor inleiden, als het medisch aanvaardbaar is. Niet alleen bij frau van der Vaart.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:38 schreef fleur22 het volgende:
Waarom bij Frau van der Vaart wel de bevalling laten opwekken, terwijl er genoeg andere vrouwen zijn die ook genoeg redenen hebben om te kiezen voor een bevalling -wat zij willen- maar die wordt dan naar huis gestuurd met; '' mevrouw, we kunnen er niets aan doen, u zult moeten wachten''![]()
Klopt. héhé. Maar we hadden het ook niet over die uitzonderingen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook bij andere vrouwen die een man hebben met werkverplichtingen waar ze niet onder uit kunnen wordt weleens gekozen voor inleiden, als het medisch aanvaardbaar is. Niet alleen bij frau van der Vaart.
Eens en vol.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:40 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Er recht op hebben doen ze niet nee, maar ze krijgen die extra provacy en verzorging vaak wel. Niet alleen omdat ze bekend zijn, maar omdat ze het geld hebben om het simpelweg te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |