Met welke user zou jij wel eens op vakantie willen?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef growth_stage het volgende:
hoi ik wil morgen naar een mooie zonnige bestemming reizen, welke mooie dame wilt er met me mee?
Zoek er een uit in http://fotoboek.fok.nl/vrouwen.fok of neem een kijkje in http://forum.fok.nl/forum/8 of http://forum.fok.nl/forum/76quote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef growth_stage het volgende:
hoi ik wil morgen naar een mooie zonnige bestemming reizen, welke mooie dame wilt er met me mee?
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef qwerty_x het volgende:
DT, het schijnt dat jij ooit eens de verloren iconen gepost hebt
heb je toevallig nog een zonnetje over ?!
trouwens, bedankt he Douwe, door jouw opmerking is dit hele gezeik begonnen !!
Sorry, hier dromen we alleen van Megan en Floortjequote:Op maandag 20 maart 2006 23:26 schreef growth_stage het volgende:
zijn hier geen mooie dames dan?
jammer
Wie?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel te jong die Megan en Floor
Ja, jij vindt Floortje Dessing (1970) te jongquote:Op maandag 20 maart 2006 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel te jong die Megan en Floor
Als je die link invult bij webicon moet ie het doenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:31 schreef qwerty_x het volgende:
Bedankt DT, maat dat plaatje probeerde ik dus op te loaden
met het volgende resultaat:
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 62x pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.
en dus blijf ik maar fijn zonder icoon
ik mag die dame van Peking Express ook welquote:Op maandag 20 maart 2006 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sorry, hier dromen we alleen van Megan en Floortje![]()
Snel editten he, tsssk...quote:
ik dank U !quote:Op maandag 20 maart 2006 23:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je die link invult bij webicon moet ie het doen
Ik blijf bij m'n principe...quote:
Dat werd ook een keer tijd.quote:
Terwijl het hier toch 11 uur later is.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jag leeft nog in de verleden tijd
Want?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:51 schreef Douwe het volgende:
Serieus Jag, upload eens een nieuw icon. En flipsen: waar blijft ie dan?
Misschien staat dat topic nog centraal.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:54 schreef Douwe het volgende:
Volgens mij heb je het zelfs eens beloofd in een eerdere HTL
DT, zoek het ff voor me op, wil je
Screenshot.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Beetje kippig? Hij staat er toch?
Hier, nog een keertje... Let op he, komt ie dan:
[afbeelding]
Of neem een mooi stilstaand plaatje van jezelf. Zoals ikquote:Op maandag 20 maart 2006 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja dat kan ook nog. Effe een proggie zoeken waarmee ik gifjes kan maken aangezien de laatste verlopen is.
Maar... hij staat onder m'n naam! Of ben ik nou gek?!?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:00 schreef Douwe het volgende:
flipsen: ja, daar staat ie. Nu nog onder je naam
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maarre, wordt het voor jou ook niet eens tijd voor een nieuwe? Ik vind de huidige behoorlijk saai.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:09 schreef Douwe het volgende:
Eej Jag! De mijne was vet, ja! Ik zoek nu een nieuwe, oke?
Komt voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:13 schreef Douwe het volgende:
Aanvraag.
quote:
Psssst...Icon kopen? Very special price for special friend!quote:
Vely special plice fol special fliend.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Psssst...Icon kopen? Very special price for special friend!
[afbeelding]
.... of deze uiteraard:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Psssst...Icon kopen? Very special price for special friend!
[afbeelding]
Sorry, ik wil niet vervelend overkomen, maar het is de gewoonte dat nieuwelingen zich even kort voorstellen in dit forumquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Komend weekend naar Maastricht. Heb er zin in.
bij deze genomineerd als beste post in dit topic !!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sorry, ik wil niet vervelend overkomen, maar het is de gewoonte dat nieuwelingen zich even kort voorstellen in dit forum![]()
Wat??? Sinds wanneer wil jij mensen van buiten het kliekje hier?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:54 schreef flipsen het volgende:
Sorry, ik wil niet vervelend overkomen, maar het is de gewoonte dat nieuwelingen zich even kort voorstellen in dit forum![]()
* flipsen checkt leeftijd...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat??? Sinds wanneer wil jij mensen van buiten het kliekje hier?![]()
En het profiel van deze user zegt overigens 'geslacht: man' , dus ik denk niet dat je echt geinteresseerd bent
We waren het er al over eens dat de TT weer van bedroevende kwaliteit was, evenals de OP...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:35 schreef qwerty_x het volgende:
we doen de topictitel trouwens weinig eer aan:
weinig tot geen roddel voorbij zien komen, laat staan reisadvies
Bij deze ben je uitgenodigd om de OP en TT te verbeteren zodat die in ieder geval voldoet aan:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
We waren het er al over eens dat de TT weer van bedroevende kwaliteit was, evenals de OP...
Buiten de OP natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:25 schreef qwerty_x het volgende:
bij deze genomineerd als beste post in dit topic !!
Ik wacht wel op nr #75quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd om de OP en TT te verbeteren zodat die in ieder geval voldoet aan:
* nieuwkomers vriendelijke verwelkomen
* een ieder op weg te kunnen helpen in TRV
* uit te nodigen voor een ieder om hier te posten
da's eindelijk een goede poging tot on-topictitel gaan !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Qwerty gescoord heeft afgelopen weekend
Ik vond wel deze bron:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef qwerty_x het volgende:
da's eindelijk een goede poging tot on-topictitel gaan !
ben trouwens wel benieuwd wie die betrouwbare bron wezen mag
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:44 schreef qwerty_x het volgende:
mijn avond was in ieder geval bijzonder geslaagd
![]()
als ik zeg oud, lelijk en Turkmeensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:41 schreef Douwe het volgende:
Waar rook is is vuur! Oud? Jong? Mooi? Lelijk? Braziliaans? Turkmeens?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diego´s bronnen waren weer eens onfeilbaar
Ik wil overigens wel weer eens uit met een dame, maar heb nog maar 3 dagen
In BsAs elk geval.quote:
Dan wéét ik dat het mooi en Braziliaans isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:44 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
als ik zeg oud, lelijk en Turkmeens
geloof je me dan ?
Ja voor een maand of tot na het WKquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef qwerty_x het volgende:
U gaat weer terug naar kikkerland ?
Die van jou had ook opblaastieten en heette vroeger ook Michael ipv Michaela?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef qwerty_x het volgende:
de eerste foto komt heel aardig in de richting
Dat klinkt interessant.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Komend weekend naar Maastricht. Heb er zin in.
En dan te bedenken dat ik vandaag voor de 5e keer m'n lange broek aan ga trekken in 1,5 maand.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:21 schreef Douwe het volgende:
Ik hoop het, krijg de schurft van het baggerweer van nu. Het is fucking lente, en ik heb nog steeds mn handschoenen nodig op de fiets. En dan wordt het vanaf deze week iets warmer, gaat het weer regenen
Klojo.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:24 schreef Douwe het volgende:
Mannen in korte broeken
Ik zie wel dat jij online bent
Ach joh, de fiets is gezond. Bovendien, elke ochtend kan ik zo lachend de in de file staande auto's voorbij fietsenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mannen op fietsen![]()
![]()
www.koopeenauto.nl
Ik zwaai wel als het regent.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:32 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ach joh, de fiets is gezond. Bovendien, elke ochtend kan ik zo lachend de in de file staande auto's voorbij fietsen
je piept wel anders als het elke dag 30+ is !quote:
Ik heb _nooit_ een korte broek aan, tenzij ik naar het strand gaat. Als íets lelijk is, is het wel een korte broek. Trek dan liever gewoon een dunne linnen broek aan ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:38 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
je piept wel anders als het elke dag 30+ is !
en Diego: die zon laat je mooi hier !!
dus het is vergeven als je elke dag naar het strand of zwembad gaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:40 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik heb _nooit_ een korte broek aan, tenzij ik naar het strand gaat. Als íets lelijk is, is het wel een korte broek. Trek dan liever gewoon een dunne linnen broek aan ofzo
ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
(..)
Ik sta werkelijk bijna nooit in de file
(..)
Ongetwijfeld, maar zolang ik mezelf nog binnen de Europeaanse grenzen begeef houd ik lekker de pijpen aan. Ik heb overigens wel een korte broekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dus het is vergeven als je elke dag naar het strand of zwembad gaat![]()
en verder denk ik dat het ook gewenning is: als iedereen om je heen alleen maar shorts draagt ....
Hadden ze maar een fatsoenlijke metro aan moeten leggen zoals in......quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:48 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon zeggen![]()
wat dat betreft is het een absolute teringstad hier
Ligt eraan wat je onder happy-hour verstaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:59 schreef qwerty_x het volgende:
zeg diego, heb jij nou al een happy hour met Flipsen mogen meemaken ?
inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hadden ze maar een fatsoenlijke metro aan moeten leggen zoals in......
Is het dan zo beroerd dat je een auto moet kopen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:02 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
inderdaad
of eindelijk de ringweg afmaken
of die bussen infra-structuur eens fatsoenlijk aanpakken
of die tunnels eindelijk eens bouwen
is dat een serieuze vraag ???quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
(..)
Is dat in SP een beetje leuk?
ja, zonder auto begin je nix in SPquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is het dan zo beroerd dat je een auto moet kopen?
(..)
in SP is het heel gewoon om een half uur op straat in de rij te staan voor je bij een kroeg naar binnen kanquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat geloof ik best, maar zitten de kroegen ook vol tijdens after-office hours?
De hotels transitorios draaien op woensdag en donderdagavond overuren in BsAs
dat geloof ik graagquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:15 schreef Douwe het volgende:
Zat laatst 'The Amazing Race' te kijken, en de deelnemers moesten ook een stukje racen door SP. In taxi's scheurden ze door de straten, vaak wisten de taxichauffeurs zelf niet eens meer wat er aan de hand was
dat wachten gaat uiteraard wel op z'n zuidamerikaans: je kunt in de rij gewoon bestellen en de drank wordt ook net zo vrolijk al gebracht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig ken ik de uitsmijters van de kroegen waar ik naartoe kan want dat ga ik dus echt niet doen.
Komt in BsAs ook best voor. Het is een goede tijd om een kroeg te beginnen
Ja hallo om 11 uur had ik een tutorialquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:33 schreef Douwe het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je de verkeerde broeken draagt?
Oke oke, kom al online
Nee vertelquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:40 schreef flipsen het volgende:
Zeg kunnen jullie geen MSN chatvenstertje openen?
Ik stap wel degelijk, misschien is het persoonlijk?
En we hebben al 2x een happy hour meegemaakt, inVan Koning, dus niet zeuren. Heb je je al aangemeld voor de ché_holandes club trouwens?
Site laad in minder dan twee seconden. En dat vanuit het inheemse Europaquote:Op woensdag 22 maart 2006 05:48 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is die website van Jetstar traag zeg.
Hier doet ie het niet terwijl ik nog dichter bij Oz zit dan jij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef Douwe het volgende:
[..]
Site laad in minder dan twee seconden. En dat vanuit het inheemse Europa
Nou dan heb ik 'm maar even in de landenlijst erbij gezet, want ander vinden we 'm nooit meer terugquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dat is nu voor de TRV'er die ooit nog eens naar Samoa wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou dan heb ik 'm maar even in de landenlijst erbij gezet, want ander vinden we 'm nooit meer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Had ik je al verteld dat ik dat bord ook eens heb gespot?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:21 schreef Douwe het volgende:
Het I Amsterdam bord spotten, natuurlijk.
quote:Op zondag 26 maart 2006 04:51 schreef Douwe het volgende:
Dingen toegeven? Lotte is géén gebruikster van Sugababes. Voor de rest ontken ik niets
Bron: www.luchtvaartnieuws.nlquote:Miljoenenroof uit Boeing 747 op luchthaven Johannesburg
27-03-2006
JOHANNESBURG - Bij een beroving van een Boeing 747 op de luchthaven van Johannesburg is gisteren (26 maart) bijna veertien miljoen euro aan cashgeld buitgemaakt. Een bende van vijftien mannen bedreigde met AK-47’s de politie en veiligheidsagenten en wist er met het geld vandoor te gaan. Het geld, vlak voor de beroving gearriveerd uit Londen, was bestemd voor Tanzania en een tweede Afrikaans land.
Bij de overval raakte niemand gewond. De daders wisten met drie pick-up trucks te vluchten. Het beroofde vliegtuig vloog in dienst van South African Airways.
Volgens Afrikaanse media gaat het om de grootste beroving ooit op de luchthaven van Johannesburg. In september 2004 was een Boeing 747 van KLM het doelwit van een overval op de Zuid-Afrikaanse luchthaven.
Leuk bedrag.quote:bijna veertien miljoen euro aan cashgeld
* flipsen fluit onschuldigquote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
laatst werd er ongeveer 50.000 euro gejat uit een hotelkluis in een lochte wijk in BsAs. Geen idee waarom je zoveel geld in je hotelkluis moet hebben
Maar om het dan in 'n gevaarlijke buurt in 'n louche hotel in een kluis te stoppen...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja kan bijna niet anders. Zowiezo zijn er veel mensen in Argentinie met veel cashgeld thuis omdat ze geen vertrouwen in de banken hebben.
Dat sticky vind ik helemaal niet handig, net zoals ik het niet handig vind dat de "reeksen" onderaan staan. Zoals het eerst was, was het veel duidelijker en overzichtelijker.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:30 schreef DutchTrain het volgende:
Goed... dit is dus weer eens post 275. Traditiegetrouw om eens te gaan vooruitkijken op het volgende topic
Maar niet voordat we even terugkijken op de vorige drie slowchats:
- welke bij wijze van experiment sticky waren
- waarin enkele voor TRV nieuwe users gepost hebben
- waar er wel veel dialogen waren
- waar het niet altijd over TRV ging
- waarvan ze niet allemaal een uitnodigende topictitel hadden
- waarvan er één was voorzien van een echte openingspost
Aan jullie, de vaste SC'ers, de vraag om deze SC weer te laten functioneren als een plaats waar alle Fok!'ende reizigers en vakantiegangers kunnen praten over van alles en nog wat, maar voornamelijk over reizen en vakanties?
En ik maar denken dat een slowchat bedoeld was voor alles wat niet in de andere topics terecht kon.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat sticky vind ik helemaal niet handig, net zoals ik het niet handig vind dat de "reeksen" onderaan staan. Zoals het eerst was, was het veel duidelijker en overzichtelijker.
De topictitel mag wel wat aan gedaan worden, die is bagger en dat was hij bij de vorige delen ook. Een leuke openingspost is ook niet verkeerd, maar ik ben zelf niet zo creatief dus ik ben niet degene die daar op moet hameren.
Alleen dingen die met reizen te maken hebben hoeft niet persé voor mij...
Ik vind het wel relaxt dat je hier vanalles kwijt kunt. Nieuwtjes die geen topic waard zijn, opmerkingen, slowchats uit andere topics, etc...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een slowchat bedoeld was voor alles wat niet in de andere topics terecht kon.![]()
Dat bedoel ik maar het moet nu wel aan allemaal richtlijnen gaan voldoen. Een OP die bepaalde eisen tegemoetkomt...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxt dat je hier vanalles kwijt kunt. Nieuwtjes die geen topic waard zijn, opmerkingen, slowchats uit andere topics, etc...
Dat is het leuke van een SC, dat het allemaal niet zo strak geregisseerd is.
Dan schiet de SC het doel compleet voorbij vind ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar het moet nu wel aan allemaal richtlijnen gaan voldoen. Een OP die bepaalde eisen tegemoetkomt...
De vraag is hoe weten de dieven dat het geld daar wasquote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar om het dan in 'n gevaarlijke buurt in 'n louche hotel in een kluis te stoppen...
Dat moet je aan K_Man vragen.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik moet morgen naar Hamm, is er interesse in een speciale Hamm topic waar besproken kan worden wat er te doen is en wat het kost op de cent af?
Volgens mij is Diego daartoe niet in staat, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat moet je aan K_Man vragen.
Ik krijg een levenslange ban en jij bent een heldquote:Op maandag 27 maart 2006 20:18 schreef Douwe het volgende:
Trouwens, wat nou als er een rebels iemand een nieuwe SC opent zonder zich te houden aan de richtlijnen voor de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |