je bent bijna liefquote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vandaag tot Hamburgerboefje omgetoverd voor een make-up workshop.
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vandaag tot Hamburgerboefje omgetoverd voor een make-up workshop.
het vriest vannachtquote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Muk het volgende:
LENTE!!!!
gefeliciteerd allemaal!! we hebben het weer overleefd!!
is dat niet morgen?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Muk het volgende:
LENTE!!!!
gefeliciteerd allemaal!! we hebben het weer overleefd!!
quote:
ik las net ergens dat het vandaag om 18:26 was, maar voor mij begint ie morgen om een uur of zesquote:
Gecondoleerd Kleinquote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Kleintje het volgende:
Half 8 is het lente...
Dus nog iets meer dan een half uur wachten. Dan begint de klimatologische lente ofzo(klok, klepel enzo...)
het hangt echt in de lucht. De oma van Jochem (mijn ex/huisgenoot) is vanmorgen overleden. En ze was toch ook wel beetje veel mijn oma...
Vrijdag of zaterdag is de begrafenis, dat horen we morgen!
Kan je die puist niet retoucheren met Photoshopquote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef Muk het volgende:
[..]
ik heb een enorme puist midden op mijn kale voorhoofd, en morgen een dinertje met een fantastische dame![]()
![]()
dan maar schimmel
Nee, ik niet meer. Mijn schimmel staat op rust. Beetje ontschimmelenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kleintje ook zowat dagelijks
Sorry Kleintje
Tnx...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gecondoleerd Klein![]()
De lucht moet zuiveren denk ik..![]()
gecondoleert kleintjequote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Kleintje het volgende:
Half 8 is het lente...
Dus nog iets meer dan een half uur wachten. Dan begint de klimatologische lente ofzo(klok, klepel enzo...)
het hangt echt in de lucht. De oma van Jochem (mijn ex/huisgenoot) is vanmorgen overleden. En ze was toch ook wel beetje veel mijn oma...
Jaaaa eindelijk lente! Morgen doe ik me teenslippersquote:
Ik dans nietquote:Op maandag 20 maart 2006 19:34 schreef Muk het volgende:
dr flash, je hebt geen idee met wie je staat te dansen ofwel?
In m'n eentje dans ik de sterren van de hemel. Zonnen ookquote:
Ik zou graag die foto met die appels (artworks) en taekwondo nr 4 willen zien hierquote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef fr.oosje het volgende:
Oh dat mag hoor, zeg maar welke foto ik hier neer moet zetten zodat je commentaar wilt geven. By the way bijna alles wat op mijn site staat heeft hier ook gestaan hoor.
Sterkte!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Kleintje het volgende:
Half 8 is het lente...
Lang leve de zonnebankquote:Op maandag 20 maart 2006 20:55 schreef Re het volgende:
nou aardig koud voor lente... ik wil terrasjes weer!!!!
beetje vitamine D opdoen
Vinnik nie helemaal hetzelfde. Ik ga niet onder een zonnebank op het terras zitten.quote:
zou wel een leuke stunt zijn om met een zonnebank naar het terras te gaanquote:Op maandag 20 maart 2006 20:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Vinnik nie helemaal hetzelfde. Ik ga niet onder een zonnebank op het terras zitten.
Lekker weer,wijntje erbij, lekker mooie mannen en sexy vrouwen kijken...![]()
kontjes? ik zie hier alleen maar décolleté's waar door ik altijd de drang krijg om een olijfje te laten vallen om te kijken of ik nog kan mikken.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Witbiertje zonder citroen, en dan strakke kontjes kijken, dat is wel een speelbaar plan op zich
was dat tegen mijquote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
nou kom op dan, posten die pics, met je grote snuit
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
nou kom op dan, posten die pics, met je grote snuit
quote:
zeg als jij nogeens in K'kow bent binnenkort he, doe Svetka de groeten, en vooral die collega van haarquote:
witbier zit er ook al niet inquote:Op maandag 20 maart 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar foto's zitten er nu niet in begrijp ik... jammer
jah, wat is het dan nog waard om boven de Hunkemöller te wonen...?quote:
gratis vloerverwarmingquote:Op maandag 20 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jah, wat is het dan nog waard om boven de Hunkemöller te wonen...?
ja zal ik zeker doenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg als jij nogeens in K'kow bent binnenkort he, doe Svetka de groeten, en vooral die collega van haar
Zo weinig tekst maarquote:Op maandag 20 maart 2006 22:03 schreef blackbully het volgende:
(heb me er een paar uur flink mee vermaakt)
Dat waren de woorden die ik zocht...quote:
was engels dus moeilijkquote:
Dan ben je verpardonneerdquote:
Die is voor een tegeltje aan de muur!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:01 schreef prupke het volgende:
wel leuke uitspraken staan er in dat boek :
Like masturbation, photography is a solitary pleasure. 'Workshops' should thus be orgies.
288pagina'squote:
Ik heb zo'n cursus op DVD.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef Ynske het volgende:
dr is een korte beknopte cursus "erotische fotografie" op de tv, nl 2
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb zo'n cursus op DVD.
Kwam vorige maand met de Zoom! mee
Trustequote:
of je steekt de stekker er inquote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Truste
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb net ook een sterfgeval meegemaakt.
Mijn server thuis is aan een 1 of andere ziekte bezweken. Met geen mogelijkheid meer online te krijgen.
*snif*
Weg remote desktop. Weg eenbergen.com. Weg ftp![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Truste
Mijn server thuis is aan een 1 of andere ziekte bezweken. Met geen mogelijkheid meer online te krijgen.
*snif*
Ik zoek nog sponsoren!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat er echt wat aan de hand was. Nieuwe kopen, backup terugzetten, doorfietsen
Wat voor geheugen?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef prupke het volgende:
helaas ik h eb zelf eerst nieuw geheugen nodig voor mijn bijna overleden compie
Voor een nieuwe oude desktop? Ik gebruik hier een P-III 1GHz, met twee stuks in reserve. ik hoef alleen de schijven maar over te zetten, en ik kan weer los!quote:
Als ik dat eens wist.quote:
sjonge jonge huilie...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
Heb Puckzzz vandaag gemist!
Wist al dat ze er niet was... maar *snik* een dag zonder haar is wel heeeeeeel lang!
Ja huilie ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:50 schreef Kleintje het volgende:
Huilie??? HUILIE?
Jullie geven gewoon niet om haar.
Het was jullie niet eens opgevallen dat een vaste usert er niet was...
ik kan niet slapen GVDquote:Op maandag 20 maart 2006 23:59 schreef Mauro het volgende:
Welterusten allemaal.
ik blijf nog wel ff wakker vrees ik
dat valt weg te soepen hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef Muk het volgende:
[..]
ik kan niet slapen GVD
morgen 7 uur gaat de wekker, en morgenavond zit ik waarschijnlijk met bloeddoorlopen ogen en wallen van hier tot tokio aan tafel bij m'n eerste date in 4,5 jaar....![]()
vier-en-een-half-jaar?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef Muk het volgende:
[..]
ik kan niet slapen GVD
morgen 7 uur gaat de wekker, en morgenavond zit ik waarschijnlijk met bloeddoorlopen ogen en wallen van hier tot tokio aan tafel bij m'n eerste date in 4,5 jaar....![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef Muk het volgende:
[..]
ik kan niet slapen GVD
alsof een student dat allemaal in huis heeft!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
vier-en-een-half-jaar?
Gewoon een kopje warme melk(uniekoei) drinken. evt met honing. En je zult zo in slaap donderen
beloof je dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:55 schreef fraubitch het volgende:
edit: en goedemorgen xilof!
[..]
niet tov neen. maar ik denk dat het wel mee zal vallen. als je er eenmaal bent ben je toch klaarwakker
Lievquote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ow en ik heb de liefste vriend van de hele wereld
maar ik heb wel zijn verrassing verpest
Tegen mijn normale gewoonte in maakte ik gisteren de post eens open....zit daar een bevestiging in van een 8 daagse All inclusive vakantie naar Turkije
Die had mijn schatje eens even stiekum achter mijn rug om geboekt omdat wij in onze 6 jaar samen nog niet 1 keer op vakantie zijn geweest. Maar hij was van plan om niets te zeggen tegen mij tot de avond voor ons vertrek, zo van "Pak je koffers! Ik heb er helemaal genoeg van, we gaan op vakantie!" Hij had zelfs al vrij gevraagd bij mijn baas....
maarja...muts die ik ben moet ik ineens zonodig de post openen
Je RAM geheugen is dood.. Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Truste
*snif*
Met de D50 kan je best gaan starten Esto. En met die 300 kan je redelijk neusharen fotograferen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:52 schreef Esto het volgende:
Goeiemorgen!
@ Puckzzz: Leuk joh!
@ Kleintje: Sterkte!Ik heb dit weekend ook een begravenis
![]()
EN ik heb nog een vraagjeEr staat een vette aanbieding in het krantje van de V&D.. Een Nikon D50 met 2 lenzen (18-55 objectief en 70-300 lens) voor ¤699,-
Heb zoiets: Dat kan je niet voorbij laten gaan.. En toch twijfel ik nogKan ik niet beter een D70 nemen?
Maargoed.. Die lenzen zijn toch zoom lenzen? Bijv. als ik naar de Dierentuin ga dat ik goed kan zoomen op de dieren, net als de Olmen resultaten?
Sorry ik ben echt een noob op het technische gebied
Best? Het lijkt mij een heel prima toestel hoor! en dan met die lenzen voor die prijs? 't is dat ik nu ff geen 700 euro uit mijn broekzak kan toverenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met de D50 kan je best gaan starten Esto. En met die 300 kan je redelijk neusharen fotograferen.![]()
Ik bedoelde het ook als aanmoediging Puckemeis.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Best? Het lijkt mij een heel prima toestel hoor! en dan met die lenzen voor die prijs? 't is dat ik nu ff geen 700 euro uit mijn broekzak kan toveren
Zit nog potdicht, maar doet geen pijn meer. Ik wacht geduldig afquote:
Woeiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef Esto het volgende:
Hihi, heb net wat meer over die lens gelezen! Ik weet al waar ik zaterdagochtend om 8 uur voor de deur sta
Geen pijn isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit nog potdicht, maar doet geen pijn meer. Ik wacht geduldig af
Als ze potdicht zitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit nog potdicht, maar doet geen pijn meer. Ik wacht geduldig af
Misschienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiEn nou nog ff meegaan meeten he
Ftp server rechten nog niet goed geregeld??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef Mauro het volgende:
Grmbl...
Zit ik netjes een mooie foto te soepen om op de voorpagina van mijn nieuwe domein te plaatsen, krijg ik hem met geen enkele mogelijkheid ge-upload...
Grmbl.....
hihiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef Mauro het volgende:
Grmbl...
Zit ik netjes een mooie foto te soepen om op de voorpagina van mijn nieuwe domein te plaatsen, krijg ik hem met geen enkele mogelijkheid ge-upload...
Grmbl.....
Neem de Beta versie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef Kleintje het volgende:
En MSN kapt er hier weer eens gewoon mee
Oh jawel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ftp server rechten nog niet goed geregeld??
Upload dan niet naar de prullenbakquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Oh jawel.
dat is het probleem niet.
hij geeft aan dat ie ge-upload is maar als ik dan ga kijken dan is ie weer netjes verdwenen
GeVEELiciteerd!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!!
fulltime.
Ik ga eerst 20 uur studeren, daarnaast 20 uur administratief werk vanaf huis doen.
En als de studie af is, dan ga ik fulltime de buitendienst in!!!!!
YEAH
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!!
fulltime.
Ik ga eerst 20 uur studeren, daarnaast 20 uur administratief werk vanaf huis doen.
YEAH
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:36 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga de assurantien in voor het MKB!!!!
Ga nu beginnen met Assurantiën A!
Moet toch eerst sparen... en dat is voorlopig nog niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeliciteerd
maar hoe gaat t nu met je emigratieplannen?
Hehe... Hij staat eindelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:33 schreef HMaster-II het volgende:
Upload dan niet naar de prullenbak![]()
Klote zooi..natuurlijk. Moet ik je dit weekend effe die geheugenstokkjes geven ?? kijken of je server weer opteschoppen is
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:36 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga de assurantien in voor het MKB!!!!
Ga nu beginnen met Assurantiën A!
Het was verder ook helemaal niet lullig bedoeld hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:50 schreef Kleintje het volgende:
Pee, soms krijg je opeens een kans... een kans waar je wat mee kan. Die moet je dan aanpakken want de goede banen liggen niet voor het oprapen.
En dat emigreren... dat was toch pas over 1,5 jaar, het is dus nog niet volledig van de baan!!!!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was verder ook helemaal niet lullig bedoeld hoorIk vind het tof voor je dat je een baan naar je zin hebt gevonden
Het is alleen grappig om te zien
Van telefoonjuf naar uitvaartverzorging naar verzekeringen
ik heb overigens niets nodig, dus je hoeft me niet lastig te vallen hoor
Je bent ZWANGERRR!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:58 schreef Kleintje het volgende:
Cammen en bellen blijf ik er nog bij doen, dat extra zakcentje voor mijn kinderen...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef Kleintje het volgende:
Nee, ik krijg ze kant en klaar op de leeftijd dat ze het huishouden kunnen doen
GEFELICITEERD!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!!
fulltime.
YEAH
Denk het wel jaquote:
ow god ben jij een cmd'er?????quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:33 schreef Toeps het volgende:Haai!
Ik heb net een shoutbox gemaakt in PeeHaaPee!
http://stud.cmd.hro.nl/0764519/jaar1/lente/mme/Schreeuwdoos.htm
(Mooi roze is niet lelijk!)
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jaaa oooohmigod ooohmigoooood it's like really amazing and stuff!
Ofwel, ja?
nog altijd een kutopleiding?quote:
Ja, best wel. Maar ik doe er mijn voordeel mee. Ik model en figureer me helemaal suf, heb af en toe eens les, en ik haal alles. Wat wil je nog meer?!quote:
nah ga zo doorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar ik doe er mijn voordeel mee. Ik model en figureer me helemaal suf, heb af en toe eens les, en ik haal alles. Wat wil je nog meer?!
ik ken hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef Toeps het volgende:
Hehehe. Ik heb gelukkig wel de mazzel dat ik alles snel begrijp, 90% van de stakkers loopt nu al helemaal vast in PHP. Ik vind het leuk, dus dan komt het wel goed. We hebben ook fotografie, dat is dodelijk saai, van het kaliber: " Hoe verklein ik een plaatje?"
Woeiiiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:34 schreef Kleintje het volgende:
IK HEB EEN BAAN!!!!!!!
fulltime.
YEAH
Niet te vroeg je "happy dance" doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef Kleintje het volgende:
YEAH De hema belde net.
Die fotoshoot die ik tig jaar geleden heb gedaan he...
de rolletjes zijn ontwikkeld.
EINDELIJK
jij weet een mens wel op te beuren he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet te vroeg je "happy dance" doen.
Je moet ze natuurlijk eerst in je handen hebben
Hoe lager de verwachting, hoe kleiner de teleurstellingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij weet een mens wel op te beuren he?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hoe lager de verwachting, hoe kleiner de teleurstelling
Ja dat klopt, hoe het komt weet ik niet zeker maar ik denk dat komt door de cropfactor van de digitale camera.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:34 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn fotocursusdocent zei gisterenavond tegen mij dat je met een digitale camera bij hetzelfde diafragma en sluitertijd en een vergelijkbare brandpuntsafstand (bv 35 tov 50 mm) een grotere scherptediepte hebt dan bij een analoge camera. Klopt dat? En hoe komt dat?
Daar was al voor gecorrigeerd begreep ik? Scherptediepte lijkt me iets wat alleen naar door je glas bepaald wordt, en niet door het medium dat de stralen uiteindelijk op vangt... Ik geloof er niet inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja dat klopt, hoe het komt weet ik niet zeker maar ik denk dat komt door de cropfactor van de digitale camera.
Shark heeft daar eens een verhandeling over gehouden. Stel je vraag eens in het "expert"-topic. De kans is groter dat je dan een goed antwoord krijgtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:34 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn fotocursusdocent zei gisterenavond tegen mij dat je met een digitale camera bij hetzelfde diafragma en sluitertijd en een vergelijkbare brandpuntsafstand (bv 35 tov 50 mm) een grotere scherptediepte hebt dan bij een analoge camera. Klopt dat? En hoe komt dat?
Misschien dat dat wel te regelen valt hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:10 schreef Ynske het volgende:
Ik denk mag je mee gaan squashen
maar nee hoor
Dezelfde middag nog afgedrukt!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
** OPROEP **
Een van mijn collega's organiseert een squashtoernooi op 8 april a.s. in Utrecht. Onderdeel van het toernooi is de verkiezing van mooiste foto van een squashdame.
Heeft iemand zin om deze foto's te gaan maken? Het idee is dat de foto's gemaakt worden en 's middags afgedrukt aan de muur hangen om uiteraard uitgebreid bewonderd te worden. Onkosten worden vergoed, maar in principe is dit vrijwilligerswerk en gaat er dus niet voor betaald worden.
Ik zou het zelf kunnen doen natuurlijk, ware het niet dat ik die dag waarschijnlijk moet werken.
Laat het even via de mail weten als je serieus geinteresseerd bent. Het is iig in Utrecht.
euhm... als t nu na de24e april viel was t beter voor mijn pols geweestquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien dat dat wel te regelen valt hoor![]()
1-uurs-service Subjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dezelfde middag nog afgedrukt!
* Sub valt al af
geen shoeptijd dus....quote:
Dat hoeft ook niet als je je foto's afdrukt.quote:
in t veldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je je foto's afdrukt.Ik vind dat iedereen tegenwoordig veel te afhankelijk is van Photoshop, het is de kunst om een foto mooi uit je camera te laten rollen.
Maar het lijkt me wel gevaarlijk, als je mensen mooi op de foto wilt moet hun gezicht erop, en raad eens waar je dan moet gaan staan?
Ik heb gehoord dat zo'n squash balletje best hard kan aankomen...een soort squash ur balls als het warequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je je foto's afdrukt.Ik vind dat iedereen tegenwoordig veel te afhankelijk is van Photoshop, het is de kunst om een foto mooi uit je camera te laten rollen.
Maar het lijkt me wel gevaarlijk, als je mensen mooi op de foto wilt moet hun gezicht erop, en raad eens waar je dan moet gaan staan?
Ik heb ervaring met tennisballen... Niet fijn, dat kan ik je verzekeren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat zo'n squash balletje best hard kan aankomen...een soort squash ur balls als het ware
zo heb ik iemand op de camping al eens kennis laten maken met een biljartbalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met tennisballen... Niet fijn, dat kan ik je verzekeren.
gaat netjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:51 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kortom, fotosoep les op school.
wat voor muziek maken julliequote:
Oh ja, nu zie ik het idd. Maar ik denk dat ik later thuis nog mooiere ga maken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat netjes
alleen jammer dat je op de onderste foto op de tafel ziet waar je overlapping hebt
Ass. B kun je het beste doen als je nog weinig of niets van verzekeringen weet.... anders gooi je de officiele regels en zoals het in de praktijk gedaan wordt door elkaar bij het examen en dat vinden examinatoren niet leuk....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:27 schreef Kleintje het volgende:
Binnenkort niet meer.
Lekker weer studeren. Heerlijk, heb er nu al zin in!
Even voor de duidelijkheid: die foto's worden idd in het veld gemaakt, maar niet terwijl er gespeeld wordt hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:20 schreef Subhuman het volgende:
Het is hier helemaal niet dood johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Kleintje het volgende:
kweetooknietwaaromhethiertegenwoordigdoodis
Denk dat we moder8or en Sararaats missen...
nou dat zijn er nou net 2 die ik niet mis, alhoewel is het wel leuk bashenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Kleintje het volgende:
kweetooknietwaaromhethiertegenwoordigdoodis
Denk dat we moder8or en Sararaats missen...
MSPaint kan dat zelfsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:02 schreef Re het volgende:
[..]
nou dat zijn er nou net 2 die ik niet mis, alhoewel is het wel leuk bashen
hoe zet ik 3 foto's naast elkaar en maak ik er een plaatje van?
Ow, count me out thenquote:
Hoe kan je nou iemand bashen die zichzelf heeft opgeheven?quote:
daar is vast iets leuks van te soepen uhmm MSpaintenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoe kan je nou iemand bashen die zichzelf heeft opgeheven?
da's een flinke broer jahquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hij komt uit japan
[afbeelding]
en dit is zn broer
alles goed hier?![]()
Of die lens is krom, of ik moet naar de opticien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:34 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hij komt uit japan
[afbeelding]
en dit is zn broer
alles goed hier?![]()
hans anders, alleen de prijs is andersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of die lens is krom, of ik moet naar de opticien.
Ik was er al bang voor...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:40 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hans anders, alleen de prijs is anders![]()
Of hij is rechtsdragendquote:
die associatie wilde ik nou net niet gaan leggenquote:
niet leuk?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef donnahvh het volgende:
gekke japanners![]()
http://googleidols.com/idols/march/pop/
wel logisch japans filmpje bij editie nlquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ow weet ik niet , heb m niet bekeken![]()
zag t op editie nl bij rtl 4![]()
weltrusten danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:42 schreef Mauro het volgende:
![]()
Ik heb niks toe te voegen hier.
kwam het alleen maar ff melden.
dat gaat je goed afquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:55 schreef Mauro het volgende:
En om het dan vooral NIET te hebben over fotografie.
Dank jequote:
nee dat zou patsen zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dank je
Ik kan het natuurlijk wel over fotografie hebben als ik begin te lullen over het feit dat vandaag mijn eerste foto is verkocht. Of met het feit dat ik momenteel overstroom met ideeën voor diverse shoots.
Maar dat doe ik vandaag ff niet
Gefeli met vriendje gisteren Puckzzziequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
Helleauw allen!
* Puckzzz komt een beetje traag op gang vandaag, gisteren ff verjaardag van vriendje gevierd
Wat hij zegtquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gefeli met vriendje gisteren Puckzzzie![]()
Ik heb nog iemand nodig die gebruikers afbekt en koffie haalt voor me. Interessequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:37 schreef fraubitch het volgende:
werkeloos zijn is K*Tje bent je hele ritme kwijt en je verveelt je mateloos
heeft er niemand werk voor me
wat verdient het?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand nodig die gebruikers afbekt en koffie haalt voor me. Interesse![]()
altijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:37 schreef fraubitch het volgende:
hoi
*baggerdebaggerdebagger*
quote:
Hier nog zoeen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:37 schreef fraubitch het volgende:
hoi
*baggerdebaggerdebagger*
De hele trein??? Dan ben je oververmoeid als je bij Re aankomt..quote:
Mijn eeuwige vriendschap en liefdequote:
Ik heb nog wel wat programeer werk voor je liggen hoor. Moet je wel met php code om kunnen gaan. Is ongeveer 3 uur werk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hier nog zoeen.
Wie heeft er werk voor mij?
Ben een fantastisch fotograaf want van de 150 foto's die ik maak zitten er altijd wel een stuk of 5 bij die zijn gelukt
Moggûh
PdeHoog had toch op 8 april een klusje voor je in Utrechtquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hier nog zoeen.
Wie heeft er werk voor mij?
Ben een fantastisch fotograaf want van de 150 foto's die ik maak zitten er altijd wel een stuk of 5 bij die zijn gelukt
Moggûh
php? is dat niet zoiets als html?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat programeer werk voor je liggen hoor. Moet je wel met php code om kunnen gaan. Is ongeveer 3 uur werk.![]()
ah, superwomananiainlaklerenpakje kan veel, je zult verbaast staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De hele trein??? Dan ben je oververmoeid als je bij Re aankomt..![]()
betaal jij dan ook meteen mijn rekeningen met je vriendschap en liefdequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn eeuwige vriendschap en liefdeEnneh...het is in Gouda
8 april...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef Ynske het volgende:
PdeHoog had toch op 8 april een klusje voor je in Utrecht
ik zal het in mijn CV vermeldenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:45 schreef Re het volgende:
[..]
kijk dat is nou een goed voorbeeld van aanpakken![]()
![]()
17 x 18 = .....quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
8 april...
Weet nu al van de brakheid alom.....
7 april is een fijne dag voor me. Dan word ik voor de 17e keer 18
Maar verder weet ik niks van een klusje
ja, maar je zou gewoon de stappen moeten volgen..quote:
foto's maken van een squasheventquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
8 april...
Weet nu al van de brakheid alom.....
7 april is een fijne dag voor me. Dan word ik voor de 17e keer 18
Maar verder weet ik niks van een klusje
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
** OPROEP **
Een van mijn collega's organiseert een squashtoernooi op 8 april a.s. in Utrecht. Onderdeel van het toernooi is de verkiezing van mooiste foto van een squashdame.
Heeft iemand zin om deze foto's te gaan maken? Het idee is dat de foto's gemaakt worden en 's middags afgedrukt aan de muur hangen om uiteraard uitgebreid bewonderd te worden. Onkosten worden vergoed, maar in principe is dit vrijwilligerswerk en gaat er dus niet voor betaald worden.
Ik zou het zelf kunnen doen natuurlijk, ware het niet dat ik die dag waarschijnlijk moet werken.
Laat het even via de mail weten als je serieus geinteresseerd bent. Het is iig in Utrecht.
neenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Kom dat superwomananiainlaklerenpakje van je anders maar eens hier showen. Meteen een leuke shoot van maken![]()
als het goed is zit die nu heel braaf op school, en SC's teruglezen doettie echt nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegtMaareh....teveel gezopen dus
![]()
Vergeet je ff niet dat je zoon hier ook rondloopt tegenwoordig
Je moet nu wel een beetje verantwoord bezig zijn he
Yeps, moet ik...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Trouwens, moet jij niet wat meer foto's bewerken van die rolletjes![]()
*schrikt*quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
*BOE!!!*
Woeiiiiiiiii kleine meisjes bang makenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*schrikt*
*begint te janken*
*rent gillend weg*
*gaat onder tafel zitten*
*jankt verder*
doe dat nooit weer!
ze doet maar alsof hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Woeiiiiiiiii kleine meisjes bang maken
als je nu een camera of objectief laat vallen, reageren misschien mensenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
'T is hier echt stervensdruk....
Laat speld vallen...........
mag ik die van jou even lenen dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je nu een camera of objectief laat vallen, reageren misschien mensen
sorry die ligt bij mijn oudersquote:
stilte voor de stormquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit al de hele week op dat andere forum te F5-enquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:20 schreef Puckzzz het volgende:
welk forum?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zit al de hele week op dat andere forum te F5-en
[afbeelding]
Dit forumquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:49 schreef Ynske het volgende:
welk forum?
quote:
mietjuhquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
PFFFFFFFFFFF ben zo brak als wat....door de week om 2 uur naar bed gaan en zuipen is niet goed voor mij
Goh...ya think?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Dit zat in mijn email
AVONDCURSUS VOOR MANNEN
Alleen toegankelijk voor mannen!
letop: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal
elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren.
De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen
omvatten:
DAG1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER
Stappenplan en diavoorstelling
TOILETROLLEN- GROEIEN ZE ZELF WEER AAN?
Groepsdiscussie
VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER
Oefenen met verschillende
soorten wasmanden (visualisatietraining)
IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT?
Rij-simulator
DE AFSTANDSBEDIENING
De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse
praatgroepen
HOE KAN JE DINGEN VINDEN
Training in het zoeken op de goede plek in plaats van schreeuwend het
hele huis overhoop te halen.
Open forum
DAG 2
LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK?
Groepsdiscussie en rollenspel
BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE
PowerPoint presentatie
ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN
Waar gebeurd verhaal van de man die het eens probeerde
DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE?
Debat met enkele experts
BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER
Praktijkles en rollenspel
HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN
Ontspanningsoefeningen, medidatie en ademhalingstechnieken
BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT
Neem agenda/PDA mee naar de cursus
LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT
Persoonlijke begeleiding mogelijk![]()
LOL
Voel ik een FOT-mannen meeting van twee dagen aankomen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Dit zat in mijn email
<insert nuttige cursus>
quote:
nopequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel een kwartetje aankomen
triootje heb ik inmiddels al
Wie weet. Niet dat ik op cursus hoef. ALs het toilet papier op is zal ik toch echt wel zelf een nieuwe rol moeten pakken. Dat van de wasmand, dat moet ik ook zelf regelen. Wel heb ik een briliante oplossing gevonden voor mijn sokkenprobleemquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef Puckzzz het volgende:
Voel ik een FOT-mannen meeting van twee dagen aankomen?![]()
tof een man die weet hoe de was te doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wie weet. Niet dat ik op cursus hoef. ALs het toilet papier op is zal ik toch echt wel zelf een nieuwe rol moeten pakken. Dat van de wasmand, dat moet ik ook zelf regelen. Wel heb ik een briliante oplossing gevonden voor mijn sokkenprobleem
Ongeacht hoeveel sokken ik koop, ik heb altijd enkele sokken over waar geen andere bijpast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |