ze ziet er niet erg leuk/verzorgd uit vind ik, op die andere foto ook al..quote:Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
Katie staat op springen...........
[afbeelding]
Die navel steekt zo raar uitquote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat Tom en Katie er hier allebei leuk uitzien!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat wist ik al 2 weken ofzo.
Maar voor de rest zien ze er wel leuk uitquote:
Ow, ja ik ken echt geen zwangere vrouwen in real-life, en op foto's is het me nooit opgevallen.. Les opgestoken van deze foto: word nooit zwangerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat heeft bijna elke zwangere vrouw hoor.
Mwah, krijg er een beetje een reus/dwerg idee bijquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar voor de rest zien ze er wel leuk uit?
Nou, bijna elkequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat heeft bijna elke zwangere vrouw hoor.
heeft zij unne vent dan?quote:Op maandag 3 april 2006 19:54 schreef Annemiek78 het volgende:
Net bij Boulevard: Irene van der Laar is ook in verwachting.
Dat was ook 't eerste wat ik dacht..quote:Op maandag 3 april 2006 20:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
heeft zij unne vent dan?
Ze woont met haar vriend Sander samen.quote:
Huh, als welk personage? Ik volg E.R. ook, maar ik herken haar zo snel niet...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef Aventura het volgende:
Die onbekende dame is Mariska Hargitay, ze heeft behalve in Law and Order ook in ER gespeeld, als het vriendinnetje van Dr. Greene.
Echt?? Vind het hardstikke leukquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
-dat blauwe glimmende truthesje van brooke shields (ieeuw)
quote:Ik wilde nooit kinderen"
Actrice Rosa Reuten na twee maanden relatie zwanger
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Rosa Reuten (31), het nichtje van Thekla Reuten, lijkt maar niet van haar zwangere buik af te komen. De actrice is 30 april uitgerekend, maar houdt ook daarna het uiterlijk van een aanstaande moeder. Ze blijft zelfs véértien maanden zwanger. Oorzaak is dat ze ook zwanger is in de Talpa-serie Koppels . En dat terwijl de tengere dertiger eigenlijk nooit kinderen wilde. "Ik twijfelde zelfs nog toen ik al zwanger was..."
Rosa Reuten.
Foto: AB BLAUW
Vergeleken met vorig jaar ziet het leven van Rosa Reuten er heel anders uit. Toen woonde ze alleen, had nog geen relatie met Mark en verwachtte al helemaal geen kindje. Hoe anders is dat nu! Twee maanden nadat ze verkering kregen, raakte Rosa zwanger en niet veel later trok hij bij haar in. De tengere actrice is door haar zwangerschap inmiddels elf kilo aangekomen.
"Mijn vriend Mark en ik leerden elkaar vorig jaar februari kennen op de set van Het zwijgen, de film die momenteel in de bioscoop draait. Daarin speel ik schippersvrouw Geesje en hij deed de productie. We vonden elkaar direct leuk, maar waren allebei bezet. Het is eind mei toch wat geworden, op zijn verjaardag. En binnen twee maanden was ik zwanger."
quote:Op zondag 9 april 2006 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is hier ook een bron van? Ik kan er namelijk niets over vinden?
quote:World Exclusive: Gwyneth & Chris Welcome A Baby Boy!
Filed Under: Baby Blabber > Exclusives! > Gwyneth Paltrow
As we told you on Friday, we had heard a rumbling that Gwyneth Paltrow would have a planned C-section this weekend. And, now, after consulting with various sources close to the Oscar winner, PerezHilton.com is very pleased to be the first media outlet to exclusively confirm that Gwyneth and her husband, Coldplay frontman Chris Martin, are proud parents of a new baby boy.
Congratulations to the happy couple!
Hehe, als dat een zwanger buikje is dan ben ik inmiddels al drie maanden in verwachting en ik kan je verzekeren dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:15 schreef linda22222 het volgende:
Rumor has it...
[afbeelding]
Avril Lavigne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |