Niet te vroeg je "happy dance" doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:51 schreef Kleintje het volgende:
YEAH De hema belde net.
Die fotoshoot die ik tig jaar geleden heb gedaan he...
de rolletjes zijn ontwikkeld.
EINDELIJK
jij weet een mens wel op te beuren he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Niet te vroeg je "happy dance" doen.
Je moet ze natuurlijk eerst in je handen hebben
Hoe lager de verwachting, hoe kleiner de teleurstellingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij weet een mens wel op te beuren he?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hoe lager de verwachting, hoe kleiner de teleurstelling
Ja dat klopt, hoe het komt weet ik niet zeker maar ik denk dat komt door de cropfactor van de digitale camera.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:34 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn fotocursusdocent zei gisterenavond tegen mij dat je met een digitale camera bij hetzelfde diafragma en sluitertijd en een vergelijkbare brandpuntsafstand (bv 35 tov 50 mm) een grotere scherptediepte hebt dan bij een analoge camera. Klopt dat? En hoe komt dat?
Daar was al voor gecorrigeerd begreep ik? Scherptediepte lijkt me iets wat alleen naar door je glas bepaald wordt, en niet door het medium dat de stralen uiteindelijk op vangt... Ik geloof er niet inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja dat klopt, hoe het komt weet ik niet zeker maar ik denk dat komt door de cropfactor van de digitale camera.
Shark heeft daar eens een verhandeling over gehouden. Stel je vraag eens in het "expert"-topic. De kans is groter dat je dan een goed antwoord krijgtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:34 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn fotocursusdocent zei gisterenavond tegen mij dat je met een digitale camera bij hetzelfde diafragma en sluitertijd en een vergelijkbare brandpuntsafstand (bv 35 tov 50 mm) een grotere scherptediepte hebt dan bij een analoge camera. Klopt dat? En hoe komt dat?
Misschien dat dat wel te regelen valt hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:10 schreef Ynske het volgende:
Ik denk mag je mee gaan squashen
maar nee hoor
Dezelfde middag nog afgedrukt!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
** OPROEP **
Een van mijn collega's organiseert een squashtoernooi op 8 april a.s. in Utrecht. Onderdeel van het toernooi is de verkiezing van mooiste foto van een squashdame.
Heeft iemand zin om deze foto's te gaan maken? Het idee is dat de foto's gemaakt worden en 's middags afgedrukt aan de muur hangen om uiteraard uitgebreid bewonderd te worden. Onkosten worden vergoed, maar in principe is dit vrijwilligerswerk en gaat er dus niet voor betaald worden.
Ik zou het zelf kunnen doen natuurlijk, ware het niet dat ik die dag waarschijnlijk moet werken.
Laat het even via de mail weten als je serieus geinteresseerd bent. Het is iig in Utrecht.
euhm... als t nu na de24e april viel was t beter voor mijn pols geweestquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien dat dat wel te regelen valt hoor![]()
1-uurs-service Subjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dezelfde middag nog afgedrukt!
* Sub valt al af
geen shoeptijd dus....quote:
Dat hoeft ook niet als je je foto's afdrukt.quote:
in t veldquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je je foto's afdrukt.Ik vind dat iedereen tegenwoordig veel te afhankelijk is van Photoshop, het is de kunst om een foto mooi uit je camera te laten rollen.
Maar het lijkt me wel gevaarlijk, als je mensen mooi op de foto wilt moet hun gezicht erop, en raad eens waar je dan moet gaan staan?
Ik heb gehoord dat zo'n squash balletje best hard kan aankomen...een soort squash ur balls als het warequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:20 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je je foto's afdrukt.Ik vind dat iedereen tegenwoordig veel te afhankelijk is van Photoshop, het is de kunst om een foto mooi uit je camera te laten rollen.
Maar het lijkt me wel gevaarlijk, als je mensen mooi op de foto wilt moet hun gezicht erop, en raad eens waar je dan moet gaan staan?
Ik heb ervaring met tennisballen... Niet fijn, dat kan ik je verzekeren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat zo'n squash balletje best hard kan aankomen...een soort squash ur balls als het ware
zo heb ik iemand op de camping al eens kennis laten maken met een biljartbalquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met tennisballen... Niet fijn, dat kan ik je verzekeren.
gaat netjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:51 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kortom, fotosoep les op school.
wat voor muziek maken julliequote:
Oh ja, nu zie ik het idd. Maar ik denk dat ik later thuis nog mooiere ga maken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaat netjes
alleen jammer dat je op de onderste foto op de tafel ziet waar je overlapping hebt
Ass. B kun je het beste doen als je nog weinig of niets van verzekeringen weet.... anders gooi je de officiele regels en zoals het in de praktijk gedaan wordt door elkaar bij het examen en dat vinden examinatoren niet leuk....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:27 schreef Kleintje het volgende:
Binnenkort niet meer.
Lekker weer studeren. Heerlijk, heb er nu al zin in!
Even voor de duidelijkheid: die foto's worden idd in het veld gemaakt, maar niet terwijl er gespeeld wordt hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:20 schreef Subhuman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |