5 kinderen, de laatste naam die er staat dat is het zoontje van zijn vrouwquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:19 schreef rena het volgende:
Die Shaquille heeft nu dus 6 kinderenIs dat de rechtse (wat een armen
) ?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Om een beetje een beeld van zijn grootte te krijgen:
[afbeelding]
Dat kleine mannetje die hij de hand schudt is Bush.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe groot zijn geval wel niet is dan![]()
![]()
![]()
quote:
bron: Telegraafquote:Brad Pitt en Angelina Jolie hebben er, volgens de laatste geruchten, voor gekozen hun eerste boreling onder water ter wereld te laten komen. Brad die in het speciale bevallingsbad achter Angelina plaats kan nemen, kan zo zijn liefje optimaal steunen tijdens de geboorte.
Niet alleen levert de geplande ‘onderwaterbevalling’ stof tot gesprek, ook zou het paar plannen hebben nóg een kindje te adopteren. En wel uit Namibië waar hun eigen baby ter wereld zal komen. Dat wordt een gezellige boel bij Brangelina thuis!
Met die lengte van hem zal "zijn geval" hoe dan ook in verhouding klein uitvallen denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:36 schreef rena het volgende:
[..]
Rare gedachten zo aan het eind van de dag
Maar toch, bij zulke grote mannen vraag ik het me altijd stiekem af
Niet dat ik ze wil zien of zo
![]()
![]()
![]()
quote:Anna Nicole Smith mogelijk zwanger
(Novum/AP) - Voormalig playboymodel Anna Nicole Smith is mogelijk zwanger. Haar woordvoerder ontkent noch bevestigt het bericht. "Als ze niet zwanger is, ontkent ze het gerucht niet omdat ze de aandacht eromheen grappig vindt. Iedereen mag zelf raden wat er van waar is." De woorden voeden de geruchten dat Smith zwanger is van een onbekende man. De 38-jarige blondine heeft al een 20-jarige zoon uit haar eerste huwelijk.
Eerder deze week kreeg Smith van het Amerikaanse hooggerechtshof toestemming om haar strijd om het vermogen van haar overleden echtgenoot voort te zetten. In 1994 trouwde ze met de 89-jarige oliemagnaat J. Howard Marshall II. Een jaar later overleed hij en liet 1,3 miljard euro na. Sinds de zoon van Marshall Smith in 2002 uit het testament liet schrapen, voeren de twee een verwoede strijd om de erfenis.
Idd, alleen al die "normen en waarden".... trouwen met een miljonair van achter in de 80 en beweren dat het echte liefde is en niet om het geld gaatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:04 schreef rena het volgende:
Ach nee toch, het zal je moeder maar zijn![]()
Wat zielig!
Ik kots al jarenlang van het figuur dat Anna Nicole Smith heet...quote:Op zondag 7 mei 2006 00:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Idd, alleen al die "normen en waarden".... trouwen met een miljonair van achter in de 80 en beweren dat het echte liefde is en niet om het geld gaat![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef fleur22 het volgende:
Pieter van den Hoogenband wordt vader.
Goeie zwemmers.................................![]()
Rond 18 mei..las ik ergens.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:33 schreef Wolkje het volgende:
Moet angelina jolie niet een keer bevallen zijn? Ik dacht dat ze begin mei was uitgerekend?
ah, ik dacht dat ik rond 2 mei ergens had gelezen, vandaarquote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Rond 18 mei..las ik ergens.
En ik sta niet gek te kijken als dit ook weer Katie-Holmes-lang gaat duren.![]()
Nee begin Juni pasquote:Op maandag 8 mei 2006 21:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Is Gwen Stefani ook niet ongeveer nu uitgerekend?
quote:AMSTERDAM - Wordt Dinand Woesthoff weer papa? De geruchten gaan dat Lucy Hopkins, de vriendin van de Kane-voorman, in verwachting is. De 34-jarige zanger heeft al een zoontje van de in 2004 overleden Guusje Nederhorst. Dean Maddy, die in juni drie jaar wordt, krijgt er dus wellicht een broertje of zusje bij.
Dinand en de Engelse Lucy hebben al enige tijd een relatie. Wanneer die precies startte is onbekend. Het stel verscheen zo'n jaar geleden voor het eerst samen in het openbaar. Het management van de zanger ontkent de geruchten dat hij opnieuw vader zou worden.
JEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:28 schreef poohy het volgende:
Het is dus toch waar, Britney is weer zwangerDit heeft ze zelf bevestigd in David Letterman
![]()
bron
Tja, leuk voor Britney. Ik hoop dat alles goed gaatquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:28 schreef poohy het volgende:
Het is dus toch waar, Britney is weer zwangerDit heeft ze zelf bevestigd in David Letterman
![]()
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |