Dan wéét ik dat het mooi en Braziliaans isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:44 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
als ik zeg oud, lelijk en Turkmeens
geloof je me dan ?
Ja voor een maand of tot na het WKquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef qwerty_x het volgende:
U gaat weer terug naar kikkerland ?
Die van jou had ook opblaastieten en heette vroeger ook Michael ipv Michaela?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef qwerty_x het volgende:
de eerste foto komt heel aardig in de richting
Dat klinkt interessant.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Komend weekend naar Maastricht. Heb er zin in.
En dan te bedenken dat ik vandaag voor de 5e keer m'n lange broek aan ga trekken in 1,5 maand.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:21 schreef Douwe het volgende:
Ik hoop het, krijg de schurft van het baggerweer van nu. Het is fucking lente, en ik heb nog steeds mn handschoenen nodig op de fiets. En dan wordt het vanaf deze week iets warmer, gaat het weer regenen
Klojo.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:24 schreef Douwe het volgende:
Mannen in korte broeken
Ik zie wel dat jij online bent
Ach joh, de fiets is gezond. Bovendien, elke ochtend kan ik zo lachend de in de file staande auto's voorbij fietsenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mannen op fietsen![]()
![]()
www.koopeenauto.nl
Ik zwaai wel als het regent.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:32 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ach joh, de fiets is gezond. Bovendien, elke ochtend kan ik zo lachend de in de file staande auto's voorbij fietsen
je piept wel anders als het elke dag 30+ is !quote:
Ik heb _nooit_ een korte broek aan, tenzij ik naar het strand gaat. Als íets lelijk is, is het wel een korte broek. Trek dan liever gewoon een dunne linnen broek aan ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:38 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
je piept wel anders als het elke dag 30+ is !
en Diego: die zon laat je mooi hier !!
dus het is vergeven als je elke dag naar het strand of zwembad gaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:40 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik heb _nooit_ een korte broek aan, tenzij ik naar het strand gaat. Als íets lelijk is, is het wel een korte broek. Trek dan liever gewoon een dunne linnen broek aan ofzo
ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
(..)
Ik sta werkelijk bijna nooit in de file
(..)
Ongetwijfeld, maar zolang ik mezelf nog binnen de Europeaanse grenzen begeef houd ik lekker de pijpen aan. Ik heb overigens wel een korte broekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dus het is vergeven als je elke dag naar het strand of zwembad gaat![]()
en verder denk ik dat het ook gewenning is: als iedereen om je heen alleen maar shorts draagt ....
Hadden ze maar een fatsoenlijke metro aan moeten leggen zoals in......quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:48 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon zeggen![]()
wat dat betreft is het een absolute teringstad hier
Ligt eraan wat je onder happy-hour verstaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:59 schreef qwerty_x het volgende:
zeg diego, heb jij nou al een happy hour met Flipsen mogen meemaken ?
inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hadden ze maar een fatsoenlijke metro aan moeten leggen zoals in......
Is het dan zo beroerd dat je een auto moet kopen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:02 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
inderdaad
of eindelijk de ringweg afmaken
of die bussen infra-structuur eens fatsoenlijk aanpakken
of die tunnels eindelijk eens bouwen
is dat een serieuze vraag ???quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
(..)
Is dat in SP een beetje leuk?
ja, zonder auto begin je nix in SPquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is het dan zo beroerd dat je een auto moet kopen?
(..)
in SP is het heel gewoon om een half uur op straat in de rij te staan voor je bij een kroeg naar binnen kanquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat geloof ik best, maar zitten de kroegen ook vol tijdens after-office hours?
De hotels transitorios draaien op woensdag en donderdagavond overuren in BsAs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |