Bron: www.luchtvaartnieuws.nlquote:Miljoenenroof uit Boeing 747 op luchthaven Johannesburg
27-03-2006
JOHANNESBURG - Bij een beroving van een Boeing 747 op de luchthaven van Johannesburg is gisteren (26 maart) bijna veertien miljoen euro aan cashgeld buitgemaakt. Een bende van vijftien mannen bedreigde met AK-47’s de politie en veiligheidsagenten en wist er met het geld vandoor te gaan. Het geld, vlak voor de beroving gearriveerd uit Londen, was bestemd voor Tanzania en een tweede Afrikaans land.
Bij de overval raakte niemand gewond. De daders wisten met drie pick-up trucks te vluchten. Het beroofde vliegtuig vloog in dienst van South African Airways.
Volgens Afrikaanse media gaat het om de grootste beroving ooit op de luchthaven van Johannesburg. In september 2004 was een Boeing 747 van KLM het doelwit van een overval op de Zuid-Afrikaanse luchthaven.
Leuk bedrag.quote:bijna veertien miljoen euro aan cashgeld
* flipsen fluit onschuldigquote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
laatst werd er ongeveer 50.000 euro gejat uit een hotelkluis in een lochte wijk in BsAs. Geen idee waarom je zoveel geld in je hotelkluis moet hebben
Maar om het dan in 'n gevaarlijke buurt in 'n louche hotel in een kluis te stoppen...quote:Op maandag 27 maart 2006 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja kan bijna niet anders. Zowiezo zijn er veel mensen in Argentinie met veel cashgeld thuis omdat ze geen vertrouwen in de banken hebben.
Dat sticky vind ik helemaal niet handig, net zoals ik het niet handig vind dat de "reeksen" onderaan staan. Zoals het eerst was, was het veel duidelijker en overzichtelijker.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:30 schreef DutchTrain het volgende:
Goed... dit is dus weer eens post 275. Traditiegetrouw om eens te gaan vooruitkijken op het volgende topic
Maar niet voordat we even terugkijken op de vorige drie slowchats:
- welke bij wijze van experiment sticky waren
- waarin enkele voor TRV nieuwe users gepost hebben
- waar er wel veel dialogen waren
- waar het niet altijd over TRV ging
- waarvan ze niet allemaal een uitnodigende topictitel hadden
- waarvan er één was voorzien van een echte openingspost
Aan jullie, de vaste SC'ers, de vraag om deze SC weer te laten functioneren als een plaats waar alle Fok!'ende reizigers en vakantiegangers kunnen praten over van alles en nog wat, maar voornamelijk over reizen en vakanties?
En ik maar denken dat een slowchat bedoeld was voor alles wat niet in de andere topics terecht kon.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat sticky vind ik helemaal niet handig, net zoals ik het niet handig vind dat de "reeksen" onderaan staan. Zoals het eerst was, was het veel duidelijker en overzichtelijker.
De topictitel mag wel wat aan gedaan worden, die is bagger en dat was hij bij de vorige delen ook. Een leuke openingspost is ook niet verkeerd, maar ik ben zelf niet zo creatief dus ik ben niet degene die daar op moet hameren.
Alleen dingen die met reizen te maken hebben hoeft niet persé voor mij...
Ik vind het wel relaxt dat je hier vanalles kwijt kunt. Nieuwtjes die geen topic waard zijn, opmerkingen, slowchats uit andere topics, etc...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een slowchat bedoeld was voor alles wat niet in de andere topics terecht kon.![]()
Dat bedoel ik maar het moet nu wel aan allemaal richtlijnen gaan voldoen. Een OP die bepaalde eisen tegemoetkomt...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxt dat je hier vanalles kwijt kunt. Nieuwtjes die geen topic waard zijn, opmerkingen, slowchats uit andere topics, etc...
Dat is het leuke van een SC, dat het allemaal niet zo strak geregisseerd is.
Dan schiet de SC het doel compleet voorbij vind ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar het moet nu wel aan allemaal richtlijnen gaan voldoen. Een OP die bepaalde eisen tegemoetkomt...
De vraag is hoe weten de dieven dat het geld daar wasquote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar om het dan in 'n gevaarlijke buurt in 'n louche hotel in een kluis te stoppen...
Dat moet je aan K_Man vragen.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik moet morgen naar Hamm, is er interesse in een speciale Hamm topic waar besproken kan worden wat er te doen is en wat het kost op de cent af?
Volgens mij is Diego daartoe niet in staat, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat moet je aan K_Man vragen.
Ik krijg een levenslange ban en jij bent een heldquote:Op maandag 27 maart 2006 20:18 schreef Douwe het volgende:
Trouwens, wat nou als er een rebels iemand een nieuwe SC opent zonder zich te houden aan de richtlijnen voor de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |