Of neem een mooi stilstaand plaatje van jezelf. Zoals ikquote:Op maandag 20 maart 2006 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja dat kan ook nog. Effe een proggie zoeken waarmee ik gifjes kan maken aangezien de laatste verlopen is.
Maar... hij staat onder m'n naam! Of ben ik nou gek?!?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:00 schreef Douwe het volgende:
flipsen: ja, daar staat ie. Nu nog onder je naam
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maarre, wordt het voor jou ook niet eens tijd voor een nieuwe? Ik vind de huidige behoorlijk saai.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:09 schreef Douwe het volgende:
Eej Jag! De mijne was vet, ja! Ik zoek nu een nieuwe, oke?
Komt voor elkaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:13 schreef Douwe het volgende:
Aanvraag.
quote:
Psssst...Icon kopen? Very special price for special friend!quote:
Vely special plice fol special fliend.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Psssst...Icon kopen? Very special price for special friend!
[afbeelding]
.... of deze uiteraard:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Psssst...Icon kopen? Very special price for special friend!
[afbeelding]
Sorry, ik wil niet vervelend overkomen, maar het is de gewoonte dat nieuwelingen zich even kort voorstellen in dit forumquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Komend weekend naar Maastricht. Heb er zin in.
bij deze genomineerd als beste post in dit topic !!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sorry, ik wil niet vervelend overkomen, maar het is de gewoonte dat nieuwelingen zich even kort voorstellen in dit forum![]()
Wat??? Sinds wanneer wil jij mensen van buiten het kliekje hier?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:54 schreef flipsen het volgende:
Sorry, ik wil niet vervelend overkomen, maar het is de gewoonte dat nieuwelingen zich even kort voorstellen in dit forum![]()
* flipsen checkt leeftijd...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat??? Sinds wanneer wil jij mensen van buiten het kliekje hier?![]()
En het profiel van deze user zegt overigens 'geslacht: man' , dus ik denk niet dat je echt geinteresseerd bent
We waren het er al over eens dat de TT weer van bedroevende kwaliteit was, evenals de OP...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:35 schreef qwerty_x het volgende:
we doen de topictitel trouwens weinig eer aan:
weinig tot geen roddel voorbij zien komen, laat staan reisadvies
Bij deze ben je uitgenodigd om de OP en TT te verbeteren zodat die in ieder geval voldoet aan:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
We waren het er al over eens dat de TT weer van bedroevende kwaliteit was, evenals de OP...
Buiten de OP natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:25 schreef qwerty_x het volgende:
bij deze genomineerd als beste post in dit topic !!
Ik wacht wel op nr #75quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd om de OP en TT te verbeteren zodat die in ieder geval voldoet aan:
* nieuwkomers vriendelijke verwelkomen
* een ieder op weg te kunnen helpen in TRV
* uit te nodigen voor een ieder om hier te posten
da's eindelijk een goede poging tot on-topictitel gaan !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Qwerty gescoord heeft afgelopen weekend
Ik vond wel deze bron:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef qwerty_x het volgende:
da's eindelijk een goede poging tot on-topictitel gaan !
ben trouwens wel benieuwd wie die betrouwbare bron wezen mag
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:44 schreef qwerty_x het volgende:
mijn avond was in ieder geval bijzonder geslaagd
![]()
als ik zeg oud, lelijk en Turkmeensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:41 schreef Douwe het volgende:
Waar rook is is vuur! Oud? Jong? Mooi? Lelijk? Braziliaans? Turkmeens?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diego´s bronnen waren weer eens onfeilbaar
Ik wil overigens wel weer eens uit met een dame, maar heb nog maar 3 dagen
In BsAs elk geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |