dat geloof ik graagquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:15 schreef Douwe het volgende:
Zat laatst 'The Amazing Race' te kijken, en de deelnemers moesten ook een stukje racen door SP. In taxi's scheurden ze door de straten, vaak wisten de taxichauffeurs zelf niet eens meer wat er aan de hand was
dat wachten gaat uiteraard wel op z'n zuidamerikaans: je kunt in de rij gewoon bestellen en de drank wordt ook net zo vrolijk al gebracht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig ken ik de uitsmijters van de kroegen waar ik naartoe kan want dat ga ik dus echt niet doen.
Komt in BsAs ook best voor. Het is een goede tijd om een kroeg te beginnen
Ja hallo om 11 uur had ik een tutorialquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:33 schreef Douwe het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je de verkeerde broeken draagt?
Oke oke, kom al online
Nee vertelquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:40 schreef flipsen het volgende:
Zeg kunnen jullie geen MSN chatvenstertje openen?
Ik stap wel degelijk, misschien is het persoonlijk?
En we hebben al 2x een happy hour meegemaakt, inVan Koning, dus niet zeuren. Heb je je al aangemeld voor de ché_holandes club trouwens?
Site laad in minder dan twee seconden. En dat vanuit het inheemse Europaquote:Op woensdag 22 maart 2006 05:48 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is die website van Jetstar traag zeg.
Hier doet ie het niet terwijl ik nog dichter bij Oz zit dan jij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef Douwe het volgende:
[..]
Site laad in minder dan twee seconden. En dat vanuit het inheemse Europa
Nou dan heb ik 'm maar even in de landenlijst erbij gezet, want ander vinden we 'm nooit meer terugquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dat is nu voor de TRV'er die ooit nog eens naar Samoa wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou dan heb ik 'm maar even in de landenlijst erbij gezet, want ander vinden we 'm nooit meer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
Had ik je al verteld dat ik dat bord ook eens heb gespot?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:21 schreef Douwe het volgende:
Het I Amsterdam bord spotten, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |