ik dacht dat dat meer een vrouwending wasquote:Op maandag 20 maart 2006 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De sint heb ook schimmel tussen zijn benen als ie in Nederland is.
Kleintje ook zowat dagelijksquote:Op maandag 20 maart 2006 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De sint heb ook schimmel tussen zijn benen als ie in Nederland is.
als het goed is moet ze er niet eens op lettenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:55 schreef Muk het volgende:
[..]
schimmel zit wat minder in het zicht he'![]()
maar ik denk dat deze dame wel om het ding heen kan kijken
dat is waar, dan kan ik, óf hopen dat ze me leuk genoeg vindt om zich er niet aan te storen, óf ik kan een groot litteken op mijn wang maken om de aandacht af te lijdenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als het goed is moet ze er niet eens op letten![]()
doe maar nietquote:Op maandag 20 maart 2006 17:10 schreef Muk het volgende:
[..]
dat is waar, dan kan ik, óf hopen dat ze me leuk genoeg vindt om zich er niet aan te storen, óf ik kan een groot litteken op mijn wang maken om de aandacht af te lijden
denk je?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doe maar nietik denk dat ze je dan een freak gaat vinden of zo
jaquote:
en als ik dat litteken nou combineer met gouden kettingen en een capouchion, en mezelf voorstel met, hai, ik ben Muk, Richtige Gangsta?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:19 schreef Muk het volgende:
[..]
en als ik dat litteken nou combineer met gouden kettingen en een capouchion, en mezelf voorstel met, hai, ik ben Muk, Richtige Gangsta?![]()
maar niet doen he'
Als je al die gouden kettingen enzo gaat doen, valt je nieuw aan te brengen litteken ook niet meer opquote:Op maandag 20 maart 2006 17:19 schreef Muk het volgende:
[..]
en als ik dat litteken nou combineer met gouden kettingen en een capouchion, en mezelf voorstel met, hai, ik ben Muk, Richtige Gangsta?![]()
maar niet doen he'
ik weet dat wel, en ik denk dat fraubitch gelijk heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet met wat voor vrouwen jij afspreekt, maar wie weet valt het juist wel heel goed
een ding:quote:Op maandag 20 maart 2006 17:30 schreef Muk het volgende:
[..]
ik weet dat wel, en ik denk dat fraubitch gelijk heeft
deze dame heeft stijl en FB begrijpt dat
Wat moet je dan zeggen?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:37 schreef fraubitch het volgende:
weet je, het valt me op dat in dit "digitale" tijdperk, ongeveer bijna iedereen zich "fotograaf" noemt
-"kijk! ik heb me me camera 100 foto's geknipt en daar zijn 5 goeie uitgekomen! Nu ben ik een fotograaf"-doe es niet
Oh sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:37 schreef fraubitch het volgende:
weet je, het valt me op dat in dit "digitale" tijdperk, ongeveer bijna iedereen zich "fotograaf" noemt
-"kijk! ik heb me me camera 100 foto's geknipt en daar zijn 5 goeie uitgekomen! Nu ben ik een fotograaf"-doe es niet
quote:
Hebben jullie soms met elkaar afgesproken, is dat de grap?quote:
neen, ik doelde op niemand persoonlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat moet je dan zeggen?
Amateurfotograaf?
Nee, ik ben geen fotograaf. Zou het wel willen maar ik ben meer een hobbyist.
daarom schiet ik alles op film, dan leer ik het tenminste!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:37 schreef fraubitch het volgende:
Daar lach je dan toch gewoon om?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neen, ik doelde op niemand persoonlijk.
maar ik kwam gister zo;n 16 jarig wijffie tegen en die zei dat. letterlijk![]()
Da's dan wel weer minder.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neen, ik doelde op niemand persoonlijk.
maar ik kwam gister zo;n 16 jarig wijffie tegen en die zei dat. letterlijk![]()
lol.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar lach je dan toch gewoon om?Trouwens, boejje als iemand zich fotograaf wil noemen. Iedereen wie een foto maakt heeft technisch gezien tot op enige hoogte wel recht op dat predikaat, op zich. Of zei ze "Hoi fraubitch, ik ben 16, heb een Trust cammetje en ik wil een top-shoot met je doen"? Nou dan
tegen betalingquote:Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
lol.
bijna wel ja. ze bood zich an om tegen betaling je paard te fotograferen![]()
Ik ken iemand die hier vaak in de SC te vinden is die ongeveer 150 foto's heeft gemaakt van een paard. En die persoon mag van geluk spreken als er 5 goeie tussen zittenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef fraubitch het volgende:
lol.
bijna wel ja. ze bood zich an om tegen betaling je paard te fotograferen![]()
dat was vast niet tegen betalingquote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ken iemand die hier vaak in de SC te vinden is die ongeveer 150 foto's heeft gemaakt van een paard. En die persoon mag van geluk spreken als er 5 goeie tussen zitten
en die persoon in niet Kleintje
Man. Ik zit soep te etenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef Vliegvrager het volgende:
En hoeveel heb je haar laten betalen?
ik!!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ken iemand die hier vaak in de SC te vinden is die ongeveer 150 foto's heeft gemaakt van een paard. En die persoon mag van geluk spreken als er 5 goeie tussen zitten
en die persoon in niet Kleintje
welke edit?quote:
Oh ja wacht, deze heeft een huisgenoot met mijn camera gemaakt, telt dat ook?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat ik ooit ook maar 1 foto van een paard gemaakt heb
Ook voor geldt het. Ik zit soep te eten!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht, deze heeft een huisgenoot met mijn camera gemaakt, telt dat ook?
[afbeelding]
Ja hij wilde de 10x optische zoom testen
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
owhquote:
Wat voor shoot?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
owh
gehe
wat vraag jij voor een shoot
op naar de tonquote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zo beste mensen, ik heb zojuist mijn 50.000e foto gemaakt
En misschien zitten daar ook wel 5 goeie bij![]()
Waarvan akte verder, een en ander zal in besloten kring gevierd worden met een pilsje
neen daar kan niemand aan tippen!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ben nog geen fotograaf zoals dat meisje is
hoeveel meetings heb jij op een weekquote:Op maandag 20 maart 2006 18:13 schreef Re het volgende:
zo klaar voor vandaag, althans qua meetings...
volgens mij...
hehe werk meetings ?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoeveel meetings heb jij op een week![]()
gehehequote:Op maandag 20 maart 2006 18:23 schreef Re het volgende:
[..]
hehe werk meetings ?stuk of 5-6 per dag denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |